Renlighed handler om at fylde tiden ud og ~
Fra : Bo Warming

Dato : 08-11-06 07:26

Renlighed handler om at fylde tiden ud og jokke på "de urene"

Hvis du skal dyrke sport på en græsplæne, er det rart at den er uden
mulvarpsekud og store tidsler og højt græs hvor en slange kunne gemme
sig.

Skal du købe en slavinde, er ren hud en vis garanti for ingen
sygdomme.

Men ypperstepræstens hvide klæder

, og de er sundere end folk flest

er om statusymbolik og ikke tegn på at vaskemaskiner har skabt færre
hospitalsindlæggelser eller mindre kløe (omend skridtvask og rene
underbukser kan bidrage til at holde lyskesvamp nede. Dog ikke så godt
som _ingen_ bukser. ).

AT kvinder m.m. går op i rent tøj, rent hus, ren krop, rene
spiseredskaber , ren have, rent fortov , ren bil-yderside har
saglighed som basis, ligesom deres fem *høns* sladder har basis i een
sand *fjer.*

Forholdet er altid mere end en million til een, hvorimod forholdet
mellem følgende 1-4 er individuelt varierende - så alle kan kalde alle
for rengøringsvanvittige

DE stærke drivkræfter til såkaldt hygiejne er

1. neurotiks "ordnung muss sein"

2. at være som andre

3. at kunne se ned på "afvigere med dårlig smag"

4. at få tiden til at gå på en måde. der giver positiv
opmærksomhed

"Som en vej om efteråret. Aldrig så snart er den fejet ren, førend den
igen dækkes af de tørre blade. Kafka

" Min gode vismand! Gak til myren og bliv viis, og
lær af en pige at få tiden til at gå; thi deri er hun en sand
virtuos.Søren Kierkegaard

"Cleanliness is next to godliness" Dronning Viktoria

" Halvdelen af bakterieverdenen er livsnødvendig; man kan blive
så steril, at man dør af det. Jacob Paludan

" HJEM=Et sted hvor man kan klør sig ligegyldigt hvor det klør.
Anonym

" Hygiene is the corruption of medicine by morality
H.L. Mencken

" Kun en tåbe reder sengen hver dag. Nancy Spain

"Man skal ikke gå i badstue, hvis ikke det kribler".
FINLAND. Politikens Ordsprogsleksikon 1994

Men Herren sagde til ham "I farisæere rense nu det udvendige
af bægeret og fadet, men jeres indre er fuldt af rov og ondskab.
Lukas11.39

Jeg afskyer husarbejde. Man reder seng, man vasker op og
seks måneder senere må man begynde forfra. Joan Rivers

Min mand og jeg har fundet et virkeligt godt system, når det
gælder husarbejdet. Ingen af os gør det. Dottie
Archibald

What separates two people must profoundly is a different
sense and degree of cleanliness. Nietzsche

Eet skabbed får forderver en heel flok. Danske
Ordsprog

House work is what woman does that nobody notices unless she
hasn't done it. Evan Esar

Køb en liter brændevin og et franskbrød så slipper du for at
vaske op, Albert Engström

Men profess a total lack of ability to wash baby's face
simply because they believe there's no great fun in the business, at
either end of the sponge. Heywood Broun

Snavs lyser, hvis solen vil skinne på det.
Goethe

Somme gå fnattede i bad og skabbede ud igen.
Danske Ordsprog

Sæben er en målestok for staternes velstand og kultur.
Justus von Liebig

"Hvis det ikke var at lægge for tunge byrder på min
menighed, ville jeg have befalet dem at bruge tandbørste før hver bøn"
Muhammed

Renlighed er det halve af troen" Vask jeres klædninger og
klip jeres hår og børst jeres tænder og smukser jer og hold jer rene"
Muhammed

What does not destroy me, makes me strong.
Friedrich Nietzsche

Fra : Patruljen

Dato : 08-11-06 15:44

Bo Warming skrev:
> Renlighed handler om at fylde tiden ud og jokke på "de urene"

Sprit papir ?

http://gossip.tv2.dk/article.php/id-5313597.html?cbox2

Og kvinderne er nogle grissebasser. Jeg syntes også, de skulle spritte
sig noget mere af.

Regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 08-11-06 19:28

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

Bo Warming skrev:
> [...]

http://gossip.tv2.dk/article.php/id-5313597.html?cbox2

Og kvinderne er nogle grissebasser. Jeg syntes også, de skulle spritte

BW: Der var ca 1980 artikel i Ugeskrift for Læger om at når kvinder
bruger sæbe nær skeden så opstår let irritation,

En så latterlig sippe som Robbie Williams vil få evig kløe ved de
sterile røvhulsomgivelser og hvis hans arme ikke er lange nok til at
nå så blir det slemt he he

MEn for Robbie Williams pladesalg er det smart med en nyhed om at han
er slave af kvinders renlighedsideologi og
få kan jo kontrollere om han _er_ det

"Ingen kan lide en brunnæset røvslikker" siges det, men er de set
nogetsteds?

GAd vide om ikke det fremmer hæmmorroider at tørre sig for grundigt -
dyr gør det aldrig.

Robbies pige-fans til nu kræve af deres kærester at kemikalierne skal
i brug, og ellers så nul sex - eller nul røvslik. Det er skruen uden
ende Nogen må sige STOP