Homoparade aflyst i Jerusalem
Fra : Jesper

Dato : 10-11-06 11:20

Homoparade aflyst i Jerusalem
Efter flere ugers uroligheder i Jerusalem på grund af en bebudet
homoparade fredag, har arrangørerne valgt at aflyse paraden.

I stedet vil de homoseksuelle afholde et lukket arrangement på et
stadium uden for Jerusalem.

Arrangørerne gav som begrundelse tvivl om sikkerhedssituationen omkring
paraden.

Politiet har på det sagt, at sikkerhedsstyrker får svært ved at bevogte
de homoseksuelle, på grund af de seneste trusler fra militante
palæstinensere, efter at 18 civile onsdag blev dræbt i Gaza.

Paraden havde brug for et stærkt sikkerhedsopbud, fordi ultraortodokse
jøder har truet med at angribe de homoseksuelle, og har udsendt
flyveblade i Jerusalem, som udlover en dusør på omkring 26.000 kroner
for at dræbe "en sodomist".

/ritzau/dpa

--
Jeg ved, hvor meget De, præsident Kim Il Sung, med al Deres
hengivenhed har arbejdet for dette vidunderlige lands

Fra : Poul Nielsen

Dato : 10-11-06 12:28

> [...]
> jøder har truet med at angribe de homoseksuelle, og har udsendt
> flyveblade i Jerusalem, som udlover en dusør på omkring 26.000 kroner

Ja selvom de ultraortodokse jøder og muslimerne hader hinanden som pesten så
er de åbnenbart helt enige når det gælder de homoseksuelle.

Fra : @

Dato : 10-11-06 15:29

On Fri, 10 Nov 2006 12:28:02 +0100, "Poul Nielsen" <mega@lan.com>
wrote:

>Ja selvom de ultraortodokse jøder og muslimerne hader hinanden som pesten så
>er de åbnenbart helt enige når det gælder de homoseksuelle.

ja de ER ikke rigtig kloge

jo flere bøsser

desto flere kvinder til os andre )

/Albert Camus/

Fra : Trist

Dato : 10-11-06 12:44

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in

> Homoparade aflyst i Jerusalem
> Efter flere ugers uroligheder i Jerusalem på grund af en bebudet
> homoparade fredag, har arrangørerne valgt at aflyse paraden.

Det var en god nyhed.

Fra : Jim

Dato : 10-11-06 13:23

"Trist" <@> skrev i en meddelelse
> spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in

> Det var en god nyhed.

Hvorfor var det det?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 10-11-06 15:31

Den Fri, 10 Nov 2006 13:23:08 +0100 sendte "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpals.com> følgende røgsignaler:

>Hvorfor var det det?

Fordi at Trist skulle have været med, og vi ved jo hvor dårligt han
har det med andre mennesker, såh...

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : @

Dato : 10-11-06 15:28

On Fri, 10 Nov 2006 11:19:45 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>jøder har truet med at angribe de homoseksuelle, og har udsendt
>flyveblade i Jerusalem, som udlover en dusør på omkring 26.000 kroner

godt det ikke er i Iran

der er det regeringens repræsentanter der står for først at piske
bøsser halvt ihjel for derefter at hænge dem

/Albert Camus/

Fra : Kaliffen T I M ~

Dato : 10-11-06 18:30

> godt det ikke er i Iran
>
> der er det regeringens repræsentanter der står for først at piske
> bøsser halvt ihjel for derefter at hænge dem

Hurra!

Fra : Kaliffen T I M ~

Dato : 10-11-06 18:28

Fra : Per Rønne

Dato : 11-11-06 09:58

Kaliffen T I M S A H <I_S_L_A_M@styrer.alt> wrote:

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Hurra!

Med til billedet hører dog at paraden blev gennemført så sent som sidste
år, en parade gennem den gamle bydel med Via Dolorosa og Tempelbjerget.
Paraden er en fast tilbagevendende begivenhed.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 13-11-06 09:32

> [...]
> jøder har truet med at angribe de homoseksuelle, og har udsendt
> flyveblade i Jerusalem, som udlover en dusør på omkring 26.000 kroner

Minder ret kraftigt om et lignende forbud i Moskva, da en uhellig alliance
af skinheadtyper, jøder og russiskortodokse fik held med at afmontere
homoparaden.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 10:01

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Minder ret kraftigt om et lignende forbud i Moskva, da en uhellig alliance
> af skinheadtyper, jøder og russiskortodokse fik held med at afmontere

Ikke helt. Paraden er de sidste tre år gennemført uden nævneværdige
problemer, men med det nødvendige politiopbud.

I år er situationen den at politiet ikke har tid, da der er stærke
risici for store terroranslag mod den jødiske stat. Som hævn over den
fejl der førte til at 18 civile i Gaza blev fejl. Ifølge israelerne som
følge af en fejlindstilling af kanoner. Noget intet militært helt kan
undgå.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 26-11-06 21:08

> Politiet har på det sagt, at sikkerhedsstyrker får svært ved at bevogte
> de homoseksuelle, på grund af de seneste trusler fra militante
> palæstinensere, efter at 18 civile onsdag blev dræbt i Gaza.

ØG ultra-orthodokse jøder!

I uskøn forening med muslimerne...

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog