Alternativ strategi i håb om frikendelse
Fra : Bo Warming

Dato : 11-11-06 12:26

Alternativ strategi i håb om frikendelse

Måske jeg i Landsretten bør lade min advokat slå på, at jeg er en
sygdomsstemplet afviger og der skal være plads til folk, der er aparte
og kanøfles pr rygtedannelse, som påvirker politis dømmekraft.

En sort flygtning fra Vest-Afrika har udfra annoncen i
Søndags-Berlingeren troet, at lejemålet var så normalt som på det
flygtningeasyl, hvor hun før har boet, og hun træder så ind i en rodet
have og hun oplyste i Byretten, at hun straks indså, at hun ikke ville
bo i det rod.

Hun oplyste i Byetten, at hun ikke kom ind i huset, før hun hastigt
gik væk.

Hun havde et år før oplyst ved sin anmeldelse på Bellahøj
Politistation, at hun var inde i huset og løb væk.Altså dobbelt
selvmodsigelse.

Det er svært at forstå, at politiet troede på, at hun havde en sag,
der kunne bære, når det stod påstand mod påstand og al tvivl skal
komme anklagede til gode, og jeg ikke UMIDDELBART kunne tilskrives
forsæt eller motiv.

Selvom intet fremgår af papirerne , må man formode, at politiet har
oplevet forsæt/motiv i, at jeg skulle være den pædofil-agtige afviger,
som der går rygter om blandt kvarterets mange subsistensløse, som
politiet utvivlsomt smalltalker med.

Siden jeg startede Sædhjælpsfondet, har korpsets ramboer anset mig for
en pervers eller sindsyg extrem-afviger, men har aldrig haft noget på
mig andet end tre §266b-bødesager.

Da jeg ærger dem ved at hindre dem i den lave forbrydelsesstatistik,
som de er bedt af politikerne om at fremskaffe vedr Nørrebro, idet jeg
næsten månedligt rapporterer om autonomes hærværk mod mit hus og
lignende.

Derfor har det været kærkomment, at de med den sorte anmelder for
blufærdighedskrænkelse havde noget på mig.

Der er forlydender om, at jeg går nøgen i min have - hvilket er
sandt, men ukritisabelt da haven er højt tiltroet og indgærdet - og
viden kun kan opstå fra folk, der har kikket ind fx gennem sprækker i
plankeværket -

Mine glistrupske synspunkter om at pædofili bedst beskyttes imod via
lavere straframme tolkes af mange på nettet og rygtekolportører i
Nørrebroparken som , at jeg selv er pædofil eller noget i den stil -

- og så har politiet nok derved ladet sig forlede til at ane et
kriminelt forsæt og motiv i retning af provokation for provokationens
skyld.

Dette matcher fint, at jeg er førtidspensionist på diagnosen
hypertymi, dec 2005 og karakterafvigelse 2000 og skitzofrene
overlødige ideer og neologismer apr 1993.

Som enhver kan se på mit plankeværk, min husfacade og tag, min have og
mit tøj, sætter jeg ære i - ser en sport i . at være ligeglad med
hvad andre mener om mig , endnu mere end uforfængelige anti-empati
Glistrup gør , og ting må gerne være grimme udfra traditionel smag ,
mener jeg , for smag og behag er uden regler og alt er så godt som alt
andet, når ikke vold.

Fascisme er at være intolerant fysisk, aldrig at være sig selv. På
uvoldeligt hobbyplan

Der skal være fortsæt til at genere andre for, at man kan dømmes for
blufærdighedskrænkelse.

Bertel Harder har i interview i Politiken-interview (se nedenfor)
nævnt, at han kom hjem fra vigtigt møde og opdagede, at han havde
glemt at knappe bukserne. Sådant kan aldrig være strafbart

Det er oplysningstidens og dansk retstraditions fornemste princip, at
der hellere skal gå ti skyldige fri end een uskyldig blive dømt, og
også derfor bør ske frikendelse

Supplerende kan anlægges den betragtning at en invalidepensionist
uden sygdomserkendelse som mener sig idealistisk ved at være aparte og
er intellektuelt bevidst om lovens grænser, men har det at være
generelt grænseoverskridende som hobby , er ikke en trussel mod
samfundet og er ikke værd at straffe - der skal være plads til sådant
i et rummeligt moderne tolerant samfund.

Sexisme skal snerpe i retning af voldtægt for at være farlig.

Myten om at racister - hvad jeg har 3 domme for at være , og hvad
politiet har lagt vægt på -

- har ringeagt overfor farvede og vil ydmyge dem sexistisk, er ikke
relevant overfor en person, der i årevis i Afrika har bekæmpet sult og
sygdom blandt sorte og som har giftet sig med med en asiat(der i 13 år
har boet sammen med mig og var i huset under besigtigelsen, hvoraf
anmeldelse udsprang).