Psyke-slaveri og psyke-tortur er superløgn~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-06 17:15

Psyke-slaveri og psyke-tortur er superløgn, værre end nazi

Journalister smadrer sproget ved at opfinde løgnemåder udfra
metaforer, fx kaldes det tortur når USA-fangevogter lar Irak-fange
være nøgen og truet af ufarlig hund og skal onanere mens pige ser på
og trues med el-stød

Men tortur er fysisk smerte pga mekaniske, elektriske, kemiske og
lignende destruktive påvirkninger af nervesystemet

Og slaveri er veldefineret som ejendomsret til medmenneske, med
mulighed for køb og salg og aflivning

Så Hans Joergensen lyrikere, der opdigter slaveri, hvis nogen får
under fagforeningstariffen er uunsdkyldelige bevidste LØGNERE og
overgår Goebbels

I en humoristisk sammenhæng kan analogier forsvares, men Hans er jo
aldrig sjov, udover måske hvis man kender ham og ser mimik mens han
vitser.

Demagogi er når alt flyder mht ordenes betydning og bevidst smadring
af sproget i saglig debat er farlig for demokratiet - øv.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-11-06 20:45

Bo Warming wrote:
> Psyke-slaveri og psyke-tortur er superløgn, værre end nazi

Sekter er det samme som nazi, bare i mindre skala.

> Men tortur er fysisk smerte pga mekaniske, elektriske, kemiske og
> lignende destruktive påvirkninger af nervesystemet

Sludder.

> Så Hans Joergensen lyrikere, der opdigter slaveri, hvis nogen får
> under fagforeningstariffen er uunsdkyldelige bevidste LØGNERE og
> overgår Goebbels

Reelt er det slaveri hvis man har så meget psykisk magt over et
andet menneske at man kan få dem til at gøre hvad som helst.

Prøv i øvrigt med en stavekontrol.

> I en humoristisk sammenhæng kan analogier forsvares, men Hans er jo
> aldrig sjov, udover måske hvis man kender ham og ser mimik mens han
> vitser.

Jeg er smadderskæg :) jeg gider dog ikke spilde min humor på dig.

// Hans
--
http://nathue.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-06 22:25

> Sekter er det samme som nazi, bare i mindre skala.

Autonomsekten hár volds-lighed med nazier

men der er lysår mellem Faderhus og dit WW2-fjendebillede

> Sludder.

> Reelt er det slaveri hvis man har så meget psykisk magt over et
> andet menneske at man kan få dem til at gøre hvad som helst.

_Fysisk_ magt som man både har og bruger, men intet sådant passer på
Ruth

Det du skriver om hedder åndelig overlegenhed, evt hyponotiske evner
og stærk psyke - 3 ting du nok misunder hos Ruth - og er ikke slaveri
på nogen måde
> Prøv i øvrigt med en stavekontrol.

Overfor debatører,hvor jeg er nødt til at gentage mig meget, er jeg
lidt sjusket, men du forstår det hele, ved jeg, og ellers så ring
35861000

> Jeg er smadderskæg :) jeg gider dog ikke spilde min humor på dig.

Jeg er ikke så sjov at jeg vil prale af det.. Men jeg har aldrig
oplevet at humor var noget der skal rationeres

JEg tror at hvis man er generøs med sin humor , udvikler man den og
den bliver bedre

NB jeg beundrer ikke snerpede Ruth, men der er godt i alle mennesker,
også i stenkastere, selvom de bør iværksættes i kz-lejr for eget
bedste for ARbejt Macht Frei - dog blot indtil de har arbejdet
hærværksskaderne af, og jeg ønsker ikke luksusfængsler spildt på bz

Når barikadegruppen borer armeringsjern ind i det stjålne hus er de i
den syvende himmel - arbeit macht frei

"Never interrupt your enemy while he is making a mistake" -
Napoleon

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-11-06 22:30

Bo Warming wrote:
> Autonomsekten hár volds-lighed med nazier

Men du påstår jo at nazisterne er fredelige.. ergo må de autonome
altså også være fredelige og harmløse?

> men der er lysår mellem Faderhus og dit WW2-fjendebillede

Der er lysår imellem alt hvad du kalder værre end nazi og
nazisterne. Og ikke på den måde som du gerne vil have det.

> Det du skriver om hedder åndelig overlegenhed, evt hyponotiske evner
> og stærk psyke - 3 ting du nok misunder hos Ruth - og er ikke slaveri
> på nogen måde

Der er vist før folk der er blevet dømt for at anvende hypnose til
deres egen fordel?

> Jeg er ikke så sjov at jeg vil prale af det.. Men jeg har aldrig
> oplevet at humor var noget der skal rationeres

Du vil alligevel ikke forstå min humor.

> [...]
> bedste for ARbejt Macht Frei - dog blot indtil de har arbejdet
> hærværksskaderne af, og jeg ønsker ikke luksusfængsler spildt på bz

Du må være tosset.. men du kan være vis på at en udsmidning fra
ungeren vil få alle til at vise deres absolut værste side.

// Hans
--
http://nathue.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-06 22:56

> Bo Warming wrote:
> Der er vist før folk der er blevet dømt for at anvende hypnose til
> deres egen fordel?

I Danmark?

Og hypotiserer Ruth? Hun har - for dem der fatter hendes humor - en
karisma og magnetisme, men suggestion på ubevidst plan som
hypnotisørens er noget andet.

> Du vil alligevel ikke forstå min humor.

Sikke en risiko. At kaste perler for svin
går an
når det er gratios ord

> Du må være tosset.. men du kan være vis på at en udsmidning fra
> ungeren vil få alle til at vise deres absolut værste side.

Ja lovreligion om øje for øje gør verden blind

og gør mennesker til dyr

Den allerværste udanske muslimske had&vold side trues vi med

Det kan man kalde ærlig varedeklaraton.

"Man skal aldrig være desperat" Glistrup

Fra : Patruljen

Dato : 04-11-06 00:11

Bo Warming wrote:
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
> >
> I Danmark?

Ja. der var en Ali et og andet.

> Og hypotiserer Ruth? Hun har - for dem der fatter hendes humor - en
> karisma og magnetisme, men suggestion på ubevidst plan som
> hypnotisørens er noget andet.

Det har ikke meget med hypnose at gøre.

> Sikke en risiko. At kaste perler for svin
> går an
> når det er gratios ord

Who cares. Hvis Warming kommer i problemer, findes der også en
løsning på den situation.