Albanske kulturberigere på spil
Fra : Jesper

Dato : 18-11-06 16:05

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5396753.html

Rastepladstyve taget under tyveri

18-11-06: 15:20 | af: jely

Tre tyve blev i går taget på fersk ger°©ning i færd med at tømme en
lastbil på en rasteplads for fladskærme. De tre er nu bag tremmer, mens
en medgernings°©mand slap væk og er nu på fri fod, skriver Sjællandske.

Rastepladsen på motorvejen ved Tappernøje har flere gange den sidste tid
været mål for tyve, som har lænset lastbiler, mens chaufførerne sov. Der
er bl.a. stjålet cigaretter og fladskærme for op mod en mio. kr. Tyvene
havde skåret hul i lastbilens presenning og var i færd med at læsse
fladskærmene over i deres egen bil.

De anholdte blev fremstillet i grundlovsforhør i Næstved fredag
eftermiddag.

Der er tale om tre mænd på 28, 33 og 34 år. De er fra Albanien, men
bosiddende i Sverige, som også er plaget af tyverier fra lastbiler på
rastepladser.
Kommentar: Lyder det ikke meget sigøjneragtigt?
--
Jeg ved, hvor meget De, præsident Kim Il Sung, med al Deres
hengivenhed har arbejdet for dette vidunderlige lands

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-06 16:37

Jesper skrev:
> [...]
> rastepladser.
> Kommentar: Lyder det ikke meget sigøjneragtigt?

Vi burde rotte os sammen og så en gang for alle vise dem at man ikke pisser
på danskerne, og at de må finde et andet sted at stjæle i.

Det skal nok hurtigt rygtes at DK har tæskehold der tæsker udenlandske tyve.

Fra : @

Dato : 18-11-06 17:05

On Sat, 18 Nov 2006 16:37:08 +0100, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
2ma2prikdk> wrote:

>Vi burde rotte os sammen og så en gang for alle vise dem at man ikke pisser
>på danskerne, og at de må finde et andet sted at stjæle i.
>
>Det skal nok hurtigt rygtes at DK har tæskehold der tæsker udenlandske tyve.

vil det være politisk korrekt at ty til sådan noget?

kan man ikke risikere at blive stemplet som racist?

/Albert Camus/

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-06 17:07

@ skrev:

> vil det være politisk korrekt at ty til sådan noget?

He.. Albanske tyve forstår sig ikke på politik, kun på kontant afregning

> kan man ikke risikere at blive stemplet som racist?

Jo, og hvad så?

Fra : @

Dato : 18-11-06 17:13

On Sat, 18 Nov 2006 17:06:39 +0100, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
2ma2prikdk> wrote:

>He.. Albanske tyve forstår sig ikke på politik, kun på kontant afregning

så må det jo være i orden, bare de forstår "budskabet"

>Jo, og hvad så?

/Albert Camus/

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-06 17:17

@ skrev:

> så må det jo være i orden, bare de forstår "budskabet"

Man kunne selvfølgelig overveje at advare dem inden, det vil sikkert have en
afskrækkende effekt. Det vil dog koste en del annoncekroner. Løsningen må
nok være tørre tæsk og så bare vente på at rygtet spreder sig...

Fra : N_B_DK

Dato : 20-11-06 21:48

In news:455f3208$0$49206$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> typed:
> [...]
> have en afskrækkende effekt. Det vil dog koste en del annoncekroner.
> Løsningen må nok være tørre tæsk og så bare vente på at rygtet

Hvad er det sjove i det ? ;) næ overraskelses momentet er meget sjovere, når
10-15 pitbull´s bliver sluppet løs, med ordene "KILL"

--
MVH.
N_B_DK

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 22:24

> Hvad er det sjove i det ? ;) næ overraskelses momentet er meget sjovere,
> når 10-15 pitbull´s bliver sluppet løs, med ordene "KILL"

He ja, men det svære bliver nok at få 15 frådende pitbulls til at være
stille..

Fra : N_B_DK

Dato : 20-11-06 23:11

In news:45621cda$0$49200$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> typed:

> He ja, men det svære bliver nok at få 15 frådende pitbulls til at være
> stille..

Det må kunne lade sig gøre, dog skal de ikke totalt lemlestes, de skal jo
kunne komme hjem og fortælle om hvad der sker på de danske rastepladser *G*

--
MVH.
N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 20-11-06 21:46

In news:tnbul29lii726qvb64kbp5s383jqs46fra@4ax.com,
@ <1[at]invalid.net> typed:
> kan man ikke risikere at blive stemplet som racist?

Næ det vil det ikke, politiet er jo heller ikke racister hvis de stopper en
indvandrer igang med at stjæle.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Konrad

Dato : 19-11-06 12:38

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Vi burde rotte os sammen og så en gang for alle vise dem at man ikke
pisser
> på danskerne, og at de må finde et andet sted at stjæle i.

De er blevet fængslet. Hvad vil du have mere? Gabestik på rådshuspladsen?

> Det skal nok hurtigt rygtes at DK har tæskehold der tæsker udenlandske
tyve.

Det ville nok snarere rygtes, at i Danmark straffer man udlændinge
anderledes hårdt end danskere. Et godt signal at sende, når vi kræver
vestlig retspraksis indført i lande som Iran, Syrien og Albanien.

I øvrigt er der langt flere folkedanske tyveknægte end udenlandske.

Fra : @

Dato : 18-11-06 16:58

On Sat, 18 Nov 2006 16:04:46 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]

>rastepladser.
>Kommentar: Lyder det ikke meget sigøjneragtigt?

nej det lyder bare meget tyvagtigt

det stunt kunne en dansk "bande" også sagtens have udført

/Albert Camus/