Milde straffe for optøjer i Gellerup
Fra : Tveskaeg

Dato : 01-11-06 13:49

De skulle have været udvist alle 7 og det aldeles omgående!

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4054744/

"Milde straffe for optøjer i Gellerup
Syv unge mænd fra Århus-forstaden Gellerup slap i retten i Århus
onsdag med betydeligt mildere straffe, end anklagemyndigheden havde
lagt op til for voldsomme optøjer i Gellerup i juni.

Urolighederne skete i forbindelse med en antiislamdemonstration, som
provokerede de unge voldsomt. Derfor blev der smidt med sten og
kraftigt fyrværkeri mod bl.a. politiet.

Anklageren, vicepolitimester Villy Sørensen, krævede straffe på mellem
et år og fire måneders fængsel samt udvisning af to af de tiltalte.

Men domsmandsretten uddelte i stedet betydeligt mildere straffe på 10
til tre måneder, hvoraf flere er deltvist afsonede med
varetægtsfængslingen. Samtidig afviste retten blankt udvisningskravet
mod den ene tiltalte, mens udvisningen af den anden blev gjort
betinget af, om han undgår tilsvarende kriminalitet."

Fra : Jim

Dato : 01-11-06 16:02

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mod den ene tiltalte, mens udvisningen af den anden blev gjort
> betinget af, om han undgår tilsvarende kriminalitet."

Må man håbe på, at en eller anden mere retsbevidst person samler de dømte op
og smider dem i en container, der skal til Galapagos?

Fra : Malene P

Dato : 01-11-06 21:30

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> "Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Må man håbe på, at en eller anden mere retsbevidst person samler de dømte
op
> og smider dem i en container, der skal til Galapagos?

Hvad skulle det hjælpe? Så snart det begynder at blæse lidt på Galapagos,
sender staten charterfly for at hente dem "hjem" igen. Giv nu ikke Akaris
kone for gode ideer til sine ferierejser, mens hun befinder sig her i
landet.

Malene P

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-06 04:15

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

Øje-for-øje er muslim-leflende

Dom over muslim-vold mindskes, hvis forsvareren kan argumentere at
muslimerne følte sig provokeret af dansk demokrati.

Idealister fra anti-indvandrings-bevægelsen kaldes en provokation, så
man straffer muslimerne mildt.

Som om vi har opgivet at integrere muslimer ved at tale klart sprog om
demokratiets ytringsfrihed og demo-ret, som fremgår af grundloven.

I forhistorisk tid fandt mellemøst-folk på smålig gengældelse fx at
skade på legemsdel hos A udført af B skal modsvares af præcis samme
skade på B.

En sådan noget-for-noget smålighed er "efter bogen"(Gl. Testamente) og
er lovreligiøs, for en Gud der skal styre alt, behøver faste simple
regler i stedet for diskutabel intuition.

Domme mod voldsmænd bør mindske fremtidig vold.

Om voldsmandens overgreb indgår i en blodhævn-vendeta-spiral skal
dommeren ikke se på. Han skal mindske fremtidig kriminalitet , fx
udvise, og ikke se bagud , som om fortidig uretfærdighed kan gøres god
af ligelig gengældelse

Fra : Jim

Dato : 03-11-06 13:51

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sender staten charterfly for at hente dem "hjem" igen. Giv nu ikke Akaris
> kone for gode ideer til sine ferierejser, mens hun befinder sig her i

Er de først landet, så går der ikke længe, før komodovaranerne, der er
kønnere end perkernes hustruer, får færden af de nye beboere, og så er der
ikke meget at hente tilbage til lille Danmark.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-06 14:36

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
> [...]

Da Irland ikke ville betale skat, så sendte Oliver Cromvell en hær -
og oprørerne sendtes til Barbados - ikke på charterferie men for at
plukke sukkerrør - dengang da slaveri eksisterede andre steder end i
Hans Joergensens sjove fantasier om Faderhuset

> Er de først landet, så går der ikke længe, før komodovaranerne, der
> er kønnere end perkernes hustruer, får færden af de nye beboere, og
> så er der ikke meget at hente tilbage til lille Danmark.

PAs du på at HAns Joergensen ikke kommer efter dig og kritiserer din
opdragelse

Skod-mennekene i Jagtvej-huset mener han ikke man må kalde dyriske.
Der ligger ikke foragt i at sammenligne - metaforer er ikke kastevåben
som hvad bz udsætter medborgere bl.a. mig for.

Hcis adfærd er rotteformeringsagtig eller barbarisk så må vi bede Hans
udgive en liste over acceptable metaforer, som er folkelige, sjove og
PRÆCIST BESKRIVENDE

Hans er misundelig på at for de unge kristne rummer livet ARBEJDSGLÆDE
, som nok ikke kendes af bz
Hvis domina-herskerinden Ruth Evensen gad piske ham til at save brænde
ville han være en lykkelig mand

Fra : gb

Dato : 06-11-06 05:53

> Er de først landet, så går der ikke længe, før komodovaranerne, der er
> kønnere end perkernes hustruer, får færden af de nye beboere, og så er
> der ikke meget at hente tilbage til lille Danmark.

Der bor ikke komodovaraner på Galapagos. De bor på (TADAA.waw) øen Komodo i
Indonesien (http://www.komodonationalpark.org/).

Ved du iøvrigt hvad forskellen på en ren og en beskidt elefant er?

--
GB

Fra : Alucard

Dato : 06-11-06 06:38

On Mon, 06 Nov 2006 04:53:23 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:

>Der bor ikke komodovaraner på Galapagos. De bor på (TADAA.waw) øen Komodo i
>Indonesien (http://www.komodonationalpark.org/).
>
>Ved du iøvrigt hvad forskellen på en ren og en beskidt elefant er?

Ja, en ren har gevir...

Fra : Jim

Dato : 06-11-06 12:23

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in

> Der bor ikke komodovaraner på Galapagos. De bor på (TADAA.waw) øen Komodo
> Indonesien (http://www.komodonationalpark.org/).

Nå ja..
Hvad er det så de hedder de der øgler, der holder til på Galapagos?
Anyway, vi sender dem hen, hvor der er store varaner, hvis bid er dødeligt..
langsom død. *LOL*

> Ved du iøvrigt hvad forskellen på en ren og en beskidt elefant er?

Ja, rener er dyr, der lever i bl.a. Lapland.
Elefanter er store dyr med snabel. ;0)

Fra : N_B_DK

Dato : 06-11-06 13:57

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote in message
> [...]
> Hvad er det så de hedder de der øgler, der holder til på Galapagos?
> Anyway, vi sender dem hen, hvor der er store varaner, hvis bid er

Det ER Komodo varaner du tænker på, men de lever altså ikke på galapagos ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Jim

Dato : 06-11-06 14:14

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote in message

> Det ER Komodo varaner du tænker på, men de lever altså ikke på galapagos
> ;)

Hvis de havner på Galapagos, så må vi håbe på, at der er andre kryb til at
tage sig af dem.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-11-06 14:27

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote in message
> Hvis de havner på Galapagos, så må vi håbe på, at der er andre kryb
> til at tage sig af dem.

Det gør de heller ikke, hvorfra har du fået den ide at de skulle være på
galapagos øerne ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Jim

Dato : 06-11-06 15:15

> Det gør de heller ikke, hvorfra har du fået den ide at de skulle være på
> galapagos øerne ?

In the middle of nowhere...

Fra : gb

Dato : 07-11-06 04:28

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote in

> Ja, rener er dyr, der lever i bl.a. Lapland.
> Elefanter er store dyr med snabel. ;0)

Forkert! Forskellen på en ren og en beskidt elefant er cirka 35 kilo!
(Babar et al., Journal of Elephantology, 1985, vol. 236 pp 455-500)

--
GB

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-11-06 16:43

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> [...]
> mod den ene tiltalte, mens udvisningen af den anden blev gjort
> betinget af, om han undgår tilsvarende kriminalitet."

Jep - wilkommen zu der neuen herrenvolk! Allahu ackbar!

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk

Fra : Konrad

Dato : 01-11-06 17:46

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> De skulle have været udvist alle 7 og det aldeles omgående!

Hvad med dem, der provokerede de dømte udelukkende for at opnå dette?

Der er tale om utilbørlig grad overreaktion pga en bevidst provokation. Som
når du skubber til manden på gaden, fordi han vader ind i dig, eller du
ringer og truer meddebattører midt om natten, fordi din mor er kaldt nazist.

Fra : Frank

Dato : 01-11-06 22:16

Hej

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
>
> Hvad med dem, der provokerede de dømte udelukkende for at opnå dette?

Hvilken forbrydelse mener du at de har begået?

Mvh
Frank

--
Husk at krigen i Iraq er ført på samme grundlag som krigen om Kosovo

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-11-06 03:58

"Frank" <far@nospam.dk> wrote in message
> Hvilken forbrydelse mener du at de har begået?

De provokerede dem jo, det burde jo give fængselsstraf... (og ja det er
hjernedødt at bruge undskyldningen jamen de provokerede os jo :o )

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Konrad

Dato : 02-11-06 07:43

> De provokerede dem jo, det burde jo give fængselsstraf... (og ja det er
> hjernedødt at bruge undskyldningen jamen de provokerede os jo :o )

Selvfølgelig er det hjernedødt - men det var jo lige PRÆCIS dét, SIAD ville
opnå, og PRÆCIS derfor, at politiet ikke vil tillade lignende
demonstrationer (hvilket PRÆCIS også var dét, SIAD ville opnå)

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-06 12:51

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> [...]
> opnå, og PRÆCIS derfor, at politiet ikke vil tillade lignende
> demonstrationer (hvilket PRÆCIS også var dét, SIAD ville opnå)

Og Siad opnåede PRÆCIS at bevise at justitsministeriet foragter vor
grundlov - flot!

HAr nogen et gæt på den virkelige grund til, at Siad tror det kunne
skade dem hvis jeg var medlem hos dem?

Fra : @

Dato : 02-11-06 15:13

On Thu, 2 Nov 2006 03:57:43 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>De provokerede dem jo, det burde jo give fængselsstraf... (og ja det er
>hjernedødt at bruge undskyldningen jamen de provokerede os jo :o )

<<<<Det var ham den anden der begyndte med at slå igen>

en ting er at muhamedanske voldsforbrydere aldrig nogensinde vil
indrømme egen skyld og påtage sig ansvar for egne handlinger

en helt anden og meget værre ting er at der er personer som er klar
til at opfinde den ene mere syge undskyldning efter den anden for
disse muhamedanske voldsforbryderes gerninger

at en flok demonstranter måske kan provokere kan da aldrig undskylde
hverken voldelige angreb på demonstranterne eller på politiet

/Albert Camus/

Fra : Konrad

Dato : 02-11-06 07:42

"Frank" <far@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilken forbrydelse mener du at de har begået?

Hvor har jeg talt om forbrydelse?

Fra : Bo Warming

Dato : 04-11-06 08:50

"Frank" <far@nospam.dk> wrote in message

> Husk at krigen i Iraq er ført på samme grundlag som krigen om Kosovo

Ja, og Golf 1 hvor reklamefolk fabrikerede løgn om Saddam-skurkes
kuvøsedrab i Kuwait

Verden vil bedrages

Men derfor kan Golf 2 alligevel godt være det mindste af to onder

Stormagtspolitik går over alle danskeres forstand - vi limede os fast
til USA i 1943 , da vor tyskerkurs siden 1864 viste sig uheldig

Fra : Kim Larsen

Dato : 02-11-06 11:43

Tveskaeg skrev:
> De skulle have været udvist alle 7 og det aldeles omgående!

Kan vi ikke også udvise dig ?

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk