Nyhedsportal lukket for at bruge sin ytrin~
Fra : Pjensen73

Dato : 05-11-06 12:03

Prøv lige at læse dette: http://www.odensenyt.dk/

OdenseNyt er indtil videre lukket som følge af frygt for konsekvenserne
ved fortsat kamp mod den åbenlyse kriminalitet- og sammenspisthed i den
offentlige forvaltning..

Fra : Jim

Dato : 05-11-06 14:45

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> OdenseNyt er indtil videre lukket som følge af frygt for konsekvenserne
> ved fortsat kamp mod den åbenlyse kriminalitet- og sammenspisthed i den

Ja, nogen har haft travlt med at hacke sig ind på sitet.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-11-06 18:22

Jim skrev den 05-11-2006:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, nogen har haft travlt med at hacke sig ind på sitet.

Om siden er hacket eller ej,ved jeg selvfølgelig ikke.
Hvis siden er hacket er situationen jo en hel anden.

Fra : Konrad

Dato : 05-11-06 14:55

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Prøv lige at læse dette: http://www.odensenyt.dk/

Ja - utroligt at folk ikke har fundet ud af, at offerrollen er yt som
argument.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-11-06 18:21

Konrad kom med denne ide:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Ja - utroligt at folk ikke har fundet ud af, at offerrollen er yt som
> argument.

Om det er offerrollen eller ej, er totalt lige gyldigt. Det er hele
princippet om ytringsfriheden.
De har vel ligeså meget ytringsfrihed, ligesom os andre.

Fra : Frank

Dato : 05-11-06 21:21

Heh

> [...]

> OdenseNyt er indtil videre lukket som følge af frygt for konsekvenserne
> ved fortsat kamp mod den åbenlyse kriminalitet- og sammenspisthed i den

Hvad og hvem er "OdenseNyt"?

Mvh
Frank

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Alucard

Dato : 06-11-06 06:34

On Sun, 5 Nov 2006 21:20:55 +0100, "Frank" <far@nospam.dk> wrote:

>Hvad og hvem er "OdenseNyt"?

Måske er den viste side, den eneste de nogensinde har lavet...

Fra : Pjensen73

Dato : 07-11-06 00:52

Efter mange tanker skrev Alucard:

> Måske er den viste side, den eneste de nogensinde har lavet...

Jeg mener det var en side, der kom med kritik af Odense Kommunes måde
at føre politik på.