Snart luderkunde-straf, siger opinionsunde~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-11-06 16:05

Snart luderkunde-straf, siger opinionsundersøgelser

Både Norge og DK er på nippet til at få flertal for straf imod
luderkunder, når luderen er udenlandsk og handlet

- hævder Infomation 3.11 af have statistik for

Men ingen kan afgøre om en fremmedkulturel glædespige er i en
slaveri-agtig situation i stil med en dansk afbetalingskøber.

Kvindesag bør bekæmpes, når den får så skøre ideer

Jeg tror mange kærlighedsforhold ville blive bedre og ærligere hvis
manden ku få sit samleje til gengæld for at give konen en gave eller
tage opvasken og slå græsset.

Smålig noget for noget er i strid med kærlighedsidealer men er ÆRLIG
og ærlighed varer længst

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000

"Det er bevis på kvindens visdom, at hun altid har vidst at
blive forsørget. Nietzsche

hp " Piger, der venter at vinde alt ved deres ungdommelige
ynder,og hvis beregning stimuleres af deres snedige mødre, er helt som
prostituerede - blot er disse piger mere kloge og mindre ærlige.
Nietzsche

hp "Som en modvægt til prostitution og som dennes fornem-gørelse
, ønsker jeg at man overvejer leasing-ægteskaber. De kan vare en
årrække eller måneder, med passende sikring af børnene". Nietzsche

Hp As a counteragent to prostitution or as its ennoblement, I
would recomend leasehold marriages. These could last for a term of
years og of months, with adequate provision for the children"
Nietzsche

hp Bak all personlig forfengelighet har kvinnene selv stadig vekk
sin upersonlige forakt - for "kvinnen Nietzsche

hp De prostituerede sælger deres moral, ikke deres kroppe. Gifte
kvinder gør det modsatte. Nicolaus Cybrinsky

hp Der er kun få ærbare kvinder, som ikke er kede af deres
métier.La Rochefoucauld

Hp Efter min mening er sex det smukkeste, mest naturlige og
sundeste man kan købe for penge. Steve Martin

Hp Engang (Aristippos) gik ind i en hetæres hus og en ung mand,
der var med ham, rødmede, sagde han: "Det er ikke det at gå ind, der
farligt, men det ikke at kunne gå ud igen". Diogenes Laertios

hp GB Shaw : Vil du gå i seng med mig for
10000£Borddamen(smuk):Joh, da - Tænk hvis vi fik et barn med din
intelligens og mit udseende
(og en af versionerne af historien siger - at han svarede : "men hvad
hvis omvendt"?)GB Shaw: Vil du gå i seng med mig for 20£Borddamen:
Tror du jeg er en luderGBShaw: Det spørgsmål _har__ vi afklaret, -
nu snakker vi kun om prisen.

Hp Hp Honour and honesty. Those girls, who wait to owe
their whole lifes maintenance to their youthful charms alone, and
whose cunning is prompted by their shrewd mothers, want the same
thing as courtesans - - only the girls are more clever and less
honest. Ære og hæderlighed. Piger, der venter at vinde alt ved deres
ungdommelige ynder,og hvis beregning stimuleres af deres snedige
mødre,er helt som prostituerede - blot er disse piger mere kloge og
mindre ærlige. Nietzsche

Hp I det store hele foragtes kvinder mere af kvinder end af mænd.
Nietzsche

Hp Jeg er ikke en rigtig luder, men at opføre mig som én, er
noget, jeg er god til. Justin Young

hp Koketterne sætter en ære i at være skinsyge på deres elskere,
for at skjule,

Hp Mellem dem der sælger sig i prostitution, og dem der sælger
sig i ægteskabet, er der ikke anden forskel end prisen og konkraktens
varighed. Simone de Beauvoir

Hp On the whole, "woman" has been despised by woman herself more
than by man (beyound good and evil) Nietzsche

Hp Prostitution er blot et seksuelt fata morgana, vandringsmanden
oplever i afsavnets ørken. Heimito von Doderer

Hp Prostitution is essentially a matter of lack of choice. Charles
Baudelaire

hp Prostitution lader sig ikke afskaffe; der gives endda grunde
til at ønske, at man ikke afskaffer den. Følgelig må man FORÆDLE den -
jeg håber, man forstår dette "følgelig" - prostitution er i hele
verden noget uskyldigt og naivt. Nietzsche

Hp Selv konkubinatet er blitt korrumpert: - av ekteskapet.
Nietzsche

hp Simon Spies Man kan ikke købe kærlighed for penge, men man kan
købe noget der ligner tilforveksling.
+½"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric
Hoffer
pmach "Retfærdighed kommer kun på tale når der ligeværdige
magter til at
opretholde den. Den stærke gør, som han kan, mens den svage
acceptere, hvad han
må." Thukydid, Melian samtale

Hp The most vigorous part of my sex life is - negotiating the
price" David
Letterman

Hp Vil du høre min personlige mening om prostitution? Hvis mænd
vidste, hvordan de skulle gøre det, ville de ikke behøve at betale for
det. Roseanne Arnold

hp want the same thing as courtesans -

Hp You can lead a whore to culture, but you can't make her
think. Dorothy Parker1893 - 1967

hpgh De prostituerede sælger deres moral, ikke deres legemer. Den
gifte kvinde gør det omvendte. Nicolaus Cybinski

HPhp At lade mænd få sex mod engangsbetaling er et foragteligt
skruebrækkeri og forrædderi imod matriakat og samfundsorden. Anonym
KVINDE

HPhph De kvinder, der ikke er til salg, koster mest.
Guy de Maupassant1850-1893

HPhpqqh Jeg tror på skrønen om, at kvinde er kvinde værst.
Ellen Widding

HPht Glædespiger: At lade mænd få sex mod engangsbetaling er et
foragteligt skruebrækkeri og forrædderi imod matriakat og
samfundsorden. Anonym

hporn " Hvilken pige ville jeg give penge for? En, som alle
gerne ville købe, men som ikke ville sælge sig til nogen.
Noel Turner

hporn "Optræde nøgen på scenen? Det synes jeg er usmageligt.
Men hvis jeg var tyve år og havde en fantastisk figur, ville det være
kunstnerisk, smagfuldt, patriotisk og en udviklende religiøs
oplevelse. Shelley Winters

hporn "Professed curtezans, if they be any good, it is because they
are openly bad.Sir Thomas Overbury

hporn "T.V. apparater burde fjernes fra soveværelserne.
Marilyn Monroe

hporn The value difference between pornographic playing cards when
you're a kid,and pornographic playing cards when you're older. It's
that when you're a kid you use cards as a substitute for a real
experience, and when you're older you use real experience as a
substitute for the fantasy. Edward Albee

hpp Evangeliet siger at man ikke må tjene to herrer. Hele verden
siger det modsatte. Verden siger "til en vis grad" - hvilket er det
modsatte" Søren Kierkegaard-

hpp Forresten skriver Jeppesen sjovt på EB-bagsiden. Medieverdenen
er en underlig størrelse - den skal kæles for, førend den spinder

Hpp I love prostitution in and for itself ...In the very notion
of prostitution thereis such a complex convergence of lust and
bitterness, such a frenzy of muscleand sound of gold, such a void in
human relations, that the very sight of itmakes one dizzy! And how
much is learnedthere! And one is so sad! And one dreamsso well of
love!GustaveFlaubert

Hpp Jeg er sikker på, at ludere er nogen af dem,der gør mest gavn
i samfundet.Ann-Mari MaxHansen

Hpp Koketterne sætter en ære i at være skinsyge påderes elskere,
for at skjule, at de er misundelige på andre kvinder.Rochefoucauld

Hpp May1865: Flaubert told us, `Such was my vanity when I was young
that when I visited a brothel with my friends, I always took the
ugliest girl and insisted on screwing her in front of them all,
without taking my cigar out of my mouth. It wasno fun for me: I just
did it for the spectators.´Goncourt Brothers

Hpp Mon der ikke i alle kvinder et eller andetsted rumsterer en
drøm om at prøve at blive begæret som luder. Det tror jegfaktisk.Susi

Hpp Ofte fører frygten for noget ondt tilnoget ondereNicolasBoileay

Hpt En kvinde, der sminker sig, sætter i virkeligheden en plakat op
om, at hun kan lejes. Thomas Fuller den yngre