Når patrioter tisser i bukserne for at hol~
Fra : Bo Warming

Dato : 09-11-06 22:01

Når patrioter tisser i bukserne for at holde varmen.

Man kan effektivt nedkæmpe sin modstander ved at få ham selv til at
gøre sig til grin, og det er desværre lykkedes i Italien, hvor der er
intalleret musik i toiletter, så nationalhymnen spilles, når man
skyller ud, og det opleves som nationalt nedværdigende for patrioter,
og de skader deres anti-muslimsag ved sådan ømtålelighed og
selvmedlidenhed (Politiken 7.11)

Fra : ThomasB

Dato : 09-11-06 22:09

> [...]
> deres anti-muslimsag ved sådan ømtålelighed og selvmedlidenhed (Politiken

Det er det samme, som nå man kører af bornholmerfærgen hører "bornholm
bornholm bornholm, du min dejlige ferieøøø"..

Fra : Michael Weber

Dato : 09-11-06 23:02

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Det er det samme, som nå man kører af bornholmerfærgen hører "bornholm
> bornholm bornholm, du min dejlige ferieøøø"..

Også når man ankommer til Sjælland ? :P
Det kan nok være bornholmerne har fået storhedsvanvid efter
deres kommune-sammenlægning så da.

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : ThomasB

Dato : 09-11-06 23:03

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse
> Også når man ankommer til Sjælland ? :P
> Det kan nok være bornholmerne har fået storhedsvanvid efter
> deres kommune-sammenlægning så da.

Hehe nej, for det er Rønne-Ystad jeg tænker på, og når man kommer til
sverige skal man bare have krisehjælp