Hygge på den lokale skole og landsdækkende~
Fra : JensenDenmark

Dato : 06-11-06 20:54

Engang imellem kunne det være smart at indøve, hvordan man evakurerer en
skole. Det kunne også være sjovt at lave den uanmeldt, men utak er verdens
løn.

http://news.yahoo.com/s/ap/20061028/ap_on_re_us/school_drill

Der bliver gang i den hos psykiaterne.

Når vi nu er igang med denne branche af mere eller mindre eksaminerede
hjernevridere, så har Bush arbejde til dem.

http://bmj.bmjjournals.com/cgi/content/full/328/7454/1458
http://www.whitehouse.gov/infocus/newfreedom/toc-2004.html

Hele landets befolkning skal screenes for metale sygdomme hen af vejen. Det
er trættende at folk render rundt med skilte "USA ud af dit og USA ud af
dat.". Lidt kraftig medicinering og folk sidder passive hen.

Det skal nok gå alt sammen.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Kim2000

Dato : 06-11-06 22:59

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Når vi nu er igang med denne branche af mere eller mindre eksaminerede
> hjernevridere, så har Bush arbejde til dem.

Jeg tror heller han må lade være med at få tjekket sin egen stab og sig
selv, han ville sikkert blive overrasket......

Fra : Patruljen

Dato : 06-11-06 23:49

JensenDenmark wrote:
> Engang imellem kunne det være smart at indøve, hvordan man evakurerer en
> skole. Det kunne også være sjovt at lave den uanmeldt, men utak er verdens
> løn.

Man burde selvfølgelig have benyttet CS - gas. De kan lige så godt
lære det med det samme.

> http://news.yahoo.com/s/ap/20061028/ap_on_re_us/school_drill
>
> Der bliver gang i den hos psykiaterne.

Herligt. Udbud og efterspørgsel. En god pædagog eller terapeut bør
overveje momsregistrering.

> Når vi nu er igang med denne branche af mere eller mindre eksaminerede
> hjernevridere, så har Bush arbejde til dem.

Fedt. Eneste nødvendige værktøj er læderseler. Omkostningerne er
ubetydelige, folkens.

> [...]
> er trættende at folk render rundt med skilte "USA ud af dit og USA ud af
> dat.". Lidt kraftig medicinering og folk sidder passive hen.

Skid god ide. Det er fast arbejde

> Det skal nok gå alt sammen.

Jep. Overlad styreselen til os.

Best regards Bruun