Abu Laban: Frihedspris bragte blod til Dan~
Fra : Patruljen

Dato : 08-11-06 23:09

Jeg kan ikke undlade, at smile, når jeg læser denne Labans moralske
belæringer. Samtlige pegefingre er i brug, og de peger kun eèn vej.

Jeg hørte engang, en person fortælle om islams forhold til løgne
overfor vantro. Det gode råd lød - Action speaks louder than words.

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4061776/

"Situationen kunne ikke forblive uændret og med det øgede antal
fremmede og deres fastholden ved Islam, begyndte symptomerne på
xenofobi, dvs. fremmedangst, at brede sig... og efter at have præget
af velfærd og god behandling vendte situationen fra velkomst til
angst... og panikken bredte sig hos en del af danskerne som skyndte sig
at søge at skabe sig en identitet, som måske kunne give dem at fast
ståsted og gøre det muligt for dem at stå imod over for muslimernes
styrke og stolthed over deres identitet.

Måske blev beskedenheden, den dyd som de kendetegnes af, forvandlet
til en "brist" som udmøntede sig i en "mindreværdskompleks"
forårsaget af mangel på selvtillid. De, der led af denne
mindreværdskompleks, så tiden nærme sig hvor de nedbrudte flygtninge
ville få herredømme over landets potentiale efter at have ødelagt
Danmarks civilisation og rykket dets kultur op med rode. Det er i denne
spændte atmosfære at "dansk folkeparti", som er kendt for sin
racisme, blev grundlagt. Partiet udnyttede fænomenet og brugte det i
dets politiske måls tjeneste og overskred de moralske grænser og
betragtninger."

http://www1.jp.dk/indland/abu-laban-referat.mht

Regards Bruun