Iran afprøver Shahab-3 missilet
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 01-11-06 15:52

Iran har netop idag meddelt, at landet vil afholde flådemanøvrer i
den Persiske Golf i denne uge.

http://www.cbsnews.com/stories/2006/11/01/ap/world/mainD8L4A8900.shtml

Af speciel interesse er det, at man vil afprøve Shahab-3 missilet, der
har en rækkevidde på ca. 2.000 km og således kan ramme mål i
Israel. Det kan armeres med atombomber.

Det er kun de dumme (eller dem, der er købt og betalt for at lade som
om), der tror, at Iran ikke allerede har atombomber. (Ref. præsident
Ahmadinejads bombastisk selvsikre udtalelser om Israels forestående
udslettelse).

Så med mindre du er (alt for) let at narre og ligger under for den
fantastiske og injurierende sladder, der, hver gang jeg udtaler mig,
kommer fra en ganske bestemt personkreds herinde, om, at undertegnede
naturligvis er dybt vanvittig samt paranoid schizofren og desuden besat
af vrangforestillinger (har jeg glemt noget ?), ville jeg foreslå, at
du accepterer virkeligheden, som den er: At de begivenheder, der er
forudsagt i min i sommer publicerede bog,

http://www.contrapublishing.com/Afterdoomsday.pdf

står umiddelbart (i løbet af uger) over for at indtræffe.

Hvis det skulle interessere.
Steen Hjortsø

P.S.
Desuden vil jeg gerne vide, om almindelige fornuftige debattører
herinde fortsat agter bare at lade stå til og finder det i orden, at
min person stort set uden undtagelse skal tilsvines af injurierende
udtalelser fra nævnte personkreds, efter alt at dømme med tilknytning
til Forsvarets Efterretningstjeneste ?

Ville det også være i orden, hvis du selv blev udsat for tilsvarende
grove løgnagtige påstande og systematisk diskvalifikation af alt,
hvad du måtte have at meddele ?

Fra : Zeki

Dato : 01-11-06 16:15

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

om), der tror, at Iran ikke allerede har atombomber. (Ref. præsident
Ahmadinejads bombastisk selvsikre udtalelser om Israels forestående
udslettelse).

Hvorfor tror du ikke at Iran straks vil komme med en udmelding om at de har
A-våben, hvis de rent faktisk har dem? Det eneste motiv de har for at holde
det hemmeligt er hvis de pønser på et overraskelsesangreb. Derimod er der
masser af grunde til at offentliggøre det, ikke mindst at de hermed bliver
meldt ind i den "fornemme" klub som er sikret mod angreb fra USA m. fl.

Desuden har der ikke været foretaget nogle prøvesprængninger. Så dit korstog
har jeg svært ved at tage seriøst.

Mvh
Zeki

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 01-11-06 16:26

Zeki wrote:
> [...]
> A-våben, hvis de rent faktisk har dem? Det eneste motiv de har for at holde
> det hemmeligt er hvis de pønser på et overraskelsesangreb.

Der er temmelig mange iagttagere, der mener, at dette netop er, hvad
Iran pønser på - mod Israel, som adskillige i Mellemøsten har et
fanatisk had til. Bemærk den lille logikers udtalelse, "hvis Israel
ikke er der mere, er Israel-Palæstina problemet løst - for ever."
S.H.

Derimod er der
> masser af grunde til at offentliggøre det, ikke mindst at de hermed bliver
> meldt ind i den "fornemme" klub som er sikret mod angreb fra USA m. fl.

De er ikke sikret mod angreb fra USA, selv om de måtte have
offentliggjort, at de har atomvåben. USA kan selv med Iransk
gengældelse inkluderet benytte sig af den time-reversal -
time-re-reversal loop, som er beskrevet i min ovennævnte bog. Og hvad
måtte USA så få ud af det. Svaret er enkelt: Regime change, således
som USA selv har beskrevet det.
Derimod altså ikke nogen territorial eller militær gevinst.
S.H.

> Desuden har der ikke været foretaget nogle prøvesprængninger. Så dit korstog
> har jeg svært ved at tage seriøst.

En lidt overraskende indvending: Israel har heller ikke foretaget nogen
prøvesprængninger. Så du gør nok alligevel klogt i at tage
seriøst, hvad jeg har at sige.
S.H.

Fra : Zeki

Dato : 01-11-06 16:45

>Der er temmelig mange iagttagere, der mener, at dette netop er, hvad
Iran pønser på - mod Israel

Hvem er "mange"? Kan du nævne blot et par enkelte såkaldt "iagttagere" (som
man generelt tager seriøst)?

Der findes f.eks også "mange" der mener at Holocaust ikke fandt sted.

>De er ikke sikret mod angreb fra USA, selv om de måtte have
offentliggjort, at de har atomvåben.

Jo, det vil jeg mene de er. Ingen amerikansk præsident ønsker at starte 3.
Verdenskrig. Selv ikke Bush.

gengældelse inkluderet benytte sig af den time-reversal -
time-re-reversal loop, som er beskrevet i min ovennævnte bog.

Der røg kæden af for mig. Time Reversal?

> [...]
> korstog
> har jeg svært ved at tage seriøst.

prøvesprængninger. Så du gør nok alligevel klogt i at tage

For det er kun "de dumme" der ikke tror på "time-reversal-loop"?

Det er ikke meget respekt du har over for andre folks meninger og
holdninger, hvad?

Mvh
Zeki

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-11-06 16:36

<contra@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
>
> Af speciel interesse er det, at man vil afprøve Shahab-3 missilet, der
> har en rækkevidde på ca. 2.000 km og således kan ramme mål i

Det bliver spændende. Den dag psykopatene Ahmajidejad (st?) trykker på
knappen vil Israel gengælde med en del bomber over alle Arabiske
storbyer.

World War III.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 01-11-06 16:56

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Det bliver spændende. Den dag psykopatene Ahmajidejad (st?) trykker på
> knappen vil Israel gengælde med en del bomber over alle Arabiske
> storbyer.
>
> World War III.

Ja, netop. Og paradokset er så: Hvis ikke alle forstandige indblandede
insisterer på at krigen, når den først er startet, netop skal brede
sig til en global krig, vil millioner dø.
Det forhindrer man ved at etablere en global plasmafase, som sørger
for, at hele scenariet vender tilbage til udgangspunktet. Hvorved alle
overlever.

Til orientering for Zeki kan det også beskrives som en time reversal
efterfulgt af en time re-reversal.

Jeg har masser af respekt for andre mennesker og deres meninger. Men
det kan godt knibe med respekten over for uvidenhed, der insisterer på
at være uvidende - og samtidig kræver respekt.
Steen Hjortsø

Fra : Zeki

Dato : 01-11-06 17:12

det kan godt knibe med respekten over for uvidenhed, der insisterer på
at være uvidende - og samtidig kræver respekt.

Problemet for dig er bare at det du præsenterer ikke er viden, men (luftige)
påstande.

Du har et problem med din ethos. Din teori om at Iran allerede har A-våben
virker langt mere utroværdig når du samtidig taler om "time reversal
(loop)".

Det svarer til at man påstår og argumenterer for at USA kendte til og/eller
planlagde 9/11 samtidig med at man påstår at halvdelen af jordens befolkning
i virkeligheden er aliens forklædt som mennesker og man dernæst klandrer dem
der ikke hopper på dén for at være "uvidende."

Men jeg vil da lade tvivle komme dig til gode: Hvilke empiriske beviser
eller erfaringer er der for/med "time reversal (loop)"?

Mvh
Zeki

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-11-06 17:52

<contra@tdcspace.dk> wrote:

> Ja, netop. Og paradokset er så: Hvis ikke alle forstandige indblandede
> insisterer på at krigen, når den først er startet, netop skal brede
> sig til en global krig, vil millioner dø.

Millioner vil dø uanset hvad. Det er kun hvis atomkrigen breder sig til
Prakistan-Indien at en milliard (eller mere) vil dø.

> Det forhindrer man ved at etablere en global plasmafase, som sørger
> for, at hele scenariet vender tilbage til udgangspunktet. Hvorved alle
> overlever.

Ahvad?????

> [...]
> det kan godt knibe med respekten over for uvidenhed, der insisterer på
> at være uvidende - og samtidig kræver respekt.

Jeg troro du skal snakke med nogle kompetente fysikere om dine "time
reversal" teorier. Det vil de være meget interesseret i. Nobelprisen
venter!

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 01-11-06 17:37

> [...]

> min person stort set uden undtagelse skal tilsvines af injurierende
> udtalelser fra nævnte personkreds, efter alt at dømme med tilknytning

Os, der er ansat i forsvarets efterretningstjeneste og politites ditto, (jeg
er
boss for begge) har faktisk ikke andet at give os til, da vi har outsourcet
bestrålingen af dig til et nord-koreansk firma.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-11-06 21:50

[...]

Så Hjortsø - Nu er der præcis en måned til at jeg må kalde dig
statsautoriseret dommedagstosse (hvis altså ikke jorden er "gået under"
inden)

Glæder du dig til din nye titel?

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-11-06 22:02

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse Ville det også være i orden, hvis
du selv blev udsat for tilsvarende
grove løgnagtige påstande og systematisk diskvalifikation af alt,
hvad du måtte have at meddele ?

FL skrev:

Hvis alt det jeg skrev, var noget sludder og vrøvl, og kun egnet til at gøre
bange mennesker endnu mere utrygge - så ja. Så var det vel, hvad jeg kunne
forvente?

/FL

Fra : Patruljen

Dato : 02-11-06 00:33

Frank Leegaard wrote:
> [...]
> bange mennesker endnu mere utrygge - så ja. Så var det vel, hvad jeg kunne

Der er nu en del spekulationer omkring Iran - Israel.

http://www.thefirstpost.co.uk/index.php?menuID=2&subID=1061

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-11-06 13:32

Patruljen wrote:

> Der er nu en del spekulationer omkring Iran - Israel.
>

> http://www.thefirstpost.co.uk/index.php?menuID=2&subID=1061

Jamen - Det meste at Hjortsø skriver om har da rødder i virkeligheden. Det
er jo bare hans konklusioner på virkeligheden der nogen gange sutter r..

/FL