Leegaard er et svin
Fra : Henri Gath

Dato : 20-11-06 22:13

Se overskrift

Fra : Henri Gath

Dato : 20-11-06 22:17

Helt enig!

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Se overskrift

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 22:22

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Se overskrift

Fra : Michael Weber

Dato : 20-11-06 22:27

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Se overskrift

Hvilket parti stemmer du på ?

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : isteen

Dato : 20-11-06 22:33

Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:

> Se overskrift

Hvem fanden er han, siden det skal bekendtgøres her?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 23-11-06 16:32

"isteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvem fanden er han, siden det skal bekendtgøres her?

Han er et svin, kan du ikke forstå det??.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-11-06 18:02

Poul Nielsen wrote:
> "isteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Han er et svin, kan du ikke forstå det??.

Nå du mener at selvom du som er underbegavet kan forstå hvad Gattet mener,
så burdet andre også kunne?

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 22:52

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 23:31

Gat kommer af det nederlandske ord gat = "åbning". Ordet bruges om den
fælles åbning for tarm og kønsorgan hos fisk og fugle af begge køn. Her
udskilles dyrenes afføring og henholdsvis æg eller sæd.

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 23:37

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Gat kommer af det nederlandske ord gat = "åbning". Ordet bruges om den
> fælles åbning for tarm og kønsorgan hos fisk og fugle af begge køn. Her
> udskilles dyrenes afføring og henholdsvis æg eller sæd.

Har du selv slået det op, eller har du gået nogen til at hjælpe dig?

Hvor mange tror du der ikke var klar over, hvad gat betyder?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 23:50

ThomasB wrote:

> Har du selv slået det op, eller har du gået nogen til at hjælpe dig?

Jeg har fået nogen til at hjælpe mig .. men pleae dont tell anyone ..

> Hvor mange tror du der ikke var klar over, hvad gat betyder?

Gath?

Han har fortrængt det.

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 23:52

> Gath?
>
> Han har fortrængt det.

Det er ligefør jeg tror han har taget navnet (på usenet) efter hans
væremåde - sådan helt seriøst.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 23:58

ThomasB wrote:

> Det er ligefør jeg tror han har taget navnet (på usenet) efter hans
> væremåde - sådan helt seriøst.

Ok .. Ja .. Hvad ved jeg ..

/FL

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-11-06 23:50

> Gat kommer af det nederlandske ord gat = "åbning". Ordet bruges om den
> fælles åbning for tarm og kønsorgan hos fisk og fugle af begge køn.
> Her udskilles dyrenes afføring og henholdsvis æg eller sæd.

Man aner din universitetsuddannelse. Du ved jo de mest utrolige ting.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 23:56

Jens Bruun wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Man aner din universitetsuddannelse. Du ved jo de mest utrolige ting.

Jeg kunne nu også sagtens lære dig at slå op på wiki ...

Selvom det så godtnok betød at jeg for en lang stund ikke fik bashed
højreekstemisterne herinde..

Så vi lader det ligge

/FL

Fra : Michael Weber

Dato : 21-11-06 00:10

> Jeg kunne nu også sagtens lære dig at slå op på wiki ...

http://www.wikiality.com/
"If enough people believe something is true...it is - just like on
Wikipedia.
Welcome to Wikiality, The Internets Tube Dedicated to Truthiness!
Together, we can create a reality that we all agree on."

heh :)

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Johnny Andersen

Dato : 20-11-06 23:58

> Man aner din universitetsuddannelse. Du ved jo de mest utrolige ting.

Det kan man ikke sige om dig. Din mangel på empati siger alt...

/Johnny

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-11-06 00:07

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan man ikke sige om dig. Din mangel på empati siger alt...

Jeg har tidligere fået at vide af en usenet-skribent, jeg var Den
Personificerede Ondskab[tm]. Pas nu på, jeg ikke kommer og hjemsøger dig i
dine drømme, Johnny-boy.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 21-11-06 00:09

> Jeg har tidligere fået at vide af en usenet-skribent, jeg var Den
> Personificerede Ondskab[tm]. Pas nu på, jeg ikke kommer og hjemsøger dig i
> dine drømme, Johnny-boy.

Så så, ikke gøre Johnnyboy liderlig.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 21-11-06 00:10

> [...]
>
> Jeg har tidligere fået at vide af en usenet-skribent, jeg var Den
> Personificerede Ondskab[tm]. Pas nu på, jeg ikke kommer og hjemsøger dig i

Kom du bare...

/Johnny

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-11-06 00:16

> Kom du bare...

Det er en invitation, jeg ikke kan sidde overhørig. Håber, du har stærke
nerver, Johnny-boy. Jeg kigger forbi i ét af dine mareridt i løbet af denne
uge. Når du vågner, badet i sved, skal du bare huske på, jeg lige kiggede
forbi, mens du var allermest sårbar.

--
-Jens B. aka Den Personificerede Ondskab[tm]

D.e.f.f.e.s.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 21-11-06 00:28

> [...]
> denne uge. Når du vågner, badet i sved, skal du bare huske på, jeg lige
> kiggede forbi, mens du var allermest sårbar.

Havde håbet på det var IRL du mente det.. - Men du har jo før lovet mig bank
Jens - håber bare på, at du en dag er mand nok til at gøre det...

/Johnny

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-11-06 00:35

> Havde håbet på det var IRL du mente det.. - Men du har jo før lovet
> mig bank Jens - håber bare på, at du en dag er mand nok til at gøre
> det...

Jeg lover aldrig nogen bank, så det har du tydeligvis også fået galt fat i.
Jeg hare muligvis lovet dig en endefuld, hvilket er noget ganske andet.
Endefuld er noget, man giver til undermålere som dig. Bank er noget, man
giver sine ligeværdige rivaler, hvis man f.eks. efterstræber den samme pige,
og bliver nødt til at tage konfrontationen. Det er jeg dog for længst vokset
fra, så nu nøjes jeg med at uddele en sjælden endefuld nu og da.

Nå, jeg tror, jeg i denne omgang vil nøjes med at hjemsøge dig i dine
drømme. Det er min erfaring, det ofte er mere virkningsfuldt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 21-11-06 00:40

> [...]
> pige, og bliver nødt til at tage konfrontationen. Det er jeg dog for
> længst vokset fra, så nu nøjes jeg med at uddele en sjælden endefuld nu og

Er det alderen Jens? Du har lovet mig "et par flade" Det eneste undermåler
her er dig. Du har alt i munden. Er du mand eller mus?

> Nå, jeg tror, jeg i denne omgang vil nøjes med at hjemsøge dig i dine
> drømme. Det er min erfaring, det ofte er mere virkningsfuldt.

Hvilken erfaring? - Du tager vel ikke bare den næmmeste udvej?

/Johnny

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 00:46

Johnny Andersen wrote:

> Er det alderen Jens? Du har lovet mig "et par flade" Det eneste
> undermåler her er dig. Du har alt i munden. Er du mand eller mus?

> Hvilken erfaring? - Du tager vel ikke bare den næmmeste udvej?

Så så Johnny - lad nu være med at ødelægge Jens selvbillede som farlig
farlig mand.

Han har jo ret-

At det så kun er overfor sig selv at han er farlig - behøver vi jo kun at
fortælle hinanden.

Det er jo synd at ødelægge alle hans luftkasteller.

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 00:42

Jens Bruun wrote:> Nå, jeg tror, jeg i denne omgang vil nøjes med at
hjemsøge dig i dine
> drømme. Det er min erfaring, det ofte er mere virkningsfuldt.

Drøm du videre - det lader du til at være god til.

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 00:16

Jens Bruun wrote:
> [...]
>
> Jeg har tidligere fået at vide af en usenet-skribent, jeg var Den
> Personificerede Ondskab[tm]. Pas nu på, jeg ikke kommer og hjemsøger

Der er vist kun een der skal være bange for dig - og det er dig selv ..

/FL

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-11-06 00:25

> Der er vist kun een der skal være bange for dig - og det er dig selv

Det er mange år siden, jeg var bange for mig selv. Projicerer du igen,
Frankie-boy, eller er det bare ønsketænkning?

Hvordan er det nu, livet havde behandlet dig, Frank? Jeg mener - en
succesdreng som dig med universitetsuddannelse og alt muligt. Du må da have
kone og en hel børneflok, eller hvad? Eller du har måske "prioriteret
karrieren højere"? Hvad får du din tid til at gå med, når du ikke skriver på
usenet, og når du ikke bruger tid sammen med din nære familie? For du er vel
ikke et ensomt, stakkels fjols, der i virkeligheden ikke har drevet det til
en skid, og som klynger sig til sin såkaldt akademiske baggrund, fordi den
trods alt giver en smule identitet?

Så mange spørgsmål...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 21-11-06 00:31

> Det er mange år siden, jeg var bange for mig selv. Projicerer du igen,
> Frankie-boy, eller er det bare ønsketænkning?

Du har ikke et spejl? - eller nogle som tør at sige dig imod?

> [...]
> det til en skid, og som klynger sig til sin såkaldt akademiske baggrund,
> fordi den trods alt giver en smule identitet?

Det var lige det med empati Jens - kan du se det nu?

/Johnny

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 00:33

Jens Bruun wrote:
> [...]
> virkeligheden ikke har drevet det til en skid, og som klynger sig til
> sin såkaldt akademiske baggrund, fordi den trods alt giver en smule

Du har fat i noget.

For jeg fornemmer da ikke at jeg anvender mere tid end dig.

Du lader til at kende gænget godt.

Faktisk fristes jeg til at spørge om det er en selvbiografi, minus dog den
gode uni-uddannelse.

Har vi fat i kernen her?

/FL...

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-11-06 00:46

> Du har fat i noget.

Ja, det har jeg nu og da (sagt i al beskedenhed).

> For jeg fornemmer da ikke at jeg anvender mere tid end dig.

Nej? Får du forresten din tid på usenet betalt, som jeg gør? Eller er det
kun os uden universitetsuddannelse, der er *så* priviligerede?

> Du lader til at kende gænget godt.

Jepper. Jeg har jo været her en del år efterhånden.

> Faktisk fristes jeg til at spørge om det er en selvbiografi, minus
> dog den gode uni-uddannelse.
>
> Har vi fat i kernen her?

Er det virkelig, hvad du kan svinge dig op til? Jeg kan godt forstå, ingen
andre end Steen gider dig i mudderet. Der er ikke megen modstand i dig.
Faktisk vil jeg gå så langt som til at sige, der *ingen* modstand er i dig.

Nu er jeg jo typen, der kigger kritisk på mig selv og mine handlinger, og du
tvinger mig til at kigge på, hvad der får mig til at bruge så megen tid på
dig. Jeg må erkende, at jeg er faldet i grøften og i et svagt øjeblik har
nydt de billige sejre. Det er et skråplan. Jeg skal derfor forsøge at
afholde mig fra yderligere "debat" med dig, da du ikke holder mig skarp. Og
skarp skal man være på usenet.

Måske du skulle tage en lang, intellektuel duel med Johnny-boy?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 01:07

Jens Bruun wrote:
> [...]
> på usenet.
> Måske du skulle tage en lang, intellektuel duel med Johnny-boy?

Mjae .. Man må indrømme at kun en BW og evt en Hjortsø har lignende
selvovervurdering.

Ingen af de 2 vil til psykolog - vil du heller ikke?

/FL

Fra : Kare

Dato : 21-11-06 09:27

Frank Leegaard wrote:

> Mjae .. Man må indrømme at kun en BW og evt en Hjortsø har lignende
> selvovervurdering.
>
> Ingen af de 2 vil til psykolog - vil du heller ikke?
>
> /FL

Hold da kæft for en gang viderværdig selvfornøjet bræk af en
diskussion.
Den eneste afbrydelse af den kontinuerlige munddiarré er Leegaards
FE-kollega Bruns strategiske oplysning til folket om, at Leegaard, hvad
jeg ville have forsvoret, er universitetsuddannet.

Det er muligt, sådan en oplysning gør livet mere besværligt for
nogle herinde, for andre inkl. undertegnede, der såmænd også - i
lighed med mange andre herinde - har gået lidt på universitetet, er
det til at dø af grin af.

Så mange år på universitetet - og intet som helst at sige ! Det er
jo, som var det Tom Liljeberg, der var blevet stillet sit livs
vigtigste teoretisk-fysiske spørgsmål og havde mindre end intet til
svar.

Steen Hjortsø

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 11:22

In news:1164097625.376923.320110@h48g2000cwc.googlegroups.com,
Kare <contra@tdcspace.dk> typed:
> har gået lidt på universitetet, er det til at dø af grin af.
>
> Så mange år på universitetet - og intet som helst at sige !

Vi er helt enige, han burde have bedre argumenter end det han har, med hans
fine udd. (jeg hævder stadig hans bevis for den påståede udd. ikke er til
andet end at tørre røv i).

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 17:18

N_B_DK wrote:
> [...]
> med hans fine udd. (jeg hævder stadig hans bevis for den påståede
> udd. ikke er til andet end at tørre røv i).

Rønnebærrene er skrækkeligt sure hva?..

Slå slemt var det vel heller ikke at ikke kunne klare 10. klasse?

Du har vel et glimrende arbejde nu alligevel?

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 21-11-06 19:03

> Rønnebærrene er skrækkeligt sure hva?..

Du lyder som dem der altid skal sige "janteloooov"..

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 19:10

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Du lyder som dem der altid skal sige "janteloooov"..

Jeps .. misundelsen er stor over at nogen har taget en videregående
uddannelse.

Det piner i mangt en sjæl ..

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 19:21

In news:45634105$0$13980$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
> Jeps .. misundelsen er stor over at nogen har taget en videregående
> uddannelse.

LOL, er du sikker på du faktisk ikke er syg, du er ekstremt selvoptaget,
magter ikke at se ud over egen næsetip, og er generelt bedrevidende, sjovt
nok bevidner dine konstante person angreb at du næppe har så fandes meget at
have det i, når det er den eneste slags argumenter du kan bruge.

> Det piner i mangt en sjæl ..

Måske dig, ikke her, det er sq ikke folks uddannelse der gør dem til det de
er, du kan tage alle jordens uddannelser, du vil stadig være et egoistisk
rø.... af den grund.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : ThomasB

Dato : 21-11-06 20:10

> Jeps .. misundelsen er stor over at nogen har taget en videregående
> uddannelse.
>
> Det piner i mangt en sjæl ..

Ah, det var derfor du tog kæmpede dig gennem en videregående uddannelse.

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 19:06

In news:4563269f$0$13941$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
> Rønnebærrene er skrækkeligt sure hva?..

Du tror da vel ikke nogen er misundelig på det utrolig lave niveau du holder
dig ?

> Slå slemt var det vel heller ikke at ikke kunne klare 10. klasse?

Hvad skulle jeg med 10 klasse ?

> Du har vel et glimrende arbejde nu alligevel?

Ja uden at have gennemført en universitets uddannelse.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 19:20

N_B_DK wrote:
> [...]
> holder dig ?

> Hvad skulle jeg med 10 klasse ?

> Ja uden at have gennemført en universitets uddannelse.

Heldigvis har de fleste da det ..

og glæder mig du er glad og tilfreds.

Den type arbejde jeg interesserede mig for, forudsatte så at jeg havde en
sådan uddannelse.

Så er der jo ofte ingen vej uden om ..

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 19:30

In news:45634366$0$13976$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
> Den type arbejde jeg interesserede mig for, forudsatte så at jeg
> havde en sådan uddannelse.
>
> Så er der jo ofte ingen vej uden om ..

Hvorfor så konstant sige at folk uden en universitets uddannelse, er
dårligere mennesker, du fremstår som en tåbe hver gang du skriver det.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 19:38

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> Hvorfor så konstant sige at folk uden en universitets uddannelse, er
> dårligere mennesker, du fremstår som en tåbe hver gang du skriver det.

Hvis du har følt det, skulle du kigge på din egen selvtillid.

Desuden kunne jeg godt tænke mig messageid på steder hvor jeg har sagt at
folk uden uni-uddannelse er dårligere mennesker.

Hele vrøvlet med uni-udd eller ej, er ikke holdt i live af mig overhovedet.
Det er folk der skal forsøge at vaske deres eget manglende selvværd af med
vrøvl om at uni-udd. er dårligere end uudannede ...

Ser frem til du finder steder...

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 19:43

In news:45634777$0$13948$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
> Hvis du har følt det, skulle du kigge på din egen selvtillid.

Min selvtillid fejler netop ikke noget, så jeg behøver ikke konstant
fremhæve min uddannelse for at få mig selv til at fremstå bedre end andre.

> Desuden kunne jeg godt tænke mig messageid på steder hvor jeg har
> sagt at folk uden uni-uddannelse er dårligere mennesker.

Citat: Jeps .. misundelsen er stor over at nogen har taget en videregående
uddannelse.

Ergo mener du jo at de folk der ikke har en videregående uddannelse er
misundelige, og misundelse gør i mine øjne folk til et dårligere menneske.

> [...]
> overhovedet. Det er folk der skal forsøge at vaske deres eget
> manglende selvværd af med vrøvl om at uni-udd. er dårligere end

Det kan næppe være andre, der prøver at vaske noget som helst, det er jo dig
der konstant gør alle opmærksom på din universitets uddannelse, hvad er det
du vil bevise ?

> Ser frem til du finder steder...

Åben øjnene og læs hvad du skriver, så kan du vel se det (selvom vi har
slået fast flere gange du ikke altid læser hvad der står, men hvad der
passer ind i din holdning)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 19:57

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> Ergo mener du jo at de folk der ikke har en videregående uddannelse er
> misundelige, og misundelse gør i mine øjne folk til et dårligere

Den skulle vrides en del for at give en smule mening hva?

Eftersom folk har så travlt med om jeg har en uni-uddannelse eller ej, har
jeg svært ved at drage anden konklusion end jantelov og misundelse.

Hvad su så mener det gør folk til - må du selv om ..

> Det kan næppe være andre, der prøver at vaske noget som helst, det er
> jo dig der konstant gør alle opmærksom på din universitets
> uddannelse, hvad er det du vil bevise ?

Find lige et 2-3 steder hvor jeg selv bringer det på bane ..

Jeg har fortalt det een gang, og siden har janteloven genfortalt og
genfortalt.

Kom nu frisk - find nu messageID - ikke de forkølede genfortællinger af hvad
jeg skulle have sagt ..

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 20:04

Frank Leegaard wrote:
> [...]

Ups .. Du havde faktisk messageID ..

og som du ser kommer det netop til svar overfor folk med
mindreværdskomplekser over min uddannelse ..

Det er vanskeligt at tolke det anderledes.

Jeg bragte ikke selv uddannelsen på banen. En mindreværdig stakkel gjorde ..

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 20:07

In news:45634da1$0$13955$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
> Jeg bragte ikke selv uddannelsen på banen. En mindreværdig stakkel
> gjorde ..

Aha, hvem var det i sin tid der skrev du havde en universitets uddannelse ?
jeg kender dig ikke privat (gudske tak og lov for det), så det var ikke mig.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 21:32

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> Aha, hvem var det i sin tid der skrev du havde en universitets
> uddannelse ? jeg kender dig ikke privat (gudske tak og lov for det),

Det var da skam mig selv vil jeg gætte på.

Synes du jeg skulle holde skjult af frygt for jantelov at jeg havde en
uddannelse i det vi snakkede om?

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 21:40

N_B_DK wrote:

> Aha, hvem var det i sin tid der skrev du havde en universitets
> uddannelse ? jeg kender dig ikke privat (gudske tak og lov for det),
> så det var ikke mig.

og jeg skal indrømme at jeg ikke har venner og bekendte med mindre de har en
vis hjernekapactiet. Jeg skal deruover indrømme at jeg finder det meget
betænkelig at en bemærkning om ens uddannelsesbaggrund for at udtale sig som
man gør, som så efterfølgende bliver gentaget gang efter gang, vanskeligt
kan udledes til andet end jantelov og misundelse ...

Den manglende 10 klasse gør mega mega ondt mange steder. Mest i gattet .. på
mindreværdige stakler ..

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 21:46

In news:4563641a$0$13960$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
> [...]
> har en vis hjernekapactiet. Jeg skal deruover indrømme at jeg finder
> det meget betænkelig at en bemærkning om ens uddannelsesbaggrund for

Det må det da betyde når du har sådan en trang til at fortælle det konstant.

>som så efterfølgende bliver gentaget gang
> efter gang, vanskeligt kan udledes til andet end jantelov og
> misundelse ...

Misundelse på hvad ?

> Den manglende 10 klasse gør mega mega ondt mange steder. Mest i
> gattet .. på mindreværdige stakler ..

Se endnu engang er folk mindreværdige hvis de ikke har samme uddannelse som
dig.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 20:03

In news:45634c14$0$13952$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:

> Kom nu frisk - find nu messageID - ikke de forkølede genfortællinger
> af hvad jeg skulle have sagt ..

Du kan vel trykke på det msgID du fik, eller er det for svært ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : ThomasB

Dato : 21-11-06 21:56

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Heldigvis har de fleste da det ..

Hvorfor skulle de så være misundelige?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 22:02

ThomasB wrote:

> Hvorfor skulle de så være misundelige?

Aner det ikke - hvor skulle jeg vide det fra?

Spørg dem .. men et eller andet må jo få deres gat til klø så meget at de
gider kommentere det med min høje uddannelse .. dig selv incl ..

Find et spejl og se om du kan finde ud af hvorfor din røv klør over det ..

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 22:17

In news:45636957$0$13945$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:

> Aner det ikke - hvor skulle jeg vide det fra?

Det må du da vide siden du konstant siger folk er misundelige på dig ?

> Spørg dem .. men et eller andet må jo få deres gat til klø så meget
> at de gider kommentere det med min høje uddannelse .. dig selv incl ..

Din høje uddannelse ? som giver til til udtryk hvordan ? dine konstante
nedgørelser af folk der ikke har 10 klasse, er det det folk er misundelige
på ?

> Find et spejl og se om du kan finde ud af hvorfor din røv klør over
> det ..

Og igen viser du din overlegne argumentations teknik og evner, ingen får jo
et ben til jorden med den der slags hårdtslående argumenter....

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 22:33

N_B_DK wrote:
> In news:45636957$0$13945$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
> Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:

> Det må du da vide siden du konstant siger folk er misundelige på dig ?

Næe .. Jeg mærker kun udkommet - hvorfra det stammer aner jeg da ikke
nødvendigvis.

> Din høje uddannelse ? som giver til til udtryk hvordan ? dine
> konstante nedgørelser af folk der ikke har 10 klasse, er det det folk
> er misundelige på ?

Spørg dem - det er dem der tager den op. Find det sted hvor JEG starter med
at fortælle om den og ikke hvor jeg bruger den i et svar.

> Og igen viser du din overlegne argumentations teknik og evner, ingen
> får jo et ben til jorden med den der slags hårdtslående argumenter....

Næe .. men så må de jo skærpe deres egen ..

og bemærk . Jeg håber ikke at Thomas også udvikler sig til flagellant fra
det du siger.

Et er at kigge sig i røven .. et andet er at piske sig.der og så hedde Balle
til efternavn ..

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 22:42

In news:45637073$0$14009$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:

> Et er at kigge sig i røven .. et andet er at piske sig.der og så
> hedde Balle til efternavn ..

Seriøst hører du stemmer ? der er ingen i denne tråd der hedder Balle, så
jeg mistænker dig lidt for at være paranoia skizofren.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 22:51

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> Seriøst hører du stemmer ? der er ingen i denne tråd der hedder
> Balle, så jeg mistænker dig lidt for at være paranoia skizofren.

Så spørg dig for ... Det er sgu uhyggelig du ..

Eller kig lidt .. Løsningen er gemt i det skrevne .. Selv en No_brainer
ville kunne læse hvem det drejer sig om ..

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 23:01

In news:456374bc$0$13946$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
> Eller kig lidt .. Løsningen er gemt i det skrevne .. Selv en
> No_brainer ville kunne læse hvem det drejer sig om ..

Problemet er bare at det kun er DIG der kan høre stemmerne, og derfor giver
dit volapyk ikke mening for nogen andre end dig.

Du er ligeså syg som Steen er, I ser, hører og læser begge ting der ikke
står skrevet, er sagt, eller er sket.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 23:09

In news:456374bc$0$13946$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
> Så spørg dig for ... Det er sgu uhyggelig du ..

Er dine stemmer uhyggelige ? vil jeg gerne tro, de giver jo et sygt
tvangsbillede af verdenen.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 23:20

N_B_DK wrote:
> In news:456374bc$0$13946$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
> Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
>
> Er dine stemmer uhyggelige ? vil jeg gerne tro, de giver jo et sygt
> tvangsbillede af verdenen.

Ligesom Steen kan ske at få ret med dommedag, er jeg nu ulig mere bange for
at jeg får ret i at en hedder Balle i herværende tråd...

Spørg dig for - Du kan jo åbenbart ikke læse dig frem til det ..

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-06 23:29

In news:45637b97$0$14038$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
> [...]
> bange for at jeg får ret i at en hedder Balle i herværende tråd...
>
> Spørg dig for - Du kan jo åbenbart ikke læse dig frem til det ..

Jeg spørg jo netop DIG hvor du ser en der hedder Balle, kom frisk med et
msgID, ellers vil du være stemplet ligesom Steen som en landsbytosse.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-11-06 00:03

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> Jeg spørg jo netop DIG hvor du ser en der hedder Balle, kom frisk med
> et msgID, ellers vil du være stemplet ligesom Steen som en

Gider jeg nu ikke. og Steen er ikke landsbytosse - han er dommedagstosse.

Du får en ledetråd .. En der ligesom dig ikke helt skriver sit eget navn,
men meget mere end dig. Manden begynder med T i fornavnet..

Nu kan jeg ikke hjælpe dig videre...

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 17:16

Kare wrote:

> [...]
> det til at dø af grin af.
>
> Så mange år på universitetet - og intet som helst at sige !

Den bemærkning undrer mig da. Du plejer da at pive over mine og FETs
vellykkede forsøg på at afspore dine debatter?

Hvis det eneste jeg havde at sige var paranoiforestillinger om magnetisk
bestråling og seksuelle overgreb begået af samme, ville jeg holde kæft. Ikke
en eneste griner jo ikke af dig herinde.

Jeg havde nu forresten heller ikke behøvet min uni-udd. for at vide at det
var dumt at lave et væddemål som gjorde at jeg her om en gud uges tid, havde
givet andre ret til at kalde mig -tosse.

Remember? Dommedagstosse og apokalypsetosse her pr 1 dec.?

Er du selv ved at fremstille narrehatten?

/FL

Fra : Per Rønne

Dato : 23-11-06 19:10

Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:

> Se overskrift

Og saften står ud ad tænderne, når du tænker på hvad et par timer i
ovnen kan gøre ved ham?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-11-06 22:26

"Per Rønne" wrote:

> Og saften står ud ad tænderne, når du tænker på hvad et par timer i
> ovnen kan gøre ved ham?

At spise Gattet gør de jo i de færreste kulturer. Så han går fri.

/FL