Guided missil istf. molbo-postudbringning
Fra : Bo Warming

Dato : 11-11-06 10:19

Guided missil istf. molbo-postudbringning

At se postbude rende på trapper er, som når spejdere tænder bål uden
tændstikker. Ren molbo-tåbelighed.

Masseproducerede tryksager bør naturligvis sendes over nettet og email
kan erstatte næsten alle breve, men pakkepost må et fly eller
helikopter kunne føre så mange meter over byen at guidede missiler kan
skydes ned med forsendelserne til postbokse, som åbnes via
fingeraftryks-genkeldelse, hvis kollektiv modtagelse fx
andelsforening.

Hjemmehjælpere der går ærinder for pensionister kan også erstattes af
den præcise militærteknologi, der nok er LANGT billigere, når
stordrift kører.

Måske forsendelserne samtidig skydes ud til vandret-koordinaten, som
er gps-afgjort og så falder forsendelsen lodret styret ned i gennem
postkassens ventil-tag.(evt med opbremsning lidt forinden ankomst) Og
etageejendomme kan have disse bokse stikkende ud fra vinduer, så ikke
man skal ned af trapperne for at hente gaven fra børnebørnene eller
den varme mad fra McDonalds.

FARER - er der vist kun mht at genere en fugl i ny og næ eller genere
postarbejdernes fagforening som vil hade at være arbejdsløse

"Believe me! The secret of reaping the greatest fruitfulness and the
greatest enjoyment from life, is to live dangerously!"
Friedrich Nietzsche

"Det første skridt er det sværeste. Det kræver al dit mod og styrke.
Ikke alle trin på livets vej kan tages uden anstrengelse, men vær
sikker på en ting. Det sværeste er det sjoveste. Kung Fu Tse ,
beundret af samuraier som Zen-vis

"Lykken står den kække bi. Vergil

To ting vil den ægte mand: fare og leg. Derfor attrår han kvinder som
det farligste legetøj. Nietzsche

Fra : Spamloes

Dato : 11-11-06 12:47

Fra : Bo Warming

Dato : 11-11-06 14:46

"Spamloes" <paa@usenet.dk> wrote in message
> København med kilometerlange tentakellignende arme, som kan nå til
> alle

Elektronik er rørende billig og energien til at lade pakker gå i
fugleflugtslinie fra tårn til postkasse er langt mindre end postbud og
tentakler

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 15-11-06 18:00

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> [...]
> skydes ned med forsendelserne til postbokse, som åbnes via
> fingeraftryks-genkeldelse, hvis kollektiv modtagelse fx andelsforening.

Utvivlsomt, men hvem skal betale for det? Hvor meget koster et guidet
missil? Kan det genbruges?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-06 22:24

""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> wrote in message

> Utvivlsomt, men hvem skal betale for det? Hvor meget koster et
> guidet
> missil? Kan det genbruges?

Det siger sig selv , at i vort land er fagbevægelsen maskinstormere så
tiden er ikke moden de første årtier, men se på hvad lommeregnere
kostede , da de kom frem og hvad de kostede et par årtier senere.
Pantordning for hylster og elektronik er en biting. Brændstofforbrug
for københavnsk pakkepost er minimalt når den seneste times post
samlet føres til højhustag og derfra går i fugleflugtslinie til
modtagerpostboxe og da intet panser skal gennembrydes så skal
hastigheden jo ikke være stor.
Varm mad til pensionister mm går med i samme forsendelse.
Hvad tror du bliver fremtiden?
Nutidens altid strejkende Nørrebropostbude håber jeg snart er fortid.,
da to af mine dagblade kommer med posten, p.t. altid som aftenblade,
hvis overhovedet.
Hvad mon de mindste misiler koster idag hvor hvert land har kun een
producent, dvs nul konkurrence?