De vil så gerne ha' Nasser! ;-)
Fra : Jesper

Dato : 31-10-06 06:40

CD har fået lavet en meningsmåling hos Gallup der siger, at hvis Nasser
Khader går over til dem, så vil CD storme ind i Tinget med 20 mandater.
CD har efterhånden igennem et stylkke tid bejlet kraftigt til Nasser,
men Nasser si'r altså nej til den gamle ridsede CD.

--
Jeg ved, hvor meget De, præsident Kim Il Sung, med al Deres
hengivenhed har arbejdet for dette vidunderlige lands

Fra : Konrad

Dato : 31-10-06 07:07

> CD har fået lavet en meningsmåling hos Gallup der siger, at hvis Nasser
> Khader går over til dem, så vil CD storme ind i Tinget med 20 mandater.

Troede først jeg havde sovet 5 måneder og 1 dag, da jeg læste det.

Fra : Jesper

Dato : 31-10-06 07:12

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

> Troede først jeg havde sovet 5 måneder og 1 dag, da jeg læste det.

Som sagt det er en ridset CD, den kører i samme rille som den gjorde for
5 md siden.

Fra : Allan Riise

Dato : 31-10-06 07:52

> Som sagt det er en ridset CD, den kører i samme rille som den gjorde
> for 5 md siden.

Eftersom "afspilleren" mener der er riller i en CD, tror jeg mere på en fejl
i selve afspilleren, det er der også mere empiri for at mene.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 31-10-06 11:28

"Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Eftersom "afspilleren" mener der er riller i en CD, tror jeg mere på en
> fejl i selve afspilleren, det er der også mere empiri for at mene.

Nej, CD skulle bare have ændret navn til LP (Leflen for Perkere).
De kører i samme rille og kan derfor med sindsro skuifte navn.

Fra : Allan Riise

Dato : 31-10-06 11:48

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

> Nej, CD skulle bare have ændret navn til LP (Leflen for Perkere).
> De kører i samme rille og kan derfor med sindsro skuifte navn.

Ja, at du er nød til at ændre præmisserne for at få ret, giver dig jo ikke
automatisk samme.
Jeg mener stadig det er afspilleren den er gal med.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 31-10-06 11:26

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Troede først jeg havde sovet 5 måneder og 1 dag, da jeg læste det.

Det Brune Punktum har skrevet en sang om CD...
"De vil i seng med de fleste.."

Fra : hanzen

Dato : 31-10-06 13:03

> [...]
> CD har efterhånden igennem et stylkke tid bejlet kraftigt til Nasser,
> men Nasser si'r altså nej til den gamle ridsede CD.

Han er populær i vide kredse den Nasser.
http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=816362/

En webside, som opfordrer den radikale Naser Khader til at stille op for
partiet CD, har flere overraskende og måske ikke helt ægte underskrivere,
herunder en vis Putin fra Moskva og en Marianne Jelved fra København.
Tidligere på dagen havde også Anders And fra Andeby underskrevet sammen med
Clark Kent, Metropolis, også kendt som Superman. En del af de 213
underskrivere tirsdag formiddag er direkte imod CD, fremgår det af
www.khaderkan.dk.

Lige nu er der 263 underskrivere så de 20 mandater er ikke inden for
rækkevidde i dette århundrede.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Konrad

Dato : 31-10-06 14:24

"hanzen" <hanzen@mailmig.dk> wrote in message

> Han er populær i vide kredse den Nasser.
> http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=816362/

Mest af alt, er han populær i Hvide kredse...

Fra : Sten Schou

Dato : 31-10-06 15:06

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Mest af alt, er han populær i Hvide kredse...

Hvis det er pigmenteringen du tænker på, så er det nok ikke helt fejl.

Hilsen Sten

Fra : hanzen

Dato : 31-10-06 15:14

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "hanzen" <hanzen@mailmig.dk> wrote in message

> Mest af alt, er han populær i Hvide kredse...

I vide hvide kredse?
--
hilzen
hanzen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-10-06 16:19

On Tue, 31 Oct 2006 15:13:56 +0100, hanzen skrev:

> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> I vide hvide kredse?

Vil du gerne vide det?

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Fra : hanzen

Dato : 31-10-06 16:30

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Vil du gerne vide det?

Det tror jeg ikke. Det hele er så ligegyldigt. CD er en død sild som ingen
interesserer sig for i vide kredse - og slet ikke i hvide kredse.
Det virker helt skørt at tænke sig N.K. skulle opgive en sikker plads for at
blive gallionsfigur for den politiske gren af Red Barnet.
C.D. gik sin undergang i møde da Erhard første gang slæbte sit uduelige
afkom med til møde.

--
hilzen
hanzen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-10-06 16:33

On Tue, 31 Oct 2006 16:30:10 +0100, hanzen skrev:

> [...]
> blive gallionsfigur for den politiske gren af Red Barnet.
> C.D. gik sin undergang i møde da Erhard første gang slæbte sit uduelige

Du har nok ret. Ingen gir' en hvid for CD. Ikke engang en
sort.

--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Fra : Konrad

Dato : 31-10-06 16:52

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
> On Tue, 31 Oct 2006 16:30:10 +0100, hanzen skrev:
>
> Du har nok ret. Ingen gir' en hvid for CD. Ikke engang en
> sort.

Dit hvid kender ingen grænser.

Fra : @

Dato : 31-10-06 17:13

On Tue, 31 Oct 2006 16:52:04 +0100, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
wrote:

>"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

>Dit hvid kender ingen grænser.

jo men grænserne er bare meget hvide

/Albert Camus/

Fra : Konrad

Dato : 31-10-06 17:27

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> jo men grænserne er bare meget hvide

Du blir' vel hvid af skræk bare du tænker på Naser Khader?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-10-06 20:16

On Tue, 31 Oct 2006 16:52:04 +0100, Konrad skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Dit hvid kender ingen grænser.

Jeg er bare så global.

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : Kim2000

Dato : 31-10-06 20:36

> [...]
> CD har efterhånden igennem et stylkke tid bejlet kraftigt til Nasser,
> men Nasser si'r altså nej til den gamle ridsede CD.

Nåja, så skidt med hans politisk tankegang ikke passer med CD. CD består af
nogle håbefulde levebrødspolitikere, der desperat forsøger at komme tilbage
til den halve million i årslån.

mvh
Kim

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-10-06 20:40

On Tue, 31 Oct 2006 20:35:49 +0100, Kim2000 skrev:

> Nåja, så skidt med hans politisk tankegang ikke passer med CD. CD består af
> nogle håbefulde levebrødspolitikere, der desperat forsøger at komme tilbage
> til den halve million i årslån.

Eller bare få begyndt på det. Fuldkommen enig. Det parti har
alle dage bestået af lutter pinligheder, der kun havde sig
selv på hjerte.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min