Den glemte nyhed
Fra : Kim2000

Dato : 06-11-06 18:59

Her i gruppen er der jævnligt fornærmede og rasende indlæg over at Israels
militær skyder på kvinder. Det er der en grund til:

http://politiken.dk/udland/article196087.ece

En kvinde trængte ind mellem soldaterne og sprængte sig i luften. _Derfor_
er kvinder også at beregne som fjender.

mvh
Kim

Fra : Malene P

Dato : 06-11-06 19:10

> [...]
>
> http://politiken.dk/udland/article196087.ece
>
> En kvinde trængte ind mellem soldaterne og sprængte sig i luften. _Derfor_

Selvfølgelig. Og det er børn også. Det har herboende fremmede jo direkte
områder afholder sig jo heller ikke fra at vise vilje til terror. Og
herhjemme har de fremmedes børn ofte begået handlinger, der kun ved
tilfældigheder ikke har kostet liv. I fremmedkolonierne, på motorvejsbroer
og rundt om på gaderne. NED MED DEN KRIMINELLE
LAVALDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Malene P

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-11-06 19:22

Malene P skrev:

> [...]
> tilfældigheder ikke har kostet liv. I fremmedkolonierne, på motorvejsbroer
> og rundt om på gaderne. NED MED DEN KRIMINELLE

For så vidt ganske enig, men jeg kan nu ikke lade være med at smile lidt
af formuleringen "ned med...", der jo måske kan misforstås (ligesom i
f.eks. "Ned med magthaverne!", du ved...)

Anders Peter Johnsen

Fra : @

Dato : 06-11-06 19:32

On Mon, 06 Nov 2006 19:21:47 +0100, Anders Peter Johnsen
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

>For så vidt ganske enig, men jeg kan nu ikke lade være med at smile lidt
>af formuleringen "ned med...", der jo måske kan misforstås (ligesom i
>f.eks. "Ned med magthaverne!", du ved...)

ligesom mange mænd ser positivt på kvindebevægelsen

især hvis de kan bevæge hofterne ;-O

/Albert Camus/

Fra : Malene P

Dato : 06-11-06 19:42

meddelelse news:454f7d21$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> af formuleringen "ned med...", der jo måske kan misforstås (ligesom i
> f.eks. "Ned med magthaverne!", du ved...)

Jeg mener ikke, at den kriminelle lavalder nødvendigvis skal væk. Men den
bør selvsagt følge med samfundsudviklingen. Så når denne har betydet, at
12-13 årige begår grov vold og gaderøverier, skal den kriminelle lavalder
naturligvis følge med nedad. Alt bavl om, at børn ikke skal i fængsel, kan
jeg ikke bruge til noget som helst -jeg taler ikke om fængsel men om
rimelige sanktioner. Holder vi os til trådstarten og mit svar, mener jeg, at
når herboende fremmede fremviser deres egne børn som potentionelle
massemordere, kan vi ikke friholde os for risikoen for, at fremmede
terrorister en dag bruger deres mindreårige afkom som værktøj til
terrorhandlinger -også herhjemme.

Malene P