Hvor ER Akaris kone???????????????????????~
Fra : Malene P

Dato : 02-11-06 21:35

Konen smuttede med, da der sendtes fly for at hende "danskere". Hun havde
fået afslag på ophold og har derfor ikke noget som helst at gøre her i
landet. Men nu 5 måneder efter den tåbelige panik "evakuering", hvor også
udviste kriminelle smuttede med, kunne det være interessant at få en
afklaring i disse uønskede personer opholder sig. Givetvis endnu her i
landet -men hvordan går de uønskedes sager? For der ER vel oprettet sager om
disse uønskede snydere? Eller snakker man bevidst svindlen ihjel igenigen?
Malene P

Fra : Kim2000

Dato : 02-11-06 21:44

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> om
> disse uønskede snydere? Eller snakker man bevidst svindlen ihjel igenigen?

Nu har EB vist ikke været inde over sagen endnu, så i regerinens øjne
eksisterer det problem ikke.

mvh
Kim

Fra : H@nsen

Dato : 02-11-06 21:47

> [...]
> om
> disse uønskede snydere? Eller snakker man bevidst svindlen ihjel igenigen?

Hva så Malene? klemmer skoene?
Eller mangler du bare lidt indhold i dit liv?

tsk tsk.............

H@nsen

Fra : Malene P

Dato : 02-11-06 21:52

"H@nsen" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >

> Hva så Malene? klemmer skoene?
> Eller mangler du bare lidt indhold i dit liv?
>
> tsk tsk.............

Ved DU, hvor Akaris kone er -eller er du mere interesseret i personangreb?

Malene P

Fra : H@nsen

Dato : 02-11-06 22:25

> "H@nsen" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> havde
> også
> sager
> igenigen?

> Ved DU, hvor Akaris kone er

Nej det ved jeg ikke og intet kunne interessere mig mindre.
Mine kommentarer til dig skyldes en dyb undren over at det kan fylde SÅ
meget for dig. Mange af dine indlæg i de seneste dag er kommet ind på emnet.
Generer hun dig personligt?
Du er da i din gode ret til at mene at det principielt ikke er i orden at
hun er sluppet med ind i landet, men så kan der vel heller ikke koges mere
suppe på den sag.

Fra : @

Dato : 02-11-06 22:54

On Thu, 2 Nov 2006 22:24:54 +0100, "H@nsen" <nospam@nospam.dk> wrote:

> [...]
>hun er sluppet med ind i landet, men så kan der vel heller ikke koges mere

der kan vel koges suppe indtil hun er smidt ud igen

/Albert Camus/

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-11-06 23:09

H@nsen <nospam@nospam.dk> wrote:

> Nej det ved jeg ikke og intet kunne interessere mig mindre.

Så hold din kæft og skrid af helvede til.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk

Fra : Malene P

Dato : 03-11-06 07:07

> Nej det ved jeg ikke og intet kunne interessere mig mindre.

Det er trist at høre. Vi burde alle være interesseret i, hvorvidt udviste og
afviste personer befinder sig i vores land.

> Mine kommentarer til dig skyldes en dyb undren over at det kan fylde SÅ
> meget for dig. Mange af dine indlæg i de seneste dag er kommet ind på
emnet.
> Generer hun dig personligt?

Næh -hun er bare et typisk eksempel på, hvor slap og ukonsekvent
fremmedlovgivning, vi i virkeligheden har. At manden er både utilpasset og
har udøvet landsskadelig virksomhed, mindsker da ikke min interesse for
sagen, men burde principielt være ligegyldigt. Konen har fået afslag på
ophold og skal derfor ikke befinde sig her nu 5 måneder efter
panikevakueringen, hvor hun snød sig med lige som flere andre.

> Du er da i din gode ret til at mene at det principielt ikke er i orden at
> hun er sluppet med ind i landet, men så kan der vel heller ikke koges mere
> suppe på den sag.

Det er ikke noget med at koge suppe. Det er noget med at forlange en
konsekvent håndtering af fremmedlovgivningen. Hvis ikke udviste og afviste
forbliver udviste og afviste, er det sgu svært for mig at klynke med, når
medierne hiver et enkeltstående tilfælde frem for at vise, hvor fæl og slem,
man er overfor de fremmede.

Malene P

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 03-11-06 10:43

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in

> [...]
> klynke med, når medierne hiver et enkeltstående tilfælde frem for at
> vise, hvor fæl og slem, man er overfor de fremmede.

Så nu er det pludselig de fremmedes egen skyld at vi ikke behandler dem
ordentligt? Eller er din tankegang mig så fjern at jeg fatter minus af hvad
du skriver?

Fra : Ralph

Dato : 02-11-06 22:53

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ved DU, hvor Akaris kone er -eller er du mere interesseret i personangreb?

På Akaris kone eller hvad? Personangreb gælder måske kun den ene vej? Hvad
rager det dig hvor hun er? Du er måske bekymret for hende - eller ej?

--
Ralph

Fra : Konrad

Dato : 03-11-06 06:23

> På Akaris kone eller hvad? Personangreb gælder måske kun den ene vej?

Ja - sådan er reglerne. Tilsvining af muslimer er samfundsoplysning.
Modargumentation er på gode dage hæmmende for debatten, ellers kun
kulturradikal/islamisk undertrykkelse af ytringsfriheden og demokratiet.

Fra : Malene P

Dato : 03-11-06 06:45

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> På Akaris kone eller hvad? Personangreb gælder måske kun den ene vej? Hvad
> rager det dig hvor hun er? Du er måske bekymret for hende - eller ej?

Det rager både mig og dig, hvor en afvist og ved et uheld importeret person
befinder sig. Det burde være i alles interesse, at man fører en troværdig og
konsekvent udlændingepolitik. Nej, jeg er ikke bekymret for hende. Jeg er
bekymret for landets fremtid, hvis sådan nogle som dig igen får magt som i
har agt.

Malene P

Malene P

Fra : Rane

Dato : 03-11-06 08:26

On Thu, 2 Nov 2006 22:52:39 +0100, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

>På Akaris kone eller hvad? Personangreb gælder måske kun den ene vej? Hvad
>rager det dig hvor hun er? Du er måske bekymret for hende - eller ej?

Vil nu ikke lige påstå at det er personangreb fra Malenes side. Nu er
Akkari tilfældigvis blevet en offentlig "kendis" og man ved at konen
pludselig opholder sig ulovligt i DK. Meget naturligt at man så bare
bruger hende som EKSEMPEL...på at der skal ske noget med dem, som ved
en fejl er kommet tilbage til landet.

Fra : Konrad

Dato : 03-11-06 08:48

"Rane" <ranemandenSLET@gmail.com> wrote in message

Hvad

> Vil nu ikke lige påstå at det er personangreb fra Malenes side. Nu er
> Akkari tilfældigvis blevet en offentlig "kendis" og man ved at konen
> pludselig opholder sig ulovligt i DK.

Hvor ved man det fra, når man ikke ved hvor hun er?

>Meget naturligt at man så bare
> bruger hende som EKSEMPEL...på at der skal ske noget med dem, som ved
> en fejl er kommet tilbage til landet.

Der effektueres eksempler hver evig eneste dag. Men når det sker, er det jo
heller ikke godt nok....Som når en russer eller en tamiler mærker
konsekvensen af den stramme udlændingepolitik, kan jeg læse i denne gruppe,
at det naturligvis OGSÅ blot er for at kunne få flere muslimer ind i landet.

Men det er vanskeligt at statuere eksempler på personer man ikke ved hvor
er.

Fra : Rane

Dato : 03-11-06 10:01

On Fri, 3 Nov 2006 08:47:46 +0100, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
wrote:

>Hvor ved man det fra, når man ikke ved hvor hun er?

Som udgangspunkt må man gå ud fra at hun stadig er i DK siden vi ikke
har hørt andet end at hun var med flyet. Men det er nok også derfor,
Malene spørger...hvor er hun egentlig nu?

Jeg er sikker på at Malenes "akkaris kone" indlæg stopper, hvis det
viser sig at hun faktisk er taget tilbage til Libanen igen...men
indtil da, må det være rimeligt at antage hun stadig er i landet.

Fra : Jim

Dato : 03-11-06 17:39

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> På Akaris kone eller hvad? Personangreb gælder måske kun den ene vej? Hvad
> rager det dig hvor hun er? Du er måske bekymret for hende - eller ej?

Du skal se, der nok er nogen, der gerne vil have indfanget fødemaskinen, så
den ikke udretter flere skader på Danmark.
Og så skal den bare med den føste Cargo-maskine til Mellemøsten.
Der skal nok være mulighed for at surre den fast mellem et par europaller.

Fra : Konrad

Dato : 03-11-06 06:15

> [...]
> igenigen?

> Ved DU, hvor Akaris kone er -eller er du mere interesseret i personangreb?

Du virker til at være meget forelsket. Men hvis Akkari er bare halvt så
fundamentalistisk som du mener han er, så tror jeg altså aldrig du får hans
kone til at forlade ham.

Fra : Malene P

Dato : 03-11-06 06:38

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du virker til at være meget forelsket. Men hvis Akkari er bare halvt så
> fundamentalistisk som du mener han er, så tror jeg altså aldrig du får
hans
> kone til at forlade ham.

Begynder du nu også med den slags bavl? Er det ikke rimeligt at stille
spørgsmål ved fremmedpolitikken, når man på den ene side forhindrer gode
danske borgere i at hente sin tilpasningsvillige ægtefælle i udlandet og på
den anden er komplet slatten og ligegyldig, når afviste og udviste fremmede
ligefrem bliver hentet med charterfly? Hvis nej -så forklar lige hvorfor.
Hvis ja -så hold lige min person udenfor i dine indlæg. Der er nok af
fjolser, der gør sig lystige på min bekostning i stedet for at svare
begavet.

Malene P

Fra : @

Dato : 02-11-06 22:49

On Thu, 2 Nov 2006 21:46:52 +0100, "H@nsen" <nospam@nospam.dk> wrote:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>

>Hva så Malene? klemmer skoene?

hva' så H@nsen er der ting du ikke ønsker debateret?

f.eks. snyltende uønskede muhamedanere f.eks.

>Eller mangler du bare lidt indhold i dit liv?

eller er du selv snylter?

/Albert Camus/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-11-06 22:04

Malene P wrote:
> [...]
> uønskedes sager? For der ER vel oprettet sager om disse uønskede
> snydere? Eller snakker man bevidst svindlen ihjel igenigen?

Et eller andet sted er det da sørgeligt at der er udviste indvandrere her i
DK.

At jeg ikke gider spilde mit liv på, en i det store perspektiv, lille sag,
er en anden sag.

Jeg forstår ikke at du med få dages mellemrum gider starte selvsamme tråd
igen og igen. Så længe der er ikke er nyt i sagen, synes jeg du skal holde
dig til en af de gamle tråde.

/FL

Fra : Malene P

Dato : 03-11-06 07:41

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Et eller andet sted er det da sørgeligt at der er udviste indvandrere her
> DK.

Meget sørgeligt, ja

> At jeg ikke gider spilde mit liv på, en i det store perspektiv, lille sag,
> er en anden sag.

Den "lille" sag er jo netop hele humlen i den store sag -at man med den ene
hånd bilder befolkningen ind, at man har en åh så stram og fæl udlændingelov
og med den anden hånd giver -ja ligefrem henter dem- udviste og afviste
fremmede lov til at blive her alligevel. Der er iøvrigt masser af eksempler
på, at kriminelle efter ankning slipper for den del af dommen, der omhandler
udvisning. I går var det feks en somalier, der havde begået grov vold, der
slap for betinget udvisning.

> Jeg forstår ikke at du med få dages mellemrum gider starte selvsamme tråd
> igen og igen. Så længe der er ikke er nyt i sagen, synes jeg du skal holde
> dig til en af de gamle tråde.

Og jeg forstår ikke, at jeg ikke kan få et svar. Så længe der ikke er nyt i
sagen, må man jo formode at snydekonen og de udviste kriminelle befinder sig
her endnu 5 måneder efter panikevakueringen. Og det burde alle jo undre sig
over.

Malene P

Fra : Joakim

Dato : 03-11-06 08:36

> [...]

> befinder sig
> her endnu 5 måneder efter panikevakueringen. Og det burde alle jo

Jeg må give dig ret i, at mediedanmark har været påfaldende tavs med
at følge op på de 10? udviste og afviste asylsøgeres tilbagevenden til
Danmark. Og så længe man ikke hører noget, står det naturligvis enhver
frit for at tænke sit.

Her er den seneste pressemeddelse, jeg har kunnet finde omkring
situationen:

Pressemeddelelse, København den 6. september 2006

Tvangsmæssig udsendelse af afviste asylansøgere til Libanon

Flygtningenævnets koordinationsudvalg har med virkning fra i dag
besluttet at ophæve berostillelsen af udsendelsesforanstaltningerne
vedrørende afviste asylansøgere fra Libanon.

Der vil således igen kunne ske tvangsmæssig udsendelse af
afviste asylansøgere til Libanon.

Den 18. juli 2006 besluttede Flygtningenævnets
koordinationsudvalg under henvisning til den daværende situation i
Libanon at berostille udsendelsesbestræbelserne for afviste
asylansøger fra Libanon indtil videre.

Under hensyn til udviklingen og den aktuelle situation i Libanon
har koordinationsudvalget besluttet at ophæve berostillelsen, således
at der på ny vil kunne ske tvangsmæssig udsendelse af afviste
asylansøgere til Libanon, herunder statsløse palæstinensere fra
Libanon.

Flygtningenævnet, den 6. september 2006

Det lyder da meget godt, ik?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 03-11-06 10:51

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in news:454af157$0$49200$14726298
@news.sunsite.dk:

> [...]
> at følge op på de 10? udviste og afviste asylsøgeres tilbagevenden til
> Danmark. Og så længe man ikke hører noget, står det naturligvis enhver

Personligt kunne jeg sagtens forestille mig det scenarie at medierne HAR
fundet ud af at de ikke er i Danmark mere, men ingen har fundet historien
værdig at trykke.

Fra : Malene P

Dato : 03-11-06 16:52

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> at der på ny vil kunne ske tvangsmæssig udsendelse af afviste
> asylansøgere til Libanon, herunder statsløse palæstinensere fra

Jo, bestemt. Og 1000 takker for et sjældent begavet svar her i tråden

Malene P

Fra : Konrad

Dato : 03-11-06 20:05

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

(...)
> Det lyder da meget godt, ik?

Lige netop. Hvad er problemet? Der findes vel i Danmark - sådan SPT -
konstant måske 2.000 mennesker der af den ene eller anden grund er efterlyst
af politiet. Akkaris kone er altså lidt mindre farlig end skizofrene mordere
på flugt og den slags, mig bekendt (muligvis vil Akkari sige noget andet) og
hun har jo ikke ligefrem gjort noget kriminelt. Det er ikke ulovligt at
besøge Danmark, selvom man har fået afslag på opholdstilladelse. Hvis hun er
i Danmark, hvilket ingen jo ved om hun er, vil hun på et eller andet
tidspunkt blive spottet ud, anholdt og udvist - med ledsager.

Åbenbart forestiller man sig en menneskejagt, hvor MP'ere i skudsikre veste
skal gennemsøge alle huse i landet, fordi en kvinde der har fået afslag på
ophold har været blandt den halve promille, som af de 6.000 evakuerede ikke
skulle have været evakueret.

Fra : Rane

Dato : 03-11-06 08:29

On Thu, 2 Nov 2006 22:03:31 +0100, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Jeg forstår ikke at du med få dages mellemrum gider starte selvsamme tråd
>igen og igen. Så længe der er ikke er nyt i sagen, synes jeg du skal holde
>dig til en af de gamle tråde.

Det er vel ikke værre end det anti-DF propaganda der jævnligt bliver
postet i denne gruppe, hvor visse personer benytter enhver lejlighed
til at svine partiets og dets tilhængere til.

Desuden så er det klart, at man bliver nødt til gentagne gange at gøre
folk opmærksom på emner, man mener bør tages op hos de rette
myndigheder - og i medierne.

Fra : Konrad

Dato : 03-11-06 09:32

> Desuden så er det klart, at man bliver nødt til gentagne gange at gøre
> folk opmærksom på emner, man mener bør tages op hos de rette
> myndigheder - og i medierne.

Hvis det bare handler om det, så skriv da til de rette myndigheder eller
medierne. Du og Malene P forventer vel ikke at vi ved hvor Akkaris kone er,
eller at vi skal indfange hende og køre hende syd for grænsen.

Fra : Rane

Dato : 03-11-06 10:05

On Fri, 3 Nov 2006 09:32:16 +0100, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
wrote:

>Hvis det bare handler om det, så skriv da til de rette myndigheder eller
>medierne. Du og Malene P forventer vel ikke at vi ved hvor Akkaris kone er,
>eller at vi skal indfange hende og køre hende syd for grænsen.

Nææ, men Malene har vel en pointe og et budskab til brugerne af denne
nyhedsgruppe som hun gerne vil følge op på løbende. Lidt ligesom når
Hr. Larsen jævnligt følger op på (hvad han betragter som) dumheder fra
Lene Espersen og andre.

Hvad jeg så ikke helt forstår er....vil I andre herinde ikke også
kende svaret på hendes spørgsmål? Istedet for at nedgøre hendes
indlæg kunne man vel forvente enten et sobert svar eller slet ingen
svar overhovedet?

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-11-06 00:32

Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Så hold din kæft og skrid af helvede til.

HVAD MED OM DU (!) LUKKEDE DIN FORBANDEDE LILLE ANMELDER-RØV, DIT LEDE
LILLE KRYB !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DU SKAL FANDME IKKE BESTEMME HVEM DER SKAL SKRIVE HER, DIN LILLE
FORPULEDE STIKKER-SLIMKLAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FES DEN IND ??????????????

Nu må du hellere skynde dig at anmelde igen, latterlige NAR
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Til H@nsen: Du skal ikke tage dig af det lille kryb til Peter Bjørn
Perlsø, du er mere end velkommen her i samtlige diskussioner.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Alucard

Dato : 03-11-06 08:28

On 2 Nov 2006 15:31:40 -0800, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>FORPULEDE STIKKER-SLIMKLAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
>FES DEN IND ??????????????
>
>Nu må du hellere skynde dig at anmelde igen, latterlige NAR

Så er Kim på banen med sin useriøse tilsvining igen...

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-11-06 16:21

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Så er Kim på banen med sin useriøse tilsvining igen...

LOL, det er nu ganske underholdende at læse hans jævnlige psykopatiske
udbrud. Der kan ikke være tvivl om at manden er psykisk syg og burde
komme i behandling snarest muligt.

Fra : Alucard

Dato : 03-11-06 17:03

On Fri, 3 Nov 2006 16:20:39 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn
Perlsø) wrote:

>LOL, det er nu ganske underholdende at læse hans jævnlige psykopatiske
>udbrud. Der kan ikke være tvivl om at manden er psykisk syg og burde
>komme i behandling snarest muligt.

Jeps... Og selv på en rigtig dårlig dag, ved vi at der er nogen der
har det værre.. )))

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-06 11:37

snip en masse lort...

Nu må du hellere skynde dig at anmelde igen, latterlige NAR
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Luk dog røven, din skide socialist.

jøsses.

Fra : Aksel

Dato : 03-11-06 11:51

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
Peter Bjørn Perlsø skrev:

> [...]

Til H@nsen: Du skal ikke tage dig af det lille kryb til Peter Bjørn
Perlsø, du er mere end velkommen her i samtlige diskussioner.

Var det ikke dig der forleden dag klagede over tonen i denne gruppe??????

Aksel

Fra : Jesper

Dato : 03-11-06 14:09

> [...]

> Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
> Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Hov-hov, må jeg så be' om kammertonen, 440 Hz?
--
Jeg ved, hvor meget De, præsident Kim Il Sung, med al Deres
hengivenhed har arbejdet for dette vidunderlige lands

Fra : Jim

Dato : 03-11-06 17:31

Peter Bjørn Perlsø skrev:

> [...]

Til H@nsen: Du skal ikke tage dig af det lille kryb til Peter Bjørn
Perlsø, du er mere end velkommen her i samtlige diskussioner.
**************************

Så fandt man Kims ligtorn igen.
Hvordan var det lige med den tidligere debat om at svine andre til med en
masse ukvemsord?
Kim, du har igen fået prisen for "Største Mudderkaster" i Usenet år 2006.

Vi siger tillykke.

Fra : Kurt Lund

Dato : 04-11-06 18:02

Kim Larsen skrev:
[en masse tilsvining]

Tak for det, Kim.
Hermed har du endnu en gang bevist for alle, at du ikke er et hak bedre
end højrefløjens underbegavede eksistenser.

Ekstremt højre- eller venstreorienteret.
Lige åndeligt mindrebemidlede.

--
Kurt Lund

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-11-06 09:02

Konrad skrev:
> [...]
> fundamentalistisk som du mener han er, så tror jeg altså aldrig du får hans

Er det nu Akari det handler om ? Jeg troede at det var Thøger
Seidenfaden, sådan noget med forsmået kærlighed og så videre. Det
er ikke nemt at følge med i

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-11-06 13:52

Aksel skrev:
> [...]
> Perlsø, du er mere end velkommen her i samtlige diskussioner.
>
> Var det ikke dig der forleden dag klagede over tonen i denne gruppe??????

Nu er det godt nok ikke mig som har klaget over tonen her i dk.politik,
den slags brokkerier kommer fra højrefløjserne, ikke herfra. Jeg har
konstateret at tonen er hård i dk.politik og at højrefløjserne selv
er de bedste læremestre ud i personangreb og personlige tilsvininger.

Men jeg indrømmer gerne at der røg en slem finke af panden i forhold
til mit indlæg som du kritiserer. Det undskylder jeg hermed overfor
alle andre end Peter Bjørn Perlsø.

Dog står jeg fast på at Perlsø bare skal klappe kaje i forbindelse
med hvem som skal skrive noget her i dk.politik og hvem som ikke skal.

Fra : Rane

Dato : 03-11-06 14:13

On 3 Nov 2006 04:51:36 -0800, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>konstateret at tonen er hård i dk.politik og at højrefløjserne selv
>er de bedste læremestre ud i personangreb og personlige tilsvininger.

You gotta be kidding me. Personangreb og personlige tilsvininger er
der talrige eksempler på fra din side. Sikke noget defensivt
latterligt pjat at fyre af, Kim.

>Men jeg indrømmer gerne at der røg en slem finke af panden i forhold
>til mit indlæg som du kritiserer. Det undskylder jeg hermed overfor
>alle andre end Peter Bjørn Perlsø.

Fint nok...for engangsskyld.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-11-06 16:21

> Fint nok...for engangsskyld.

LOL.

Bliv indlagt, Kim, du har seriøst brug for hjælp.

60 milligram Cisordinol, dagligt til at begynde med. Det skulel holde de
værste psykotiske symptomer under kontrol.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-11-06 22:28

"Peter Bjørn Perlsø" wrote:

> LOL.
>
> Bliv indlagt, Kim, du har seriøst brug for hjælp.
>
> 60 milligram Cisordinol, dagligt til at begynde med. Det skulel holde
> de værste psykotiske symptomer under kontrol.

Fordi den dosering er fin til dig, er det da ikke sikker den duer til Kim

/FL

Fra : Jim

Dato : 03-11-06 17:33

Aksel skrev:
> [...]

Dog står jeg fast på at Perlsø bare skal klappe kaje i forbindelse
med hvem som skal skrive noget her i dk.politik og hvem som ikke skal.

Kim Larsen aka oz2d

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2@get2net.dk

************************
Snup en tudekiks og en pakke kleenex..

Fra : Michael Weber

Dato : 04-11-06 00:25

> [...]
om
> disse uønskede snydere? Eller snakker man bevidst svindlen ihjel igenigen?

Overvejet en højrefløjs-version af bogen "Find Holger" ?
F.eks. "Find Akaris´ kone" ? Bind 1-10 ?
Første side kunne være...hmm...et social-kontor ? En føde-afdeling ?
Absolut mandelgave-hit i Den Danske Forening her i den nærtstående...kristne
juletid :)
Det skal nok holde dem igang :P

Med venlig hilsen
MIchael Weber

Fra : Jim

Dato : 04-11-06 01:18

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Første side kunne være...hmm...et social-kontor ? En føde-afdeling ?
> Absolut mandelgave-hit i Den Danske Forening her i den

Det bliver ikke svært at finde hende med et vue fra oven..
Se efter en kæmpeburqa udformet som en zeppeliner.
Hun er med størst sandsynlighed gjort drægtig, så hun kan levere de første
17 mini-akkarier, 1 hver 9. md.
Ja, nu ved jeg så ikke, hvor længe den slags går drægtige, men det kan ikke
være så længe som os danskere, sådan som de spytter dem ud på stribe.

Fra : Malene P

Dato : 04-11-06 02:10

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> være så længe som os danskere, sådan som de spytter dem ud på stribe.

Det var faktisk ikke der, jeg ville hen med mit ganske indlysende sprøgsmål
om, hvordan det går i sagen om en afvist person, der alligevel hentes hertil
i charterfly.

Malene P

Fra : Jim

Dato : 04-11-06 10:39

> [...]
> sprøgsmål
> om, hvordan det går i sagen om en afvist person, der alligevel hentes

Men ud skal hun, og hun kan tage imamdværgen med sig.

Fra : Malene P

Dato : 04-11-06 10:53

> Men ud skal hun, og hun kan tage imamdværgen med sig.

Enig.

Malene P

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-11-06 13:34

Jim skrev:

> Kim Larsen aka oz2d

Hvorfor skriver du ikke adressen også ? Det var inde på Østerbro et
sted så vidt jeg husker og jeg kan ikke selv pt. slå radioamatøren
med kaldesignalet OZ2D op.

Var det Tåsingegade eller Classensgade eller Nygårdsvej eller
Kertemindevej ? Jeg kan ikke huske hvad det var som du sin tid skrev
men hvis du nu skrev fuldt navn og adresse på den som du tror jeg er
så er jeg rigtig godt sikret imod at nogen prøver at finde ud af min
identitet.

Jim tror at jeg er:

Navn: Kim Larsen
Adresse: Her skal Jim skrive hvor han mener jeg bor (kom frisk med
adressen, Jimsebasse)
Postnummer og by: 2000 København Ø. (tror jeg han skrev)

Kom frisk Jimsebasse med hvad du tror det er og lad mig blive endnu
bedre sikret afsløring af min identitet (hvis alle hopper på den der)
selv om det i forvejen er svært.

Og så putter vi Jim tilbage igen i kill-filteret på denne her
computer.

--
Kim Larsen (bosiddende et hemmeligt sted på vestegnen af København
(tæt på Jim så vidt vides) men fortæl endelig ikke Jimsebassen det

Fra : Jim

Dato : 04-11-06 13:53

Jim skrev:

> [...]

selv om det i forvejen er svært.

Og så putter vi Jim tilbage igen i kill-filteret på denne her

*********************
Det er da noget, du tror.
Du er så ringe til at camouflere dig på usenet, Kimsebasse..
Og så er du så dum, så det må gøre ondt.
Vi er altså ikke født i går.

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-11-06 13:40

Frank Leegaard skrev:

> Fordi den dosering er fin til dig, er det da ikke sikker den duer til Kim

Hvor meget af psykofarmaka mon der skal til at få Peter Bjørn Perlsø
til at fungere normalt og undlade at anmelde folk for alt muligt ? Det
er der jo ingen som rigtig ved med sikkerhed og jeg skal som lægmand
heller ikke udtale mig om det men jeg vil da tro at der nemt kan være
tale om anseelige mængder.

Fra : Alucard

Dato : 04-11-06 15:10

On 4 Nov 2006 04:40:18 -0800, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Hvor meget af psykofarmaka mon der skal til at få Peter Bjørn Perlsø
>til at fungere normalt og undlade at anmelde folk for alt muligt ?

Vel ca. det halve af det der skal bruges for at få dig til at holde op
med at svine andre til.....

Tja..... Hvis du siger det, så........

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-11-06 16:20

Jim wrote:
> [...]
> Det er da noget, du tror.
> Du er så ringe til at camouflere dig på usenet, Kimsebasse..
> Og så er du så dum, så det må gøre ondt.

Det er da dig som er ualmindelig småt begavet (ikke fordi at det er
nogen nyhed). Jeg ville da meget gerne have at du offentliggjorde den
adresse som du mener jeg bor på. Hvorfor gør du ikke det ? Tør du
ikke eller er du bange for at blive til grin eller hvad er problemet ?

Jeg er helt ligeglad med om den adresse er offentliggjort og hvis jeg
vidste hvordan man gjorde det, altså hvordan man ledte adressen frem
på OZ2D så ville jeg da selv smide den adresse op på nettet (håber
ikke at dette er ulovligt).

Hvad er problemet, nu du har så travlt med at påstå at jeg er denne
person så må målet vel være at det som du tror er min identitet at
det skal offentliggøres, så hvorfor ser du så ikke bare at komme i
gang, så jeg kan få mig et billigt grin af dig ?

Hvorfor lægger du det ikke ud på dk.politik ? Er du en tøsedreng
eller bare en fordrukken slapssvans (eller begge dele) ?

Kom nu Jimse, du kan godt, det er jeg sikker på.

Fra : Jim

Dato : 04-11-06 16:43

Jim wrote:
> [...]

eller bare en fordrukken slapssvans (eller begge dele) ?

Kom nu Jimse, du kan godt, det er jeg sikker på.

***************
http://groups.google.com/group/dk.fritid.hamradio/msg/238d0be7bc93a7cb?as_umsgid=3ee5d022$0$32537$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

Og i øvrigt har du skrevet alt dette:
http://groups.google.dk/groups/profile?enc_user=6w2ubREAAAByEFWbJjKTgEFDQI7la-EJlV6oGqurh59dMfyamJPx6w&utoken=gnrz8k8AAACl6DPSLD3b09-w2fXe1DXcT0bJxs0SBTDTrAqXmnnwjUA1cal4-GpHLWy2dAkIvCN1JlqrAHvuXuznd3mnNhl_9sD9Sp43VM9aKWwGtHIrGA

Og finder man lige ned til dk.fritid.hamradio, så er det ikke svært at se,
hvad du forsøger at benægte.
God fornøjelse.

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-11-06 18:04

Jim skrev:
> [...]
>
> Og finder man lige ned til dk.fritid.hamradio, så er det ikke svært at se,

Jeg er stadigvæk ikke den person som du tror jeg er (hvilket jeg har
redegjort før) men hvad nu med at komme med adressen når nu du er så
sikker ?

Kom nu med adressen, Jimse, eller er du en lille ynkelig tøsedreng ?
Allerhelvedes stor i kæften men springer i målet når det kommer til
stykket. Kom nu, vi skal have det frem nu :

Adressen er (og Jimsen udfylder resten) :