Gud hjælper den der hjælper sig selv pr us~
Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-06 13:25

Misundelsen er årsag til at private sekter foragtes af stat og medier

Jesus sagde at optagethed af ussel mammon besværliggør sjælefred=god
samvittighed

Men Margaret Thatcher sagde at den barmhjertige samaritan kunne ikke
have hjulpet den overfaldne, hvis ikke han havde været rig så han
kunne betale herberg til staklen

Det er ædel etik at tjene penge og skabe job og at Faderhusets unge
pukler med håndværk og rengøring er bedre end at forsumpe og blive
DoItYourselv cutter med piercinter som udstråler jeg-hader-mig-selv

Penge og misundelse og kærlighed regerer verden, og kvinder
foretrækker gode skafferdyr, så da jeg sagde nej til forlængelse af
gymnasielærerjob fordi jeg ville være fuldtids-far , sagde min far, at
så måtte jeg hellere være mere sød ved moderen, for hvis hun skred,
kunne jeg aldrig få en kone igen. Havde det ikke været for Japans
mysterier havde han haft ret, tror jeg.

Adam Smith udledte udbud-efterspørgsel liberalismen af biblen! - men
Konfutze skrev det samme 2200 år før uden at knytte an til lovreligion
om medynk og unaturlig, egoisme-fornægtende "godhed"

" Den, der giver mig små gaver, vil, at jeg skal leve.
Engelsk Ordsprog

" Benjamin Franklin may have discovered electricity, but it was
the man who invented the meter, who made the money. Eart Wilson,
1907-87, American columnist

pg Da jeg var ung, mente jeg at penge var det vigtigste her i
livet. Nu da jeg er blevet gammel, ved jeg, at det er tilfældet. Oscar
Wilde

pg Every man who is worth thirty millions and is not wedded to
them, is dangerous to the government. Napoleon

pg Rousseau

pg The money, which you own, is the instrument of freedom. The
money, which you run after, is the instrument of slavery.
Nelson Rockefeller

pg The poor you always have with you. Jesus

Pga Man har noget, som er virkeligt, og man bytter det for PENGE,
som ikke er virkelige, så man kan få noget andet, der er virkeligt.
Frederick Soddy

pgb Den største forbrydelse mod arbejderne i en virksomhed er at
undlade at tjene penge. Samuel Gompers

pgb Købmanden har over hele verden den samme religion.
Heinrich Heine

pgb Money is the wise man's religion.
Euripides

pgb A feast is made for laughter, and wine maketh merry: but money
answereth all things. Ecclesiastes 10:19

pgb Da jeg var ung, troede jeg, penge var det vigtigste i livet. Nu
er jeg gammel og ved det passer. Oscar Wilde

pgb De mennesker der påstår, at man ikke kan købe lykken for penge,
har ganske enkelt ikke handlet de rigtige steder. Bo Derek

pgb De penge, man ejer, er frihedens instrument. De penge, man
jager efter, er trældommens instrument. Jean-Jacques
Rousseau

Pgb Det er en slags åndeligt snobberi, der får folk til at tro, at
de kan blive lykkelige uden penge. Albert Camus

pgb Money is human happiness in the abstract. Arthur
Schopenhauer

pgb Money is the most important thing in the world. It represents
health, strength, honor, generosity and beauty as conspicuously as the
want of it represents illness, weakness, disgrace, meanness and
ugliness Shaw (1856-1950)British Dramatist, Born in
Ireland.

pgb Money you know will hide many faults. Cervantes

Pgb Penge er ikke alt i verden. Men de hjælper én unægtelig til at
bevare kontakten med sine børm. Bing Crosby

pgb Penge er som den sjette sans, uden hvilken man ikke får det
rette udbytte af de fem andre. Somerset Maugham

pgb Remember happiness doesn't depend upon who you are or what you
have; it depends solely upon what you think.
Dale Carnegie

pgb Riches attracts the attention, consideration, and
congratulations of mankind. John Adams

pgb To have money is to be virtous, honest, beautiful, and witty.
And to be without is to be is to be ugly, boring, stupid and useless.
Jean Giraudeux

pgb Tørsten efter bifald er kilden til al bevidst litteratur og
alle heltegerninger. La rochefoucauld

pgbb A thief passes for a gentleman when stealing has made him rich.
Thomas Fuller

pgbb A women prefers a man without money to money without a man.
Greek Proverb

pgbb Den som ikke tænker på noget som MIT, han føler aldrig noget
savn efter noget, og plages aldrig af det fortabtes torn. Asiatisk
ordsprog

Pgbb En forretning, der ikke indbringer andet end penge, er en
dårlig forretning. Henry Ford

pgbb En nar kan tjene store penge, men kun en klog mand kan bruge
dem. Engelsk ordsprog

pgbb Guld gør mange blinde, kærlighed gør alle blinde. Persisk
ordsprog

pgbb Hellere lappe en fattig husbonds tøj, end at være en rig mands
elskerinde.

pgbb Hvis der ikke fandtes kvinder, ville alverdens penge miste deres
be¬tydning. Onassis

pgbb Ingen er så rig, at han kan undvære sin nabo. Svensk
ordsprog

pgbb Vil du lære dine børn at regne, så giv dem lommepenge men ikke
det samme til alle søskende. Mark Twain

pgbb Wealth breeds satiety, satiety outrage. Solon

pgbifald Penge er bifald. Jacqueline Susann

pgbifald There is no praise to beat the sort you can put in your
pocket. Moliere

pgf Fattig mand får ikke fruer, uden hun haver skank eller
skeverben. Danske Ordsprog

pgf Fattigdom har stor frihed. Danske Ordsprog

pgf A rich child often sits in a poor mother's lap.
Danish proverb

pgf The poor you always have with you. Jesus

pgf Det er ikke godt at komme og tigge, hvor de selv sidder og syr
poser. Danske ordsprog

pgf Kjerlighed findes og under pjalter. Danske
Ordsprog

pgf Modern poverty is not the poverty that was blest in the Sermon
on the Mount. George Bernard Shaw

pgff Når ulykken når den rige til knæene, da når hun den fattige til
halsen. Danske Ordsprog

pgm The superior man understands what is right; the
inferior man understands what will sell. Confucius

pgm Are you not ashamed of heaping up the greatest amount of money
and honour and reputation, and caring so little about the
wisdom and truth and the greatest improvement of the soul
Socrates

Pgm Børsen er et hysterisk fruentimmer, der er forelsket i penge.
Sigismund von Radecki

pgm Enig! Penge er ikke lykken - men det er ikke lykke, jeg er
interesseret i, det er PENGE. Frank Bizarro

Pgm Every man is a consumer and ought to be a producer. Ralph Waldo
Emerson 1803-1882

pgm Gnieren ejer ikke penge, men pengene ejer ham.
Ludvig Holberg

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-11-06 13:48

Bo Warming wrote:
> Jesus sagde at optagethed af ussel mammon besværliggør sjælefred=god
> samvittighed

Hvorfor har Faderhuset så brug for at medlemmerne giver 10% af deres
løn som medlemskontigent? ;)

> Det er ædel etik at tjene penge og skabe job og at Faderhusets unge
> pukler med håndværk og rengøring er bedre end at forsumpe og blive
> DoItYourselv cutter med piercinter som udstråler jeg-hader-mig-selv

Ja, så de kan give dyre huse til familien Evensen.

'Hvorfor jeg forlod Faderhuset er svært at beskrive kort, der var
mange hændelser, som blev stykket sammen til den beslutning. Men jeg
så to faktorer, der fik menigheden til at ændre retning markant, som
jeg ser det. Det ene var, at Trosbevægelsen blev lukket ind, i
starten langsomt og med "de gode sider" (glæde, nidkærhed for
evangeliet), senere fik vi så den anden side at se: "pisken",
det er ikke godt nok, det du gør for Gud, hvis du ikke underordner
dig... o.s.v. Den anden faktor var, at pastorens kone tog over og
blev menighedens præst, og så kom der et net af magtbegær,
manipulation og hovmod frem. Jeg gjorde det ultimative
"fatale": jeg tillod mig at vise, at jeg ikke var enig med
hende.' - Et tidligere medlem af Faderhuset

'Gud har sagt til mig, at du skal ophæve forlovelsen' - Ruth Evensen

'Gud har sagt til mig, at uddannelse er ikke noget for dig' - Ruth Evensen

'Gud mener ikke, at det er en god idé, at I er sammen' - Ruth Evensen

// Hans
--
http://nathue.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-11-06 14:00

Hans Joergensen wrote:
<en masse citater>

jeg glemte denne:
"Jeg oplever tit, at Gud beder mig om at gøre et eller andet. Det
var ham, der for 11 år siden sagde, at min mand og jeg skulle starte
en kirke på privat initiativ, så det gjorde vi" - Ruth Evensen

// Hans
--
http://www.jatilungdomshuset.underskrifter.dk/
http://ungdomshuset.info

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-06 14:38

> [...]
> var ham, der for 11 år siden sagde, at min mand og jeg skulle starte
> en kirke på privat initiativ, så det gjorde vi" - Ruth Evensen

Du er langt ude hvis du ser dette som at Ruth modtager åbenbaringer.
Alle præster siger de har et kald
Igår skrev Politiken om to sydafrikanske gymnasiaster der fik Dagsværk
scholarship til øDK og derefter sagde at de

HAVDE DET I SIG NU
- altså at deres indre domstol = GUd nu havde styr på tingene

Autonomvoldsmænd der ser nazi i mig er en milliard gange så overtroisk
dæmoniserende som Ruth&Co

De er virkelig religiøse og FARLIGE, asociale, afstumpede,
samvittighedsløse, uden idealisme, styret af gruppepres

Lad vær at tro at nogen kristen idag personificerer VorHErre til en
hvidskægget patriark på en sky

At du forguder bz er værre end noget kristendom

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-11-06 15:01

Bo Warming wrote:
> Du er langt ude hvis du ser dette som at Ruth modtager åbenbaringer.

Det er jo det hun siger ik'

> [...]
> De er virkelig religiøse og FARLIGE, asociale, afstumpede,
> samvittighedsløse, uden idealisme, styret af gruppepres

Hvad har det med Faderhuset at gøre?

> Lad vær at tro at nogen kristen idag personificerer VorHErre til en
> hvidskægget patriark på en sky

Bortset fra Ruth Evensen?

> At du forguder bz er værre end noget kristendom

Det har stadig intet med Faderhuset at gøre.

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-06 14:46

> Hvorfor har Faderhuset så brug for at medlemmerne giver 10% af deres
> løn som medlemskontigent? ;)

For at kunne effektivisere deres opfyldelse af Jesu missionsbefaling -
til gavn for samfundet, mener de

Modsat autonome har de respekt for deres medmennesker

> Det er ædel etik at tjene penge og skabe job og at Faderhusets unge
>
> Ja, så de kan give dyre huse til familien Evensen.

JEg har spist rugbrødsmadder i den fine Hellerup-villa - der er intet
ødselt der, men fordi staten har gjort det omkostningsfuldt at handle
fast ejendom, så læses vi fast i det forhåndenværende.

Jeg købte af tilfældige grunde det 5 mio kr palads som jeg bor i, og
behøver slet ikke den belligenhedsmæssige superluksus , men livet er
for kort til mange flytninger og tinglysninger

Tilsvarende er Ruth&Co nok boligejende udfra tilfældigheder og sundt
samfundsgavnligt spekulanteri - det gir bedre rente end at lade bank
have pengene

Unge mennesker skal ikke spilde penge på druk - godt at de i Ruth har
fundet en ansvarlig rådgivende mor hvis råd de godtager

AT være individualist blot for at vær særling er dumt - som når bz er
uniformeret med små nuancer der skal signalere en løgn om at "jeg er
upåvirket af mode"

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-11-06 15:03

Bo Warming wrote:
> For at kunne effektivisere deres opfyldelse af Jesu missionsbefaling -
> til gavn for samfundet, mener de
> Modsat autonome har de respekt for deres medmennesker

Du er sikker på at det ikke er for at købe huse og andre værdier til
familien Evensen?

> Unge mennesker skal ikke spilde penge på druk - godt at de i Ruth har
> fundet en ansvarlig rådgivende mor hvis råd de godtager

Godt at de i Ruth har fundet en ansvarlig mor der kan tage deres
penge så de ikke kommer til at bruge dem selv? ;)

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-06 16:24

> [...]
>
> Godt at de i Ruth har fundet en ansvarlig mor der kan tage deres
> penge så de ikke kommer til at bruge dem selv? ;)

Intet ved du om de unge
JEg har spist, marcheret og diskuteret med dem og finder dem
harmoniske - folk ved hvad er godt for dem selv og mange er lidt
masochistiske og søger en leder

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-11-06 16:27

Bo Warming wrote:
> Intet ved du om de unge
> JEg har spist, marcheret og diskuteret med dem og finder dem
> harmoniske - folk ved hvad er godt for dem selv og mange er lidt
> masochistiske og søger en leder

De har sikket skjult dem der er helt fucked up derhjemme ;)

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-06 19:24

> De har sikket skjult dem der er helt fucked up derhjemme ;)

Mine døgn med faderhuset var som det bedste af min spejdertid

Vi var mange fra DDF der den sidste dag med Moses var i
Hellerupvillaen og var imponerede - ægte korpsånd og begejstring

Jeg er - ligesom visse debatører på dk.videnskab - ret begejstret for
JEhovas Vidner tryksagerne Vågn op og Vagttårnet og når to JV har i
nabolaget ofte besøger mig lærer jeg meget om god moderne kristendom.

Jeg blir aldrig troende som jeg var til og med min konfirmation, men
jeg glæder mig til at civiliserede mennesker snart flytter ind JAgtvej
69 og jeg over en kop te hver anden måned kan få impulser

Ikke voldstrusler som idag, når jeg går i dialog med de piercede og nu
og da genkendes

Fra : ThomasB

Dato : 02-11-06 19:41

> Jeg blir aldrig troende som jeg var til og med min konfirmation, men jeg
> glæder mig til at civiliserede mennesker snart flytter ind JAgtvej 69 og
> jeg over en kop te hver anden måned kan få impulser

Har man én gang troet på gud, så ved man at "det eksisterer" - ligesom med
opium.

Dine kristne håndlangere, Faderhuset, hader mennesker.

Beboerne af Ungdomshuset hader kun systemet.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-06 20:33

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message

> Har man én gang troet på gud, så ved man at "det eksisterer" -
> ligesom med opium.

Har man været splittet i alder 0-15 mellem en indremissionsk mor og en
ateistisk ingeniørfar så kan man komme ud som min storebror og hans
børn der flipflopper mellem Enhedsliste-holdninger og fornuft, eller
man kan som jeg vælge afbalanceret glistrupisme

> Dine kristne håndlangere, Faderhuset, hader mennesker.

Jeg har ingen håndlangere og stor disrespekt for de fleste ansatte
folkekirkekristne fx bisperne undtagen Drejergård , men en vis respekt
for Tidehverv, Faderhus, Jehovas Vidner, Scientology mm
De volder aldrig. De kunne klare kirkedrift på frit marked eller gør
det allerede. DE AT AKTIVT IMOD VOLD

> Beboerne af Ungdomshuset hader kun systemet.

Kun mangel på nosser afholder denne pøbel fra at være
selvmordsbombere, og om ti år er nogle af dem det måske, for de laver
intet andet end at gejle hinanden op til at hade sig selv og hade
menneskeheden

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-11-06 00:18

> [...]
> opium.
>
> Dine kristne håndlangere, Faderhuset, hader mennesker.
>
> Beboerne af Ungdomshuset hader kun systemet.

"Systemet" er det sådan nogen med sorte høje hatte? Jeg så en af dem i går,
men nåede ikke at få vristet en brosten løs.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-11-06 00:59

Bo Warming wrote:
> Mine døgn med faderhuset var som det bedste af min spejdertid
> Vi var mange fra DDF der den sidste dag med Moses var i
> Hellerupvillaen og var imponerede - ægte korpsånd og begejstring

Dejligt at du kan bekræfte at Faderhuset bare er en flok
højrefløjser der ser syner.

Tjah... :)

// Hans
--
http://nathue.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-06 03:51

> Dejligt at du kan bekræfte at Faderhuset bare er en flok
> højrefløjser der ser syner.

DF er ikke højreoreinteret. DDF heller ikke. Kan nogen se logik i, at
der skulle være syner=hallucinationer i de 3 linier som citeres fra
mig
JEg beskriver min oplevelse af et samvær. Jeg beskriver ikke
sanseindtryk
Der var også korpsånd og begejsring da bz hærværkede og kaldte det
demo, men den var skadelig

Fra : Alucard

Dato : 03-11-06 08:35

On 02 Nov 2006 23:59:12 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Dejligt at du kan bekræfte at Faderhuset bare er en flok
>højrefløjser der ser syner.

Hvorfor er hun "højrefløjser"...????

Er det fordi du er misundelig over at hun har et stort dyrt hus...???

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-06 09:34

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Hvorfor er hun "højrefløjser"...????
>
> Er det fordi du er misundelig over at hun har et stort dyrt
> hus...???

Uden forståelse af misindelse, fårstår ingen den hysteriske foragt for
Faderhusets arbejdsglæde og formue

At visse religiøse mennesker har hang til at underkaste sig en tro
eller en leder er da ikke noget som nogen bør være generet af

Alle kænmper for en sikker position på hakkeordnen

Nogle snobber opad og drømmer om selv at have evner som leder,
specialiseret i at fordele arbejdet for andre og moralisere

Andre går ydmygt under åget og vælger en sikker position i tillært
hjælpeløshed med den kedsomhed det giver

Begge kan være lige meget FEJLBESKÆFTIGET og det betyder man har indre
kedsomhed, trods travlhed.

Indre fornemmelse af meningsløshed skaber angst og splittelse som er
roden til sygdom

Men nogle har en selvtillid og evne til at få tingene til at gå i hak,
så de får det bedste ud af det.

It takes all kinds of people to make a world og intet positivt er
opnået ved at foragte og taberstemple. Lev og lad leve. Gå forbi, stem
med fødderne, vær egoist og tænk på selv at trives, og bland dig ikke
i andres liv

Antipsykiatriens slogan er at de sindsyge har en sund reaktion på et
sygt samfund, og det gælder mange afvigere incl Faderhuset, som jeg
ikke beundrer men finder mere kulturberigende end muslimer

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-06 14:52

> Hvorfor har Faderhuset så brug for at medlemmerne giver 10% af deres
> løn som medlemskontigent? ;)

Hold da kæft, doh! Det er jo det rene scientology! LOL

> [...]
>
> 'Gud har sagt til mig, at uddannelse er ikke noget for dig' - Ruth Evensen
>
> 'Gud mener ikke, at det er en god idé, at I er sammen' - Ruth Evensen

NEJ, hvor vild?? Ha Ha!!! Sikke da en samling galninge? *G*

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-06 16:18

"Hans Christian Vang" <....> wrote in message
> [...]

Erstat ordet GUD

med gut feeling

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-11-06 16:21

Bo Warming wrote:
> Erstat ordet GUD
> med gut feeling

Nu siger hun jo altså Gud... men hun kender måske ikke forskellen.

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-06 19:17

> Nu siger hun jo altså Gud... men hun kender måske ikke forskellen.

Du er paranoid og har ikke som jeg hyggesnakket i timevis med kloge
Ruth, som har lagt en lort ud og fluen Hans er hoppet i fælden

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-11-06 01:01

Bo Warming wrote:
> Du er paranoid og har ikke som jeg hyggesnakket i timevis med kloge
> Ruth, som har lagt en lort ud og fluen Hans er hoppet i fælden

Det er korrekt, jeg har ikke for vane at snakke i timevis med folk
der har kuk i skallen og ser/hører ting der ikke findes.

// Hans
--
http://nathue.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-06 03:46

> Det er korrekt, jeg har ikke for vane at snakke i timevis med folk
> der har kuk i skallen og ser/hører ting der ikke findes.

Din utilslørede intolerance viser at du hører hjemme blandt
rødfascisterne som retfærdigheden nu når frem til , langt om længe.

At dømme og indrømme at man ikke ønsker viden som basis for at dømme,
beviser foragt for demokratiets retsvæsen

Du og Ruth er måske meget ens. Men du vil ikke se at vi alle er
mennesker med små og store fejl. DU dæmoniserer

Hvilket ikke var værd at berøre hvis ikke du sympatiserede med vold og
tyveri og dermed er godt case for folkeoplysning

Hvis du blot i minutter gik i nysgerrig dialog med sekten, når nu
huset snart ikke længere er voldsfarligt, ville du indse at den
fanatisme er vandt, er den mindst farlige, den bedst informerede, den
mest sympatiske. Men det ville kræve en vestlig videnskabelighed som
systemets lovreligion fortrænger og altså allerede med held fra dit
sind

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-06 09:51

> Det er korrekt, jeg har ikke for vane at snakke i timevis med folk
> der har kuk i skallen og ser/hører ting der ikke findes.

Når A ikke gider B, der må nøjes med C

= Kommunen går forbi BZ der kommer fra asken og i ilden med
Faderhuset, der heller ikke gider voldelige perverse abe-lege

Kan Hans ikke se, at både Jagtvej69 fondet og BZ ligger som de har
redt, ved at de ikke tacklede kommunen på civiliseret vis, men
spillede højt spil og nu er der solgt til en sekt, der mener, at livet
er for kort til voldspsykopati

Det er den evige trekant A-B-C - vinderen finder den klæbende taber
er træls og går sin vej,

og taberen der lige har sparket en travl, neutral hårdtarbejdende
middelklasseperson søger hjælp hos den travle - og igen er livet for
kort til folk, der vil ha og ha og ha og intet give

"Vær flink mod dem du møder på din vej op - måske du møder dem igen på
din vej ned" = morale fra talrige folkeeventyr, som har germanske og
ikke lovreligiøse rødder.

Anderledes er det med Moses-øje-for-øje-skurken

Han var heldig at blive fundet i sivvuggen, da hans mor ikke gad ham
og satte ham ud til nilkrokedillerne

Han fik en fin uddannelse ved farao-hoffet , men en dag så han en
ægypter, der ikke var sød ved en jøde, og Moses var karriere syg og
ville være jødernes konge, så han slog ægypteren i hjel og gik ud i
ørknen og snakkede med en tornebusk om at lave had-love om

1- DU SKAL HÆVNE('je for øje, tand for tand)

2- Du må ikke slå ihjel

Fra : gb

Dato : 06-11-06 05:35

> Hold da kæft, doh! Det er jo det rene scientology! LOL

Der er da mange trossamfund, hvor medlemmerne betaler "tiende" af deres
løn; islamiske menigheder, jehovaerne og mormonerne f. eks, og sikkert
også andre.

> NEJ, hvor vild?? Ha Ha!!! Sikke da en samling galninge? *G*

Enig, kugleskøre, men det ændrer altså ikke på, at de er de retmæssige
ejere af Jagtvej 69.

--
GB

Fra : Bo Warming

Dato : 06-11-06 07:40

"gb" <nospam@no.invalid> wrote in message
> [...]
> sikkert
> også andre.

> Enig, kugleskøre, men det ændrer altså ikke på, at de er de

Selvom Ruth taler dansk, så har sekten et kultsprog som du ikke
forstår

Er der overhovedet nogen grund til at interessere sig for om
medborgere er "kugleskøre"

Når de ikke er voldelige som BZ, så må man da glæde sig ved at folk
har det sjov de selv laver

At udtale sig om hvorvidt Ruth ikke selv tænker er som den blinde der
taler om farverne.
Jeg kender mange der siger guskelov og så-gu uden at være Gud- og
skæbne-troende

Dine Gud-citater vil jeg gerne høre på bånd - der er noget der hedder
humor og tonefald kan afsløre ting som

gb's gud gør ham BLIND for at overveje humor- og
tonefald-subtiliteter, der ellers er ret banale

BZ / sympatisører har groft hærværket Faderhusets hus i Rødovre i nat.
De er værre-end-kugleskøre

Det er hæderværdigt job at være boligspekulant og påtage sig risiko,
og Faderhuset bør tjene 2-5 mio kr pr år for deres samfundsgavnlige
besvær med via by, lands og foged-ret at gøre grunden egnet til
videresalg, så stedet kan blive solgt til nogen, der er lovlydige og
vil bruge det uden at være asociale derved

Også mod mig har de unge trappet op - Tung rambuk brugt mod døren til
min kones ikebana-redskabsskur, men ruder er her - som hos 7-11 godt
og dyrt beskyttet