Ventegodt misundes som Rudy Frederiksen.
Fra : Bo Warming

Dato : 08-11-06 15:11

Ventegodt misundes som Rudy Frederiksen.

Statsmagt og pøbel kan lide lovreligion og orden og ikke populære
karismatiske forførende som alternativlægen og
Ringkøbing-amtskonsulenten

Psykiatri er opfundet for at hjælpe folk der søger løgehjælp pga
psykiske problemer - og misbruges nu Stalin-agtigt af
sundhedsmyndighederne der vil underkaste Søren Ventegodt undersøgelse-
selvom han har alle tegn på sundhed, bl.a. dametække , intelligens,
beskæftigelse, indtægt og nytænkning som roses af mange

Dr Klam kaldes han men klam er snarere Rudy Frederiksen der løj lidt -
men næppe kan dømmes

Begge opnåede fordele ved at udstråle succes og derved have magt over
medmennesker - og verden vil bedrages og medmennesker søger spændende
personer at underkaste sig.

At folk er misundelige er forståeligt, men lad ikke dette få følger og
skade retssikkerheden.

Fra : Tony

Dato : 08-11-06 16:03

> [...]
> problemer - og misbruges nu Stalin-agtigt af sundhedsmyndighederne der vil
> underkaste Søren Ventegodt undersøgelse- selvom han har alle tegn på

Hva' ved du om det ?

Jeg har ladet mig fortælle, at sundhedsmyndighederne vil undersøge hans
prostata.

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 08-11-06 18:50

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

> Hva' ved du om det ?
>
> Jeg har ladet mig fortælle, at sundhedsmyndighederne vil undersøge
> hans prostata.

JEg havde i 1980 blødende sår i panden da jeg parkerede ulovligt og
politiet tvang mig på skadestue - men ellers er det kun psykiatri hvor
tvang sker, ikke prostata

Han fremtråder vittig og klog og ufarlig mht vold OG HANS PATIENTER
KAN LIDE HAM, så hvorfor blande sig?

Fra : N_B_DK

Dato : 08-11-06 18:58

> Han fremtråder vittig og klog og ufarlig mht vold OG HANS PATIENTER
> KAN LIDE HAM, så hvorfor blande sig?

Hvordan kan du have den holdning når du hader læger som pesten ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : ThomasB

Dato : 08-11-06 19:09

> Hvordan kan du have den holdning når du hader læger som pesten ?

Fordi man nødvendigvis ikke behøver, at trække sine holdninger ned over
ørene på andre?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-11-06 19:11

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

> Hvordan kan du have den holdning når du hader læger som pesten ?

Den man elsker tugter man
JEg kan lide at påvise fejl ved lægekunst men jeg elsker det fri
marked og her kan Ventegodt klare sig, -
- få andre læger kan

Hvorfor skulle jeg hade læger?
- eller pest - pest er som tordenvejr noget man holder sig fra (hvis
man ikke er immun og det er vi nok alle )

"MAn hader ikke når man afskyr" Nietzsche
"Hvor du ikke kan elske, skal du gå forbi"

Selv ville jeg aldrig gå til Ventegodt, men folk med mindre harmonisk
psyke kan nok have mere gavn af ham end af recept-udskriver-fjolserne