Integrationssport...
Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 29-10-06 19:03

Sådan foregår integration i Sverige:

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article237840.ece

Hvad foregår der dog oven i hovedet på indvandrerne?

Fra : Kim2000

Dato : 29-10-06 19:10

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:Tu6dndDf3NFBcdnYRVnyiA@giganews.com...
> Sådan foregår integration i Sverige:
>
> http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article237840.ece
>
> Hvad foregår der dog oven i hovedet på indvandrerne?

Det er komplet latterligt overhoved at nævne indvandrene i denne sammenhæng,
det er skuffende og frustrerede fodboldbøller der går amok. Det er set før
og er ikke noget isoleret indvandrefæmonen. Faktisk er det ret uinteressant
at det er indvandre. Eller hvordan? Hvis man skal bruge indvandrevinklen må
det være fordi der er en begrundelse for det? Mener tilhænger at dommeren
hjalp et "hvidt" hold eller hvordan? (I betragtningen af fodboldhold består
af alle mulige nationaliter og hudfarver så er det helt hen i vejret).

mvh
Kim

Fra : Konrad

Dato : 29-10-06 19:18

> [...]
sammenhæng,
> det er skuffende og frustrerede fodboldbøller der går amok.

Nope. Du har samme problem med tyrkiskdominerede indvandrerklubber
herhjemme. På et tidspunkt boycuttede divisionsforeningens dommere faktisk
flere klubber.

>Det er set før
> og er ikke noget isoleret indvandrefæmonen.

Nej, men det er ret gennemgående for klubber med særligt tyrkiske
tilhængere, at de er ualmindeligt dårlige tabere.

> [...]

består
> af alle mulige nationaliter og hudfarver så er det helt hen i vejret).

Jeg tror Danelaw aka Fairlights "pointe" er, at når nogle tyrkiske
fodboldtilhængere agerer sådan, så gør resten af verdens 1.4 mia muslimer
det også.

Måske er vi vidne til en helt ny Danelaw? Førhen skulle vi jo gætte
"verdenskriminelle" - måske får vi fremover "gæt ugens hooligan". Kom ikke
og sig, at der ikke sker produktudvikling i dk.politik!

Fra : Konrad

Dato : 29-10-06 19:10

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
> [...]
Ja, den er skidego'. Det er ikke første gang Assyriska har - UH 2-0 til
byens HOLD lige nu!!! .- har givet problemer.

> Hvad foregår der dog oven i hovedet på indvandrerne?

Hvis du tænker på tyrkere, når du skriver indvandrere, så helt korrekt.
Hooliganisme er et virkelig stort problem dernede. I resten af den muslimske
verden er det ikke et problem.

Fra : Kim2000

Dato : 29-10-06 19:18

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis du tænker på tyrkere, når du skriver indvandrere, så helt korrekt.
> Hooliganisme er et virkelig stort problem dernede. I resten af den

Så er det jo netop også det man skal have fat i; hooligans. Faktisk skulle
man ikke synes det kan være så svært at få styr på det, klubben skal bare
fradømmes 1-5 point når der er ballade. Hooliganserne ville hurtigt stoppe
(eller ende med at heppe på et hold i serie 6).

mvh
Kim

Fra : Konrad

Dato : 29-10-06 22:41

> Så er det jo netop også det man skal have fat i; hooligans.

Naturligvis.

> [...]
> fradømmes 1-5 point når der er ballade. Hooliganserne ville hurtigt stoppe
> (eller ende med at heppe på et hold i serie 6).

Den model er vist forsøgt i England, og det fik bare hooligans'ne til at
kamme over. Fodbold *er* en slags religion - har erstattet f.eks
nationalpatriotisme - så det er ikke noget man bare kan regulere væk, uden
at sætte noget andet i stedet (eller FÅ noget andet i stedet) Og nu vil jeg
se noget af det eneste jeg følger på TV, nemlig Columbo!

Fra : @

Dato : 29-10-06 19:48

On Sun, 29 Oct 2006 19:03:18 +0100, "-=* DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote:

>Sådan foregår integration i Sverige:
>
>http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article237840.ece
>
>Hvad foregår der dog oven i hovedet på indvandrerne?

det er minimalt

og størstedelen er:

AllahAllahAllahMuhammedMuhammedkorankoran
dræbvantrosvindræbvantrosvin

/Albert Camus/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-10-06 20:34

-=* DANELAW *=- wrote:
> Sådan foregår integration i Sverige:
>
> http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article237840.ece
>
> Hvad foregår der dog oven i hovedet på indvandrerne?

Man skal være mere end almindelig dum for at sætte fodboldvold og
indvandrervold i en sammenhæng. En typisk engelsk hooligang eller italiensk
tifiosi er bestemt ærkeengelske og ærkeitalienske.

Så der farves din hjerne igen af manglende overblik og konsekvenstænkning.

/FL

Fra : Michael Weber

Dato : 29-10-06 22:24

> [...]
e237840.ece

> Hvad foregår der dog oven i hovedet på indvandrerne?

*zZ*
Endnu et DF indlæg :)

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-10-06 22:31

Michael Weber wrote:
> "-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev
> [...]

Som Uffe Eller-Mand sagde i går i TV. Jeg vil ikke kritisere DF. Det gør de
forøvrigt glimrende selv ..

/FL

Fra : Michael Weber

Dato : 29-10-06 22:40

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Som Uffe Eller-Mand sagde i går i TV. Jeg vil ikke kritisere DF. Det gør

*rofl*
Så sandt så sandt.

> /FL

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Patruljen

Dato : 30-10-06 12:26

Frank Leegaard wrote:

> [...]
> tifiosi er bestemt ærkeengelske og ærkeitalienske.
>
> Så der farves din hjerne igen af manglende overblik og konsekvenstænkning.

He. Jeg vil mene, du hovedsageligt beskriver dit eget manglende
overblik.
Engelske eller italienske fodboldfans. Hvordan er det lige du får den
sammenligning ind i billedet ?

Vi taler om serie 3 - 9 hold. Absolutte bundskrabere, som almindeligvis
hygger sig, drikker en øl efter kampen etc. Lidt kondition og socialt
samvær. Er den almindelige recept og tilgang. Men ikke for adskillige
indvandrer - hold.

Vi har haft disse vanskeligheder også i Danmark. Modspillere og
dommere, der trues med tæsk. I en sammenhæng, som ikke har meget med
hverken engelske hooligans eller tifosies at gøre.
Jeg har selv oplevet forholdene, da jeg har været ungdomstræner i
flere sammenhænge.
Eksempelvis har jeg haft et hold, som skulle spille mod Tingbjerg
Jihad...
Ingen rar oplevelse, hverken for mine spillere, mig eller dommeren.

Hvordan kan det være, at i ikke kan diskutere sådanne vanskeligheder
uden irelevante henvisninger til DF ?

Regards Bruun

Regards Bruun

Fra : Konrad

Dato : 30-10-06 12:39

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

He. Jeg vil mene, du hovedsageligt beskriver dit eget manglende
overblik.
(...)
[...]
-----------
Det er vist dig der intet overblik har. I Danmark udgøres de hårdeste
hooligangrupper af fans fra sekundahold fra lavere rækker - såsom Frem og
AGF. Det er virkeligheden. De stærkt opreklamede "hooligans" fra FCK/BIF
udgør naturligvis et imageproblem for de pågældende klubber, særligt som
følge af mediebevågenheden - men de forsvinder ganske enkelt i det store
billede, fordi der er så mange tilskuere. Anderledes forholder det sig med
White Pride, f.eks, der jo virkelig skiller sig antalmæssigt ud, ift mængden
af øvrige fans - når de heilende hilser på spillerne.

Fra : Patruljen

Dato : 30-10-06 13:03

Konrad wrote:
> [...]
> White Pride, f.eks, der jo virkelig skiller sig antalmæssigt ud, ift mængden
> af øvrige fans - når de heilende hilser på spillerne.

Vi taler om forskellige sager -

"Nope. Du har samme problem med tyrkiskdominerede indvandrerklubber
herhjemme. På et tidspunkt boycuttede divisionsforeningens dommere
faktisk
flere klubber. "

Skrev du tidligere. -
Den svenske klub er et serie 3 hold.
Indvandrerhold er ikke Superligahold - kampene foregår under meget
anderledes forhold.

Hvordan tror du det er at spille mod Tingbjerg Jihad ?

Bruun

Fra : Konrad

Dato : 30-10-06 13:20

[...]

Og det står jeg ved.

Den svenske klub er et serie 3 hold.

Nu serie 4

Indvandrerhold er ikke Superligahold - kampene foregår under meget
anderledes forhold.

Korrekt. Det er "AllSvenskan"-hold, som spiller akkurat på samme vilkår som
alle andre svenske klubber.

Hvordan tror du det er at spille mod Tingbjerg Jihad ?

Kender dem ikke. Men du har ret i, at det er to forskellige sager. På den
ene side har vi en særlig tyrkisk fodboldkultur (grækerne er ikke bedre!)
hvor man generelt ikke kan tåle at tabe, eller få kendelser imod sig. De er
dog ikke hooligans, men "fanatikere", hvis man holder rangordenen
fan->supporter->fanatiker->hooligan i ed. Det gælder sørme også spillerne.
De planlægger jo typisk ingenting, men går over gevind når kampen går dem
imod - ligesom spillerne ikke er blege for at sparke modstanderen ned eller
nikke dommeren en skalle (!!! er faktisk sket med indvandrerklubber
herhjemme) På den ANDEN side har vi den ægte hooligankultur, hvor "kampen"
og den planlagte vold er i højsædet, ikke fodboldreligionen, og her har du
danskerklubberne. De laver jo ballade, uanset om de taber eller ej.

Btw : Håber du kan finde hoved og hale i ovenstående, for jeg kan ikke, og
jeg gider ikke sætte citationstegn på manuelt hver evig eneste gang.

Fra : Patruljen

Dato : 30-10-06 16:18

Konrad wrote:
> [...]
>
> Btw : Håber du kan finde hoved og hale i ovenstående, for jeg kan ikke, og
> jeg gider ikke sætte citationstegn på manuelt hver evig eneste gang.

Jeg ved da heldigvis godt, hvad jeg selv har skrevet

Jow. Jeg tænker, at det er forskellige boldgader - Jeg vil heller ikke
kalde det hooliganproblemer. Eksempelvis er det ofte dommerne som
bliver jagtet rundt.
Og det optræder i en sammenhæng, der almindeligvis ikke er så
konkurence minded. De fleste har opgivet en professionel karriere i de
kredse osv. etc.

Tingbjerg Jihad var et ungdomshold, som stillede op til en turnering ud
i gadefordbold.
Der var nogen hidsige starutter imellem.Som navnet kunne antyde, blev
der gået til vaflerne.

Rebards Bruun