Netværk på en computer.
Fra : Brian

Dato : 07-12-00 18:47

Hej NG

Jeg har en lille sjov ide som jeg tror jeg vil prøve. Men jeg ved ikke om
man kan. Kan man gøre sådan at man opretter et F:=Netværksdrev på en
computer hvor jeg og min mor kan have adgang til hver sin mappe når vi
logger på. Eller behøver man ikke et netværksdrev for det??? Altså ligesom
at jeg ikke kan få angang til min mors data hvis jeg er logget på min og
omvendt. Er det muligt. Håber nogle kloge it-hoveder kan svare mig på det.

BB

Fra : Polle PopHaar

Dato : 07-12-00 20:36

øh selvom svaret sikkert er FEjL 98 så kunne det da have været kanon, at
have fået det at vide
og ja det er en windows ting - skriv til noget ala

dk.fejlbehæftigedestyresystemer.fejl98

Eivind