/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Få militante muslimer i Danmark
Fra : isteen


Dato : 21-11-06 18:46

Vi hører og læser meget om de militante muslimer. Men når det kommer til
stykket, har der kun været omkring 30 af de såkaldte jihadister
herhjemme i løbet af de seneste 15 år.

Endeligt noget positivt at læse i nyhederne

dr.dk/Nyheder/Indland/2006/11/21/180248.htm?nyheder

 
 
Neuman (21-11-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 21-11-06 18:59

"isteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1hp61eb.9mrhfk9utz1vN%isteen@gmail.com...
> Vi hører og læser meget om de militante muslimer. Men når det kommer til
> stykket, har der kun været omkring 30 af de såkaldte jihadister
> herhjemme i løbet af de seneste 15 år.
>
> Endeligt noget positivt at læse i nyhederne
>
> dr.dk/Nyheder/Indland/2006/11/21/180248.htm?nyheder

30 der er kendskab til. Det siger ikke noget om hvor mange vi har, desværre.



isteen (21-11-2006)
Kommentar
Fra : isteen


Dato : 21-11-06 20:05

Neuman <neuman@hotmail.com> wrote:

> 30 der er kendskab til. Det siger ikke noget om hvor mange vi har, desværre.

Nej, men heller ikke det modsatte.
Der er ingen grund til absolut være sortseer.

N_B_DK (21-11-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 21-11-06 20:10

In news:1hp651d.1fniiahqr6iocN%isteen@gmail.com,
isteen <isteen@gmail.com> typed:
> Nej, men heller ikke det modsatte.
> Der er ingen grund til absolut være sortseer.

Nej det er da korrekt, men ser man en rotte, kan man være sikker på der er
flere i nærheden. (dermed ikke sagt de er rotter, men er der en i det åbne
er der altid flere i det skjulte)

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Kaliffen T I M ~ (21-11-2006)
Kommentar
Fra : Kaliffen T I M ~


Dato : 21-11-06 21:54


>
> Nej det er da korrekt, men ser man en rotte, kan man være sikker på der er
> flere i nærheden. (dermed ikke sagt de er rotter, men er der en i det åbne
> er der altid flere i det skjulte)
>

ÅH NEJ!
Vil det sige, at Pia Kjærsgaard er BLEVET KLONET?!?!?!?!?!?!?



N_B_DK (21-11-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 21-11-06 21:57

In news:SHJ8h.187$P14.140@news.get2net.dk,
Kaliffen T I M S A H <I_S_L_A_M@styrer.alt> typed:

> Vil det sige, at Pia Kjærsgaard er BLEVET KLONET?!?!?!?!?!?!?

Vel ikke mere end du så også skulle være blevet klonet ?

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Kurt H. Nedergaard (21-11-2006)
Kommentar
Fra : Kurt H. Nedergaard


Dato : 21-11-06 22:08


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:23291f601cbb2b7e25d19df99d2a2c51@spamme-dyndns.dk...
> In news:SHJ8h.187$P14.140@news.get2net.dk,
> Kaliffen T I M S A H <I_S_L_A_M@styrer.alt> typed:
>
>> Vil det sige, at Pia Kjærsgaard er BLEVET KLONET?!?!?!?!?!?!?
>
> Vel ikke mere end du så også skulle være blevet klonet ?
>
> --

Alle muhamedanere skal repatrieres til deres hjemlande....



El Trabajador (22-11-2006)
Kommentar
Fra : El Trabajador


Dato : 22-11-06 10:24


"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i
news:45636ac4$0$872$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:23291f601cbb2b7e25d19df99d2a2c51@spamme-dyndns.dk...
>> In news:SHJ8h.187$P14.140@news.get2net.dk,
>> Kaliffen T I M S A H <I_S_L_A_M@styrer.alt> typed:
>
>>> Vil det sige, at Pia Kjærsgaard er BLEVET KLONET?!?!?!?!?!?!?
>
>> Vel ikke mere end du så også skulle være blevet klonet ?
>
> Alle muhamedanere skal repatrieres til deres hjemlande....

Og lad os i første omgang begynde med dem der er kriminelle og ikke er
statsborgere her i landet.
--
El Trabajador


--
Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com


isteen (22-11-2006)
Kommentar
Fra : isteen


Dato : 22-11-06 10:38

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> Og lad os i første omgang begynde med dem der er kriminelle og ikke er
> statsborgere her i landet.

Det er der nok ikke nogen der kan være uenige i - bortset fra slatne
politikere

JBH (21-11-2006)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 21-11-06 22:13


"Kaliffen T I M S A H" <I_S_L_A_M@styrer.alt> skrev i en meddelelse
news:SHJ8h.187$P14.140@news.get2net.dk...
>
> >
> > Nej det er da korrekt, men ser man en rotte, kan man være sikker på der
er
> > flere i nærheden. (dermed ikke sagt de er rotter, men er der en i det
åbne
> > er der altid flere i det skjulte)
> >
>
> ÅH NEJ!
> Vil det sige, at Pia Kjærsgaard er BLEVET KLONET?!?!?!?!?!?!?
>
>

Nej, det var ham den pædofile stodder, Muhammed, som blev klonet med en
gris.

http://bibelen.blogspot.com/2006/02/pig-or-prophet.html



Kim Larsen (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 22-11-06 15:12

Rane skrev:
> On 22 Nov 2006 04:00:12 -0800, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:
>
> >Jeg er generelt imod udvisningsdomme. Prøv lige at fatte at jeg har en
> >helt anden tilgang til fremmedetniske end den her møgracistiske
> >nyhedsgruppe generelt har det (der findes enkelte fornuftige
> >debattører i blandt som har et afbalanceret holdning til
> >fremmedetniske).
>
> Ok fint nok at ha den holdning (selvom den er sjælden). Men...du er
> da selv med til at gøre nyhedsgruppen "møgracistisk". Så for at bruge
> dit eget ordvalg: "Prøv lige at fatte at de fleste af os IKKE er
> møgracistiske bare fordi vi kritiserer muslimer indimellem".

IND IMELLEM ???????? IND IMELLEM ????????

I bestiller sgu da ikke andet end at SVINE indvandrere til , især
muslimer, hver evig eneste dag !!!!!

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


@ (22-11-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 22-11-06 15:43

On 22 Nov 2006 06:12:23 -0800, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Rane skrev:
>> On 22 Nov 2006 04:00:12 -0800, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:
>>
>> >Jeg er generelt imod udvisningsdomme. Prøv lige at fatte at jeg har en
>> >helt anden tilgang til fremmedetniske end den her møgracistiske
>> >nyhedsgruppe generelt har det (der findes enkelte fornuftige
>> >debattører i blandt som har et afbalanceret holdning til
>> >fremmedetniske).
>>
>> Ok fint nok at ha den holdning (selvom den er sjælden). Men...du er
>> da selv med til at gøre nyhedsgruppen "møgracistisk". Så for at bruge
>> dit eget ordvalg: "Prøv lige at fatte at de fleste af os IKKE er
>> møgracistiske bare fordi vi kritiserer muslimer indimellem".
>
>IND IMELLEM ???????? IND IMELLEM ????????
>
>I bestiller sgu da ikke andet end at SVINE indvandrere til , især
>muslimer, hver evig eneste dag !!!!!

og du har aldrig spekuleret over hvorfor?

mener du i ramme alvor at al kritik af muhamedanere er useriøs?

mener du i ramme alvor at samtlige muhamedanere er fejlfri og ikke
begår kriminalitet?

hvorfor mener du ikke det vil være passende at udvise andre landes
statsborgere hvis de ikke kan finde ud af at overholde lovene her i
landet?


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

gb (23-11-2006)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 23-11-06 12:26

"@" <1[at]invalid.net> wrote in
news:9bo8m29tgfa80ad7lp75tf6ajfubj8prhg@4ax.com:

>>I bestiller sgu da ikke andet end at SVINE indvandrere til , især
>>muslimer, hver evig eneste dag !!!!!
> og du har aldrig spekuleret over hvorfor?

Den ekstreme venstrefløj går åbenbart ind for sharia. Suk...

--
GB

isteen (22-11-2006)
Kommentar
Fra : isteen


Dato : 22-11-06 15:46

Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:

> I bestiller sgu da ikke andet end at SVINE indvandrere til , især
> muslimer, hver evig eneste dag !!!!!

Ja der kan man bare se - "vi" generaliserer åbenbart allesammen

Rane (23-11-2006)
Kommentar
Fra : Rane


Dato : 23-11-06 08:19

On 22 Nov 2006 06:12:23 -0800, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:

>IND IMELLEM ???????? IND IMELLEM ????????
>
>I bestiller sgu da ikke andet end at SVINE indvandrere til , især
>muslimer, hver evig eneste dag !!!!!

Nej Kim. Det er DIN opfattelse at man "sviner" dem til HVER eneste
dag. At komme med kritik er ikke lig med tilsvining. Derimod er mange
af dine poster personlig tilsvining.

Som der blev nævnt andetsteds, burde man da kunne forvente en sober
debattone - og det gælder såmænd også de få der indimellem går over
grænsen mht. deres ytringer om muslimer. Men det hjælper dæleme ikke
på det hele at du går sådan i selvsving at du oftest er værre end de
andre.

N_B_DK (23-11-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 23-11-06 12:55

In news:1164204743.161332.25880@h54g2000cwb.googlegroups.com,
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:
> IND IMELLEM ???????? IND IMELLEM ????????
>
> I bestiller sgu da ikke andet end at SVINE indvandrere til , især
> muslimer, hver evig eneste dag !!!!!

Måske fordi de dagligt laver ballade ? (eller næsten dagligt)

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Allan Riise (23-11-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-11-06 12:58

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:
> In news:1164204743.161332.25880@h54g2000cwb.googlegroups.com,
> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:
> > IND IMELLEM ???????? IND IMELLEM ????????
> >
> > I bestiller sgu da ikke andet end at SVINE indvandrere til , især
> > muslimer, hver evig eneste dag !!!!!
>
> Måske fordi de dagligt laver ballade ? (eller næsten dagligt)


Og der sker intet når det gælder etniske Danskere, de laver ikke ballade
dagligt?

--
Allan Riise



N_B_DK (23-11-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 23-11-06 13:33

In news:45658cd5$0$2087$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:

> Og der sker intet når det gælder etniske Danskere, de laver ikke
> ballade dagligt?

Jo, men hvorfor holde hånden over folk der i DK begår kriminalitet som ikke
engang er Danske statsborgere ?

UD, med dem der ikke er Danske statsborgere, og begår grov kriminalitet, og
jeg er rablende ligeglad med hvor længe de har været her, INGEN er
interesseret i de bliver, da det bare skaber had til dem der er lovlydige.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Allan Riise (23-11-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-11-06 14:01

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:
> In news:45658cd5$0$2087$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:
>
> > Og der sker intet når det gælder etniske Danskere, de laver ikke
> > ballade dagligt?
>
> Jo, men hvorfor holde hånden over folk der i DK begår kriminalitet
> som ikke engang er Danske statsborgere ?

Det gr jeg skam heller ikke.

> UD, med dem der ikke er Danske statsborgere, og begår grov
> kriminalitet, og jeg er rablende ligeglad med hvor længe de har været
> her, INGEN er interesseret i de bliver, da det bare skaber had til
> dem der er lovlydige.


Vi er enige i princippet, men jeg mener ikke at det skal være 100% rigidt.

--
Allan Riise



@ (23-11-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 23-11-06 18:50

On Thu, 23 Nov 2006 12:58:10 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

>N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:
>> In news:1164204743.161332.25880@h54g2000cwb.googlegroups.com,
>> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:
>> > IND IMELLEM ???????? IND IMELLEM ????????
>> >
>> > I bestiller sgu da ikke andet end at SVINE indvandrere til , især
>> > muslimer, hver evig eneste dag !!!!!
>>
>> Måske fordi de dagligt laver ballade ? (eller næsten dagligt)
>
>
>Og der sker intet når det gælder etniske Danskere, de laver ikke ballade
>dagligt?

den går IKKE Riiise

man kan ikke undskylde en bande forbrydere med at der sørme også
findes andre der er næsten lige så slemme

men for nogen er enhver kritik af deres elskede fejlfri
muhamedanervenner jo lig med at være racist

muhamedanere er ikke en race

det er en bande morderiske forbrydere


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Kim Larsen (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 22-11-06 12:18

isteen skrev:
> El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:
>
> > Og lad os i første omgang begynde med dem der er kriminelle og ikke er
> > statsborgere her i landet.
>
> Det er der nok ikke nogen der kan være uenige i - bortset fra slatne
> politikere

Jo det er JEG fandme og jeg er ikke politiker. Lad venligst være med
at tage mig og andre med en normal holdning til fremmedetniske til
indtægt for jeres SYGELIGE muslimhad.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


Rane (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Rane


Dato : 22-11-06 12:48

On 22 Nov 2006 03:18:29 -0800, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Jo det er JEG fandme og jeg er ikke politiker. Lad venligst være med
>at tage mig og andre med en normal holdning til fremmedetniske til
>indtægt for jeres SYGELIGE muslimhad.

Dvs. når en udlænding begår grov kriminalitet i DK og ikke er dansk
statsborger...så mener du altså ikke at en udvisning er aktuel?

Bemærk iøvrigt at jeg skrev udlænding og ikke muslim.

isteen (22-11-2006)
Kommentar
Fra : isteen


Dato : 22-11-06 13:55

Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:

> > > Og lad os i første omgang begynde med dem der er kriminelle og ikke er
> > > statsborgere her i landet.
> >
> > Det er der nok ikke nogen der kan være uenige i - bortset fra slatne
> > politikere
>
> Jo det er JEG fandme og jeg er ikke politiker.

Det er min faste holdning, at (når der nu er en aktuel sag kørende) fx
grove voldtægtssager, der helt klart er begået af mennesker der ikke er
danske statsborgere, så bør de rejse hjem til dér, hvor de ER
statsborgere.

Alle voldtægter er naturligvis uacceptable, men folk der ikke engang
hører til i Danmark, og som ikke kan finde ud af at holde loven, dem
skal vi sgu´da ikke holde på.

isteen (22-11-2006)
Kommentar
Fra : isteen


Dato : 22-11-06 13:55

Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:

>
> Jo det er JEG fandme og jeg er ikke politiker. Lad venligst være med
> at tage mig og andre med en normal holdning til fremmedetniske til
> indtægt for jeres SYGELIGE muslimhad.

Hvis det er mig du henvender dig til, så tag lige og opfør dig
ordentligt!

Alucard (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 22-11-06 15:23

On Wed, 22 Nov 2006 13:55:08 +0100, isteen@gmail.com (isteen) wrote:

>> Jo det er JEG fandme og jeg er ikke politiker. Lad venligst være med
>> at tage mig og andre med en normal holdning til fremmedetniske til
>> indtægt for jeres SYGELIGE muslimhad.
>
>Hvis det er mig du henvender dig til, så tag lige og opfør dig
>ordentligt!

Det kan Kim ikke....

isteen (22-11-2006)
Kommentar
Fra : isteen


Dato : 22-11-06 15:46

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> >Hvis det er mig du henvender dig til, så tag lige og opfør dig
> >ordentligt!
>
> Det kan Kim ikke....

Tilsyneladende ikke - det er ikke lige en fed måde at vinde respekt på.

Alucard (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 22-11-06 16:42

On Wed, 22 Nov 2006 15:45:40 +0100, isteen@gmail.com (isteen) wrote:

>> >Hvis det er mig du henvender dig til, så tag lige og opfør dig
>> >ordentligt!
>>
>> Det kan Kim ikke....
>
>Tilsyneladende ikke - det er ikke lige en fed måde at vinde respekt på.

Kim er IKKE respekteret nogen steder og han er også ligeglad...

Tony (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 22-11-06 17:55


"isteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1hp7icn.l7ruvn1puejkeN%isteen@gmail.com...
> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
>
>>
>> Jo det er JEG fandme og jeg er ikke politiker. Lad venligst være med
>> at tage mig og andre med en normal holdning til fremmedetniske til
>> indtægt for jeres SYGELIGE muslimhad.
>
> Hvis det er mig du henvender dig til, så tag lige og opfør dig
> ordentligt!

Ja, ærligt talt, hvad er det for en råben, banden og svovlen han fører sig
frem med.- må vi be' om en ordentlig tone.
Hvem er manden egentlig,?- er han ægte indfødt dansker,?- eller er han blot
en sindsforvirret person, som benytter afd. pc uden opsyn ?

Tony



Ukendt (23-11-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 23-11-06 15:16


> > Og lad os i første omgang begynde med dem der er kriminelle og ikke er
> > statsborgere her i landet.
>
> Det er der nok ikke nogen der kan være uenige i - bortset fra slatne
> politikere

Jo det er JEG fandme og jeg er ikke politiker. Lad venligst være med
at tage mig og andre med en normal holdning til fremmedetniske til
indtægt for jeres SYGELIGE muslimhad.

--
Kim Larsen



Normal holdning...? Den tror jeg lige, vi lader stå lidt. Sådan cirka en 25
år, og så vender vi lige tilbage til den når DK er blevet en kalifatstat -
og vi alle bliver tvunget til at leve under sharia loven. Det skal være
interessant at se om du så vil være ligegå glad for islamesere som du
tilsyneladende er i dag. Hvis du da kan undgå at blive 'kulturberiget' så
længe. Der bliver jo flere og flere af dem, og det er et fåtal af dem der er
normalle i bolden - resten er vanvittige. Det er i al fald min erfaring.



Kim Larsen (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 22-11-06 12:22

El Trabajador skrev:
> "Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i
> news:45636ac4$0$872$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > news:23291f601cbb2b7e25d19df99d2a2c51@spamme-dyndns.dk...
> >> In news:SHJ8h.187$P14.140@news.get2net.dk,
> >> Kaliffen T I M S A H <I_S_L_A_M@styrer.alt> typed:
> >
> >>> Vil det sige, at Pia Kjærsgaard er BLEVET KLONET?!?!?!?!?!?!?
> >
> >> Vel ikke mere end du så også skulle være blevet klonet ?
> >
> > Alle muhamedanere skal repatrieres til deres hjemlande....
>
> Og lad os i første omgang begynde med dem der er kriminelle og ikke er
> statsborgere her i landet.

Hvad med om vi sendt dig et eller andet sted hen, gerne meget langt
væk fra Danmark og uden internetforbindelse som for eksempel den
grønlandske indlandsis eller lignende ?

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


N_B_DK (22-11-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 22-11-06 14:08

In news:1164194501.047723.109710@b28g2000cwb.googlegroups.com,
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:

> Hvad med om vi sendt dig et eller andet sted hen, gerne meget langt
> væk fra Danmark og uden internetforbindelse som for eksempel den
> grønlandske indlandsis eller lignende ?

Og dig til mellemøsten. (Ps der er mulighed for internet på grønland
indlandsis, opkoblingen er bare dyr)

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Alucard (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 22-11-06 15:23

On 22 Nov 2006 03:21:41 -0800, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:

>> Og lad os i første omgang begynde med dem der er kriminelle og ikke er
>> statsborgere her i landet.
>
>Hvad med om vi sendt dig et eller andet sted hen, gerne meget langt
>væk fra Danmark og uden internetforbindelse som for eksempel den
>grønlandske indlandsis eller lignende ?

Øhhh... Med hvilken begrundelse...???

Ukendt (23-11-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 23-11-06 15:21



"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:d8n8m2dthcj3mjjqodplbdfpvvcntu8np4@4ax.com...

>>Hvad med om vi sendt dig et eller andet sted hen, gerne meget langt
>>væk fra Danmark og uden internetforbindelse som for eksempel den
>>grønlandske indlandsis eller lignende ?
>
> Øhhh... Med hvilken begrundelse...???


Du er uenig med Kim Larsen. Det er nok for ham. Han er nemlig kun tolerant
overfor perkere, der begår kriminalitet altimens de påtager sig offerrollen.
Dem har den socialistiske Larsen et blødt hjerte overfor.



N_B_DK (23-11-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 23-11-06 15:50

In news:4565ae3f$0$204$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Hans Christian Vang <....> typed:
> Du er uenig med Kim Larsen. Det er nok for ham. Han er nemlig kun
> tolerant overfor perkere, der begår kriminalitet altimens de påtager
> sig offerrollen. Dem har den socialistiske Larsen et blødt hjerte
> overfor.

Ja det er ret skræmmende, han skal være glad for det ikke er under ww2 han
lever, så var han blevet skudt for landsforræderi.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Kim Larsen (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 22-11-06 12:25

JBH skrev:
> "Kaliffen T I M S A H" <I_S_L_A_M@styrer.alt> skrev i en meddelelse
> news:SHJ8h.187$P14.140@news.get2net.dk...
> > >
> > > Nej det er da korrekt, men ser man en rotte, kan man være sikker på der
> er
> > > flere i nærheden. (dermed ikke sagt de er rotter, men er der en i det
> åbne
> > > er der altid flere i det skjulte)
> > >
> >
> > ÅH NEJ!
> > Vil det sige, at Pia Kjærsgaard er BLEVET KLONET?!?!?!?!?!?!?
>
> Nej, det var ham den pædofile stodder, Muhammed, som blev klonet med en
> gris.

Du er vel nok dygtig, hva´ ?

Gad vide om du er lige så dygtig blandt en gruppe muslimer parat til
at give dig en ordentlig røvfuld.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


N_B_DK (22-11-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 22-11-06 14:08

In news:1164194694.700801.61470@h54g2000cwb.googlegroups.com,
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:
> Gad vide om du er lige så dygtig blandt en gruppe muslimer parat til
> at give dig en ordentlig røvfuld.

Gad vide om en gruppe muslimer i mellemøsten ville beskytte dig på samme
måde som du beskytter dem....

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



JBH (22-11-2006)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 22-11-06 21:07

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:1f7add20ace65070df1323e449668bac@spamme-dyndns.dk...
> In news:1164194694.700801.61470@h54g2000cwb.googlegroups.com,
> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:
> > Gad vide om du er lige så dygtig blandt en gruppe muslimer parat til
> > at give dig en ordentlig røvfuld.
>
> Gad vide om en gruppe muslimer i mellemøsten ville beskytte dig på samme
> måde som du beskytter dem....

Sikkert, så længe lille Kim lægger røv til

mvh
JBH



Knud Larsen (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 22-11-06 15:33


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:1164194694.700801.61470@h54g2000cwb.googlegroups.com...
JBH skrev:
> "Kaliffen T I M S A H" <I_S_L_A_M@styrer.alt> skrev i en meddelelse
> news:SHJ8h.187$P14.140@news.get2net.dk...


Gad vide om du er lige så dygtig blandt en gruppe muslimer parat til
at give dig en ordentlig røvfuld.


Islam er imod vold, så det kan ikke komme på tale.




JBH (22-11-2006)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 22-11-06 21:06


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1164194694.700801.61470@h54g2000cwb.googlegroups.com...
JBH skrev:
> "Kaliffen T I M S A H" <I_S_L_A_M@styrer.alt> skrev i en meddelelse
> news:SHJ8h.187$P14.140@news.get2net.dk...
> > >
> > > Nej det er da korrekt, men ser man en rotte, kan man være sikker på
der
> er
> > > flere i nærheden. (dermed ikke sagt de er rotter, men er der en i det
> åbne
> > > er der altid flere i det skjulte)
> > >
> >
> > ÅH NEJ!
> > Vil det sige, at Pia Kjærsgaard er BLEVET KLONET?!?!?!?!?!?!?
>
> Nej, det var ham den pædofile stodder, Muhammed, som blev klonet med en
> gris.

>Du er vel nok dygtig, hva´ ?

Ja, her er en som passer bedre på dit (børnehave ) niveau
http://unitelater.com/s9y/uploads/Mohammed_s_Big_Movie.0.jpg



>Gad vide om du er lige så dygtig blandt en gruppe muslimer parat til
at give dig en ordentlig røvfuld.


Hvad er en ordentlig røvfuld i den muslimske verden ? er det noget med
knive

(og du kan ikke forstå at vi er nogle som omtaler muslimer som voldelige. )

/JBH







Kim Larsen (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 22-11-06 13:00

Rane skrev:
> On 22 Nov 2006 03:18:29 -0800, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:
>
> >Jo det er JEG fandme og jeg er ikke politiker. Lad venligst være med
> >at tage mig og andre med en normal holdning til fremmedetniske til
> >indtægt for jeres SYGELIGE muslimhad.
>
> Dvs. når en udlænding begår grov kriminalitet i DK og ikke er dansk
> statsborger...så mener du altså ikke at en udvisning er aktuel?
>
> Bemærk iøvrigt at jeg skrev udlænding og ikke muslim.

Jeg er generelt imod udvisningsdomme. Prøv lige at fatte at jeg har en
helt anden tilgang til fremmedetniske end den her møgracistiske
nyhedsgruppe generelt har det (der findes enkelte fornuftige
debattører i blandt som har et afbalanceret holdning til
fremmedetniske).

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


N_B_DK (22-11-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 22-11-06 14:06

In news:1164196812.233490.284870@f16g2000cwb.googlegroups.com,
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:
> Jeg er generelt imod udvisningsdomme. Prøv lige at fatte at jeg har en
> helt anden tilgang til fremmedetniske end den her møgracistiske
> nyhedsgruppe generelt har det (der findes enkelte fornuftige
> debattører i blandt som har et afbalanceret holdning til
> fremmedetniske).

Så rejs du ned til mellemøsten, der er mange af dem du er så vilde med, vi
er mange her der ikke vil have kriminelle ikke danskere i landet.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Rane (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Rane


Dato : 22-11-06 15:05

On 22 Nov 2006 04:00:12 -0800, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Jeg er generelt imod udvisningsdomme. Prøv lige at fatte at jeg har en
>helt anden tilgang til fremmedetniske end den her møgracistiske
>nyhedsgruppe generelt har det (der findes enkelte fornuftige
>debattører i blandt som har et afbalanceret holdning til
>fremmedetniske).

Ok fint nok at ha den holdning (selvom den er sjælden). Men...du er
da selv med til at gøre nyhedsgruppen "møgracistisk". Så for at bruge
dit eget ordvalg: "Prøv lige at fatte at de fleste af os IKKE er
møgracistiske bare fordi vi kritiserer muslimer indimellem".

isteen (22-11-2006)
Kommentar
Fra : isteen


Dato : 22-11-06 15:46

Rane <ranemandenSLET@gmail.com> wrote:

> >Jeg er generelt imod udvisningsdomme. Prøv lige at fatte at jeg har en
> >helt anden tilgang til fremmedetniske end den her møgracistiske
> >nyhedsgruppe generelt har det (der findes enkelte fornuftige
> >debattører i blandt som har et afbalanceret holdning til
> >fremmedetniske).
>
> Ok fint nok at ha den holdning (selvom den er sjælden). Men...du er
> da selv med til at gøre nyhedsgruppen "møgracistisk". Så for at bruge
> dit eget ordvalg: "Prøv lige at fatte at de fleste af os IKKE er
> møgracistiske bare fordi vi kritiserer muslimer indimellem".

En ting der må være essentiel for en sober nyhedsgruppe, må være respekt
for alle debattører...og en ordentlig tone.

Jeg dømmer såmænd heller ikke mennesker efter farven, og ved godt at
langt størstedelen af indvandrerne herhjemme, er folk som er flest.

Knud Larsen (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 22-11-06 15:45


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:1164196812.233490.284870@f16g2000cwb.googlegroups.com...
Rane skrev:
> On 22 Nov 2006 03:18:29 -0800, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:
>
> >Jo det er JEG fandme og jeg er ikke politiker. Lad venligst være med
> >at tage mig og andre med en normal holdning til fremmedetniske til
> >indtægt for jeres SYGELIGE muslimhad.
>
> Dvs. når en udlænding begår grov kriminalitet i DK og ikke er dansk
> statsborger...så mener du altså ikke at en udvisning er aktuel?
>
> Bemærk iøvrigt at jeg skrev udlænding og ikke muslim.

Jeg er generelt imod udvisningsdomme.


Jeg mener også det er rystende, at den nedenfor omtalte mand, som har levet
fredeligt af kontanthjælp, siden han kom til Danmark, risikerer at blive
sendt hjem, - skylden kan helt klart lægges ved foden af Pia Kjærsgaard, og
Kvajle Olesen de Camre.

"
20-årig står til fængsel i flere år og udvisning af Danmark, når Vestre
Landsret onsdag fastsætter straffen.

Et nævningeting kendte onsdag en 20-årig mand skyldig i et usædvanligt groft
overfald på en 16-årig pige under festugen i Århus sidste år. Manden
forsøgte at dræbe pigen, ligesom han voldtog hende.
Forbrydelsen skete i Brabrand. Pigen blev et helt tilfældigt offer for
manden, der havde fået øje på hende i en bus. "



Pigen kunne have ladet være med at køre i bus den aften, så meget står helt
klart.

Og manden har ingen uddannelse - og er heller ikke i gang med nogen - , så
han kan ikke klare sig i Kurdistan, derfor er det vores soleklare pligt at
forsørge ham fremover, - det kan ingen vel være uenig i?















Kim Larsen (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 22-11-06 14:16

isteen skrev:
> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
>
> >
> > Jo det er JEG fandme og jeg er ikke politiker. Lad venligst være med
> > at tage mig og andre med en normal holdning til fremmedetniske til
> > indtægt for jeres SYGELIGE muslimhad.
>
> Hvis det er mig du henvender dig til, så tag lige og opfør dig
> ordentligt!

I LIGE MÅDE !!!

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


isteen (22-11-2006)
Kommentar
Fra : isteen


Dato : 22-11-06 15:46

Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:

> > Hvis det er mig du henvender dig til, så tag lige og opfør dig
> > ordentligt!
>
> I LIGE MÅDE !!!

Ej hvor sjovt, kommer helt til at tænke på den ene dag jeg gik i
børnehave

Konrad (23-11-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 23-11-06 14:36


"isteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1hp61eb.9mrhfk9utz1vN%isteen@gmail.com...
> Vi hører og læser meget om de militante muslimer. Men når det kommer til
> stykket, har der kun været omkring 30 af de såkaldte jihadister
> herhjemme i løbet af de seneste 15 år.
>
> Endeligt noget positivt at læse i nyhederne

De "troende" lader sig næppe overbevise så nemt.

Det er lidt ligesom med terror. "Alle" troede det bare var et spørgsmål om
tid. Nu hvor tiden trækker i pinefuldf langdrag kan man så diskutere
"hvis-scenarier"...




Rane (23-11-2006)
Kommentar
Fra : Rane


Dato : 23-11-06 15:46

On Thu, 23 Nov 2006 14:36:06 +0100, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>De "troende" lader sig næppe overbevise så nemt.
>
>Det er lidt ligesom med terror. "Alle" troede det bare var et spørgsmål om
>tid. Nu hvor tiden trækker i pinefuldf langdrag kan man så diskutere
>"hvis-scenarier"...
>
>

Det er det vel stadig? Selvom der måske kom terror om 5-10 år ville
det jo stadig være et spørgsmål om tid. Nu har politiet jo også
opsnappet potentielle terrorister på det seneste.

Allan Riise (23-11-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-11-06 15:44

Rane <ranemandenSLET@gmail.com> wrote:
> On Thu, 23 Nov 2006 14:36:06 +0100, "Konrad"
> <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:
>
> > De "troende" lader sig næppe overbevise så nemt.
> >
> > Det er lidt ligesom med terror. "Alle" troede det bare var et
> > spørgsmål om tid. Nu hvor tiden trækker i pinefuldf langdrag kan
> > man så diskutere "hvis-scenarier"...
> >
> >
>
> Det er det vel stadig? Selvom der måske kom terror om 5-10 år ville
> det jo stadig være et spørgsmål om tid. Nu har politiet jo også
> opsnappet potentielle terrorister på det seneste.


Skal vi ikke lige vente på en dom før vi *ved* om der er tale om potentielle
terrorister?

--
Allan Riise



Konrad (23-11-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 23-11-06 16:36


"Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:4565b3ce$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Skal vi ikke lige vente på en dom før vi *ved* om der er tale om
potentielle
> terrorister?

Er ALLE ikke potentielle terrorister? Ja - især alle muslimer?





Rane (24-11-2006)
Kommentar
Fra : Rane


Dato : 24-11-06 08:12

On Thu, 23 Nov 2006 15:44:29 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:
>
>Skal vi ikke lige vente på en dom før vi *ved* om der er tale om potentielle
>terrorister?

Joda. Men siden der blev fundet våben og andre ting, der kan
produceres terrorvåben/bomber med i den pågældende lejlighed, så er
mistanken vel reel nok.

Allan Riise (24-11-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 24-11-06 10:04

Rane <ranemandenSLET@gmail.com> wrote:
> On Thu, 23 Nov 2006 15:44:29 +0100, "Allan Riise"
> <familien_riise@pc.dk> wrote:
> >
> > Skal vi ikke lige vente på en dom før vi *ved* om der er tale om
> > potentielle terrorister?
>
> Joda. Men siden der blev fundet våben og andre ting, der kan
> produceres terrorvåben/bomber med i den pågældende lejlighed, så er
> mistanken vel reel nok.


Her i Danmark?
Hvorfor så løslade nogen af dem?

--
Allan Riise



Rane (24-11-2006)
Kommentar
Fra : Rane


Dato : 24-11-06 10:56

On Fri, 24 Nov 2006 10:04:14 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

>> Joda. Men siden der blev fundet våben og andre ting, der kan
>> produceres terrorvåben/bomber med i den pågældende lejlighed, så er
>> mistanken vel reel nok.
>
>
>Her i Danmark?
>Hvorfor så løslade nogen af dem?

Jura, vel.

Måske noget a la "arhh jeg aner ik hvor det kommer fra" "jeg kom bare
på besøg og vidste ikke...osv."

Men jeg giver dig ret - så længe der ikke er faldet dom, kan vi ikke
konkludere noget. Men i disse terror-dage, så er mistanken jo på
muslimerne og det er de jo egentlig selv skyld i. Altså må de også
regne med at blive sat i søgelyset.

Allan Riise (24-11-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 24-11-06 11:03

Rane <ranemandenSLET@gmail.com> wrote:
> On Fri, 24 Nov 2006 10:04:14 +0100, "Allan Riise"
> <familien_riise@pc.dk> wrote:
>
> > > Joda. Men siden der blev fundet våben og andre ting, der kan
> > > produceres terrorvåben/bomber med i den pågældende lejlighed, så
> > > er mistanken vel reel nok.
> >
> >
> > Her i Danmark?
> > Hvorfor så løslade nogen af dem?
>
> Jura, vel.

Ja, det kaldes bevisbyrde.

> Måske noget a la "arhh jeg aner ik hvor det kommer fra" "jeg kom bare
> på besøg og vidste ikke...osv."

Der skal lidt mere til end som så.

> Men jeg giver dig ret - så længe der ikke er faldet dom, kan vi ikke
> konkludere noget. Men i disse terror-dage, så er mistanken jo på
> muslimerne og det er de jo egentlig selv skyld i. Altså må de også
> regne med at blive sat i søgelyset.


På samme måde som alle der hedder Brian selv er skyld i at få at vide de
kører med hovedet under armen?

--
Allan Riise



Rane (24-11-2006)
Kommentar
Fra : Rane


Dato : 24-11-06 12:57

On Fri, 24 Nov 2006 11:03:00 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

>> Men jeg giver dig ret - så længe der ikke er faldet dom, kan vi ikke
>> konkludere noget. Men i disse terror-dage, så er mistanken jo på
>> muslimerne og det er de jo egentlig selv skyld i. Altså må de også
>> regne med at blive sat i søgelyset.
>
>
>På samme måde som alle der hedder Brian selv er skyld i at få at vide de
>kører med hovedet under armen?

Næ, den sammenligning holder ikke. Hvem er det lige der bevidst går
efter at sprænge uskyldige mennesker i luften for tiden? (eller i
hvert fald proklamerer at europæere skal se sig godt for)

Allan Riise (24-11-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 24-11-06 13:04

Rane <ranemandenSLET@gmail.com> wrote:
> On Fri, 24 Nov 2006 11:03:00 +0100, "Allan Riise"
> <familien_riise@pc.dk> wrote:
>
> > > Men jeg giver dig ret - så længe der ikke er faldet dom, kan vi
> > > ikke konkludere noget. Men i disse terror-dage, så er mistanken
> > > jo på muslimerne og det er de jo egentlig selv skyld i. Altså må
> > > de også regne med at blive sat i søgelyset.
> >
> >
> > På samme måde som alle der hedder Brian selv er skyld i at få at
> > vide de kører med hovedet under armen?
>
> Næ, den sammenligning holder ikke. Hvem er det lige der bevidst går
> efter at sprænge uskyldige mennesker i luften for tiden? (eller i
> hvert fald proklamerer at europæere skal se sig godt for)

Det er der nogen Muslimer der gør, ligesom der er nogen Brianer der tager
sig 15 genstande og siger "Jeg køre kraftedmer som det passer mig, når det
passer mig!"

--
Allan Riise



Rane (24-11-2006)
Kommentar
Fra : Rane


Dato : 24-11-06 15:06

On Fri, 24 Nov 2006 13:03:37 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

>> Næ, den sammenligning holder ikke. Hvem er det lige der bevidst går
>> efter at sprænge uskyldige mennesker i luften for tiden? (eller i
>> hvert fald proklamerer at europæere skal se sig godt for)
>
>Det er der nogen Muslimer der gør, ligesom der er nogen Brianer der tager
>sig 15 genstande og siger "Jeg køre kraftedmer som det passer mig, når det
>passer mig!"

Forskellen er bare at der er mange andre personer der ikke hedder
Brian, der gør det samme. Det er der ikke i terror-eksemplet.

Allan Riise (24-11-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 24-11-06 15:05

Rane <ranemandenSLET@gmail.com> wrote:
> On Fri, 24 Nov 2006 13:03:37 +0100, "Allan Riise"
> <familien_riise@pc.dk> wrote:
>
> > > Næ, den sammenligning holder ikke. Hvem er det lige der bevidst
> > > går efter at sprænge uskyldige mennesker i luften for tiden?
> > > (eller i hvert fald proklamerer at europæere skal se sig godt for)
> >
> > Det er der nogen Muslimer der gør, ligesom der er nogen Brianer der
> > tager sig 15 genstande og siger "Jeg køre kraftedmer som det passer
> > mig, når det passer mig!"
>
> Forskellen er bare at der er mange andre personer der ikke hedder
> Brian, der gør det samme. Det er der ikke i terror-eksemplet.

Nå, hvad med i Nepal og i Sydamerika?

--
Allan Riise



Rane (24-11-2006)
Kommentar
Fra : Rane


Dato : 24-11-06 15:23

On Fri, 24 Nov 2006 15:05:15 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

>> Forskellen er bare at der er mange andre personer der ikke hedder
>> Brian, der gør det samme. Det er der ikke i terror-eksemplet.
>
>Nå, hvad med i Nepal og i Sydamerika?

Selvfølgelig kunne du grave eksempler frem, der ikke er relevante i
europæisk/dansk sammenhæng :)

Allan Riise (24-11-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 24-11-06 15:22

Rane <ranemandenSLET@gmail.com> wrote:
> On Fri, 24 Nov 2006 15:05:15 +0100, "Allan Riise"
> <familien_riise@pc.dk> wrote:
>
> > > Forskellen er bare at der er mange andre personer der ikke hedder
> > > Brian, der gør det samme. Det er der ikke i terror-eksemplet.
> >
> > Nå, hvad med i Nepal og i Sydamerika?
>
> Selvfølgelig kunne du grave eksempler frem, der ikke er relevante i
> europæisk/dansk sammenhæng :)


Så nu er du nød til at ændre præmisser for at forsøge på at få ret.!

Men så spørger jeg dig, hvilke terroranslag har der været i Danmark?

--
Allan Riise



N_B_DK (24-11-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 24-11-06 15:46

In news:45670019$0$2111$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:

> Men så spørger jeg dig, hvilke terroranslag har der været i Danmark?

Spørgsmålet du skal stille er, hvornår de kommer.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Allan Riise (24-11-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 24-11-06 16:05

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:
> In news:45670019$0$2111$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:
>
> > Men så spørger jeg dig, hvilke terroranslag har der været i Danmark?
>
> Spørgsmålet du skal stille er, hvornår de kommer.


Har ikke tid, hører "Men den dag røde Russerne kommer, og det sker jo
nok....mp3"

Vil kun sige, hvis man marginaliserer og vedblivende råber, siger og skriver
"Muslimerne skal nok lave terroranslag her i landet", så er man så absolut
et vigtigt led i den ligning som vil gøre det muligt at det *kan* ske...

--
Allan Riise



@ (24-11-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-11-06 18:37

On Fri, 24 Nov 2006 16:04:49 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

>N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:
>> In news:45670019$0$2111$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
>> Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:
>>
>> > Men så spørger jeg dig, hvilke terroranslag har der været i Danmark?
>>
>> Spørgsmålet du skal stille er, hvornår de kommer.
>
>
>Har ikke tid, hører "Men den dag røde Russerne kommer, og det sker jo
>nok....mp3"
>
>Vil kun sige, hvis man marginaliserer og vedblivende råber, siger og skriver
>"Muslimerne skal nok lave terroranslag her i landet", så er man så absolut
>et vigtigt led i den ligning som vil gøre det muligt at det *kan* ske...

nå da da!!!!!!

en af apologeterne taler - - -

når terroranslaget kommer har Allan Riise allerede ud peget de
skyldige - selvfølgelig ikke hans gode venner de muhamedanske
verdensforbrydere- -

næh nej

dem der advarer mod de muhamedanske verdensforbrydere er de skyldige


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Allan Riise (24-11-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 24-11-06 18:42

@ <1[at]invalid.net> wrote:
> On Fri, 24 Nov 2006 16:04:49 +0100, "Allan Riise"
> <familien_riise@pc.dk> wrote:
>
> > N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:
> > > In news:45670019$0$2111$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> > > Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:
> > >
> > > > Men så spørger jeg dig, hvilke terroranslag har der været i
> > > > Danmark?
> > >
> > > Spørgsmålet du skal stille er, hvornår de kommer.
> >
> >
> > Har ikke tid, hører "Men den dag røde Russerne kommer, og det sker
> > jo nok....mp3"
> >
> > Vil kun sige, hvis man marginaliserer og vedblivende råber, siger
> > og skriver "Muslimerne skal nok lave terroranslag her i landet", så
> > er man så absolut et vigtigt led i den ligning som vil gøre det
> > muligt at det *kan* ske...
>
> nå da da!!!!!!
>
> en af apologeterne taler - - -
>
> når terroranslaget kommer har Allan Riise allerede ud peget de
> skyldige - selvfølgelig ikke hans gode venner de muhamedanske
> verdensforbrydere- -
>
> næh nej
>
> dem der advarer mod de muhamedanske verdensforbrydere er de skyldige


Det var ikke hvad jeg skrev, men en rose vokser ikke i sand.

--
Allan Riise



Rene (25-11-2006)
Kommentar
Fra : Rene


Dato : 25-11-06 09:32

On Fri, 24 Nov 2006 15:22:16 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

>Rane <ranemandenSLET@gmail.com> wrote:
>> On Fri, 24 Nov 2006 15:05:15 +0100, "Allan Riise"
>> <familien_riise@pc.dk> wrote:
>>
>> > > Forskellen er bare at der er mange andre personer der ikke hedder
>> > > Brian, der gør det samme. Det er der ikke i terror-eksemplet.
>> >
>> > Nå, hvad med i Nepal og i Sydamerika?
>>
>> Selvfølgelig kunne du grave eksempler frem, der ikke er relevante i
>> europæisk/dansk sammenhæng :)
>
>
>Så nu er du nød til at ændre præmisser for at forsøge på at få ret.!
>

Næ, hele diskussionen er gået på potentielle terrorister i DK og
Europa, ikke i Nepal og andre steder. De onde personer i Nepal og
Sydamerika truer jo ikke os, det gør muslimerne.

>Men så spørger jeg dig, hvilke terroranslag har der været i Danmark?

Ingen heldigvis. Men alle (både terror eksperter og muslimerne selv)
siger det bare er et spørgsmål om tid...og det er iøvrigt det
diskussionen gik på.

Allan Riise (25-11-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 25-11-06 09:40

Rene <ranemandenDELETE@DELETEgmail.com> wrote:
> On Fri, 24 Nov 2006 15:22:16 +0100, "Allan Riise"
> <familien_riise@pc.dk> wrote:
>
> > Rane <ranemandenSLET@gmail.com> wrote:
> > > On Fri, 24 Nov 2006 15:05:15 +0100, "Allan Riise"
> > > <familien_riise@pc.dk> wrote:
> > >
> > > > > Forskellen er bare at der er mange andre personer der ikke
> > > > > hedder Brian, der gør det samme. Det er der ikke i
> > > > > terror-eksemplet.
> > > >
> > > > Nå, hvad med i Nepal og i Sydamerika?
> > >
> > > Selvfølgelig kunne du grave eksempler frem, der ikke er relevante
> > > i europæisk/dansk sammenhæng :)
> >
> >
> > Så nu er du nød til at ændre præmisser for at forsøge på at få ret.!
> >
>
> Næ, hele diskussionen er gået på potentielle terrorister i DK og
> Europa, ikke i Nepal og andre steder. De onde personer i Nepal og
> Sydamerika truer jo ikke os, det gør muslimerne.
>
> > Men så spørger jeg dig, hvilke terroranslag har der været i Danmark?
>
> Ingen heldigvis. Men alle (både terror eksperter og muslimerne selv)
> siger det bare er et spørgsmål om tid...og det er iøvrigt det
> diskussionen gik på.


Næ det er ikke rigtigt hvad du skriver, Bonnichsen f.eks. mener ikke at
terrortruslen er større end tidligere.

--
Allan Riise



Rane (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Rane


Dato : 27-11-06 08:11

On Sat, 25 Nov 2006 09:39:34 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

>> Ingen heldigvis. Men alle (både terror eksperter og muslimerne selv)
>> siger det bare er et spørgsmål om tid...og det er iøvrigt det
>> diskussionen gik på.
>
>
>Næ det er ikke rigtigt hvad du skriver, Bonnichsen f.eks. mener ikke at
>terrortruslen er større end tidligere.

Bemærk at jeg ikke skrev "alle terror eksperter". For selvfølgelig
skulle det lykkedes for dig at finde en der ikke mener truslen er
blevet større. :)

Allan Riise (27-11-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 27-11-06 12:00

Rane <ranemandenSLET@gmail.com> wrote:
> On Sat, 25 Nov 2006 09:39:34 +0100, "Allan Riise"
> <familien_riise@pc.dk> wrote:
>
> > > Ingen heldigvis. Men alle (både terror eksperter og muslimerne
> > > selv) siger det bare er et spørgsmål om tid...og det er iøvrigt
> > > det diskussionen gik på.
> >
> >
> > Næ det er ikke rigtigt hvad du skriver, Bonnichsen f.eks. mener
> > ikke at terrortruslen er større end tidligere.
>
> Bemærk at jeg ikke skrev "alle terror eksperter". For selvfølgelig
> skulle det lykkedes for dig at finde en der ikke mener truslen er
> blevet større. :)

Nok en af dem der burde vide mest om det, som tidligere chef for P.E.T.

--
Allan Riise



@ (24-11-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-11-06 17:36

On Fri, 24 Nov 2006 15:05:15 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

>Rane <ranemandenSLET@gmail.com> wrote:
>> On Fri, 24 Nov 2006 13:03:37 +0100, "Allan Riise"
>> <familien_riise@pc.dk> wrote:
>>
>> > > Næ, den sammenligning holder ikke. Hvem er det lige der bevidst
>> > > går efter at sprænge uskyldige mennesker i luften for tiden?
>> > > (eller i hvert fald proklamerer at europæere skal se sig godt for)
>> >
>> > Det er der nogen Muslimer der gør, ligesom der er nogen Brianer der
>> > tager sig 15 genstande og siger "Jeg køre kraftedmer som det passer
>> > mig, når det passer mig!"
>>
>> Forskellen er bare at der er mange andre personer der ikke hedder
>> Brian, der gør det samme. Det er der ikke i terror-eksemplet.
>
>Nå, hvad med i Nepal og i Sydamerika?

er der da mange der er døbt Brian i de to ovennævnte områder?


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Allan Riise (24-11-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 24-11-06 17:52

@ <1[at]invalid.net> wrote:
> On Fri, 24 Nov 2006 15:05:15 +0100, "Allan Riise"
> <familien_riise@pc.dk> wrote:
>
> > Rane <ranemandenSLET@gmail.com> wrote:
> > > On Fri, 24 Nov 2006 13:03:37 +0100, "Allan Riise"
> > > <familien_riise@pc.dk> wrote:
> > >
> > > > > Næ, den sammenligning holder ikke. Hvem er det lige der
> > > > > bevidst går efter at sprænge uskyldige mennesker i luften for
> > > > > tiden? (eller i hvert fald proklamerer at europæere skal se
> > > > > sig godt for)
> > > >
> > > > Det er der nogen Muslimer der gør, ligesom der er nogen Brianer
> > > > der tager sig 15 genstande og siger "Jeg køre kraftedmer som
> > > > det passer mig, når det passer mig!"
> > >
> > > Forskellen er bare at der er mange andre personer der ikke hedder
> > > Brian, der gør det samme. Det er der ikke i terror-eksemplet.
> >
> > Nå, hvad med i Nepal og i Sydamerika?
>
> er der da mange der er døbt Brian i de to ovennævnte områder?


Er der mange Muslimer?

--
Allan Riise



@ (24-11-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-11-06 18:48

On Fri, 24 Nov 2006 17:52:04 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

>@ <1[at]invalid.net> wrote:
>> On Fri, 24 Nov 2006 15:05:15 +0100, "Allan Riise"
>> <familien_riise@pc.dk> wrote:
>>
>> > Rane <ranemandenSLET@gmail.com> wrote:
>> > > On Fri, 24 Nov 2006 13:03:37 +0100, "Allan Riise"
>> > > <familien_riise@pc.dk> wrote:
>> > >
>> > > > > Næ, den sammenligning holder ikke. Hvem er det lige der
>> > > > > bevidst går efter at sprænge uskyldige mennesker i luften for
>> > > > > tiden? (eller i hvert fald proklamerer at europæere skal se
>> > > > > sig godt for)
>> > > >
>> > > > Det er der nogen Muslimer der gør, ligesom der er nogen Brianer
>> > > > der tager sig 15 genstande og siger "Jeg køre kraftedmer som
>> > > > det passer mig, når det passer mig!"
>> > >
>> > > Forskellen er bare at der er mange andre personer der ikke hedder
>> > > Brian, der gør det samme. Det er der ikke i terror-eksemplet.
>> >
>> > Nå, hvad med i Nepal og i Sydamerika?
>>
>> er der da mange der er døbt Brian i de to ovennævnte områder?
>
>
>Er der mange Muslimer?

der hedder Brian og bor i Nepal - jeg tvivler

men når talen er om terror er muhamedanerne i de sidste 1350 år kommet
ind på en klar førsteplads

og de øger føringen






--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

N_B_DK (24-11-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 24-11-06 18:56

In news:aubem2lpol0vfomdd6tu5pg3177ho785d2@4ax.com,
@ <1[at]invalid.net> typed:
> men når talen er om terror er muhamedanerne i de sidste 1350 år kommet
> ind på en klar førsteplads

Uha det må du sandelig ikke sige, det er jo krænkende...

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Allan Riise (24-11-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 24-11-06 19:07

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:
> In news:aubem2lpol0vfomdd6tu5pg3177ho785d2@4ax.com,
> @ <1[at]invalid.net> typed:
> > men når talen er om terror er muhamedanerne i de sidste 1350 år
> > kommet ind på en klar førsteplads
>
> Uha det må du sandelig ikke sige, det er jo krænkende...


Vi glemmer straks Rote Arme, IRA, Contra'erne, Sandinisterne, Hinduerne,
Kommunisterne, ja jeg kunne fortsætte længe endnu, men i skal nok få fred,
det er dog ikke det samme som i får ret, jeg ved bare at det er en futil
debat når jeg debatterer med faktaresistente rædselsslagne marionetdukker,
og ja, her må i godt føle jer ramte.

--
Allan Riise



N_B_DK (24-11-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 24-11-06 19:16

In news:456734d1$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:

> når jeg debatterer med faktaresistente
> rædselsslagne marionetdukker, og ja, her må i godt føle jer ramte.

Sikke nogle fine ord, er det i mangel af argumentationer ?

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Allan Riise (24-11-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 24-11-06 19:48

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:
> In news:456734d1$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:
>
> > når jeg debatterer med faktaresistente
> > rædselsslagne marionetdukker, og ja, her må i godt føle jer ramte.
>
> Sikke nogle fine ord, er det i mangel af argumentationer ?


Det var det du klippede væk, så du i stedet valgte at quotefucke for at
slippe for at forholde dig til det, og i stedet anfægter sprogbruget.
Det er jo lidt ringe at det var hvad du kunne komme med, men hvad, kunne man
egentlig forvente mere!?

--
Allan Riise



@ (24-11-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-11-06 19:56

On Fri, 24 Nov 2006 19:16:06 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>In news:456734d1$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
>Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:
>
>> når jeg debatterer med faktaresistente
>> rædselsslagne marionetdukker, og ja, her må i godt føle jer ramte.
>
>Sikke nogle fine ord, er det i mangel af argumentationer ?


nej

han tåler blot ikke at nogen siger sandheden om muhamedanismen og
denne morderiske ideologis tilhængere




--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

@ (24-11-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-11-06 19:55

On Fri, 24 Nov 2006 19:07:12 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

>N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:
>> In news:aubem2lpol0vfomdd6tu5pg3177ho785d2@4ax.com,
>> @ <1[at]invalid.net> typed:
>> > men når talen er om terror er muhamedanerne i de sidste 1350 år
>> > kommet ind på en klar førsteplads
>>
>> Uha det må du sandelig ikke sige, det er jo krænkende...
>
>
>Vi glemmer straks Rote Arme, IRA, Contra'erne, Sandinisterne, Hinduerne,
>Kommunisterne, ja jeg kunne fortsætte længe endnu,

og de muhamedanske verdensterrorister ligger stadig på en klar
førsteplads

ingen af dem du nævner kommer blot i nærheden hvad angår vedvarende
bekrigelse af alt og alle som ikke lige er muhamedanere

--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Konrad (23-11-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 23-11-06 16:36


"Rane" <ranemandenSLET@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:cvcbm211p1e2mj9h8h68h939dbss7p2ncs@4ax.com...

> Det er det vel stadig? Selvom der måske kom terror om 5-10 år ville
> det jo stadig være et spørgsmål om tid. Nu har politiet jo også
> opsnappet potentielle terrorister på det seneste.

Vi kunne lige så godt diskutere verdens undergang. Eller muligheden for at
du en dag vil undergå en kønsskrifteoperation.




Rane (24-11-2006)
Kommentar
Fra : Rane


Dato : 24-11-06 08:14

On Thu, 23 Nov 2006 16:35:37 +0100, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>> Det er det vel stadig? Selvom der måske kom terror om 5-10 år ville
>> det jo stadig være et spørgsmål om tid. Nu har politiet jo også
>> opsnappet potentielle terrorister på det seneste.
>
>Vi kunne lige så godt diskutere verdens undergang. Eller muligheden for at
>du en dag vil undergå en kønsskrifteoperation.
>

Nææ, jeg tror at sådanne ting ikke er specielt sandsynlige indenfor de
næste 5-10 år - Det er terror i DK derimod. Nu har muslimer i
flere lande jo allerede truet DK med terror flere gange - og så ER det
vel bare et spørgsmål om tid?

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408615
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste