Pebersprayen har allerede vist sit værd
Fra : Jesper

Dato : 15-11-06 10:26

Politiet i Århus har afvæbnet psykisk syg mand med pebersprayen, en sag
der nemt kunne have end med en nedskydning:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5365555.html

Det er fint med det alternativ til pistolen, jeg synes bare de også
burde udstyres med en Tazer Gun, da der er situationener hvor den virker
hurtigere og derfor bedre end pebersprayen.
Tlfælde hvor en psykisk syg kommer galloperende med f.eks. en
stegegaffel eller en slagterkniv kan Tazeren stoppe ham på stedet, det
kan pebersprayen desværre ikke.

--
Jeg ved, hvor meget De, præsident Kim Il Sung, med al Deres
hengivenhed har arbejdet for dette vidunderlige lands

Fra : Per Rønne

Dato : 15-11-06 11:24

> [...]
> Tlfælde hvor en psykisk syg kommer galloperende med f.eks. en
> stegegaffel eller en slagterkniv kan Tazeren stoppe ham på stedet, det

Nu er det jo ikke alle der ved hvad en Tazer Gun er for en størrelse.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 15-11-06 11:33

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Nu er det jo ikke alle der ved hvad en Tazer Gun er for en størrelse.

Så er det da godt at Google er opfundet:

http://www.google.dk/search?q=tazer+gun

Fra : #2066

Dato : 15-11-06 15:24

On Wed, 15 Nov 2006 11:32:31 +0100, Jesper wrote:

> Så er det da godt at Google er opfundet:
>
> http://www.google.dk/search?q=tazer+gun

Proev med "taser" i stedet:

<http://www.taser.com/law/product_info/defensesys.htm>

En FAQ: <http://www.cbc.ca/news/background/tasers/>

Fra : Jesper

Dato : 15-11-06 20:56

#2066 <neslein@hotmail.com> wrote:

> Proev med "taser" i stedet:
>
> <http://www.taser.com/law/product_info/defensesys.htm>
>
> En FAQ: <http://www.cbc.ca/news/background/tasers/>

Prøv med et ø i stedet for oe!

Fra : Per Rønne

Dato : 15-11-06 16:03

> Så er det da godt at Google er opfundet:
>
> http://www.google.dk/search?q=tazer+gun

Nu var det ikke et link jeg ledte efter; man plejer da lige at beskrive
hvad det er man foreslåt ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 15-11-06 20:56

> Nu var det ikke et link jeg ledte efter; man plejer da lige at beskrive
> hvad det er man foreslåt ...

Man forudsætter en grundlæggende viden hos de øvrige
debattører...herunder hvordan Google virker, hvis den grundlæggende
viden i øvrigt glipper!

Fra : Per Rønne

Dato : 16-11-06 02:14

> Man forudsætter en grundlæggende viden hos de øvrige
> debattører...herunder hvordan Google virker, hvis den grundlæggende
> viden i øvrigt glipper!

Og så forudsætter man også at folk finder et forslag interessant nok til
at de /gider/ google efter relevant viden?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jim

Dato : 15-11-06 13:09

> Nu er det jo ikke alle der ved hvad en Tazer Gun er for en størrelse.

Jamen så smider man lige et link til sådan en fætter.. ;0)
http://www.security-discount.com/index.php/cPath/21?gclid=CIbl5d3_yIgCFUwIQgod2XIvKg

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-06 11:59

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> [...]
> Tlfælde hvor en psykisk syg kommer galloperende med f.eks. en
> stegegaffel eller en slagterkniv kan Tazeren stoppe ham på stedet,

JEg vil tro at gas i spraydåse - eller bedre patroner udskudt fra
pistol - er så gode som strømstød til at stoppe en sådan atypisk
galning (som man næsten altid bør flygte fra og lægge jernring omkring
og tvinge til overgivelse)

Hvad vil ske 14-21-dec JAgtvej 69 - gas?