En halal-hippie(?) smager integrationen...
Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 28-10-06 18:55

I Sydafrika er der også problemer med 3. verdensfolket:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article237694.ece

Men denne gang var det en kommunist, der fik sin egen medicin
at smage.

Fra : JP

Dato : 28-10-06 20:36

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:546dncaPMP_NBN7YnZ2dnUVZ8qCdnZ2d@giganews.com...
>I Sydafrika er der også problemer med 3. verdensfolket:
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article237694.ece
>
> Men denne gang var det en kommunist, der fik sin egen medicin
> at smage.

Fjols

Fra : Pjensen73

Dato : 28-10-06 22:13

JP har bragt dette til os:
> "-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
> meddelelse news:546dncaPMP_NBN7YnZ2dnUVZ8qCdnZ2d@giganews.com...

> Fjols

Er det det du kalder for modargumentation?

Fra : JP

Dato : 28-10-06 22:36

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> JP har bragt dette til os:

> Er det det du kalder for modargumentation?

Mod sådan en gang narværk kan der ikke argumenteres. Der står intet om at
det var 3. verdensfolket (hvad det så end er) der begik overfaldet. Man
behøver ikke at være kommunist fordi man har skrevet om apartheidtiden og
dens uretfærdigheder.
Og at "få sin egen medicin at smage" er et helt igennem tåbeligt udtryk for
en gammel kone der er blevet frarøvet.
Derfor : fjols,fjols, fjols
Og forøvrigt har jeg aldrig kaldt det modargumentation, fjols

Fra : wilstrup

Dato : 29-10-06 11:50

"JP" <jesperpedersen12@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> for en gammel kone der er blevet frarøvet.
> Derfor : fjols,fjols, fjols
> Og forøvrigt har jeg aldrig kaldt det modargumentation, fjols

Da Pjevsen ganske uhæmmet lyver når han ikke kan finde på argumenter, så kan
det ikke undre at han også skriver som han gør. Han er ikke blot et fjols,
men et stort fjols.

Fra : Pjensen73

Dato : 29-10-06 12:54

wilstrup:
> [...]
> det ikke undre at han også skriver som han gør. Han er ikke blot et fjols,

Og det skal jeg høre fra en mand, der påstår at DDR var demokratisk.
Du mener måske også at Nordkorea er demokratisk?

Fra : wilstrup

Dato : 30-10-06 20:33

> Du mener måske også at Nordkorea er demokratisk?

forhold dig til sagen, fjols - og ja, DDR var demokratisk -ikke perfekt, men
demokratisk, ja - Nordkorea kender jeg for lidt til til at udtale mig
skråsikkert om. Jeg har dog en indgroet skepsis for vestens
ludderkarleskribenter i diverse medier, der udtaler sig om et land, de
aldrig har besøgt.

Fra : Pjensen73

Dato : 30-10-06 21:43

wilstrup forklarede:
> [...]
> skråsikkert om. Jeg har dog en indgroet skepsis for vestens
> ludderkarleskribenter i diverse medier, der udtaler sig om et land, de aldrig

Har DR, (eller var det TV2) ikke været i nordkorea? Myndighedderne
skulle ihvert fald se, alt hvad de havde optaget.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-10-06 12:51

On Mon, 30 Oct 2006 20:32:37 +0100, wilstrup skrev:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>
> forhold dig til sagen, fjols - og ja, DDR var demokratisk -ikke perfekt, men
> demokratisk, ja

At blive kaldt et fjols af en med din demokratiforståelse er
vel nærmest en kompliment.

> - Nordkorea kender jeg for lidt til til at udtale mig
> skråsikkert om.

Du må i sandhed kende utroligt lidt til Nordkorea, hvis du
ikke kan udtale dig om hvorvidt, landet er demokratisk eller
ej.

Dit kendskab til Nordkorea kan sige at ligge på linie med dit
kendskab til demokrati (hvis vi går ud fra, du ved noget om
det hedengange DDR)

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : Michael Weber

Dato : 28-10-06 22:41

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> JP har bragt dette til os:

> Er det det du kalder for modargumentation?

Vi tager lige et lille citat fra artiklen :

"Gordimer blev lettere såret ved overfaldet,
der fandt sted torsdag morgen, da tre mænd trængte ind i hendes hus
gennem køkkenet og stjal smykker og penge."

Tilsyneladende et røveri.
Hvor kommer "3. verdensfolket" og integration ind i billedet ?
Sidder du inde med oplysninger du måske skulle dele med politiet i
Johannesburg ?
Metro Police
Tlf : (011) 375 5555

Do tell, do tell....

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : wilstrup

Dato : 29-10-06 11:54

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvor kommer "3. verdensfolket" og integration ind i billedet ?
> Sidder du inde med oplysninger du måske skulle dele med politiet i

Forvent ikke noget i den retning - Pjevsen lyver altid når han mangler
argumenter - det er der såmænd ikke noget nyt i.
Når han skal forsvare bøllemetoder bruger han blot løgnen som våben ved at
opfinde begivenheder der ikke har fundet sted for ligesom at understrege
kvaliteten af sin løgn. Det bliver den ikke mere overbevisende af, men
løgnen bliver større - det er en ting han har arvet efter Poul Nielsen, der
også er en infam løgner.

Fra : Pjensen73

Dato : 29-10-06 12:55

wilstrup har bragt dette til verden:

Fra : @

Dato : 29-10-06 19:00

On Sat, 28 Oct 2006 21:35:48 +0200, "JP" <jesperpedersen12@yahoo.dk>
wrote:

>"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
>meddelelse news:546dncaPMP_NBN7YnZ2dnUVZ8qCdnZ2d@giganews.com...

>Fjols

ja netop

hvis man hjælper kommunister til magen er man et fjols

/Albert Camus/

Fra : wilstrup

Dato : 30-10-06 20:34

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
> On Sat, 28 Oct 2006 21:35:48 +0200, "JP" <jesperpedersen12@yahoo.dk>
>
> hvis man hjælper kommunister til magen er man et fjols

naturligvis - hvem ville dog hjælpe en anden mand til sin hustru ?(magen) -

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 29-10-06 19:04

"JP" <jesperpedersen12@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Fjols

Næh, hun er forfatter...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-10-06 21:26

-=* DANELAW *=- wrote:
> I Sydafrika er der også problemer med 3. verdensfolket:
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article237694.ece
>
> Men denne gang var det en kommunist, der fik sin egen medicin
> at smage.

Din hjerne er syg ...

/FL

Fra : Pjensen73

Dato : 28-10-06 22:13

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-10-06 22:19

Pjensen73 wrote:

> Er det det du kalder for modargumentation?

Hvis det at man kan fryde sig over at en gammel dame er blevet overfaldet er
et argument for noget som helst. Så er min argumentation præcis og nøjagtig.

Men som sagt af en anden. Det er heldigivs at tone rent flag for hvilket
ækelt menneskesyn man har.

/FL

Fra : Michael Weber

Dato : 28-10-06 21:46

> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article237694.ece
>
> Men denne gang var det en kommunist, der fik sin egen medicin

Bliv endelig ved med den type indlæg.
Din retorik giver et fint billede af DF.

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : gb

Dato : 28-10-06 23:31

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote in

> Din retorik giver et fint billede af DF.

Din retorik viser tydeligt, hvilken polemisk idiot du er.

--
GB

Fra : Michael Weber

Dato : 29-10-06 03:23

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> "Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote in

> Din retorik viser tydeligt, hvilken polemisk idiot du er.
>
> --
> GB

"Idiot" ?
Er "idiot" det bedste du kan komme op med ?!
*suk*

Med venlig hilsen
Michael Weber