Hvem vover at fornærme Profeten Muhammed?
Fra : Bilal Hazid

Dato : 08-11-06 00:07

At Jyllandsposten skal straffes for at bringe hån mod Profeten
Muhammed, vil ikke være i konflikt med ytringsfriheden, der er jo
allerede tolerancefremmende love som indskrænker
ytringsfriheden, som f.eks. racisme- og injurie-paragrafferne.

Danskerne forstår ikke hvor hellig Profeten Muhammed er for alle
os 1,3 milliarder muslimer, og når Han aktivt bliver forhånt,
skal I ikke undre jer, hvis det bliver set som opfordring til Hellig
Krig - " Dræb dem, hvor I finder dem "

Grønlænderne har aldrig brokket sig over det der skete mod dem.
Norske fangstmænd udraderede deres levebrød med moderne våben :
grønlands-sælerne blev skudt og lavet til pels til fine damer,
hvilket resulterede i en lyn-destruktion af deres kultur, godt
hjulpet på vej af kristen mission (falsk religion)

Grønlænderne er jo heller ikke 1,3 milliarder, Men de er velkomne
til at slutte sig til os, og sammen kan vi bekæmpe den danske
stats hån mod Profeten Muhammed. Allahu Akbar!

Koffur tror ikke, når de hører, de er forblændede.

Koffur Bo Warming bekæmper Sandhedens Religion, men det religiøst
divergense Japan som han elsker er vantro og hører ikke Allahs
Profet!

Fra : Patruljen

Dato : 08-11-06 00:30

Bilal Hazid skrev:
> [...]
>
> Koffur Bo Warming bekæmper Sandhedens Religion, men det religiøst
> divergense Japan som han elsker er vantro og hører ikke Allahs

Logget på alene for at levere dether budskab.... Hm.

Regards Bruun

Fra : Alucard

Dato : 08-11-06 00:32

On 07 Nov 2006 23:06:32 GMT, Bilal Hazid <Bilal532@mail.dk> wrote:

> [...]
>allerede tolerancefremmende love som indskrænker
>ytringsfriheden, som f.eks. racisme- og injurie-paragrafferne.

Hvorfor skulle de straffes for at vise tegninger af en pædofil
lystmorder...???

>Danskerne forstår ikke hvor hellig Profeten Muhammed er for alle
>os 1,3 milliarder muslimer,

Og du fatter ikke at danskere laver grin med ALT og ALLE....

>og når Han aktivt bliver forhånt,
>skal I ikke undre jer, hvis det bliver set som opfordring til Hellig
>Krig - " Dræb dem, hvor I finder dem "

Hvilket kun beviser at islam er VOLDENS religion....

> [...]
>hvilket resulterede i en lyn-destruktion af deres kultur, godt
>hjulpet på vej af kristen mission (falsk religion)

AL religion er falsk.....

>Grønlænderne er jo heller ikke 1,3 milliarder, Men de er velkomne
>til at slutte sig til os, og sammen kan vi bekæmpe den danske
>stats hån mod Profeten Muhammed. Allahu Akbar!

Grønlænderne er da skide ligeglad med en pædofil forbryder.... Dem har
de rigeligt af i forvejen...

>Koffur tror ikke, når de hører, de er forblændede.
>
>Koffur Bo Warming bekæmper Sandhedens Religion,

Bo Warming er en landsbytosse men dog væsentligt klogere end dig...

>men det religiøst
>divergense Japan som han elsker er vantro og hører ikke Allahs
>Profet!

Mener du ikke den falske månegud's pædofet....?

Fra : Jim

Dato : 08-11-06 00:33

"Bilal Hazid" <Bilal532@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Koffur Bo Warming bekæmper Sandhedens Religion, men det religiøst
> divergense Japan som han elsker er vantro og hører ikke Allahs

Kan vi gøre for, at 1,3 mia. muhamsere har valgt en morder-pedofet som idol
og forbillede?
Bliv du hellere medlem af SIAD og bliv så et godt kristen menneske istedet
for al den overtro, som muhamedanerne render rundt med i knoppen.

Fra : Peter Mogensen

Dato : 08-11-06 00:42

Bilal Hazid wrote:
> [...]
> allerede tolerancefremmende love som indskrænker
> ytringsfriheden, som f.eks. racisme- og injurie-paragrafferne.

Korrekt. Men nu har både statsadvokaten og en civil retssag afgjort at
der er ikke er grund til straf. Så det er ikke en aktuel problemstilling.

> [...]
> os 1,3 milliarder muslimer, og når Han aktivt bliver forhånt,
> skal I ikke undre jer, hvis det bliver set som opfordring til Hellig

Uanset forskellige religiøse grupperingers holdninger, så er det dansk
lov, der gælder i Danmark.
Til din orientering har jeg citeret straffelovens §266 herunder:

§ 266. Den, som på en måde, der er egnet til hos nogen at fremkalde
alvorlig frygt for eget eller andres liv, helbred eller velfærd, truer
med at foretage en strafbar handling, straffes med bøde eller fængsel
indtil 2 år.

> Grønlænderne er jo heller ikke 1,3 milliarder, Men de er velkomne
> til at slutte sig til os, og sammen kan vi bekæmpe den danske
> stats hån mod Profeten Muhammed. Allahu Akbar!

Du er vel forhåbentlig så oplyst at du er klar over forskellen på
"Jyllandsposten" og "Den danske stat".

> Koffur tror ikke, når de hører, de er forblændede.
>
> Koffur Bo Warming bekæmper Sandhedens Religion, men det religiøst
> divergense Japan som han elsker er vantro og hører ikke Allahs
> Profet!

Det er svært at tage folk seriøst, når de tager Bo Warming seriøst.

btw... hold venligst politiske budskaber i dk.politk.

Peter

Fra : Rea721

Dato : 08-11-06 01:23

Bilal Hazid, skrev noget i stil med:

> [...]
> allerede tolerancefremmende love som indskrænker
> ytringsfriheden, som f.eks. racisme- og injurie-paragrafferne.

Nej selvfølig ikke...du er jo som alle islamister fuld stændig ligeglad med
den danske lovgivning.

> [...]
> os 1,3 milliarder muslimer, og når Han aktivt bliver forhånt,
> skal I ikke undre jer, hvis det bliver set som opfordring til Hellig

Jo, vi har fårstået det, men er fuldstændig ligeglade med jeres pladder.

> [...]
> hvilket resulterede i en lyn-destruktion af deres kultur, godt
> hjulpet på vej af kristen mission (falsk religion)

Den er nøjagtig lige så falsk som islam og din såkaldte "profet".

> Grønlænderne er jo heller ikke 1,3 milliarder, Men de er velkomne
> til at slutte sig til os, og sammen kan vi bekæmpe den danske
> stats hån mod Profeten Muhammed. Allahu Akbar!

Hvornår er der kommet lighedstegn mellem den dansk stat og JP??

> Koffur tror ikke, når de hører, de er forblændede.
> Koffur Bo Warming bekæmper Sandhedens Religion, men det religiøst
> divergense Japan som han elsker er vantro og hører ikke Allahs
> Profet!

Gab, du er vel nok uinterressant at høre på..... GAB.

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : gb

Dato : 08-11-06 03:41

Bilal Hazid <Bilal532@mail.dk> wrote in news:45511178$0$49196$14726298
@news.sunsite.dk:

Troll alert!

--
GB

Fra : Jim

Dato : 08-11-06 10:00

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> Bilal Hazid <Bilal532@mail.dk> wrote in news:45511178$0$49196$14726298
> @news.sunsite.dk:
>

> Troll alert!

Det kunne være Kimsebasse eller Arnebasse...
De er jo slyngveninder, men ja, nu du siger det...

Fra : B. Nice

Dato : 08-11-06 07:19

On 07 Nov 2006 23:06:32 GMT, Bilal Hazid <Bilal532@mail.dk> wrote:

<snip>

>Danskerne forstår ikke hvor hellig Profeten Muhammed er for alle
>os 1,3 milliarder muslimer,

Ork jo. Vi nægter bare at lade vores hverdag styre af andres
tvivlsomme religiøse dogmer. Man må tro på hvad man vil - men beholde
det for sig selv.

>og når Han aktivt bliver forhånt,

Du godeste - er han blevet forhånt? - Det er da vist en rent subjektiv
betragtning.

>skal I ikke undre jer, hvis det bliver set som opfordring til Hellig
>Krig - " Dræb dem, hvor I finder dem "

Nåh ja. Når argumenterne slipper op....

<snip>

>Koffur tror ikke, når de hører, de er forblændede.

Hvem der er forblændede er vist temmelig åbenlyst.

/B. Nice

--
Jeg foretrækker naturlig dumhed frem for kunstig intelligens.

Fra : wilstrup

Dato : 08-11-06 08:24

> [...]
> allerede tolerancefremmende love som indskrænker
> ytringsfriheden, som f.eks. racisme- og injurie-paragrafferne.

Du har helt ret - og her har domstolene altså afgjort at der ikke er noget
at komme efter.

> [...]
> os 1,3 milliarder muslimer, og når Han aktivt bliver forhånt,
> skal I ikke undre jer, hvis det bliver set som opfordring til Hellig

Nope - der er tale om jøder, der angriber muslimerne - og man må som muslim
kun "dræbe" hvis man bliver angrebet. Selvmordsbombninger m.v. er IKKE
forsvar, men angreb - det er i strid med koranens fredelige budskab.

At religiøse fanatikere mistolker koranen er lige så slemt som når kristne
fanatikere gør det samme (fx myrder abortsøgende kvinder, myrder deres
sygeplejersker eller læger - eller når man i USAs ytringsfriheds navn
voldtager abortsøgende kvinder med ord og rædselsberetninger om abort, som
ikke har en pind på sig, men udelukkende er skræmmekampagner.

> [...]
> hvilket resulterede i en lyn-destruktion af deres kultur, godt
> hjulpet på vej af kristen mission (falsk religion)
At danske og udenlandske imperialister har udført skændige handlinger er
ikke et argument for at man som muslim også har ret til at gøre ligeså.

> Grønlænderne er jo heller ikke 1,3 milliarder, Men de er velkomne
> til at slutte sig til os, og sammen kan vi bekæmpe den danske
> stats hån mod Profeten Muhammed. Allahu Akbar!

Den danske stat og JyllandsPosten har intet med hinanden at gøre - at den
danske regering er været nogle tumber, og at JP ligeledes har været
ualmindelig indskrænket i denne sag, betyder ikke at man kan sætte
lighedstegn mellem den danske stat og JP - i hvert fald ikke i dette
tilfælde.

Flemming Rose har bragt de famøse tegninger, men har samtidig afvist nogle
tegninger om Jesus' opstandelse ved at sige at det kunne krænke kristne -
det er hykleri så det batter - men desværre har vi ikke en lovgivning mod
hykleri.

At nogle muslimer bliver pokkers hellige i sådanne situationer samtidig med
at de til daglig gør præcis det modsatte af hvad Koranen foreskriver, ser vi
desværre også -til stor skade for muslimerne selv - især de mere moderate af
slagsen.
Men uanset hvor meget jeg afskyr Fjogh-regeringen, så er det forkert at sige
at JP og denne regering er det samme (selvom det godt nok ligner)

> Koffur tror ikke, når de hører, de er forblændede.

det er folks ret at være forblændede- også ifølge koranen.

> Koffur Bo Warming bekæmper Sandhedens Religion, men det religiøst
> divergense Japan som han elsker er vantro og hører ikke Allahs
> Profet!

Det er igen hans ret -også ifølge koranen, der prædiker tolerance over for
anderledes troende, der ikke angriber islam.

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-11-06 10:09

"wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> [...]
> IKKE forsvar, men angreb - det er i strid med koranens fredelige budskab.

Der er absolut nul beretninger om jøder der angriber muslimer, KUN
beretninger om det modsatte, og det gælder både i Koranen og i haditterne.
Koranens fredelige budskab, stammer fra Mekka-tiden, hvor profeten havde
mindre end 70 tilhængere, - og er både langt flere vers og vers som
"abrogerer" de fredelige, når profeten bliver krigsherre i Medina.

Kender du andre krigsherrer med "fredelige" budskaber, eller ved du godt at
sådanne fredelige budskaber går på at man kan få fred hvis man frivilligt
overgiver sig?

> [...]
> voldtager abortsøgende kvinder med ord og rædselsberetninger om abort, som
> ikke har en pind på sig, men udelukkende er skræmmekampagner.

ER de blevet muslim? Koranen er for dig åbenbart pr definition en bog med
et fredens budskab, helt i strid med dens tekster. Jeg ved du ikke kunne
finde noget om jihad som hellig krig i nogen af de lærdes skrifter, og at du
heller ikke kunne finde noget om håndsafskæring i Koranen, - har du *valgt*
at være stæreblind i forhold til islam?

> Det er igen hans ret -også ifølge koranen, der prædiker tolerance over for
> anderledes troende, der ikke angriber islam.

Det "prædiker" Koranen ikke, du kan derimod finde et par Mekka-vers, hvor
profeten klogeligt afholdt sig fra at angribe det kæmpestore flertal som
ikke troede på hans budskab.

Iflg "lærde", anses det for at "angribe islam", hvis man ikke lader muslimer
omvende befolkningerne i andre lande, og det giver hjemmel til at angribe, -
hvad man jo da også gjorde i flere hundrede år. Men du mener vel at
"væsenet" er fred, mens den ret ligegyldige "fremtrædelsesform" er krig?

Hvorfor tror du man taler om Darul Harb og Darul Islam, krigens hus og
islams hus?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-11-06 09:35

Den 07 Nov 2006 23:06:32 GMT sendte Bilal Hazid <Bilal532@mail.dk>
følgende røgsignaler:

>Grønlænderne er jo heller ikke 1,3 milliarder, Men de er velkomne
>til at slutte sig til os, og sammen kan vi bekæmpe den danske
>stats hån mod Profeten Muhammed. Allahu Akbar!

Du mener Arla u akbar...!

ARLA er jo i øvigt en sammentrækning af ARabernes LAkajer.

--
- "Muslimerne synes at svin er beskidte dyr, hvorfor det?"
- "Jaeh, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-06 19:20

"Bilal Hazid" <Bilal532@mail.dk> wrote in message
> [...]
(klip en masse bævl)

I fart in your general direction!

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 08-11-06 20:09

"Bilal Hazid" skrev i en meddelelse.

> [...]
> os 1,3 milliarder muslimer, og når Han aktivt bliver >forhånt,
> skal I ikke undre jer, hvis det bliver set som opfordring >til Hellig

Rigtig mange danskere forstår heller ikke at de 1.3 milliarder muslimer har
en bete svært ved at komme over ens indebyrdes.
Vold og myrderier magtkamp og koruption høre til dagens orden i store dele
af
den muslimske verden, jeg vil faktisk gå så vidt at mene
at flest muslimer er blevet slået ihjel af ,,, ja netop muslimer.
Så det med "fredens religion" skal du nok længere ud
på Grønlands isen med .

et lille spørgsmål her på rebet
Hvorfor skal jeg kaldes uren , blot fordi jeg elsker rullepølse med sky og
løgringe `?
men her gælder det gamle ordsprog måske.
Misundelse er en grim ting .

Må din gud være med dig og rullepølsen til jul extra lækker

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-11-06 12:00

Den Wed, 8 Nov 2006 20:09:14 +0100 sendte "Michael Meidahl Jensen"
<mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> følgende røgsignaler:

>et lille spørgsmål her på rebet
>Hvorfor skal jeg kaldes uren , blot fordi jeg elsker rullepølse med sky og
>løgringe `?

Og nu hvor højtiden nærmer sig:
Er det godt eller skidt at have næsen i sky, når man er til
julefrokost?

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-06 22:56

> [...]
> os 1,3 milliarder muslimer, og når Han aktivt bliver forhånt,
> skal I ikke undre jer, hvis det bliver set som opfordring til Hellig

Det kan da være så flintrende ligegyldigt hvad i finder helligt. Hvilken
værdi skulle det dog ha' for os, der ikke ser jeres falske profet som
værende hellig, at han er hellig for jer? Hold jeres religion i egne hjem,
og lad være med at proppe den ned over hovedet på mig, eller skrub af
helvede til.

>kristen mission (falsk religion)

Al religion er falsk - vågn dog op, og forstå at vi ingensteder skal hen,
når vi engang stiller træskoene.. Enten rådner vi op i en kiste, eller også
bliver vi brændt... Der kommer s'gu ingen jomfruer frem i mørket og vil
kneppes, eller andre vanvittige, spirituelle påfund.

> Grønlænderne er jo heller ikke 1,3 milliarder, Men de er velkomne
> til at slutte sig til os, og sammen kan vi bekæmpe den danske
> stats hån mod Profeten Muhammed. Allahu Akbar!

Smoke my cock.

> Koffur tror ikke, når de hører, de er forblændede.

Koffur this, din satan.

> Koffur Bo Warming bekæmper Sandhedens Religion, men det religiøst
> divergense Japan som han elsker er vantro og hører ikke Allahs
> Profet!

Få dig dog et LIV.

Fra : Ivar

Dato : 11-11-06 10:20

Bilal Hazid skrev:

> At Jyllandsposten skal ......

Nyt alias?
Du plejer at underskrive dig som "Martin Johansen"

Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

Fra : Rea721

Dato : 11-11-06 14:22

Ivar, skrev noget i stil med:

> Nyt alias?
> Du plejer at underskrive dig som "Martin Johansen"

En konvertit måske ?

Fra : Per Rønne

Dato : 11-11-06 17:57

> [...]

> os 1,3 milliarder muslimer, og når Han aktivt bliver forhånt,
> skal I ikke undre jer, hvis det bliver set som opfordring til Hellig

Tænk, jeg ville ellers have troet at den største fornærmelse mod Muhamed
skal findes i Koranen og haditherne, der som bekendt beskriver et
menneskeligt - monster. Læs bare Kåre Bluitgens biografi ...

> [...]
> grønlands-sælerne blev skudt og lavet til pels til fine damer,
> hvilket resulterede i en lyn-destruktion af deres kultur,

Nu var det grønlænderne selv der brugte disse moderne våben, og
nordmændene kom da vist kun i Nordøstgrønland.

> godt hjulpet på vej af kristen mission (falsk religion)

Nu er det jo tilhængerne af jeres lære, der dyrker en afgud.

> Grønlænderne er jo heller ikke 1,3 milliarder, Men de er velkomne
> til at slutte sig til os, og sammen kan vi bekæmpe den danske
> stats hån mod Profeten Muhammed. Allahu Akbar!

Bortset fra at grønlænderne er trofaste kristne ...

> Koffur tror ikke, når de hører, de er forblændede.
>
> Koffur Bo Warming bekæmper Sandhedens Religion, men det religiøst
> divergense Japan som han elsker er vantro og hører ikke Allahs
> Profet!

Og så hører det lige med at man i andre grupper kan se Bilal Hazid
beskrevet som en etnisk dansk trold, der absolut ikke er konverteret til
islam.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 13-11-06 17:07

> [...]
> os 1,3 milliarder muslimer, og når Han aktivt bliver forhånt,
> skal I ikke undre jer, hvis det bliver set som opfordring til Hellig

Jo, det gør vi da
Det er sandelig derfor, min nye hund hedder Muhammed.
Og skam få den, der tænker ilde herom

MVH
Egon

Fra : @

Dato : 13-11-06 18:35

On Mon, 13 Nov 2006 17:07:10 +0100, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

>"Bilal Hazid" <Bilal532@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Jo, det gør vi da
>Det er sandelig derfor, min nye hund hedder Muhammed.
>Og skam få den, der tænker ilde herom

håber blot at hunden er noget så uopdragen

<<"Muhammed din forbandede køter, kan du så opføre dig ordentligt"<<

ville det da fryde mig at råbe i kvarteret hvor jeg bor

/Albert Camus/

Fra : Egon Stich

Dato : 14-11-06 17:46

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> håber blot at hunden er noget så uopdragen
>

> <<"Muhammed din forbandede køter, kan du så opføre dig ordentligt"<<
>
> ville det da fryde mig at råbe i kvarteret hvor jeg bor

Eller hvad med:
Muhammed - pas på ham..!!

MVH
Egon

Fra : @

Dato : 14-11-06 19:02

On Tue, 14 Nov 2006 17:46:26 +0100, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Eller hvad med:
>Muhammed - pas på ham..!!

"Muhammed er ikke til at styre længere, jeg tro vi må have ham
kastreret"

/Albert Camus/