Israels militær åbner ild mod kvinder i de~
Fra : Patruljen

Dato : 05-11-06 17:31

Fra : @

Dato : 05-11-06 17:39

On 5 Nov 2006 08:30:44 -0800, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>http://today.reuters.co.uk/tv/videoChannel.aspx?storyid=87028bc82e4957fdcd39b24a590572bd09523f44

mere Pallywood

/Albert Camus/

Fra : Konrad

Dato : 06-11-06 01:23

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
news:3s4sk2pjb56n6e8dni8rp3mtb6kichms1p@4ax.com...
> On 5 Nov 2006 08:30:44 -0800, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:
>

>http://today.reuters.co.uk/tv/videoChannel.aspx?storyid=87028bc82e4957fdcd3
9b24a590572bd09523f44

> mere Pallywood

Ja. Når den israelske præsident er under anklage for voldtægt fra et dusin
vidner er det "spin". Når en fanatisk israelsk massemorder idømmes livstid
efter at have dræbt fire sagesløse er det en "politisk korrekt dom". Når man
anklager den israelske hær for deres krigsforbrydelser er man antisemit.

Hvornår træder Israel og deres proselytter egentlig ind på lige fod med alle
andre på verdensarenaen? Jeg mener - der er efterhånden gået mere end et
halvt århundrede.

Fra : Jim

Dato : 06-11-06 02:16

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> man
> anklager den israelske hær for deres krigsforbrydelser er man antisemit.

Forkert. Det er enkeltstående tilfælde.

Fra : Alucard

Dato : 06-11-06 06:33

On Mon, 6 Nov 2006 01:22:59 +0100, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

> [...]
>andre på verdensarenaen? Jeg mener - der er efterhånden gået mere end et

Hvis man går ind midt i en ildkamp mellem israelske kampvogne og
palæstinensiske forbrydere, så risikerer man sgu at komme til skade...

Fra : @

Dato : 06-11-06 18:43

On Mon, 06 Nov 2006 06:33:05 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Hvis man går ind midt i en ildkamp mellem israelske kampvogne og
>palæstinensiske forbrydere, så risikerer man sgu at komme til skade...

det kan meget vel tænkes at det er forbryderne selv der har skudt egne
kvinder for at hente symapti hos hele horden af nyttige idioter

/Albert Camus/

Fra : @

Dato : 06-11-06 18:38

On Mon, 6 Nov 2006 01:22:59 +0100, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>9b24a590572bd09523f44

>Ja.

netop

det viste sig jo at disse kvinder møvede lige ind i en kampzone

så de rene uskyldigheder der blev mejet ned har der ikke været tale om

> Når den israelske præsident er under anklage for voldtægt fra et dusin
>vidner er det "spin".

er han blevet dømt?

>Når en fanatisk israelsk massemorder idømmes livstid
>efter at have dræbt fire sagesløse er det en "politisk korrekt dom".

??

politisk?

> Når man
>anklager den israelske hær for deres krigsforbrydelser er man antisemit.

ingen hær kan gå i krig uden at begå fejltagelser

og en stor del af den israelske hærs "forbrydelser" skyldes jo at
fjenden gemmer sig bag kvinder og børn og har deres grej opmagasineret
i kældre under skoler og lignenede

>Hvornår træder Israel og deres proselytter egentlig ind på lige fod med alle
>andre på verdensarenaen?

den dag de arabiske forbrydere anerkender staten Israel og holder op
med deres angreb

/Albert Camus/

Fra : Patruljen

Dato : 05-11-06 18:47

@ wrote:

> mere Pallywood

Det er muligt - Kvinden som ligger. Er angiveligt dræbt med skud fra
et militært skydevåben.
Nu er det ikke luftgeværer eller cal. 22 det israelske militær
benytter. Vi taler om kraftige kalibre.
Hvis kvinden er død ved anslag - vil der være ret store mængder blod
enten i brystet eller i hovedet.
Der er - ingenting?

Ifølge journalisten begiver de sig frem mod en moske, hvor 60
bevæbnede muslimer er blevet
lukket inde. De begiver sig altså direkte ind i en kampzone. Og
efterfølgende er de 60 terrorister væk.
Det får vi afvide af Reuters -

Nov. 3 - Palestinian women marching in northern Gaza have been hit by
gunfire from the direction of Israeli troops.
At least two women were killed.
They were on the streets to demand the release of 60 Palestinian gunmen
holed up inside a mosque.
The men were pinned down by Israeli tanks and snipers.
An Israeli bulldozer later demolished the walls of the mosque trying to
force those inside to surrender, but the men escaped.

Andrew Potter reports.

Hvad enten de er bevæbnede eller ej, kvinder eller børn. Vælger de
at begive sig head on ind i et kamp -område.Og hjælper den ene part.
De er derved en del af kamphandlingerne. Tænkte jeg og ledte videre -

http://www.islamonline.net/English/News/2006-11/04/01.shtml

Det er værd at bemærke, tænker jeg også, at kvinderne fortsætter
fremmarchen en tid efter de første skud lyder. Varselskud bliver de
tydeligt ignoreret. Tilsidst ender de med at løbe omkring blandt
kampvogne og bulldozere.

Hvad deres egentlige mål var kan vi læse på islam - on - line :

Braving Israeli gunfire and tanks, around 200 women marched on and
entered the mosque to collect the gunmen, before walking out, shielding
them in the midst of their heavily veiled ranks, protecting them from
Israeli gunfire. Og det er jo en lidt anden historie end Reuters, som
føder vores medier.

Hamas gemmer sig bag kvinder.

Best regards Bruun

Fra : @

Dato : 05-11-06 19:21

On 5 Nov 2006 09:46:47 -0800, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Det er muligt - Kvinden som ligger. Er angiveligt dræbt med skud fra
>et militært skydevåben.
>Nu er det ikke luftgeværer eller cal. 22 det israelske militær
>benytter.

nå ikke
http://world.guns.ru/assault/as23-e.htm
Galil ARM 5.56mm= cal.22

http://world.guns.ru/assault/as18-e.htm
USA's M16 er også cal. 22

http://www.geocities.com/dkhuntercorp/m95.html
den danske M95 er også cal. 22

/Albert Camus/

Fra : John

Dato : 05-11-06 19:49

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> [...]

- udmærket gen-replicéret.. :))

Mvh John

Fra : @

Dato : 05-11-06 21:19

On Sun, 5 Nov 2006 19:49:22 +0100, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>- udmærket gen-replicéret.. :))

jeg er da udmærket klar over, at når de fleste siger en cal. 22 mener
de en salonriffel,

caliberet er det samme i moderne militærrifler, men så hører ligheden
også op, da projektilet til militært brug er fuldkappet spidst og
tungere end salon-projektilet
militærprojektilet har også en ca. tre gange så høj udgangshastighed
som salon ditto

/Albert Camus/

Fra : Jim

Dato : 05-11-06 21:47

> - udmærket gen-replicéret.. :))

Ja, næsten og så lidt til..
..223 er det.

Fra : Jim

Dato : 05-11-06 21:49

> - udmærket gen-replicéret.. :))

Nå ja.. og så er de fuldkappede, hvilket .22 salonriffelammunition ikke er.

Et alm. blyprojektil kan forrette mere skade end den fuldkappede.

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-11-06 00:23

Jim wrote:

> Et alm. blyprojektil kan forrette mere skade end den fuldkappede.

Det kommer eddermame an på hastigheden. Ballistik og ammo er vist (heller
ikke) ikke din stærkeste side.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jim

Dato : 06-11-06 02:10

> Det kommer eddermame an på hastigheden. Ballistik og ammo er vist (heller
> ikke) ikke din stærkeste side.

Jo, jeg er gammel skytte, så jeg ved det godt.
Og ja, selvfølgelig har det noget med hastighed at gøre.
Der er jo en årsag til, at både politi og forsvar har skiftet våben ud på
det seneste.
Det handler ikke nødvendigvis om at slå en mand ihjel men snarere at gøre
ham ukampdygtig sammen med hans kammerater, som er nødt til at bære ham fra
stedet og dermed får svært ved at medvirke som forsvar.
Hvis manden er død, så lader man ham ligge eller smider ham over en skulder.
Det skal der ikke så mange til.

Fra : Patruljen

Dato : 05-11-06 19:39

@ wrote:

> nå ikke
> [...]

Ja. Ok forkert formuleret. Jeg har eksempelvis et luftgevær med
mundingshastighed som en cal.22.

Jeg kender ikke M.95. Men jeg kender og har prøvet en M16
Den er ganske effektiv. Ikke i nærheden af en almindelig salonriffel.
En ganske kraftig anslagskraft, og vi taler om militære våben med
træfsikkerheder på over de 300 meter. Det er et højhastigheds
projektil, der forlader en m.16.

Regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 06-11-06 01:08

Jens Bruun wrote:

> Det kommer eddermame an på hastigheden. Ballistik og ammo er vist (heller
> ikke) ikke din stærkeste side.

Jeg tror ikke et almindeligt blyprojektil kan "holde til behandlingen"
og bevare en præcis ballistik ?

Fra : Jim

Dato : 06-11-06 02:16

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Jens Bruun wrote:

> Det kommer eddermame an på hastigheden. Ballistik og ammo er vist (heller
> ikke) ikke din stærkeste side.

Jeg tror ikke et almindeligt blyprojektil kan "holde til behandlingen"
og bevare en præcis ballistik ?

Et almindeligt blyprojektil er ikke bygget til lange afstande og høj
hastighed.
Så snart man kommer ud på 100 m. med en salonpatron, bliver præcisionen
markant dårligere.
Det har så i høj grad også noget med hastigheden at gøre.