Nummerportabiliteten ? - påfaldende stille~
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 25-06-01 17:52

Hej

Nu er der mindre end een uge til nummerportabiliteten træder i kraft,
men, jeg syntes at der pt. er næsten uhyggeligt stille omkring emnet,
ikke mindst fra teleselskaberne !

Telmore har en smule info midt på deres hjemmeside, og WOL har udsendt
et nyhedbrev hvor de henviser til en URL hvor man kan melde sig til, men
derudover intet, og slet ikke hos "de store"...

Er der nogen der ved hvad der sker, og hvordan ? - det var vel ikke for
tidlige med lidt udmeldinger !

For mit eget vedkommende skal jeg ha' overflyttet numrene fra 3 stk.
TDC/Duét mobiltelefoner til 3 abonnementet hos Telmore, og kunne da godt
tænke mig at vide 'hvad der sker' ?

Og nej, jeg har ikke ringet og spurgt hos Telmore.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Claus Rønlev

Dato : 25-06-01 20:41

> Nu er der mindre end een uge til nummerportabiliteten træder i kraft,
> men, jeg syntes at der pt. er næsten uhyggeligt stille omkring emnet,
> ikke mindst fra teleselskaberne !

KLIP

> Er der nogen der ved hvad der sker, og hvordan ? - det var vel ikke for
> tidlige med lidt udmeldinger !

KLIP (END)

Jeg kunne lige forestille mig, at de trækker det hele i langdrag, og
undskylder med tekniske problemer, og jeg skal komme efter dig... -De er
vist ikke særligt interesserede i alt det bøvl det giver...

Forestil dig mængderne på papirarbejde - Hver gang en kunde skifter - og det
kommer nok til at ske mange mange gange, især i starten...
Men de er sq nogle røvhuller, hvis ikke de kommer igang med det!

VH Lasse

Fra : Christian Flintrup

Dato : 25-06-01 23:04

Ole Rasmussen <ole@rasmussen.org> wrote:

> Er der nogen der ved hvad der sker, og hvordan ? - det var vel ikke for
> tidlige med lidt udmeldinger !

Orange har sendt forhandlerinformation ud ang. emnet.

Jeg kan ikke huske det helt præcist, men de skulle være klar til 1/7.
Der er også kommet en rubrik på abonnementsoprettelsesskemaerne, hvor
man kan skrive sit nuværende telefonnummer samt dato for overførsel.

--
Christian

Fra : CWboy

Dato : 25-06-01 23:31

Ole Rasmussen <ole@rasmussen.org> skrev i
<69qejts4ablc1pc7oj8hjtage9tn6rsm6c@4ax.com>:

[klip]

>Er der nogen der ved hvad der sker, og hvordan ? - det var vel ikke for
>tidlige med lidt udmeldinger !
[klip]

TDC Vic har ihvertfald sendt nogle nye smarte formularer ud til
forhandlerne til brug for overflytning af eksisterende nummer fra en
anden operatør. I et brev som er vedlagt formularerne forklarer de også
hvordan disse tages i brug og kan bruges efter 1/7...

/CW

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 26-06-01 16:53

"CWboy" <spamfilter@cwboy.dk> wrote in message
> [...]
> anden operatør. I et brev som er vedlagt formularerne forklarer de også
> hvordan disse tages i brug og kan bruges efter 1/7...

Koster det så en kriger eller hvad?

/Dennis

Fra : CWboy

Dato : 26-06-01 19:51

"Dennis Pedersen" <INGENSPAM@Nejtak.dk> skrev i
<Ci2_6.3282$lf5.499895@news010.worldonline.dk>:

[klip]

>Koster det så en kriger eller hvad?

Hvad jeg sådan umiddelbart kan se (og de informationer vi har fået fra Vic
ind til videre), så er det ikke noget man skal betale ekstra for. De er vel
rimelig interesserede i at snuppe kunder fra de andre selskaber ;)

/CW

Fra : Flemming Skærbæk

Dato : 26-06-01 09:10

"Ole Rasmussen" <ole@rasmussen.org> skrev i en meddelelse

> Telmore har en smule info midt på deres hjemmeside, og WOL har udsendt
> et nyhedbrev hvor de henviser til en URL hvor man kan melde sig til, men

SONOFON har netop udsendt information omkring det, plus foldere og mere. Så
SONOFON er altså også klar. De eneste vi ikke har hørt noget fra endnu er så
åbentbart Debitel (og Telia?).