Danmark i Iraq
Fra : Lyrik

Dato : 16-11-06 13:08

Lad os lige genkalde os formålet med US/DK/UK invasionen.

1. At fjerne Saddam
2. At indføre den iraqiske befolknings demokratiske styre.
3. At trække sig ud ovenpå successen.

Punkt 1. Mission accomplished.
Punkt 2.........
Den iraqiske befolkning er det som EU ønsker at blive..nemlig et
multikulturelt sammenrend.

Når et sådant ikke bliver styret af en "Tito", så går det i opløsning. Der
sker en "balkanisering."

Disse opløsningstendenser kunne kun være styret igennem en diktatorisk
ledelse direkte af besættelsesmagten.
.......men så kunne punkt 2 ikke opfyldes.
Så ville man have indført et "De godes diktatur" i stedet for "Den ondes
diktatur."

Der er en tredie mulighed. Kunne man opløse de kulturelle forskelle og få en
kulturel ensartethed, så kunne man bygge et demokrati på denne ensartethed.
Jeg tænker på Jesu ord igen:"Gå ud og gør alle folkeslagene til mine
disciple."
Dette skildrer at når folk har fælles kultur funderet på kærlighed så lykkes
samfundet.

Vesten har tryllet dette om til at hvis man gør alle til disciple af en
ateistisk stat, så har man fælles kultur. De har lukket øjnene for at den
ateistiske stat de vil gøre folk til disciple af, er en ateisme der er
udviklet som en sekt i en kristen kultur. Det vil sige at den bygger på
menneskerettigheder, som igen bygger på et kristent værdigrundlag.

Hvis de fører denne tanke for et grundlag ud i livet vil de opdage at det
ikke kan lade sig gøre. For ateisme var grundlaget for USSR, Nazityskland,
Nord Korea, Mao-Kina, Pol-Pot-Cambodia o.s.v.
Disse stater faldt meget forskelligt ud med ateisme som grundlag.
Menneskerettigheder blev også tolket forskelligt i disse stater.
Hvad er størst menneskeret spurgte kommunisterne..at udtrykke sig frit eller
at spise sig mæt? Hvis valget står imellem disse, hvad skal der så vælges?

Altså man kan ikke løsrive kristendommen fra sit grundlag som er menneskets
anerkendelse af at vi ikke er universets højeste skabning, men vi skal STÅ
TIL REGNSKAB overfor en højere magt...samvittighedens der i sidste evne er
Guds domstol. Det er også historiens domstol.
Igennem hele menneskets eksistens har vi i fælles smerte og glæde som samlet
menneskehed udviklet SANDHEDER om menneskelivet. Disse sandheder har vi
givet prædikatet "GUDs VILJE".
Det har udmøntet sig i love-Hammurabis-Moselov-indtil det ultimative
grundlag blev fremført af alle tiders moralske "Einstein"-jøden Jesus
Kristius. Han er så ypperlig at hvis han kun var et menneske, så var vi nødt
til at udnævne ham til "GUD."
Dette fælles erfaringsgrundlag om hvad der er "eviggyldigt" godt kan man
ikke ændre ved at vedtage et nyt grundlag ved et pennestrøg.

For "GUD" har talt! "Einstein" har talt!

Der kan ikke skabes andre kulturgrundlag end kærlighed mellem mennesker.

Hilsen
Jens

Fra : Zeki

Dato : 16-11-06 17:31

"Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> Lad os lige genkalde os formålet med US/DK/UK invasionen.

1. At fjerne masseødelæggelsesvåben - at de har dem "er ikke noget vi tror,
det er noget vi ved."

Hvis 1 viser sig at være usand så gå videre til 2

2. At fjerne terrortruslen fordi "Saddam er i ledtog med de terrorister som
stod bag 9/11"

Hvis 2 viser sig at være usand så gå videre til 3

3. At sprede demokrati

Hvis 3 viser sig at være en håbløs opgave så gå videre til 4

4. At bringe stabilitet i landet

Hvis 4... ja, fortsæt selv

Mvh
Zeki

Fra : ThomasB

Dato : 16-11-06 17:34

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
> "Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> skrev i en meddelelse

1. samarbejde med de store drenge

2. få tæsk hvis du driller de store drenge