Said Mansours terrormanual: Koranen
Fra : Per Hagemann

Dato : 07-11-06 23:22

/ritzau/ - 17:08 - 07. nov. 2006

Der var ikke tale om opfordring til terrorisme, men snarere en
islamisk oplysningskampagne. Det forklarede dansk-marokkaneren Said Mansour
tirsdag i Københavns Byret, hvor han er anklaget for via filmklip, billeder,
sange og pjecer at opfordre til terrorisme.

- Jeg har gjort det samme, som for eksempel Jehovas Vidner gør, når de
udleverer materiale om deres religion, forklarede Said Mansour, som nægtede
sig skyldig i alle tre anklagepunkter.

Det mener anklagemyndigheden nu ikke. I flere af bevismaterialets
effekter, som først vil blive fremlagt senere i sagsforløbet, optræder
teksten:'"Vi er terrorister, og terror er en pligt. Både Øst og Vest skal
vide, at vi er terrorister, og vi er frygtindgydende.'

begin 666 trans.gif
K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : Jim

Dato : 08-11-06 00:37

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> teksten:'"Vi er terrorister, og terror er en pligt. Både Øst og Vest skal
> vide, at vi er terrorister, og vi er frygtindgydende.'

Jeg tror ikke, der er plads til stodderen på Risskov Mental-idiotiklinik.
Jeg foreslår en deportering til Sydpolen, så pingvinerne har noget at grine
af.

Fra : Tveskaeg

Dato : 08-11-06 13:30

On Tue, 7 Nov 2006 23:21:33 +0100, "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>teksten:'"Vi er terrorister, og terror er en pligt. Både Øst og Vest skal
>vide, at vi er terrorister, og vi er frygtindgydende.'

Dette er en text gruppe så vil du ikke venligst undlade at attache
binært indhold til dine posts?