/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Reklame, Reklame, Reklame
Fra : Malene P


Dato : 31-10-06 18:58

I aftenens 1830-TV-Avis bragtes et omkring 5 minuters indslag i forbindelse
med Thomas Helmig's nye CD og det pointeredes kraftigt at CD'en er på gaden
allerede på mandag. "HUSK AT KØBE DEN", gjaldede det ivrige budskab fra
studieværten mere end mellem linierne. Jeg kalder den slags for
reklame -ikke nyheder. Men hvad mener i?

Malene P



 
 
Ukendt (31-10-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-10-06 19:29


"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:45478ed1$0$193$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>I aftenens 1830-TV-Avis bragtes et omkring 5 minuters indslag i forbindelse
> med Thomas Helmig's nye CD og det pointeredes kraftigt at CD'en er på
> gaden
> allerede på mandag. "HUSK AT KØBE DEN", gjaldede det ivrige budskab fra
> studieværten mere end mellem linierne. Jeg kalder den slags for
> reklame -ikke nyheder. Men hvad mener i?

Jeg mener det er god reklame.
Der er også reklame på andre kanaler.
Hvad vil du sige med indlægget ?



Allan Riise (31-10-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 31-10-06 19:31

Olsen <-> wrote:
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:45478ed1$0$193$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > I aftenens 1830-TV-Avis bragtes et omkring 5 minuters indslag i
> > forbindelse med Thomas Helmig's nye CD og det pointeredes kraftigt
> > at CD'en er på gaden
> > allerede på mandag. "HUSK AT KØBE DEN", gjaldede det ivrige budskab
> > fra studieværten mere end mellem linierne. Jeg kalder den slags for
> > reklame -ikke nyheder. Men hvad mener i?
>
> Jeg mener det er god reklame.
> Der er også reklame på andre kanaler.
> Hvad vil du sige med indlægget ?


Malene kan bare ikke li' DR, længere er den nu ikke.

Gad vide hvad hun mener om al den anden form for reklame der findes, f.eks.
i TV2's morgen tv, hvor der reklameres for alt fra musikere til
madskribenter/producenter.

--
Allan Riise



Malene P (31-10-2006)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 31-10-06 19:41


"Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:45479670$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Olsen <-> wrote:
> > "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > news:45478ed1$0$193$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > I aftenens 1830-TV-Avis bragtes et omkring 5 minuters indslag i
> > > forbindelse med Thomas Helmig's nye CD og det pointeredes kraftigt
> > > at CD'en er på gaden
> > > allerede på mandag. "HUSK AT KØBE DEN", gjaldede det ivrige budskab
> > > fra studieværten mere end mellem linierne. Jeg kalder den slags for
> > > reklame -ikke nyheder. Men hvad mener i?
> >
> > Jeg mener det er god reklame.
> > Der er også reklame på andre kanaler.
> > Hvad vil du sige med indlægget ?
>
>
> Malene kan bare ikke li' DR, længere er den nu ikke.
>
> Gad vide hvad hun mener om al den anden form for reklame der findes,
f.eks.
> i TV2's morgen tv, hvor der reklameres for alt fra musikere til
> madskribenter/producenter.

Det gør der, ja. Men her var der tale om DR.

Malene P



Konrad (31-10-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 31-10-06 19:58


"Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:45479670$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Gad vide hvad hun mener om al den anden form for reklame der findes,
f.eks.
> i TV2's morgen tv, hvor der reklameres for alt fra musikere til

Jeps - undtaget den periode, hvor pladebranchen krævede KODA-penge for de
solister der optrådte og fik uvurderlig gratis reklame - da stod selv TV2 af





Malene P (31-10-2006)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 31-10-06 19:40


"Olsen" <-> skrev i en meddelelse
news:454795d3$0$13990$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:45478ed1$0$193$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >I aftenens 1830-TV-Avis bragtes et omkring 5 minuters indslag i
forbindelse
> > med Thomas Helmig's nye CD og det pointeredes kraftigt at CD'en er på
> > gaden
> > allerede på mandag. "HUSK AT KØBE DEN", gjaldede det ivrige budskab fra
> > studieværten mere end mellem linierne. Jeg kalder den slags for
> > reklame -ikke nyheder. Men hvad mener i?
>
> Jeg mener det er god reklame.
> Der er også reklame på andre kanaler.
> Hvad vil du sige med indlægget ?

At DR fører sig frem med reklamer -det troede jeg ikke, de måtte.

Malene P



Allan Riise (31-10-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 31-10-06 19:50

Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:
> "Olsen" <-> skrev i en meddelelse
> news:454795d3$0$13990$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> >
> > "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > news:45478ed1$0$193$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > I aftenens 1830-TV-Avis bragtes et omkring 5 minuters indslag i
> > > forbindelse med Thomas Helmig's nye CD og det pointeredes
> > > kraftigt at CD'en er på gaden
> > > allerede på mandag. "HUSK AT KØBE DEN", gjaldede det ivrige
> > > budskab fra studieværten mere end mellem linierne. Jeg kalder den
> > > slags for reklame -ikke nyheder. Men hvad mener i?
> >
> > Jeg mener det er god reklame.
> > Der er også reklame på andre kanaler.
> > Hvad vil du sige med indlægget ?
>
> At DR fører sig frem med reklamer -det troede jeg ikke, de måtte.

Det er da en musisk nyhed at T. Helmig synger på Dansk igen, så det er da
til at forsvare.

--
Allan Riise



Malene P (31-10-2006)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 31-10-06 20:04


"Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:45479ac8$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:
> > "Olsen" <-> skrev i en meddelelse
> > news:454795d3$0$13990$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > >
> > > "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > > news:45478ed1$0$193$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > > I aftenens 1830-TV-Avis bragtes et omkring 5 minuters indslag i
> > > > forbindelse med Thomas Helmig's nye CD og det pointeredes
> > > > kraftigt at CD'en er på gaden
> > > > allerede på mandag. "HUSK AT KØBE DEN", gjaldede det ivrige
> > > > budskab fra studieværten mere end mellem linierne. Jeg kalder den
> > > > slags for reklame -ikke nyheder. Men hvad mener i?
> > >
> > > Jeg mener det er god reklame.
> > > Der er også reklame på andre kanaler.
> > > Hvad vil du sige med indlægget ?
> >
> > At DR fører sig frem med reklamer -det troede jeg ikke, de måtte.
>
> Det er da en musisk nyhed at T. Helmig synger på Dansk igen, så det er da
> til at forsvare.

Også at juble over at hans nye cd er på gaden mandag -og at opfordre til at
købe den? Sjovt som venstrefløjen er så large, når det gælder kammeraternes
muligheder for at tjene penge.

Malen P



Zeki (31-10-2006)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 31-10-06 20:13

"Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:45479ac8$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det er da en musisk nyhed at T. Helmig synger på Dansk igen, så det er da
> til at forsvare.

Der er intet i vejen med at bringe nyheden at Helmig nu synger på dansk igen
og har en ny CD på gaden, da DR jo også er forpligtet til at bringe danske
kulturnyheder. Men "husk nu at købe den!" er et decideret reklameslogan,
hvor jeg synes de går over grænsen, for her går de fra nyhedsformidlere til
anmeldere/sælgere.

mvh
Zeki



Allan Riise (31-10-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 31-10-06 20:18

Zeki <Zeki@nope.dk> wrote:
> "Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> skrev i en meddelelse
> news:45479ac8$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> > Det er da en musisk nyhed at T. Helmig synger på Dansk igen, så det
> > er da til at forsvare.
>
> Der er intet i vejen med at bringe nyheden at Helmig nu synger på
> dansk igen og har en ny CD på gaden, da DR jo også er forpligtet til
> at bringe danske kulturnyheder. Men "husk nu at købe den!" er et
> decideret reklameslogan, hvor jeg synes de går over grænsen, for her
> går de fra nyhedsformidlere til anmeldere/sælgere.


Det blev der heller ikke sagt, det er noget Malene har drømt sig til.

--
Allan Riise



JBH (31-10-2006)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 31-10-06 20:49


"Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:4547a17e$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Zeki <Zeki@nope.dk> wrote:
> > "Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> skrev i en meddelelse
> > news:45479ac8$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >
> > > Det er da en musisk nyhed at T. Helmig synger på Dansk igen, så det
> > > er da til at forsvare.
> >
> > Der er intet i vejen med at bringe nyheden at Helmig nu synger på
> > dansk igen og har en ny CD på gaden, da DR jo også er forpligtet til
> > at bringe danske kulturnyheder. Men "husk nu at købe den!" er et
> > decideret reklameslogan, hvor jeg synes de går over grænsen, for her
> > går de fra nyhedsformidlere til anmeldere/sælgere.
>
>
> Det blev der heller ikke sagt, det er noget Malene har drømt sig til.
>

Puds brillerne


TV AVISEN 18:30 - tirsdag 31. oktober 2006
a.. Ny dansk CD fra Thomas Helmig 18:50:48 (2:55 min.) - 1 af 1
Ja, nu skal vi til en af heltene fra min hjemby Århus. Den store hitmager
Thomas Helmig. Og netop det der med Århus, at vende hjem til sine rødder er
afgørende ord, når Helmig selv skal sætte ord på sin nye plade. En plade
hvor alletiders århusianske superstjerne efter seksten år med engelske
tekster, nu igen synger på dansk. Thomas Helmigs nye danske plade er i
butikkerne fra på mandag.



@ (31-10-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 31-10-06 21:27

On Tue, 31 Oct 2006 20:48:56 +0100, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

>
>"Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> skrev i en meddelelse
>news:4547a17e$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Zeki <Zeki@nope.dk> wrote:
>> > "Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> skrev i en meddelelse
>> > news:45479ac8$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> >
>> > > Det er da en musisk nyhed at T. Helmig synger på Dansk igen, så det
>> > > er da til at forsvare.
>> >
>> > Der er intet i vejen med at bringe nyheden at Helmig nu synger på
>> > dansk igen og har en ny CD på gaden, da DR jo også er forpligtet til
>> > at bringe danske kulturnyheder. Men "husk nu at købe den!" er et
>> > decideret reklameslogan, hvor jeg synes de går over grænsen, for her
>> > går de fra nyhedsformidlere til anmeldere/sælgere.
>>
>>
>> Det blev der heller ikke sagt, det er noget Malene har drømt sig til.
>>
>
>Puds brillerne
>
>
> TV AVISEN 18:30 - tirsdag 31. oktober 2006
> a.. Ny dansk CD fra Thomas Helmig 18:50:48 (2:55 min.) - 1 af 1
> Ja, nu skal vi til en af heltene fra min hjemby Århus. Den store hitmager
>Thomas Helmig. Og netop det der med Århus, at vende hjem til sine rødder er
>afgørende ord, når Helmig selv skal sætte ord på sin nye plade. En plade
>hvor alletiders århusianske superstjerne efter seksten år med engelske
>tekster, nu igen synger på dansk. Thomas Helmigs nye danske plade er i
>butikkerne fra på mandag.
>

gad vide hvad det næste bliver

mon Kellogg's får samme type omtale når de næste gang lancerer et nyt
produkt

"som er ude i butkkerne mandag"


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Malene P (01-11-2006)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 01-11-06 06:40


"Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:4547a17e$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Zeki <Zeki@nope.dk> wrote:
> > "Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> skrev i en meddelelse
> > news:45479ac8$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >
> > > Det er da en musisk nyhed at T. Helmig synger på Dansk igen, så det
> > > er da til at forsvare.
> >
> > Der er intet i vejen med at bringe nyheden at Helmig nu synger på
> > dansk igen og har en ny CD på gaden, da DR jo også er forpligtet til
> > at bringe danske kulturnyheder. Men "husk nu at købe den!" er et
> > decideret reklameslogan, hvor jeg synes de går over grænsen, for her
> > går de fra nyhedsformidlere til anmeldere/sælgere.
>
>
> Det blev der heller ikke sagt, det er noget Malene har drømt sig til.

Det kunne ikke siges tydeligere mellem linierne.

Malene P



Konrad (01-11-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 01-11-06 06:58


"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4548333d$0$12604$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> > Det blev der heller ikke sagt, det er noget Malene har drømt sig til.
>
> Det kunne ikke siges tydeligere mellem linierne.

Den med den "begejstrerede" studievært var vist også noget du læste "mellem
linierne", som så meget andet.




Malene P (01-11-2006)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 01-11-06 07:19


"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:4548374a$0$49203$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4548333d$0$12604$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> >
> > > Det blev der heller ikke sagt, det er noget Malene har drømt sig til.
> >
> > Det kunne ikke siges tydeligere mellem linierne.
>
> Den med den "begejstrerede" studievært var vist også noget du læste
"mellem
> linierne", som så meget andet.

Mon ikke hans kropssprog afslørede alt?

Malene P



Konrad (01-11-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 01-11-06 08:36


"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
news:45483c5c$0$12705$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> > Den med den "begejstrerede" studievært var vist også noget du læste
> "mellem
> > linierne", som så meget andet.
>
> Mon ikke hans kropssprog afslørede alt?

Det giver ingen mening at diskutere politik - ejheller indvandringspolitik -
på baggrund af personlige betragtninger over folks kropssprog. Især når det
gælder folk, som ikke har noget med politik at gøre.



Jim (01-11-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 01-11-06 10:25

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:4548374a$0$49203$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4548333d$0$12604$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>
>> > Det blev der heller ikke sagt, det er noget Malene har drømt sig til.
>>
>> Det kunne ikke siges tydeligere mellem linierne.
>
> Den med den "begejstrerede" studievært var vist også noget du læste
> "mellem
> linierne", som så meget andet.

Det var nøjagtigt, som da Otto Drankenburg kom med sin opsamlings-CD..
Her blev CD'en også holdt op for kameraet, så vi rigtig kunne se en Absolut
Otto fra dengang, Danmark var muhamedanerfrit.




@ (01-11-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 01-11-06 16:03

On Wed, 1 Nov 2006 06:57:33 +0100, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>
>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:4548333d$0$12604$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>
>> > Det blev der heller ikke sagt, det er noget Malene har drømt sig til.
>>
>> Det kunne ikke siges tydeligere mellem linierne.
>
>Den med den "begejstrerede" studievært var vist også noget du læste "mellem
>linierne", som så meget andet.
>
>

en ting er at komme med oplysninger om kunstneren


noget ganske andet er at oplyse at han har noget til salg

den slags er reklame


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Henrik Svendsen (31-10-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 31-10-06 19:48

On Tue, 31 Oct 2006 19:39:44 +0100, Malene P skrev:

> "Olsen" <-> skrev i en meddelelse
> news:454795d3$0$13990$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>
>> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:45478ed1$0$193$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>>I aftenens 1830-TV-Avis bragtes et omkring 5 minuters indslag i
> forbindelse
>>> med Thomas Helmig's nye CD og det pointeredes kraftigt at CD'en er på
>>> gaden
>>> allerede på mandag. "HUSK AT KØBE DEN", gjaldede det ivrige budskab fra
>>> studieværten mere end mellem linierne. Jeg kalder den slags for
>>> reklame -ikke nyheder. Men hvad mener i?
>>
>> Jeg mener det er god reklame.
>> Der er også reklame på andre kanaler.
>> Hvad vil du sige med indlægget ?
>
> At DR fører sig frem med reklamer -det troede jeg ikke, de måtte.

Det må de gerne .. så længe der er tale om reklame for noget
journalisterne og redaktørerne finder politisk korrekt. Så
giver de sig selv lov til at reklamere for de tvangsopkrævne
licenspenge.

Fuldkommen korrupt og Riise elsker det selvfølgelig.

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

Allan Riise (31-10-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 31-10-06 19:54

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:
> On Tue, 31 Oct 2006 19:39:44 +0100, Malene P skrev:
>
> > "Olsen" <-> skrev i en meddelelse
> > news:454795d3$0$13990$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > >
> > > "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > > news:45478ed1$0$193$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > > I aftenens 1830-TV-Avis bragtes et omkring 5 minuters indslag i
> > > > forbindelse med Thomas Helmig's nye CD og det pointeredes
> > > > kraftigt at CD'en er på gaden
> > > > allerede på mandag. "HUSK AT KØBE DEN", gjaldede det ivrige
> > > > budskab fra studieværten mere end mellem linierne. Jeg kalder
> > > > den slags for reklame -ikke nyheder. Men hvad mener i?
> > >
> > > Jeg mener det er god reklame.
> > > Der er også reklame på andre kanaler.
> > > Hvad vil du sige med indlægget ?
> >
> > At DR fører sig frem med reklamer -det troede jeg ikke, de måtte.
>
> Det må de gerne .. så længe der er tale om reklame for noget
> journalisterne og redaktørerne finder politisk korrekt. Så
> giver de sig selv lov til at reklamere for de tvangsopkrævne
> licenspenge.

Sludder, DR er ganske afvejet i deres journalistik, det vil komme frem når
DF kommer med deres makværk af et bestillingsarbejde.

> Fuldkommen korrupt og Riise elsker det selvfølgelig.

Nej, jeg mener bestemt ikke at DR skal bruge reklame, det er en publik
service kanal, og så undrer det mig at du skriver mig ind i dette uden at
have et af mine skriv med.

Men som jeg har skrevet andet sted, så kan det forsvares ved at det er en
nyhed at T. Helmig igen synger på Dansk.

Hvad mener du om bogprogrammer, skal de så heller ikke være på DR's
sendeflade, eller programmer som smagsdommerne?

Skal man heller ikke tage bøger op som politikere skriver?

--
Allan Riise



Henrik Svendsen (31-10-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 31-10-06 20:36

On Tue, 31 Oct 2006 19:54:15 +0100, Allan Riise skrev:

> Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:
>> On Tue, 31 Oct 2006 19:39:44 +0100, Malene P skrev:
>>
>>> "Olsen" <-> skrev i en meddelelse
>>> news:454795d3$0$13990$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>> >
>>> > "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>> > news:45478ed1$0$193$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>> > > I aftenens 1830-TV-Avis bragtes et omkring 5 minuters indslag i
>>> > > forbindelse med Thomas Helmig's nye CD og det pointeredes
>>> > > kraftigt at CD'en er på gaden
>>> > > allerede på mandag. "HUSK AT KØBE DEN", gjaldede det ivrige
>>> > > budskab fra studieværten mere end mellem linierne. Jeg kalder
>>> > > den slags for reklame -ikke nyheder. Men hvad mener i?
>>> >
>>> > Jeg mener det er god reklame.
>>> > Der er også reklame på andre kanaler.
>>> > Hvad vil du sige med indlægget ?
>>>
>>> At DR fører sig frem med reklamer -det troede jeg ikke, de måtte.
>>
>> Det må de gerne .. så længe der er tale om reklame for noget
>> journalisterne og redaktørerne finder politisk korrekt. Så
>> giver de sig selv lov til at reklamere for de tvangsopkrævne
>> licenspenge.
>
> Sludder, DR er ganske afvejet i deres journalistik,

Sludder. Per Rønne har også lige postet en undersøgelse, der
påviser, at danske journalister har slagside så det vasker til
det ekstremt venstreorienterede.

> det vil komme frem når
> DF kommer med deres makværk af et bestillingsarbejde.

??? Hvordan skulle det kunne påvise, at DR's røde lejesvende
sørger for "afvejethed"?

>> Fuldkommen korrupt og Riise elsker det selvfølgelig.
>
> Nej, jeg mener bestemt ikke at DR skal bruge reklame, det er en publik
> service kanal,

Måske forstod du ikke, hvilken slags reklame det er, der er
tale om i dette tilfælde.

> og så undrer det mig at du skriver mig ind i dette uden at
> have et af mine skriv med.

Hvorfor? Opfatter du da dig selv som en hellig person, der
ikke må omtales (eller tegnes), undtagen under helt særlige
omstændigheder?

> Men som jeg har skrevet andet sted, så kan det forsvares ved at det er en
> nyhed at T. Helmig igen synger på Dansk.

Vrøvl. Det kan ikke forsvares at reklamere for Helmig i DR
under nogensomhelst omstændigheder. Og så er det i øvrigt
komplet ligegyldigt, hvilket sprog Helmig synger på.

> Hvad mener du om bogprogrammer, skal de så heller ikke være på DR's
> sendeflade, eller programmer som smagsdommerne?

Ud med møget. DR må vælge .. enten er reklame tilladt, og så
skal alle have adgang til at få reklamen på lige hvilkår,
eller også må DR bare holde sig langt væk fra at reklamere for
nogetsomhelst.

> Skal man heller ikke tage bøger op som politikere skriver?

Ikke for at skamrose dem.


--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Kim Larsen (31-10-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 31-10-06 20:48

Allan Riise skrev:
> Olsen <-> wrote:
> > "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > news:45478ed1$0$193$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > I aftenens 1830-TV-Avis bragtes et omkring 5 minuters indslag i
> > > forbindelse med Thomas Helmig's nye CD og det pointeredes kraftigt
> > > at CD'en er på gaden
> > > allerede på mandag. "HUSK AT KØBE DEN", gjaldede det ivrige budskab
> > > fra studieværten mere end mellem linierne. Jeg kalder den slags for
> > > reklame -ikke nyheder. Men hvad mener i?
> >
> > Jeg mener det er god reklame.
> > Der er også reklame på andre kanaler.
> > Hvad vil du sige med indlægget ?
>
> Malene kan bare ikke li' DR, længere er den nu ikke.
>
> Gad vide hvad hun mener om al den anden form for reklame der findes, f.eks.
> i TV2's morgen tv, hvor der reklameres for alt fra musikere til
> madskribenter/producenter.

Malene bør have nogle bedre møbler at sidde i for hun har da helt
utroligt ondt i bagdelen over snart hvad som helst...

Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


Joakim (31-10-2006)
Kommentar
Fra : Joakim


Dato : 31-10-06 21:11

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:45478ed1$0$193$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>I aftenens 1830-TV-Avis bragtes et omkring 5 minuters indslag i
>forbindelse
> med Thomas Helmig's nye CD og det pointeredes kraftigt at CD'en er
> på gaden
> allerede på mandag. "HUSK AT KØBE DEN", gjaldede det ivrige budskab
> fra
> studieværten mere end mellem linierne. Jeg kalder den slags for
> reklame -ikke nyheder. Men hvad mener i?
>

Thomas Helmig?? Jeg er stadig rystet over DR's horrible vejrudsigt.



JBH (31-10-2006)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 31-10-06 21:45


"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4547adbe$0$49202$14726298@news.sunsite.dk...
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:45478ed1$0$193$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >I aftenens 1830-TV-Avis bragtes et omkring 5 minuters indslag i
> >forbindelse
> > med Thomas Helmig's nye CD og det pointeredes kraftigt at CD'en er
> > på gaden
> > allerede på mandag. "HUSK AT KØBE DEN", gjaldede det ivrige budskab
> > fra
> > studieværten mere end mellem linierne. Jeg kalder den slags for
> > reklame -ikke nyheder. Men hvad mener i?
> >
>
> Thomas Helmig?? Jeg er stadig rystet over DR's horrible vejrudsigt.
>

Ja, som gammel antennemontør har man ind i mellem måtte fortælle folk som
klager over dårlige billeder på "etteren" at det ikke er antennen, men
programmet det er galt med

mvh
JBH



Joakim (01-11-2006)
Kommentar
Fra : Joakim


Dato : 01-11-06 08:49


"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4547b5ea$0$928$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> Ja, som gammel antennemontør har man ind i mellem måtte fortælle
> folk som
> klager over dårlige billeder på "etteren" at det ikke er antennen,
> men
> programmet det er galt med
>

Jeg kan lige se det for mig.

Det må have givet mangen en latter.



Peter Bjørn Perlsø (01-11-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 01-11-06 16:43

Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:

> I aftenens 1830-TV-Avis bragtes et omkring 5 minuters indslag i forbindelse
> med Thomas Helmig's nye CD og det pointeredes kraftigt at CD'en er på gaden
> allerede på mandag. "HUSK AT KØBE DEN", gjaldede det ivrige budskab fra
> studieværten mere end mellem linierne. Jeg kalder den slags for
> reklame -ikke nyheder. Men hvad mener i?
>
> Malene P

Statsstøttet reklamevirksomhed. Jubiii.

Er Helmig ikke også på Finansloven?

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk
http://macplanet.dk
http://siad.dk

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408617
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste