Tyske islamkritikere trues til at tie
Fra : @

Dato : 04-11-06 22:57

hvornår får alle tænkende mennesker øjnene op for den fare
muhamedanere udgør ?

http://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/artikel:aid=309897

/Albert Camus/

Fra : Jim

Dato : 04-11-06 23:17

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
> hvornår får alle tænkende mennesker øjnene op for den fare
> muhamedanere udgør ?
>
> http://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/artikel:aid=309897

http://www.kristeligt-dagblad.dk/forside/artikel:aid=304836
Og det lader til, at selv Kristelig Dagblad ikke tør have pavens tale
stående.

Mon ikke velmenerne, altså naivisterne kan fortælle os hvorfor?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 05-11-06 06:21

Jim skrev:
> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> http://www.kristeligt-dagblad.dk/forside/artikel:aid=304836
> Og det lader til, at selv Kristelig Dagblad ikke tør have pavens tale
> stående.

Nah, de er nu sikkert bare no'en væmmelige Indremissionske kapitalister,
der ligesom så mange andre kræver betaling for læsning af deres
artikler!

> Mon ikke velmenerne, altså naivisterne kan fortælle os hvorfor?

Pågældende tale er altså ikke så pokkers svær at finde på nettet. Hvis
du har Adobe (Acrobat?) Reader kan det væsentligste uddrag skam læses
frit her i en ganske udmærket dansk oversættelse:

<http://www.catholica.dk/fileadmin/1134/catholica.dk_1134-16.09.2006-Benedikt_XVI-Hvad_sagde_pave_Benedikt_egentlig.pdf>

Anders Peter Johnsen

Fra : Jim

Dato : 05-11-06 11:17

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:454d74a0$0$15898$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nah, de er nu sikkert bare no'en væmmelige Indremissionske kapitalister,
> der ligesom så mange andre kræver betaling for læsning af deres artikler!

Det kunne selvfølgelig være en mulighed. :)
Men tanken er nærliggende.

> [...]
> har Adobe (Acrobat?) Reader kan det væsentligste uddrag skam læses frit
> her i en ganske udmærket dansk oversættelse:

Ok, den må jeg lige tygge igennem.
Men så burde det jo heller ikke vær et problem for de kirkelige dagsmagazin
at levere teksten i deres webbaseret avis. :)

Mvh.

Fra : Per Hagemann

Dato : 05-11-06 00:58

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
> hvornår får alle tænkende mennesker øjnene op for den fare
> muhamedanere udgør ?
>
> http://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/artikel:aid=309897

Angantyr-bloggen samlede for nogle måneder siden yderligere en række
eksempler fra Tyskland. Henvisningerne til kilderne forsvinder i dette
forum, men kan sikkert genfindes hos Angantyr:

citat start

Tyske dhimmier:

Efterretningstjenesten i Nordrhein-Westfalen beder efter omfattende
muslimske trusler en ejer af en hest om at holde op med at kalde den
Muhammed.

Tandlægeklinik i Hannover indretter afdeling kun for muslimer.

En sketch om selvmordsattentater under Kölns karnevalsfest kritiseres af
byens viceborgmester, fordi den sætter jihad og og Hamas i et dårligt lys.

Forretningsfører for Düsselsdorfs karneval siger før Düsseldorfs karneval
"der vil ikke finde islamkritisk satire sted. Emnet er simpelthen for
varmt".

Lokale myndigheder i Düsseldorf kræver at en hjemmeside for en
venstreorienteret gruppe fjerner Muhammed-tegninger og et satirisk indlæg om
det islamiske billedeforbud fra deres hjemmeside.

Düsseldorfs kunstakademi fjerner den islamkritiske skulptur "Agression" fra
sin udstilling efter trusler.

En købmand fra Senden sættes i fængsel fordi han har skrevet ordet "Koran"
på toiletpapir.

En internetudbyder I Nordtyskland opsiger en kunde fordi vedkommende har
bragt Muhammed-tegningerne på sin hjemmeside.

Den tyske Talkshows-vært Harald Schmidt om islamvitser: "Dem holder jeg mig
fra. Det er nødvendigt med en portion fejhed her"

En lærer fra Baden-Württemberg fjerner efter massive trusler et
Muhammed-kobberstik fra det 17. århundrede fra sin latin-hjemmeside.

Ejeren af et rhinsk bordel sætter under fodbold-VM flag fra lande, som
deltager i fodbold-VM, ovenpå et billede af en letpåklædt blondine.
Bordellet angribes af formummede mænd. Ejeren ser efter "konkrete krav" sig
nødsaget til at overmale Irans og Saudi Arabiens flag .

En sparekasse fra Mainfranken undskylder overfor det muslimske samfund i
Würzburg at man har uddelt VM-fodbolde, hvor der på det Saudi-arabiske flag
stod den muslimske trosbekendelse "Der ingen anden Gud end Allah og Muhammed
er hans profet". Man sparker jo ikke til Allah og Muhammed.

Die Welt: Die Dhimmi-Liste

posted by Angantyr at 9/13/2006 07:54:00 AM

http://angantyr.blogspot.com/

citat slut

Fra : El Trabajador

Dato : 05-11-06 09:29

"@" <1[at]invalid.net> skrev i

> hvornår får alle tænkende mennesker øjnene op for den fare
> muhamedanere udgør ?
>
> http://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/artikel:aid=309897

Det har alle tænkende mennesker efterhånden haft i mange år. Problemet er,
at der findes et (alt for) stort antal ikke-tænkende mennesker.
--
El Trabajador

Fra : Bertel Brander

Dato : 05-11-06 13:48

@ wrote:
> hvornår får alle tænkende mennesker øjnene op for den fare
> muhamedanere udgør ?

Der er ingen undskyldning for vold eller trusler om vold.

Selvfølgelig skal folk have lov til at argumentere
imod (og for) brug af tørklæder, uden at blive truet.

Jeg tror ikke at det er andet end en meget lille
gruppe (på begge sider) der går ind for vold og
trusler om vold.

Jeg tror sådan set ikke at problemet er at folk
ikke har øje for faren ved ekstremisterne, men
mere hvad der kan gøres ved det.

Der er sikkert nogen der vil bruge sagen som
argument for at smide 200000 danskere ud af
landet, med den ene begrundelse at de er
muslimer.

Men det er urimeligt at straffe 200000 danskere
blot fordi en lille gruppe af dem er voldelige,
truer med vold og/eller er kriminelle.
Og det løser heller ikke problemet.

Så brugbare forslag til at komme problemet til
livs modtages gerne.

For mig at se er den eneste vej frem integration
og mere integration.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 05-11-06 14:22

On Sun, 05 Nov 2006 13:48:08 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Der er ingen undskyldning for vold eller trusler om vold.

>For mig at se er den eneste vej frem integration
>og mere integration.

nej tak !!!!!

jeg ønsker IKKE at blive muhamedaner eller leve under sharia

for du forestiller dig vel ikke at pakistanske og arabiske
muhamedanere ønsker at blive integreret i vesteuropæiske levevis

historien viser tydeligt at det vil de ikke

/Albert Camus/

Fra : Bertel Brander

Dato : 05-11-06 16:53

@ wrote:

> nej tak !!!!!

Så alternativet er?

> jeg ønsker IKKE at blive muhamedaner eller leve under sharia

Jeg ønsker heller ikke at blive muslim, eller leve under
sharia, og jeg tror ikke at der nogen risiko for at det
vil komme til at ske.

> for du forestiller dig vel ikke at pakistanske og arabiske
> muhamedanere ønsker at blive integreret i vesteuropæiske levevis

Naturligvis er det muligt at få muslimer integreret og
få dem til at blive gode demokrater. Det bliver ikke
let men det er den eneste vej frem.
Første skridt på vejen er at vi ønsker integration,
men det ønsker du (og dine) jo ikke.
Jeg tror at det er lettere at få muslimer til at blive
integreret end at få højreekstremister i Danmark til at
acceptere det.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 05-11-06 17:28

On Sun, 05 Nov 2006 16:52:57 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

> [...]
>vil komme til at ske.

>Naturligvis er det muligt at få muslimer integreret og

<for en sikkerheds skyld ironi on>
ja det ser man tydeligt med 2. og 3. generationsindvandrere i Gelleup
Vollsmose og på Nørrebro
<ironi off>

2. 0g 3. generation af arabisk-talende muhamedanere i danmark er endnu
mere rabiate end deres forældre, det går altså den gale vej
(og NEJ, det er ikke andre end deres egen skyld)
fordi de ikke vil integreres

>Det bliver ikke
>let men det er den eneste vej frem.

den vej har vist sig at være ikke farbar

>Første skridt på vejen er at vi ønsker integration,

sludder

første skridt er at de tilvandrede muhamedanere ønsker at blive
integret

>men det ønsker du (og dine) jo ikke.

tal for dig selv

>Jeg tror at det er lettere at få muslimer til at blive
>integreret

historien har desværre bevist at du tager fejl

muhamedansk indvandring har ikke noget sted på kloden ført til andet
end ufred elendighed og undertrykkelse

/Albert Camus/

Fra : El Trabajador

Dato : 06-11-06 06:24

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i

> Så alternativet er?

> Jeg ønsker heller ikke at blive muslim, eller leve under
> sharia, og jeg tror ikke at der nogen risiko for at det
> vil komme til at ske.

Hvor naiv og dum kan man dog være? Føler du dig ikke for dum til at leve i
denne verden?
--
El Trabajador

Fra : Bertel Brander

Dato : 06-11-06 20:35

El Trabajador wrote:

> Hvor naiv og dum kan man dog være?

Det må du jo kunne svare på, det lader til at
være din hjemmebane.

--
Just another homepage:
http://damb.dk