Jagtvejsmentaliteten breder sig til Rådshu~
Fra : Neuman

Dato : 29-10-06 18:32

Mange taxachaufører er åbenbart med i det autonome pak:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/10/29/174423.htm?nyheder

Fra : Konrad

Dato : 29-10-06 19:00

"Neuman" <Neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Mange taxachaufører er åbenbart med i det autonome pak:
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/10/29/174423.htm?nyheder

Vi har jo set det før. Lastbilchauffører der blokerer motorvejene -
landmændene der kører i traktorer ind til Christiansborgs Slotsplads-
fiskerne der læsser fisk af på kajen - buschaufførerne der nægter at tage
imod betaling for billeter, som protest imod forholdene - flypiloterne der
melder sig kollektivt syge, pædagogerne der blokerer for børnehaverne i
øvrigt i forening med forældrene...Akja - vi har mange autonome, som
åbenbart sympatiserer med den ideologi der florerer på Jagtvej 69.

Fra : Kim2000

Dato : 29-10-06 19:06

"Neuman" <Neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Mange taxachaufører er åbenbart med i det autonome pak:
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/10/29/174423.htm?nyheder

Så ufaglært arbejde er vejen frem mener du? Skal vi gætte på de chaufører
slet ikke får løn, men en billet til showet og en autograf. I Danmark har vi
nogle arbejdsmarkedsregler og de skal overholdes. Også selvom man mener man
"gør Danmark kendt med et stort show". Hvilket i øvrigt kan siges ikke at
være grunden til man laver den slags shows. Man gør det for at tjene penge,
og det altså ved at spare på arbejdsomkostningerne.

mvh
Kim

Fra : Neuman

Dato : 29-10-06 19:24

> Så ufaglært arbejde er vejen frem mener du?

De danske, undskyld, de danskansatte taxichauffører er næppe mere
faglærte/kvalificerede til jobbet med at fragte folk rundt i KBH. De
danskansatte glemmer da vist at der til dagligt er holdt en hånd over dem i
form af begrænsede licenser så de ikke får FOR meget konkurrence.

> Skal vi gætte på de chaufører slet ikke får løn, men en billet til showet
> og en autograf.

De almindelige taxachauffører kommer da så vidt jeg ved ikke til at tabe
omsætning set ud fra en hver anden arbejdsdag?

Fra : Jim

Dato : 29-10-06 19:33

> [...]
> at være grunden til man laver den slags shows. Man gør det for at tjene
> penge, og det altså ved at spare på arbejdsomkostningerne.

Nu er der vel ingen, der tvinger de pågældende chauffører til at køre
kendiserne rundt.
Så kender vel betingelserne, inden de gør jobbet og får fornøjelsen.

Jeg har kun en ting at sige til den sag:
Forebyggende anholdelser af taxachauffører.

Fra : Pjensen73

Dato : 29-10-06 20:02

Jim skrev den 29-10-2006:
> [...]
>
> Jeg har kun en ting at sige til den sag:
> Forebyggende anholdelser af taxachauffører.

Ha ha. Ja, så kan man nok ikke få en taxa den dag.

Fra : Jim

Dato : 29-10-06 20:37

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Ha ha. Ja, så kan man nok ikke få en taxa den dag.

Det kan man nok ikke alligevel, hvis de alle skal blokere vejene med røde
faner op af soltaget.

Fra : Krumme

Dato : 29-10-06 20:24

> [...]
> at være grunden til man laver den slags shows. Man gør det for at tjene
> penge, og det altså ved at spare på arbejdsomkostningerne.

Kim, nu kunne jeg selv være en af dem som kunne fragte de VIPs rundt, og tro
mig jeg er nok langt mere kvalificeret til det end 99% af taxichaufførene!
uden overdrivelse!
Jeg har bare ikke det erhvervskort som de snakker om, idet det ikke kræves
der hvor jeg arbejder. Men modsat Taxachaufførene, kører jeg altså den slags
kørsel hver dag og modtager også træning i det.
Det kan kun kaldes en ting, brødnid.

Krumme

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-10-06 22:37

Krumme wrote:

> [...]
> kræves der hvor jeg arbejder. Men modsat Taxachaufførene, kører jeg
> altså den slags kørsel hver dag og modtager også træning i det.

Er det af brødnid til omtalte taxichauffører at du kalder dig krumme?

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-06 01:41

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Er det af brødnid til omtalte taxichauffører at du kalder dig
> krumme?

BRØDNID ER NOGET DER BØR BEKÆMPES AF EN FAIR PLA_Y STAT
Fagforeninger er ofte skadelige og man bør ikke kunne trække
kontingent fra i skat
Det er luksus, ligesom uddannelse som staten heller ikke bør røre

DEjligt hvis MTV kan gøres billig af idealisme - skal prof håndværkere
have brødnid mod bvz der ikke bru gte professionel arbejdskraft da de
havde brændt Jagtvej 69 og og skulle udbedre nødtørftigt?

Fra : Krumme

Dato : 30-10-06 05:11

> Er det af brødnid til omtalte taxichauffører at du kalder dig krumme?
>

> /FL

Hehe, næ det er det nu ikke. Det er et øgenavn jeg har haft de sidste 30 år

Fra : Kim2000

Dato : 31-10-06 17:59

"Krumme" <kkolsenFJERN@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der hvor jeg arbejder. Men modsat Taxachaufførene, kører jeg altså den
> slags kørsel hver dag og modtager også træning i det.

Jeg har gennem mit arbejde i forsvaret kørt med mandskab i over 8 år,
alligevel må jeg ikke transportere mine elever til et museum i byen. Sådan
er der nok så meget. Der er nu engang regler på området, er man imod dem må
man arbejde på at få dem ændret. Faktum er at hvis man vil lave
erhvervskørsel her i landet skal man have erhvervskort, og så er den ikke
længere.

mvh
Kim

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-10-06 23:54

Neuman wrote:
> Mange taxachaufører er åbenbart med i det autonome pak:
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/10/29/174423.htm?nyheder

Hvad i hede hule helvede har det med autonome, eller jagtvej 69,
at gøre?

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-10-06 23:59

Hans Joergensen wrote:

> Hvad i hede hule helvede har det med autonome, eller jagtvej 69,
> at gøre?

Husk på at et højrefjols´ hjerne er meget lidt nuanceret ..

Det er velsagtens protesten og demoen der er fællesnævneren ..

/FL

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-10-06 00:02

Frank Leegaard wrote:
> Husk på at et højrefjols´ hjerne er meget lidt nuanceret ..
> Det er velsagtens protesten og demoen der er fællesnævneren ..

Oh ja, det må du sguda nok have lov til at sige. Utroligt med nogle
folk :)

// Hans

Fra : Alucard

Dato : 30-10-06 06:55

On 29 Oct 2006 22:53:31 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Hvad i hede hule helvede har det med autonome, eller jagtvej 69,
>at gøre?

Mon det ikke har noget at gøre med holdningen:

"Hvis vi ikke får vores vilje, så skider vi bare på loven og gør som
det passer os alligevel"...?

Bare et gæt

Fra : Konrad

Dato : 30-10-06 06:58

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mon det ikke har noget at gøre med holdningen:
>
> "Hvis vi ikke får vores vilje, så skider vi bare på loven og gør som
> det passer os alligevel"...?
>
> Bare et gæt

Fartglade billister, gyllelandmænd, sorte fritidsfiskere, jyske
håndværkere - de er alle autonome?

Fra : Alucard

Dato : 30-10-06 07:05

On Mon, 30 Oct 2006 06:57:33 +0100, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Fartglade billister, gyllelandmænd, sorte fritidsfiskere, jyske
>håndværkere - de er alle autonome?

Forskellen på dem du nævner og på nogle (måske kun en) taxachaufører
er at taxachauførerne på forhånd truer med lovbrud for at score
billige point i pressen....

Fra : Konrad

Dato : 30-10-06 08:33

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Forskellen på dem du nævner og på nogle (måske kun en) taxachaufører
> er at taxachauførerne på forhånd truer med lovbrud for at score
> billige point i pressen....

Jeg kan ikke se, hvordan det adskiller dem fra pædagogerne, lufthavnens
pakkearbejdere, blokadevagter foran firmaer der bruger østeuropæiske
medarbejdere o.lign. Det er præcist det samme. Derimod kan jeg se, at du
åbenbart sidestiller de Autonomes aktiviteter med en fagforening der
strejker?

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-06 15:41

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message

> [...]
> at du
> åbenbart sidestiller de Autonomes aktiviteter med en fagforening der

Der er gode takter i Do It Yourself moralen blandt BZ i huset - men de
er uniformereede og meget uselvstændige og har slet ikke et
eksperiment kørende, som fortjener at blive videreført via foræring af
et nyt hus til dem

Og om taxa-ævl spår jeg at tre chafører laver lidt ulovlihged som ikke
generer MTV og det giver lidt PR til faglig kamp men har ikke
betydning ellers.

En klog hårdhændet eller udsultnings/udtørstning af jagtvejhuset
snarest kan derimod være effektiv til også at få Christiania på lovens
grund

Fra : Alucard

Dato : 30-10-06 16:35

On Mon, 30 Oct 2006 08:32:50 +0100, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
wrote:

> [...]
>medarbejdere o.lign. Det er præcist det samme. Derimod kan jeg se, at du
>åbenbart sidestiller de Autonomes aktiviteter med en fagforening der

En fagforening der strejker er ikke LOVbrud, men AFTALEbrud....

En fagforening der blokerer et firma er til gengæld lovbrud.....

Fra : Pjensen73

Dato : 30-10-06 10:01

Hans Joergensen formulerede spørgsmålet:

> Hvad i hede hule helvede har det med autonome, eller jagtvej 69,
> at gøre?

Hov hov. Må vi så lige få en ordenligt tone her?
Nej, de har ikke noge med de autonome og Jagtvej 69 at gøre. Jeg tror
ikke Taxachaufører går rundt og kaster med brosten og den slags.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-10-06 10:32

Pjensen73 wrote:
> Hov hov. Må vi så lige få en ordenligt tone her?

Næh! :)

> Nej, de har ikke noge med de autonome og Jagtvej 69 at gøre. Jeg tror
> ikke Taxachaufører går rundt og kaster med brosten og den slags.

Det gør de autonome som udgangspunkt heller ikke.

// Hans

Fra : Jim

Dato : 30-10-06 10:39

> Næh! :)

> Det gør de autonome som udgangspunkt heller ikke.

*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-10-06 11:07

Jim wrote:
> *LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Der er stadig hak i pladen?

// Hans

Fra : Konrad

Dato : 30-10-06 11:14

> Der er stadig hak i pladen?

Tror snarere han fejrer Lulas genvalg i Brasilien - et lettet glæsesskrig.
Jims næsegruse beundring for socialistiske sydamerikanske ledere er jo
nærmest legendarisk.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-10-06 11:28

Konrad wrote:
> Tror snarere han fejrer Lulas genvalg i Brasilien - et lettet glæsesskrig.
> Jims næsegruse beundring for socialistiske sydamerikanske ledere er jo
> nærmest legendarisk.

Ihvertfald må man antage at han ikke aner hvad "LOL" står for, siden
han skriver så mange O'er ;)

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-06 15:20

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse

> *LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

På sin vis er det sundt at Bondams spild af skattepenge på at behage
et ligeyldigt popmusik-firma, MTV, bliver skadet lidt, men blokaden
er ulovlig brud på menneskerettigheden, ejendomsret, og bør ikke
tillades - taxachaførulovlighed er så grotesk usympatisk som at bz
barrikaderer sig.

Fra : Jim

Dato : 30-10-06 16:02

> [...]
> taxachaførulovlighed er så grotesk usympatisk som at bz barrikaderer sig.

Taxachauffører er nok de sidste, der skulle brokke sig over brud på regler
og love.
De bryder med glæde færdselsloven hver evige eneste dag, når de bevæger sig
gennem den indre by i Kbh. med op mod 100 km/t.
At MTV er en gang pøptøser på speed giver ikke Taxa-kaj og Fætter Bimbam i
deres lånte Mercedes ret til at styre trafikken i København, som var det
deres ejendom.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-10-06 16:11

Jim wrote:
> De bryder med glæde færdselsloven hver evige eneste dag, når de bevæger sig
> gennem den indre by i Kbh. med op mod 100 km/t.

Næææh, Jim, der generaliserer.... det er jo ikke hver dag man ser det :)

// Hans

Fra : Alucard

Dato : 30-10-06 16:37

On 30 Oct 2006 09:32:03 GMT, Hans Joergensen

>Det gør de autonome som udgangspunkt heller ikke.

Hvorfor er det nødvendigt at putte "som udgangspunkt" ind...???

Fra : Pjensen73

Dato : 30-10-06 17:12

Hans Joergensen kom med følgende:

> Næh! :)

> Det gør de autonome som udgangspunkt heller ikke.

Nå nej. Det er jo politiets skyld, ikke?
Tror du taxachauffører vil kaste med brosten, hvis politiet anholdte
dem for at blokere trafikken?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 17:16

Pjensen73 wrote:
> Hans Joergensen kom med følgende:

> Nå nej. Det er jo politiets skyld, ikke?
> Tror du taxachauffører vil kaste med brosten, hvis politiet anholdte
> dem for at blokere trafikken?

Hvis de tog deres bopæl fra dem ville de nok ..

/FL

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-10-06 17:46

Frank Leegaard wrote:
> Hvis de tog deres bopæl fra dem ville de nok ..

Det kan ikke siges meget bedre.

// Hans

Fra : Jim

Dato : 30-10-06 17:48

> Det kan ikke siges meget bedre.

Du er godt nok nem at benove..

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-06 19:40

> Det kan ikke siges meget bedre.

Anerkender du at det lyves lodret når der påstås kun kultur og nul
bolig?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-10-06 00:34

Bo Warming wrote:
> Anerkender du at det lyves lodret når der påstås kun kultur og nul
> bolig?

Det har jeg ingen kommentar til.

// Hans

Fra : Pjensen73

Dato : 30-10-06 18:21

Efter mange tanker skrev Frank Leegaard:

> Hvis de tog deres bopæl fra dem ville de nok ..

Deres bopæl?
Der er ingen der tager nogens bopæl.
Ejendommen på Jagtvej 69 tilhøre Faderhuset og ikke de autonme
voldsmænd.

Fra : Neuman

Dato : 30-10-06 18:23

> Deres bopæl?
> Der er ingen der tager nogens bopæl.
> Ejendommen på Jagtvej 69 tilhøre Faderhuset og ikke de autonme voldsmænd.

Der er ikke noget at gøre. De røde aber _forstår_ simpelthen ikke at huset
ikke tilhører BZ'erne.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 19:46

Neuman wrote:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Der er ikke noget at gøre. De røde aber _forstår_ simpelthen ikke at
> huset ikke tilhører BZ'erne.

De har det til fælles med flere hundrede tusinder andre i dette land at de
ikke ejer deres bopæl.

Men det er jo nok for stor en mundfuld for højrefjolser at forstå ..

/FL

Fra : Jim

Dato : 30-10-06 19:56

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> De har det til fælles med flere hundrede tusinder andre i dette land at de
> ikke ejer deres bopæl.
>
> Men det er jo nok for stor en mundfuld for højrefjolser at forstå ..

Har du prøvet at skrive et indlæg uden at svine folk til?

Fra : Neuman

Dato : 30-10-06 20:02

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> Har du prøvet at skrive et indlæg uden at svine folk til?

Børn bliver hysteriske når de ikke kan argumentere.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 20:08

Neuman wrote:
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
>
> Børn bliver hysteriske når de ikke kan argumentere.

og folk vrøvler når de ikke kan læse / tænke ..

/FL

Fra : Neuman

Dato : 30-10-06 20:14

> og folk vrøvler når de ikke kan læse / tænke ..

Du mener den anden dag da du vedtog at jeg ikke havde en videregående
uddannelse fordi jeg er ryger?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 20:20

Neuman wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener den anden dag da du vedtog at jeg ikke havde en videregående
> uddannelse fordi jeg er ryger?

Det var sandelig ikke noget jeg mente - Det mente en artikel.

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 21:30

Neuman wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener den anden dag da du vedtog at jeg ikke havde en videregående
> uddannelse fordi jeg er ryger?

Man tvivler godtnok seriøst på at du kan have en vidergående uddannelse,
siden du ikke kan læse sådan en sølle artikel korrekt.

/FL

Fra : Jim

Dato : 30-10-06 21:22

> og folk vrøvler når de ikke kan læse / tænke ..

Så må du gå til læge med dit problem.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 21:28

Jim wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Så må du gå til læge med dit problem.

Det var vist kun et højrefjols der kunne finde på at gå til læge fordi nogen
omkring ham var fjolser ..

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 20:05

Jim wrote:

Der er ikke noget at gøre. De røde aber _forstår_ simpelthen ikke at

> Har du prøvet at skrive et indlæg uden at svine folk til?

Tænker du på det her?

"Der er ikke noget at gøre. De røde aber _forstår_ simpelthen ikke at huset
ikke tilhører BZ'erne."

Det var jo svar på det.

Sjovt nok piver højrefjolser altid når de får tilbage af samme mønt ..

Forskellen er så godtnok indrømmer jeg - at vi ikke slå huller i luften ..

/FL

Fra : Jim

Dato : 30-10-06 21:36

> [...]
>
> Sjovt nok piver højrefjolser altid når de får tilbage af samme mønt ..
>
> Forskellen er så godtnok indrømmer jeg - at vi ikke slå huller i luften ..

Så du erkender altså, at du er en af de røde aber?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 21:43

Jim wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Så du erkender altså, at du er en af de røde aber?

Jada .. I jeres øjne er alt til venstre for nazistpartiet jo røde aber ..

Men i almindelige tænkende mennesker. Nej ..

Nu er jeg jo heller ikke så stakkels at jeg behøver at kun give igen på når
jeg bliver angrebet. Jeg piver ikke. I piver konstant over tonen, selvom i
lige i indlægget før har svinet.

Det hænger nok sammen med lidt hjernekapacitet.

Anderledes kan det vist ikke være. For så kort kan en korttidshukommelse da
ikke være ..

/FL

Fra : Neuman

Dato : 30-10-06 21:56

> Det hænger nok sammen med lidt hjernekapacitet.
>
> Anderledes kan det vist ikke være. For så kort kan en korttidshukommelse
> da ikke være ..

For sidste gang:
Huset tilhører ikke de autonome, Københavns kommune, Bill Gates, CocaCola
eller nogle som helst andre end Faderhuset. Dette er afgjort i Landsretten.
Det har du måske et problem med at huske på?

Hvis du stadig ikke forstår at de små snotunger skal ud så pisser jeg gerne
budskabet til dig så snart vi får sne i gaderne.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 22:18

Neuman wrote:
> [...]
>
> Hvis du stadig ikke forstår at de små snotunger skal ud så pisser jeg
> gerne budskabet til dig så snart vi får sne i gaderne.''

Chancen er da også at de ryger ud. At de så er en dum foranstaltning er en
anden sag. Nu ser vi ..

/FL

Fra : Neuman

Dato : 30-10-06 20:17

> [...]
> ikke ejer deres bopæl.
>
> Men det er jo nok for stor en mundfuld for højrefjolser at forstå ..

Jeg har ikke læst om andre lejere der barrikaderer sig med kasteskyts pga
opsigelse af lejemål.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 21:29

Neuman wrote:

> Jeg har ikke læst om andre lejere der barrikaderer sig med kasteskyts
> pga opsigelse af lejemål.

Så har du nok læst for lidt. Normalt har de du så ikke læser om/hører om,
ikke styrke til at stå imod fogeden.

Det har folkene fra Ungeren muligvis

/FL

Fra : gb

Dato : 30-10-06 20:25

"Neuman" <neuman@hotmail.com> wrote in

> Der er ikke noget at gøre. De røde aber _forstår_ simpelthen ikke at
> huset ikke tilhører BZ'erne.

BZ'erne? Det er de autonome røvhuller, som holder stedet besat. BZ'erne har
ikke eksisteret i over tyve år.

--
GB

Fra : gb

Dato : 30-10-06 20:24

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in

> Deres bopæl?
> Der er ingen der tager nogens bopæl.

Nej, da der ikke er nogen, som har fokeregisteradresse på stedet.

--
GB

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 21:33

gb wrote:
> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in

> Nej, da der ikke er nogen, som har fokeregisteradresse på stedet.

Nu er folkeregisteradresse og bopæl jo ikke nødvendigvis det samme ..

Spørg enhver dyneløfterenhed fra kommunen.

For var det det, havde de jo ingen sager

Igen et eksempel på at man ikke kan tænke bredt som højrefjols.

/FL