Så kan vi lære ... adresse-ærlighed
Fra : Bo Warming

Dato : 06-11-06 10:44

Så kan vi lære ... adresse-ærlighed

EB har idag på forsiden en jordaner der er blevet dræbt på værtshus
bl.a. som følge af at han havde falsk identitet for at få
opholdstilladelse igennem.

To fluer med et smæk kan man sige, men mit pis kommer i kog over, at
det er så nemt at svindle med adresse og identitet og stort set ikke
straffes og typisk slet ikke KAN straffes.

Vi har menneskerettigheder og ethvert brud på dem, ønsker
godhedsindustrien straffet hårdt.

Der bør være nogle menneske-pligter som i det mindste straffes med
udhængning nettet, hvis du bryder dem, og det er da ikke så svært at
meddele til staten den adresse, du især sover op. Evt to hvis meget
ind-ud.

Og mens proppen er af, så ønsker lovjungle-fobiske mig en lille , ny
lovjungle om våbentilladelser.

En særling-eneboer er blevet dræbt ved ildpåsættelsse af unge
mennesker, der cirkulerede rygte om, at han har skudt efter dem med
riffel (EB d.d.).

(Måske de har givet ham grund til at skyde op i luften for at skræmme,

Hvis sådan mistanke opstår, har man pligt at underrette politiet, og
dette bør øjeblikkelig ransage den mistænktes hjem for våben.

Hvis alle har kendt adresse for politiet , kan de også lettere lave
ransagninger i flæng og uanmeldt når de ikke har bedre at lave og er i
nabolaget - især mod unge muslimer.