Musketéreden
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 05-11-06 17:09

Musketéreden, "en for alle, og alle for en", kender vi fra
Alexandre Dumas's roman, "De tre musketerer", der handler om krig
og kærlighed ved Ludvig den 14.s hof.

I moderne tid anvender NATO en lignende rationale: Hvis et NATO- land
bliver angrebet, er alle NATO-lande forpligtet til at komme det ene
angrebne NATO-land til undsætning.

Det ser ud til, at Dommedag vil blive et eksempel på en yderligere,
global udvidelse af anvendelsesområdet for denne sikkerhedsrationale.

Man forestiller sig i øjeblikket, at Iran en dag - eller nat -
inden længe vil sende en eller flere atombestykkede Shahab-3 missiler
mod Israel. Andre scenarier er også mulige.

Sikkerhedsrationalen, der i fremtiden skal gælde for ethvert
atomangreb, består så i at udvide den i første omgang lokale krig
til en global atomkrig, hvorved der vil dannes en global plasmafase med
umiddelbart påfølgende time reversal og time re-reversal, eller med
andre ord, en negation af hele atomkrigen inkl. den i første omgang
lokale atomkrig.

Denne globale sikkerhedsgaranti mod et atomart angreb skal gælde for
ethvert land, Iran inklusive. Ingen, der er ved sin fornufts fulde
brug, ønsker at se et af jordens lande udslettet eller en millionby
elimineret af en flok sindsyge, menneskeforagtende terrorister.

Det globale samfund vil kort sagt insistere på, at såvel Teheran og
Isfahan som Jerusalem og Tel Aviv fortsat har ret til at eksistere.

Skulle det, i første omgang med held, blive forsøgt at udslette en af
de nævnte eller andre millionbyer, vil musketéreden gælde. Alle =
det globale samfund vil sørge for at negere den lokale atomare
udslettelse ved at gøre den reversibel gennem en global atomkrig.

Det er netop det, der er meningen med de store lagre af anvendelige
atomvåben.

Steen Hjortsø

Fra : Patruljen

Dato : 05-11-06 17:14

con...@tdcspace.dk wrote:
> [...]
> inden længe vil sende en eller flere atombestykkede Shahab-3 missiler
> mod Israel. Andre scenarier er også mulige.

Hvem er " man ", som forestiller sig ?

Regards Bruun

Fra : Konrad

Dato : 06-11-06 01:25

"Kaliffen T I M S A H" <I_S_L_A_M@styrer.alt> skrev i en meddelelse
> Jeg har det HELT FINT med Iran skyder israel i smadder.

Idiot.

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 05-11-06 17:25

Patruljen wrote:

> Hvem er " man ", som forestiller sig ?
>
> Regards Bruun

"Man" er i første omgang en meget stor consensus af teoretiske
fysikere ansat ved NSA i USA og ved KGB (FSB) i Rusland.

Dernæst er "man" naturligvis ledelsen af Forsvarets
Efterretningstjeneste, som jeg går ud fra, at du også selv er
tilknyttet, FE altså, næppe ledelsen.

Dine arabisk-kundskaber, forresten, var det på Forsvarets Sprogskole,
du har lært arabisk ?

Frank Leegaard er efter alt at dømme fastansat hos FE. Desuden er det
larmende tydeligt, at Anders Peter Johnsen med den rørende personlige
historie om en tidligere psykotisk oplevelse, som skulle gøre ham
særlig egnet til at diagnosticere psykisk sygdom hos andre, hvilket
han da også gerne og ofte gør, også på en eller anden måde er
tilknyttet FE.

Steen Hjortsø

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-11-06 21:40

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

[...]

Uanset hvad du bræger op om, så har staten en ret til at beskytte borgerne
imod sådan idioter som dig der uden tøven røber alle hemmeligheder du måtte
få kendskab til. Uanset at disse vil kunne brtuges af de forkerte, imod
befolkningens ønsker.Iøvrigt Hjortsø er du kommunist??. Og man ikke styre
folks tanker VHA elektromagnetisk stråling. Ikke endnu, men vi arbejder på
det og når det sker, så skal du nok være en af dem der mærker konsekvensen
af dette.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-11-06 18:54

contra@tdcspace.dk skrev:

> [...]
> særlig egnet til at diagnosticere psykisk sygdom hos andre, hvilket
> han da også gerne og ofte gør, også på en eller anden måde er

Jeg ved knap nok om jeg skal grine eller græde over at du ligefrem
tillægger mig at være "FE-tilknyttet": På den ene side føler jeg mig da
måske nok lidt smigret af at du åbenbart tror dèt, men på den anden side
viser det jo blot at du faktisk temmeligt storhedsvanvittigt
tillægger dig selv een eller anden "vigtig betydning" som du altså
angiveligt nok er den eneste i Verden, der tror på at du skulle tro på
at du har.

Det er jo - uden at jeg overhovedet behøver at inddrage mine egne
personlige erfaringer - derudover også rystende tydeligt for denne
gruppes brugere at du må lide af ganske alvorlige, behandlingskrævende
paranoide vrangforestillinger, når du åbenbart helt seriøst bilder dig
ind at alle som modsiger dine dybt absurde og usammenhængende
Dommedagsteorier af dèn grund nødvendigvis skulle være "hemmelige
agenter, der er ude efter dig".

Du har ganske enkelt godt gammeldags knald i låget og meget længere er
dèn sådan set ikke: Du ville dog nok gøre både dig selv og dine
eventuelle pårørende en ganske gevaldig tjeneste ved at søge
professionel psykiatrisk hjælp for din ganske åbenlyse sindssygdom i
stedet for at forvile dig længere og længere ud i den.

Anders Peter Johnsen

Fra : wilstrup

Dato : 06-11-06 20:50

meddelelse news:454f76b7$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> pårørende en ganske gevaldig tjeneste ved at søge professionel psykiatrisk
> hjælp for din ganske åbenlyse sindssygdom i stedet for at forvile dig

Vi er som regel uenige om alt -men her er vi dog enige - at tro at
FE-agenter skulle spilde deres tid med at skrive i dette forum for slet ikke
at tale om at agenter af den type næppe ønsker fokus på sig selv, er
galimatias.

Min dårlige hukommelse vedr. folk der skriver i dette forum gør at jeg ikke
vil gå så vidt som at karakterisere Hjortsøs indlæg som værende fra en
sindssyg - dertil husker jeg hans indlæg for lidt og kan derfor ikke danne
mig et særligt overblik - men umiddelbart virker hans udtalelser temmelig
langt ude.

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 05-11-06 17:32

Kaliffen T I M S A H wrote:
> Jeg har det HELT FINT med Iran skyder israel i smadder.

Det tror jeg gerne. Og du kan regne med, at der er masser af mennesker,
der har det helt ovenud med det "modsatte" scenario.

Men hvor, tror du, vores civilisation ender, temmelig hurtigt endda,
hvis denne indstilling går af med sejren ?

Steen Hjortsø

Fra : @

Dato : 05-11-06 17:35

On 5 Nov 2006 08:08:36 -0800, contra@tdcspace.dk wrote:

> [...]
>
>Man forestiller sig i øjeblikket, at Iran en dag - eller nat -
>inden længe vil sende en eller flere atombestykkede Shahab-3 missiler

så må vi hellere skynde os at få Israel med i NATO

/Albert Camus/

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 05-11-06 22:00

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> imod sådan idioter som dig der uden tøven røber alle hemmeligheder du måtte

Staten har i mange årtier uden den mindste lovhjemmel "beskyttet"
borgerne mod sådanne idioter som mig, der har forsøgt at informere
lovlydige civile borgere om de elektromagnetiske overgreb, den
kriminelle danske stat, blandt andre, begår.

For så vidt vi er i besiddelse af informationer om elektromagnetiske
forbrydelser uanset hvem, der måtte begå dem, har vi ikke bare en
ret, men en lovbefalet pligt at udføre sådanne handlinger, at disse
elektromagnetiske overgreb hurtigst muligt kan blive bragt til ophør.
Det er nøjagtig det, jeg foretager mig.

Min insider-viden indbefatter, som det fremgår, også en viden om
visse teoretisk-fysiske forhold, som er en side af samme sag. Også her
er det min lovbefalede pligt uophørligt at bringe de grove
forbrydelser, den danske stat og andre stater begår mod civilsektoren
til ophør.

Steen Hjortsø

Iøvrigt Hjortsø er du kommunist??.

Ikke det, der ligner. Er du ?
S.H.

> [...]
> det og når det sker, så skal du nok være en af dem der mærker konsekvensen

Vanvittige stakkel. Men jeg kan da kende en trussel, når jeg ser den.

Steen Hjortsø

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 05-11-06 23:03

<contra@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
> ret, men en lovbefalet pligt at udføre sådanne handlinger, at disse
> elektromagnetiske overgreb hurtigst muligt kan blive bragt til ophør.

Hvis der var den mindste sandhed i det du plaprer om her i gruppen havde
staten likvideret dig for lang tid siden.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 05-11-06 23:03

<contra@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
> det globale samfund vil sørge for at negere den lokale atomare
> udslettelse ved at gøre den reversibel gennem en global atomkrig.

Har du snakket med nogle professorer i fysik endnu? De vil meget gerne
høre om dine teorier.

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 06-11-06 00:40

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Hvis der var den mindste sandhed i det du plaprer om her i gruppen havde
> staten likvideret dig for lang tid siden.

Ganske interessant. Dit syn på den danske stat er altså, at staten i
bund og grund er en morder. Stillet over for en meget grov anklage, som
ovenikøbet er sand, vil den uundgåelige reaktion fra den danske stats
side efter din mening altså være, at anklageren må dræbes, og at
det ikke er den danske stat, der må ned at ligge ! Men når du ser på
den øverste chef for Forsvarets Efterretningstjeneste, Anders Fogh's
pæne kontrafej, medens han hygger om dig i tv og siger de ting, han
ved, du kan li', kan du da ikke mene sådan, kan du vel ?!

En ting er, at Anders Fogh ligesom Poul Nyrup accepterer, at det
landsforræderiske FE i samarbejde med officerer fra fremmed magt
seksuelt overfalder og torturerer danskere i deres private hjem med
elektromagnetisk feltteknologi, men du tror da ikke, at de ligefrem
kunne finde på at myrde folk, vel ?

Med hensyn til sidstnævnte mulighed i forbindelse med Nyrup's og
Fogh's for en overfladisk betragtning vel ikke mindre "pæne" kolleger
i Storbritanien, se side 120 i:

http://www.contrapublishing.com/Afterdoomsday.pdf

Du burde tænke dig bedre om. Når jeg og andre af mine vestlige
kolleger er i live og kæfter op det bedste, vi har lært, er det
naturligvis, fordi der er et ikke ubetydeligt mindretal blandt
forbryderne i vestlige efterretningstjenester, som trods alt er i stand
til at se, at den er gal, rive-hamrende-gal, og som derfor gennem
årene har modsat sig, at vi bliver likvideret.

De er lige så interesseret som deres ofre/opponenter i at se, hvordan
folk reagerer på en sådan anklage. Svaret er: I mange år overhovedet
ikke. Derefter: uendelig trevent og skeptisk. Og til sidst umiddelbart
efter Dommedag ganske overvældende, med den verdensomspændende
revolution, som er beskrevet i min ovennævnte bog.

Det er en utrolig tanke, ikke, at den danske stat kunne være
forbryder, og endda en ganske alvorlig forbryder ?. Du kan til nød
forstå, at den tyske eller den russiske stat er en spand koks. Men
den søde lille uskyldsrene danske stat, som aldrig på rænker sig
forstod ? Aldrig !

Det er galt og folkeforførende af "ærlige" Fogh at sætte det danske
folk til at diskutere i sammenligning relativt uskyldige terrorpakker,
samtidig med at han er udmærket informeret om, at hans FE hver dag
overfalder folk i deres private hjem. Forsvarets Efterretningstjeneste
og dets ledere skal naturligvis straffes/nedkæmpes af den berettigede
vrede hos det danske folk, intet mindre, samtidig med at verden skal
udvikle sig videre og gradvis til dels udskifte den gammeldags
westphalske stat med den kommende globale statsdannelse.

Og lad nu være med at fortælle mig, at det bliver regnvejr den dag,
der skulle have været revolution i Danmark. Den er for gammel, for tyk
og for træls. Der er trods alt grænser for, hvor stor en kujon vores
land kan tillade sig at være, samtidig med at folkerejsninger mod
tyranniske, torturerende stater finder sted overalt på jorden

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-11-06 01:03

contra@tdcspace.dk wrote:

> [...]
> land kan tillade sig at være, samtidig med at folkerejsninger mod
> tyranniske, torturerende stater finder sted overalt på jorden

FL skrev:

Bare rolig Hjortsø

Det eneste jeg gør ved dig, er efter 1. dec 06 at kalde dog dpmmedagstosse.
(remember our deal)

Så din tid rinder ud ..

/FL

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 07-11-06 00:41

<contra@tdcspace.dk> wrote:

> Dit syn på den danske stat er altså, at staten i
> bund og grund er en morder.

Det er statens natur.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-11-06 20:07

contra@tdcspace.dk wrote:
> [...]
>
> Det ser ud til, at Dommedag vil blive et eksempel på en yderligere,
> global udvidelse af anvendelsesområdet for denne sikkerhedsrationale.

FL skrev:
¨
Nu betyder en sådan musketered ikke at man nødvendigvis skal angribe Iran
med atommisiler. Hvis Iran med en begrænsede mængde atomvåbenkapacitet de -
med meget stor usikkerhed har - angriber Israel, ville Israel selv være i
stand til at svare mangefold igen.

Dermed ville Iran som nation begå selvmord, hvad jeg ikke tror de ønsker.

Ethvert andet ønske fra Iran om anvendelse af atomvåben, ville i givet fald
gengældes mod dem, og ikke ret meget mere. Derfor er din tese syg og uden
hold i virkeligheden ..

/FL

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 06-11-06 20:10

Anders Peter Johnsen wrote:

> Jeg ved knap nok om jeg skal grine eller græde over at du ligefrem
> tillægger mig at være "FE-tilknyttet":

Det er ellers ganske tydeligt, og dit samspil med FE-agenten Frank
Leegaard gør det endnu mere umiskendeligt.
S.H.

> [...]
> tillægger dig selv een eller anden "vigtig betydning" som du altså
> angiveligt nok er den eneste i Verden, der tror på at du skulle tro på

Må jeg være fri. Jeg tillægger mig selv og andre mindcontrol
opponenter kloden rundt den betydning vi har: Som en opposition med
ekspertviden og -erfaring mod det reelt eksisterende military
intelligence tyranni. Samfundet har brug for os, men det vil meget,
meget nødigt indrømme det.

> [...]
> ind at alle som modsiger dine dybt absurde og usammenhængende
> Dommedagsteorier af dèn grund nødvendigvis skulle være "hemmelige

Jeg betragter din ovenstående udtalelse som en grov injurie. Du har
ingen som helst faglig baggrund for at diagnosticere en sindsygdom hos
undertegnede ovenikøbet over for offentligheden. - Og din "diagnose"
er da også helt i skoven for at sige det mildt.
S.H.

> Du har ganske enkelt godt gammeldags knald i låget

Ja, det kunne jeg jo så sige, at din egen realitetstest vidner om, at
du selv har. Men i stedet vil jeg gøre opmærksom på et andet
forhold: Du har i fire-fem år med mellemrum og altid med indædt
stædighed forsøgt at klistre en psykiatrisk diagnose på undertegnede
og har dermed givet hvad der for de fleste læsere formentlig i
realiteten er en så godt som gyldig grund til derefter at springe mine
indlæg over.

Jeg og andre mindcontrol opponenter ved, at vi befinder os under hælen
på et elektromagnetisk militærdiktatur. Det har vi naturligvis, i
årtier, ønsket at befri os for. I denne proces støder vi så -
kloden rundt - på typer som dig selv, der med større eller mindre
held og i hvert fald givet med en vis effekt - har haft held til at
forhindre eller sinke disse befrielsesforsøg. Du og dine kolleger som
f.eks. "Infiltrator" i England er naturligvis i denne sammenhæng
historisk betydningsfulde personer - og har lod og del i et omfattende
landsforrædderi mod den danske civilbefolkning. Din "indsats" er
gudskelov dokumenterbar og gemt for eftertiden.

Uanset om dit tilknytningsforhold til Forsvarets landsforræderiske
Efterretningstjeneste er løst eller fast har du været til stor nytte
for notoriske elektromagnetiske voldsforbrydere. Og til stor skade for
den demokratiske del af det danske samfund.

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-11-06 20:38

contra@tdcspace.dk wrote:

> [...]
> for notoriske elektromagnetiske voldsforbrydere. Og til stor skade for
> den demokratiske del af det danske samfund.

FL skrev:

Steen for s**** indse nu at du behøver professionel hjælp.

Uanset om vi er FE agenter eller ej, var det muligt at rette slags
psykofarmika kunne hjælpe mod den elektromagnetiske bestråling du er udsat
for.

/FL

Der er utilfreds over at han er fastansat FE agent, men aldrig får løn
derfra ..

Fra : wilstrup

Dato : 06-11-06 20:51

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> for.
>
> /FL
>
> Der er utilfreds over at han er fastansat FE agent, men aldrig får løn

Det er nok fordi du er for synlig - en rigtig FE -agent ville nok holde sig
i skyggen i stedet for at brilliere i sollyset

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-11-06 21:41

wilstrup wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Det er nok fordi du er for synlig - en rigtig FE -agent ville nok
> holde sig i skyggen i stedet for at brilliere i sollyset

Nej nej .. man laver dobbeltbluff tricket. Alle folk tror jo netop ikke at
en FE agent opfører sig som jeg gør - Derfor det perfekte dække.

/FL

Fra : wilstrup

Dato : 06-11-06 23:55

> Nej nej .. man laver dobbeltbluff tricket. Alle folk tror jo netop ikke at
> en FE agent opfører sig som jeg gør - Derfor det perfekte dække.

Nåeh, det er derfor du ikke får løn derfra? Det er dobbeltbluftricket. Alle
folk tror netop ikke at en FE -agent som dig får løn, og det gør du
allligevel derfor det perfekte dække.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-11-06 02:08

contra@tdcspace.dk skrev:

> Det er ellers ganske tydeligt, og dit samspil med FE-agenten Frank
> Leegaard gør det endnu mere umiskendeligt.
> S.H.

Er du - ved f.eks. i en ny tråd selv at spørge hele gruppen - frisk på
at tage en "håndsoprækningsrunde" herinde på, hvor mange skribenter der
opfatter dig som psykisk syg eller ej?

Mit påstaede "samspil" med Frank Leegaard består nemlig såmænd
udelukkende i at jeg overhovedet gider at svare på dèt dybt forrykte ævl
du skriver om mig og at Frank Leegard tilsyneladende har det på samme
måde, da du ligeledes i din psykose anklager ham for alt muligt uhyrligt.

> [...]
> ekspertviden og -erfaring mod det reelt eksisterende military
> intelligence tyranni. Samfundet har brug for os, men det vil meget,

Det er jo direkte og åbenlyst storhedsvanvid at du åbenbart tillægger
dig en sådan "Frelser"-agtig betydning.

> [...]
> og har dermed givet hvad der for de fleste læsere formentlig i
> realiteten er en så godt som gyldig grund til derefter at springe mine

KUNNE det muligvis tænkes at dette skyldes noget så simpelt som at du
altså selv i nøjagtig samme fire-fem år i stigende grad har udvist flere
og flere klokkeklare symptomer på skizofren-paranoid psykose gennem dine
skriverier?

Lad os lige tage en kort gennemgang af begrebet "skizofren paranoia":

"Paranoid skizofreni

Den paranoide skizofreni er en undergruppe af det skizofrene spektrum.

Den paranoide skizofreni er karakteriseret ved, at den debuterer i en
forholdsvis høj alder - som regel mellem 30 - 45 års alderen. Dette
bevirker at mange har fast etablerede sociale forhold og har erhvervet
mange egenskaber, som der kan trækkes på, selvom sygdommen samtidig kan
være meget alvorlig. Den paranoide skizofreni er ofte præget af
forfølgelsesforestillinger jrf. paranoia, der betyder vrangforestilling.
Ofte er der svær angst kombineret med undergangsfornemmelse, og denne
kan blive så stærkt at patienten sveder af angst og eksempelvis slår
hovedet mod væggen i afmagt. Andre har overlødige ideer om at skulle
frelse verden eller rejser fra by til by eller endog fra land til land
for at undgå de onde forfølgere, der kun vil dem ondt. De føler sig
omtalt i TV og aviser eller bliver aflyttet med mikrofoner der er
indopereret i kroppen. Andre igen oplever, at der bliver sprøjtet
bedøvende og giftige gasser ind i deres hjem, og det er meget hyppigt,
at hjemmet bærer præg af, at der bliver installeret forsvarsmekanismer
mod disse angreb."

(Fra http://www.netpsych.dk/artikler.asp?vis=artikel&id=81)

En langt mere fyldig engelsk artikel findes på:

http://en.wikipedia.org/wiki/Paranoid_schizophrenia

og her en mindre:

http://en.wikipedia.org/wiki/Paranoia

> Jeg og andre mindcontrol opponenter

"O, du ærede udvalgte?"

> ved

Nej, du og dine lidelsesfælder _HALLUCINERER_ for fulde gardiner i jeres
desværre gensidigt bestyrkende kollektive psykose, dèt er, hvad I gør!

Tag nu blot sådan noget som de Hercules-fly, der f.eks. har været brugt
i Irak til at "jamme" godt gammeldaws militært og civilt
radiokommunikationsudstyr: Princippet er sådan set bare at der i stedet
for enten den radiokommunikation fra andre irakiske militære enheder
eller i det civile tilfælde den lokale propagandaministers opildnen til
guerillamodstand som der måske måtte forventes, modtages en høflig og
civiliseret gentleman-appel til folk om pænt at overgive sig, så man
ikke ligefrem behøver slå dem ihjel i hobetal (lidt ligesom det berømte
"OPROP"-flyveblad fra 9. april), når den enten militære eller menige
iraker på jorden tænder for sin radio.

Men lige så snart der altså bruges ord som "psykologisk krigsførsel" så
KAN sådan en flok orgiastisk opgejlede massepsykose-masturberende
møgpikspillere som jer fucked-up foliehats-fetischistiske og
forfølgelsesvanvidsforstyrrede fantaster selvfølgelig bare ikke fortolke
situationen anderledes end at der pinedød ABSOLUT _MÅ_ være tale om
"direkte stråleinduceret tankestyring"?

Så kommer du med dit "mikrobølgeudstyr", javel, men såvidt jeg ellers er
orienteret virker i såkaldt "radar-jammer" faktisk også ved lige præcis
at udsende tilpas mange af sådan nogle nuttede mikrobølgestråler til at
alt tilsyneladende er "sne" på fjendens radarskærm...

Men man ville vel praktisk taget heller ikke engang turde give jer den
tekniske reperationsmanual til en ganske almindelig
husholdningsmikrobølgeovn, før I vanen tro straks ville begynde at
feberfantasere om "tophemmeligt militært tankestyringsudstyr"?

Det kunne faktisk være alletiders fantastisk vidunderlige blindforsøg:
"Tillykke Hr.! De har nu lige til vor allesammens store overraskelse
deduceret Dem frem til at et ellers i alle henseender fuldstændigt
almindeligt stykke køkkenudstyr købt til 600 kr. i det lokale
supermarked i virkeligheden er Verdenshistoriens hidtil allermest
avancerede, højteknologiske våben som absolut ingen andre end en lille
håndfuld hjernevaskede snigmorder-psykopater fra en helt bizart hemmelig
- men alligevel altomfavnenende udbredt - efterretningsenhed overhovedet
kender til eksistensen af! Fremragende! De gør dem hermed vitterligt
fortjent til den obligatorisk hyldest med sarkastisk nedladende
golf-klap og tør, harsk hånlatter!"

> [...]
> landsforrædderi mod den danske civilbefolkning. Din "indsats" er
> gudskelov dokumenterbar og gemt for eftertiden.

Gud fri mig for en sygeligt selvforherligende patos, du her i al dit
skingrende storhedsvanvid lægger for dagen. I dit eget lille uhyggeligt
udknaldede pseudo-apokalyptiske forestillingsunivers er jeg altå nu
åbenbart udnævnt til end en decideret dæmonisk figur, fordi jeg bare
ganske enkelt ikke tror en bjælde på noget som helst af dèt uhyrligt
uvidenskabelige såvel som ukristelige sludder, du lukker ud, men derimod
gør dig seriøst opmærksom på at du altså ufravigeligt udviser uhyggeligt
klare ICD-10-symptomer på paranoid psykose: Af samme årsag er jeg heller
ikke blot en tiendedel så stødt eller fornærmet over disse sikkert
oprigtigt hadske og hårdt mente rablende pseuod-anklager, de fremsætter
imod mig, som jeg er oprigtigt bekymret for dit psykiske helbred.

> [...]
> for notoriske elektromagnetiske voldsforbrydere. Og til stor skade for
> den demokratiske del af det danske samfund.

Jeg må på baggrund af dine stort retorisk anlagte, inkvisitoriske -
omend dog også til Himlen skrigende groteske - "anklager" her imod
undertegnede desværre konstatere at du vitterligt har skingrende knald i
låget...

Gid du dog immervæk selv i et eventuelt "rask øjeblik" - hvis altså ikke
du vitterligt allerede er så langt ude at du faktisk er permanent
psykotisk - ville kunne nå til samme erkendelse, så du ville få mulighed
for at kunne komme videre med dit liv.

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 07-11-06 04:30

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:454fdc3d$0$2095
> Er du - ved f.eks. i en ny tråd selv at spørge hele gruppen - frisk
> på at tage en "håndsoprækningsrunde" herinde på, hvor mange
> skribenter der opfatter dig som psykisk syg eller ej?

Usenet-tradition er, at hvis man er uenig, er modparten sindsyg

Du har i fire-fem år med mellemrum og altid med indædt

Selv hvis der nogensinde havde været en usenetdebatør med autorisation
til psykiatrisk diagnose, så ville debatindlæg aldrig være nok til at
klassificere med henblik på behandling. Der skal mere til

> Nej, du og dine lidelsesfælder _HALLUCINERER_ for fulde gardiner i
> jeres desværre gensidigt bestyrkende kollektive psykose, dèt er,
> hvad I gør!

Moses og Muhamed opdigtede historier om brændende tornebuske og engle
der viste sig i ørknen.
Men hallucination på nettet er slang og humor.

> [...]
> permanent psykotisk - ville kunne nå til samme erkendelse, så du
> ville få mulighed for at kunne komme videre med dit liv.

BZ får respons ved at kaste med sten. Vi kaster med ord. Alle kommer
vi videre med vores liv -
.. og kun BZ gør skade ved deres måde at "lade op"

Een for alle, alle for een, betyder at hvis en flok kaster med sten og
pågribes, bør alle straffes.
Men hvis Patruljen og jeg mener det samme på eet punkt, og nogle så
killfiltrer begge, så overfortolker de nok den musketer-ed

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-11-06 17:33

"Anders Peter Johnsen"

> Er du - ved f.eks. i en ny tråd selv at spørge hele gruppen - frisk på at
> tage en "håndsoprækningsrunde" herinde på, hvor mange skribenter der
> opfatter dig som psykisk syg eller ej?

Jeg synes det er en glimrende ide. Tag ideen op Hjortsø!!

Viser det sig overvældende flertal for at folk mener at du skulle kigge
forbi en doktormand, synes jeg også du skulle gøre alvor af det. Tag evt et
par artikler med af dem du har skrevet herinde.

Efter min bedste vurdering ville du på sigt blive glad for den hjælp der der
vil blive tilbudt dig.

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-11-06 17:46

meddelelse news:454fdc3d$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> du vitterligt allerede er så langt ude at du faktisk er permanent
> psykotisk - ville kunne nå til samme erkendelse, så du ville få mulighed

Mjae .. Station 2 i går havde 2 episoder med skizzoer. Den ene var en kvinde
der havde tapet hele hjemmet til for giftgas. Den anden en mand der var
igang med at charte et helt fly for at flyve til Washington for at frelse
verden. Skal da indrømme at tanken slog mig om det kunne være den gode
Hjortsø. Hans fravær i mediet her i perioder, kunne passe meget godt med et
smut forbi psykiatrisk skadeskue.

/FL

Fra : Patruljen

Dato : 07-11-06 14:25

Bo Warming skrev:
> [...]
> til psykiatrisk diagnose, så ville debatindlæg aldrig være nok til at
> klassificere med henblik på behandling. Der skal mere til

He. Ja. heldigvis.

Men jeg er ganske sikker på. At læser en psykiater Hjortsø`s indlæg
- ville der falde en opfordring til at gå til læge, øjeblikkelig.
Til en nærmere udredning.
Hjortsøès indlæg indeholder alle ingridienser til en erklæring om
paranoid skizofreni.

Du ved lige - så - godt som jeg. At jeg er ikke ansat i forsvarets
efterretningstjeneste.
Og tror Hjortsø virkelig på den - så er det unægtelig bekymrende.

> Moses og Muhamed opdigtede historier om brændende tornebuske og engle
> der viste sig i ørknen.
> Men hallucination på nettet er slang og humor.

Det kan aldrig blive helt alvorligt Det burde vi alle have stående
som tekst, ved siden af tastaturet. Anklager om sindslidelse flyder let
på usenet.

> [...]
> Men hvis Patruljen og jeg mener det samme på eet punkt, og nogle så
> killfiltrer begge, så overfortolker de nok den musketer-ed

He. Ja, Warming. Vi kan næppe dele synspunkter på alle områder.
Meen, mon ikke jeg er den pædagog/ terapeut, du har været mest enig
med,
nogensinde

Regards Bruun