Hvad gik galt da vort broderfolk holocaust~
Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-06 01:06

Hvad gik galt da vort broderfolk holocaustede?

Talrige historikere og John Mayor hælder mod at se 1914-45 som _een
krig_.

Efter 1920 indsattes svag Weimar-regering, der uundgåeligt ville føre
til, at enten kommunister slog landet sammen med USSR eller
nationalister startede revanchekrig, og UK var af USA sat til at
sikre, at det sidste skete. Derfor støttede UK at Hitler
oprustede.(Münchenforlig, flådeaftale)

Under WW1 havde oplyst enevælde ligget hos kejserens embedsmænd og fra
1933 var det nazitoppen , der var USA-marionetter.

Forudsigeligt brugtes det århundredgamle jødehad som redskab til at
samle det tyske folk til revanche-krig.

"Antisemistisme er et nyttigt revolutionært værktøj. Mine jøder er et
værdifuldt gidsel givet mig af demokratiet." Hitler

Da krigen forudsigeligt gik dårligt, var man fanget i sin egen
antijøde-propaganda og da man manglede arbejdskraft, fordi næsten alle
tyske mænd var ved fronten, så oprettedes arbejdslejre, og da der blev
mulighed for at flytte dem mod HvideRusland, især til Minsk-regionen
så skete dette og udråbtes til en af krigens - få - endelige triumfer.

Instructions to Heydrich. "I herewith commission you to
carry out all preparations with regard to . a total solution of the
Jewish question in those territories of Europe which are under German
influence." Hermann Goering 1893 - 1946

Vil man udpege skurke bag holocaust-tyfusfolkemordet, så kan man især
udpege nazitoppen og dernæst de millioner, der stemte nazi i 1933 og
på linie med dem , os andre der ville have gjort det, hvis vi var
infanget i de samme tilfældigheder. Som Hannah Arendts skriver, så er
vi alle som Eichmann (Ondskabens banalitet)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-11-06 01:56

Bo Warming wrote:
<en masse sludder>

Hvad er det du prøver at sige? intet af det giver mening.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-06 08:10

> Bo Warming wrote:
> <en masse sludder>
>
> Hvad er det du prøver at sige? intet af det giver mening.

Du er offtopic når du ikke præcist oplyser hvor du finder noget
ulogisk eller uforståeligt

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-11-06 10:00

Bo Warming wrote:
> Du er offtopic når du ikke præcist oplyser hvor du finder noget
> ulogisk eller uforståeligt

"intet af det giver mening"
Der er ingen sammenhæng i en skid af indlægget.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
"Heldigvis er der mange pædofile blandt børnehavepædagoger" -- Bo

Fra : Bjarne Skounborg

Dato : 16-11-06 18:18

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>:
>Bo Warming wrote:
><en masse sludder>

>Hvad er det du prøver at sige? intet af det giver mening.

Jeg forstod det udmærket. Men hvis der er en sprogbarriere i
Warmings retorik til din hiphop gangster slangbrug, hvor
kausalitet er ophævet, og hvor den mest ihærdige mudderkaster
"vinder" "diskussion", kan det næppe være højtiuddannede Warmings
skyld