Politi eller sindsyge i uniform ?
Fra : Patruljen

Dato : 10-11-06 15:55

Fra : Konrad

Dato : 10-11-06 16:02

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
news:1163170525.150025.65390@b28g2000cwb.googlegroups.com...

> http://www.youtube.com/watch?v=FUneG1s1GP0&mode=related&search

Hvad handler det om? Hvor er det optaget? Hvad er gået forud? Hvad skete der
bagefter? Hvad er i det hele taget du gerne vil fortælle?

dadk,
der på denne computer af uransagelige årsager endnu ikke har fået sat
Patruljens talrige meningsløse pixi-indlæg i sit killfilter.

Fra : Peter

Dato : 10-11-06 16:57

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> der på denne computer af uransagelige årsager endnu ikke har fået sat
> Patruljens talrige meningsløse pixi-indlæg i sit killfilter.

Den lortebrune patrulje er blot en ny konkurrent til Bæ Warming som den mest
killfilede skribent.

Fra : Alucard

Dato : 10-11-06 23:02

On Fri, 10 Nov 2006 16:57:04 +0100, "Peter" <Mahatma@P.com> wrote:

>Den lortebrune patrulje er blot en ny konkurrent til Bæ Warming som den mest
>killfilede skribent.

Tror du ikke at "jesus loves me" ligger højere på den liste...?

Fra : Patruljen

Dato : 10-11-06 16:06

Konrad skrev:
> [...]
> der på denne computer af uransagelige årsager endnu ikke har fået sat
> Patruljens talrige meningsløse pixi-indlæg i sit killfilter.

Sikke en masse spørgsmål...

He. ja. Det er da også synd for dig Konrad. Pas på du ikke går i
selvsving

Fra : Konrad

Dato : 13-11-06 09:38

Konrad skrev:
> [...]

Sikke en masse spørgsmål...

He. ja. Det er da også synd for dig Konrad. Pas på du ikke går i

Jeg er da ikke altid lige stolt af mine udgydelser.

Fra : Patruljen

Dato : 10-11-06 16:15

Patruljen skrev:

> Sikke en masse spørgsmål...
>
> He. ja. Det er da også synd for dig Konrad. Pas på du ikke går i
> selvsving

Det er muligt, at tingene ligger lidt udenfor dit erfaringsmateriale,
Konrad.
Meen, den slags sker.
Jeg har set den slags, kort og godt. Specialt med knallerter. Og
iøvrigt set politiet gemme sig - indtil forsærkningerne når frem.
Præcis som her. Skvatmikler og tøsedrenge.

Kik lige på ofret igen. Så kan han lære det.

Forbrydelsen står ikke mål med indgrebet.

Regards Bruun

Fra : Konrad

Dato : 13-11-06 09:39

> [...]

iøvrigt set politiet gemme sig - indtil forsærkningerne når frem.
Præcis som her. Skvatmikler og tøsedrenge.
----
Jeg er stadig ikke med. Det så ud som roadrage i mine øjne.

Fra : ThomasB

Dato : 10-11-06 17:12

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.youtube.com/watch?v=FUneG1s1GP0&mode=related&search

Bikeren kører alt alt for hurtigt. Sindsyge biker, han udsatte alle
fodgængerne for fare.

Fra : Konrad

Dato : 10-11-06 18:16

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Bikeren kører alt alt for hurtigt. Sindsyge biker, han udsatte alle
> fodgængerne for fare.

Enormt vedkommende for denne gruppe.

Fra : Peter

Dato : 10-11-06 20:25

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Enormt vedkommende for denne gruppe.

Ja det må man sige.

Fra : Patruljen

Dato : 10-11-06 17:56

ThomasB skrev:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Bikeren kører alt alt for hurtigt. Sindsyge biker, han udsatte alle
> fodgængerne for fare.

Han kører lidt vel hurtigt - jep. Til en fartbøde på 1500 kr.
Jeg kunne forstå teknikken, hvis fyren er en seriemorder.

Forbrydelsen er uden proportion til indgrebet. Og ikke ualmindeligt, at
politiet også vælter knallerter, heller. Fordi man fjerner plumben.
Jeg har iagttaget en jagt på en knallert hvor man vælter fyren med
bildøren.

Tilgengæld virker det somom politiet er omhyggelige med hvem de
vælter på deher måder.

Har politiet ikke et magtanvendelses - cirkulære ?

Regards Bruun

Fra : Egon Stich

Dato : 11-11-06 12:01

ThomasB skrev:
> [...]

>Han kører lidt vel hurtigt - jep. Til en fartbøde på 1500 kr.
>Jeg kunne forstå teknikken, hvis fyren er en seriemorder.

Han er jo en potentiel sådan.
Hellere ham, end uskyldige trafikanter.

>Forbrydelsen er uden proportion til indgrebet. Og ikke ualmindeligt, at
>bildøren.

Glimrende.
Snotnæsen kan jo blot følge spillets regler, og standse på anmodning.
Man er "stor" og tør overtræde loven, men ikke stor nok til at betale
prisen.
Sikkert noget, man lærer i børnehaverne.
Gør hvad du har lyst til, og lad andre betale.

MVH
Egon

Fra : Patruljen

Dato : 10-11-06 17:59

Peter skrev:
> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> der

> Den lortebrune patrulje er blot en ny konkurrent til Bæ Warming som den mest
> killfilede skribent.

Jamen det er da et vældigt begavet indlæg, du forfatter.
Der er ikke meget at killfiltre, der

Regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 10-11-06 18:36

Konrad skrev:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Enormt vedkommende for denne gruppe.

Trafik er politik, Konrad. F.eks så betaler mc-folket 200% afgift og
har derfor ret til at overhale indenom. Hvis du finder det
uvedkommende, så hop dog videre.

regards Bruun

Fra : Allan Riise

Dato : 10-11-06 20:55

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> Trafik er politik, Konrad. F.eks så betaler mc-folket 200% afgift og
> har derfor ret til at overhale indenom. Hvis du finder det
> uvedkommende, så hop dog videre.

Du er da bare en anelse uvidende, hvorfor tror der er e
n gruppe der hedder dk.politi.trafik, det er dig der skal hoppe derhen og
tag vognen med..

Ba bu ba bu..

FUT dk.politik.trafik

--
Allan Riise

Fra : Alucard

Dato : 10-11-06 23:26

On 10 Nov 2006 09:35:57 -0800, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Trafik er politik, Konrad. F.eks så betaler mc-folket 200% afgift og
>har derfor ret til at overhale indenom.

Gu har de da ej, din klovn.... De skal overholde færdselsloven lige
som alle andre...

Fra : Patruljen

Dato : 11-11-06 01:21

Allan Riise skrev:

> Du er da bare en anelse uvidende, hvorfor tror der er e
> n gruppe der hedder dk.politi.trafik, det er dig der skal hoppe derhen og
> [...]

He.

Fra : Allan Riise

Dato : 11-11-06 04:54

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote: