Forbyd Islam
Fra : Pjensen73

Dato : 27-10-06 21:35

Jeg kunne godt tænke mig at starte en debat om, vi skal forbyde islam i
Danmark.
Hvad syntes i?
Kom gerne med fordele og ulemper.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 27-10-06 22:10

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt tænke mig at starte en debat om, vi skal forbyde islam i
> Danmark.
> Hvad syntes i?
> Kom gerne med fordele og ulemper.

Det skulle du nok have skrevet i 1961, nu er det forsent. DK bliver et
kalifat omkring 2070.

Fra : Pjensen73

Dato : 28-10-06 01:16

Poul Nielsen:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>>

> Det skulle du nok have skrevet i 1961, nu er det forsent. DK bliver et
> kalifat omkring 2070.

Det har du nok ret i. Sålænge halalhipierne forsvare "fredens"
religion.

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-06 18:41

> Det skulle du nok have skrevet i 1961, nu er det forsent. DK bliver et
> kalifat omkring 2070.

Ifølge svinene selv, så vil det ske i 2030 - ikke 2070.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 27-10-06 23:06

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt tænke mig at starte en debat om, vi skal forbyde islam i
> [...]

Du vil forbyde en trosretning? Så kommer du i konflikt med grundloven.....
Vil du gerne have et ensrettet samfund? - Hvor mon vi har hørt det før? - nå
ja, Tyskland ca. 1933-1945.
Du er et lille menneske "Pjensen73". Du er bange for hvad du ikke forstår -
eller ikke evner at forstå...
Hvis du prøver - hvilket nok ikke er muligt - at vende det 180 grader, så
kan du se det, som en opgave i at forstå andre kulturer. Der med ikke sagt,
at alt hvad muslimerne gør et rigtig - langtfra...
Syntes du er et pjok, da du ikke har "nosser" til, at skrive under dig eget
navn... Hvad siger det om dig..?

/Johnny

Fra : N_B_DK

Dato : 27-10-06 23:43

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message
> Syntes du er et pjok, da du ikke har "nosser" til, at skrive under
> dig eget navn... Hvad siger det om dig..?
>
> /Johnny

Du er ligeså anonym som han er, ville du blive glad hvad han skrev Kim
Petersen ? er han mere reel i sine holdninger så, eller mangler du bare at
indse at 99.999% på usenet er anonyme overfor os andre herinde, det er kun
ens ISP der kender vores identitet.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 28-10-06 11:26

N_B_DK skrev:

> [...]
> at indse at 99.999% på usenet er anonyme overfor os andre herinde, det
> er kun ens ISP der kender vores identitet.

Tyv tror vist - jvf. det gamle ordsprog - at hver mand stjæler?

Udover at jeg i mit oprindelige brugernavn "anderspj" nøjedes med
initialerne for mellemnavn og efternavn af pladshensyn har jeg så vidt
jeg ellers husker _altid_ underskrevet mig med mit fulde navn. Jeg synes
simpelthen det er en ussel og fej indstilling at visse personer - om det
så måtte være "på grund af frygt for repressalier" - ikke tør står ved
deres egne fordømte holdninger, men derimod gemmer sig bag enten
elefanthuer i demonstrationer (hvilket da gudskelov også er blevet
forbudt) eller sviner andre til under anonyme brugernavne på nettet.

Det er for mig at se et absolut hovedprincip i ytringsfriheden, at man -
fordi man netop også ifølge Grundlovens §77 ytrer sig under ansvar for
domstolene - er pålagt at stå frem under eget navns nævnelse, hvis man
altså har noget som helst reelt at sige: Ellers befinder man sig bare på
niveau med de usle, anonyme brevkasseskribenter, der ikke tør stå ved
deres mere eller mindre kontroversielle meninger i al offentlighed, og
som de fleste ansvarlige redaktører derfor også blankt afviser at trykke
indlæg fra.

Jeg skulle i øvrigt hilse og sige at jeg hidtil ikke har oplevet den
mindste negative konsekvens af at skrive åbent under eget navn på
nettet, til trods for at jeg måske nok har svinet en del temmeligt
voldelige grupper (især islamister, kriminelle
andengenerationsindvandrere, rockere, nynazister og autonome) godt og
grundigt til vebalt, så jeg forstår altså ikke helt, hvad det er, folk
"frygter" ved at stå frem under eget navn herinde: Okay, nu hører man jo
efterhånden så småt rædselshistorier om at det i forbindelse med
karriere og arbejdsliv skulle kunne være "skadeligt" at man altså skulle
kunne blive Googlet af en eventuel arbejdsgiver i forbindelse med
jobansøgelse, men det kan fandme heller ikke være rigtigt at man
ligefrem søges kujoneret fra deltagelse i en udmærket og demokratisk,
politisk samfundsdebat under trusler på sit levebrød, sådan som det
blandt andet er set i den svinske sag om ultravenstreorienterede mediers
svinske smædekampagne imod den ellers ganske elskværdige
filosofimagister Henrik Gade Jensen dengang han oprindeligt var ansat
hos den daværende kirkeminister Tove Fergo: Så meget desto vigtigere er
det altså også at andre står offentligt frem i stedet for at bøje sit
hovede og derigennem indirekte acceptere sådanne "berufsverbot"-tilstande...

Anders Peter Johnsen

Fra : N_B_DK

Dato : 28-10-06 11:53

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:45433011$0$84041$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Tyv tror vist - jvf. det gamle ordsprog - at hver mand stjæler?

Jeg kunen også skrive Hans Andersen, det beviser bare ikke noget som helst,
og jeg skjuler mig på ingen måde, min ISP kender udemærket godt hvem der
bruger den og den ip fra deres adresse pool.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : wilstrup

Dato : 28-10-06 12:26

meddelelse news:45433011$0$84041$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> elefanthuer i demonstrationer (hvilket da gudskelov også er blevet
> forbudt) eller sviner andre til under anonyme brugernavne på nettet.

At du ikke har oplevet problemer betyder jo ikke at andre ikke har. Lad gå
med at blive tilsvinet verbalt, men når man får trusler om henvendelser til
ens arbejdsplads med "bekymringer" om at man skulle være kriminel af den ene
eller anden art, få hængt sin arbejdsplads ud på nettet fordi vedkommende
der gør det er fuldkommen ligeglad hvem man skader og undskylder det med at
man jo bare kan vise en anden holdning til tingene, har været udsat for
telefonchikane om natten, hvor det er gået ud over ens børn og ægtefælle,
ja, så er det klart at man kan forbande den dag, man skrev under eget navn i
nyhedsgrupperne.

Af en eller anden mystisk grund er jeg derfor enig med N_B_DK, da det er
indholdet der burde tælle og ikke navnet -men netop det er jo det springende
punkt: tilsvining af personer med navns nævnelse, trusler via e-mails og
telefoner, henvendelser til ens arbejdsplads om "mistanker" om kriminel
adfærd etc. kan jo netop være en god grund til at man skriver under
pseudonym - at jeg aldrig har gjort det, ændrer ikke ved det faktum at jeg
måske - set i bagklogskabens giftgrønne lys- burde have gjort det.

Jeg har aldrig kontaktet folk privat - hverken via e-mail eller telefon -
med det eksplicitte formål at genere dem, ejheller har jeg truet dem med
vold eller lignende uanset hvor forargeligt jeg synes at de har handlet,
hvor nederdrægtigt de har ageret eller hvor svinsk de har opført sig, men
jeg ser at flere har været udsat for dette, mig selv inklusive. Det fratager
en lysten til at være en slags "Holger Danske", der kæmper uden at dølge
"åsyn og navn" -

Det morsomme er jo at fordi andre kommer til som tilsyneladende skriver
begavet som en selv, bliver mistænkt for at være mig.

Hvis jeg nu havde kaldt mig Petersen, ville ethvert forsøg på at genere
disse mennesker jeg omtaler, jo falde til jorden med et brag- kun fordi mit
navn er let at adskille fra de øvrige, nemlig navnet Wilstrup, som mange kan
huske fra analyseinstituttet med næsten samme navn, og det forhold at jeg
naturligvis ikke hører til flertallet herinde blandt de politisk aktive, gør
at de stakkels mennesker, der har vovet sig ind i gruppen er blevet skældt
ud for at være mig, uanset hvor afdæmpede de har været.

Det, der imidlertid er lærerrigt er jo at de nye, der skriver her, har fået
en særdeles god behandling og fået gode svar og debatter igang med selv de
værste på højrefløjen, pludselig er blevet udsat for grovheder, fordi nogle
fjolser har ment at de ved ip-adresser og alskens hokus-pokus har ment at
deres navne var lig med mig - så er det gået fløjten med den urbane tone,
for uden at de har en kinamands chance til at forsvare sig, har disse før så
urbane personligheder pludselig slået om og har behandlet dem som de samme
behandler mig - endnu en grund til at skrive under pseudonym eller holde sig
væk.

Der skal en hel del til at skræmme mig, men naturligvis er det kendt at jeg
er lærer og dermed kan man naturligvis finde på en masse trusler eller
chikanerier mod mig i den anledning. Også grovheder i stil med: "skal vi
ikke anonymt kontakte ´Wilstrups arbejdsgiver på grund af nogle borgeres
bekymring for om han skulle være pædofil" eller om han skulle "indoktrinere"
børnene med sine politiske holdninger, eller "kontakte arbejdsgiveren for at
han kan ´"holde øje med ham" eller "det er godt at mine børn ikke går på din
skole" eller "det er ikke noget under at du ikke har drevet det til noget
udover at være skolelærer"-

Grænsen hos mig gør altså når man benytter sig af den viden man har om mit
job til at genere mig personligt eller når man kontakter mig privat,
udsætter mine børn for rædsel ved natlige telefonopringninger (også selvom
man siden hævder at have været fuld - åbenbart ikke fuld nok til ikke at
kunne finde mit telefonnummer, som af flere grunde skal være offentligt)
eller chikanerer min hustru på sin arbejdsplads eller i det hele taget
udsætter mig for ærerørige krænkelser ved udhængning på nettet af løgnagtige
påstande som man desværre ikke kan gribe rigtig ind over for, da de befinder
sig på kanten af loven.

At blive generet personligt i en nyhedsgruppe, er noget jeg efternånden er
vant til , og jég holder mig heller ikke altid tilbage, når folk har generet
mig ganske længe, men jeg kunne aldrig drømme om at lade det udflyde til
folks arbejdspladser eller privatliv - derfor er det lidt rystende at man -
fordi man skriver under eget navn og altid har gjort det - bliver chikaneret
groft som tilfældet er.

Du har jo heller ikke fortalt hvad du bestiller, ligesom NoTrabajo, der p.t.
er i arbejde skriver ElTrabajo samtidig med at han kan udøve sin galde mod
muslimer og andre, han ikke kan lide, selvom han er hamrende asocial selv.

Så stop hykleriet - lad folk skrive under det navn de ønsker og se på
indholdet fremfor "personen" -

Hvis jeg skulle finde på at skrive under et andet navn, vil mine ganske
fornuftige synspunkter naturligvis blive betragtet som sådan, medens jeg -
med samme synspunkter, blot skrevet under mit rigtige navn, ville møde
fordømmelse, chikane, verbal overfald og andre af førnævnte
ubehageligheder.´Sådan er vilkårene åbenbart i denne gruppe, så derfor er
tesen med at gå efter bolden fremfor manden, noget bragesnak som ingen
overholder, og du har heller ikke gjort det bedre med dine udfald.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 28-10-06 14:20

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ja, så er det klart at man kan forbande den dag, man skrev under eget navn

Jeg tror at enhver der læser Arnes fortid på google kan se at han er så
fyldt med løgn at trodser alt. Arne har i fuldt overlæg generet folk så
groft at de i raseri har ringet til ham privat. Der er altså ikke tale om et
offer på nogen måde. På et tidspunkt for en 5-7 år siden var de
venstreorienterede i overtal i gruppen og chikanerier imod de der var imod
indvandringen var hverdagskost og Arne var med i løjerne. Tit gik Arne efter
personen og ikke efter bolden, jeg erindrer at Arne blærede sig for eks Ole
Kreiberg med at han vidste en masse om Ole´s familie og det nummer har han
lavet masser af gange. Mage til hykler skal man lede længe efter.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 28-10-06 14:43

"Poul Nielsen" <mega@lan.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kreiberg med at han vidste en masse om Ole´s familie og det nummer har han
> lavet masser af gange. Mage til hykler skal man lede længe efter.

Arne Wilstrup, Er en grimme krabat alt hans ondskab ser han sig ikke i stand
til at komme af med på anden måde end her i gruppen, det kommer sig af han
skulle steriliseres så blev han kastreret i stedet.

Mvh Kurt

Fra : wilstrup

Dato : 29-10-06 11:41

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> til at komme af med på anden måde end her i gruppen, det kommer sig af han
> skulle steriliseres så blev han kastreret i stedet.
>
> Mvh Kurt

Det må være surt at hedde Kurt - især hvis ens danske sprog er så
ubehjælpsomt som dit!

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 30-10-06 10:21

> Det må være surt at hedde Kurt - især hvis ens danske sprog er så
> ubehjælpsomt som dit!

Du er et egoistisk møgdyr Arne Wilstrup:))))))

( Så kan det ikke undre at han har fået kniven. Wilstrup)

Mvh Kurt

Fra : wilstrup

Dato : 29-10-06 11:39

> [...]

> Kreiberg med at han vidste en masse om Ole´s familie og det nummer har han
> lavet masser af gange. Mage til hykler skal man lede længe efter.

Det er naturligvis løgn - jeg har aldrig hævdet at vide noget om Ole
Kreibergs familie - men du kan da forsøge at dokumentere det.
Og uanset hvad, så er det ikke berettiget at blive kontaktet via telefon om
natten, hvor ens børn bliver opskræmt - ligeledes er det heller ikke i orden
at man henvender sig til ens arbejdsplads med falske rygter som følge af
debatter her i gruppen.

Men du fortsætter med dine tilsvininger, selvom jeg havde fået forståelsen
af at du ville afstå fra den slags i forbindelse med mig - tja, man bliver
klogere - og konstaterer at man i hvert fald ikke kan stole på højrefjolser.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 29-10-06 11:53

Mega røvhul "wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Poul Nielsen" <mega@lan.com> skrev i en meddelelse
>

> Det er naturligvis løgn - jeg har aldrig hævdet at vide noget om Ole
> Kreibergs familie - men du kan da forsøge at dokumentere det.

Check selv google røvhul

- ligeledes er det heller ikke i orden
> at man henvender sig til ens arbejdsplads med falske rygter som følge af
> debatter her i gruppen.

Jamen stakkels dig. Kalder du dine udgydelser for debat ??. Jamen så vil jeg
sku nødig være i nærheden af røvhullet når han blev voldelig.

> [...]
> af at du ville afstå fra den slags i forbindelse med mig - tja, man bliver
> klogere - og konstaterer at man i hvert fald ikke kan stole på

Nu skal jeg sige dig en ting røvhul, vi to lavede en aftale om at du ikke
mere ville nævne min fortid med spjældet tilgengæld for at jeg så ikke ville
skrive dit navn i forbindelse med pædofili. Det var sådan en aftale du bad
om.

Fra : wilstrup

Dato : 29-10-06 12:08

> Check selv google røvhul

Dine latrinære udgydelser kan du holde for dig selv. Din påstand, din
bevisførelse.

> - ligeledes er det heller ikke i orden
>>
> Jamen stakkels dig. Kalder du dine udgydelser for debat ??. Jamen så vil
> jeg
> sku nødig være i nærheden af røvhullet når han blev voldelig.

du behøver skam ikke at omtale dig selv hele tiden, jeg ved godt hvem du er!

> højrefjolser.
>>
> Nu skal jeg sige dig en ting røvhul,

Du behøver ikke at præsentere dig hele tiden.

> [...]
> ville
> skrive dit navn i forbindelse med pædofili. Det var sådan en aftale du bad

tja, det var nu ikke det, jeg havde til hensigt, men blot at gøre tonen mere
urban - det er åbenbart det du missede - jamen, så forklarer det jo sagen
med al ønskelig tydelighed: når man skal forsøge at lave aftaler med
højrefjolser, så skal man sørge for at stave tingene for dem, så der slet
ikke er nogen tvivl tilbage. Det forsømte jeg naturligvis - ak, ja! så blev
man så klog: højrefjolser skal have pindet alting ud i små bidder -ellers
kan de ikke fordøje det eller forstå det.

Hvad angår dit spjældophold, så er det jo sandhed, medens det at du kalder
mig for pædofil IKKE er sandhed, så det er da en underlig ordning, ´hvis du
tror at det er det eneste jeg sigtede til.

Jeg beder dig blot om at lade være med at lyve - hvor svært kan det være?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 29-10-06 12:11

Mega røvhullet "wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> tror at det er det eneste jeg sigtede til.
>
> Jeg beder dig blot om at lade være med at lyve - hvor svært kan det være?

Aha skal jeg forstå det sådan at du ikke har et problem med at Jeg citerer
dig for din udtalelser ang pædidofili. Det var dig der ønskede denne aftale
skal vi ophæve den fordi så går jeg igang igen. Du skal nemlig ikke genere
mig Røvhul.

Fra : wilstrup

Dato : 30-10-06 20:13

> [...]
> aftale
> skal vi ophæve den fordi så går jeg igang igen. Du skal nemlig ikke genere

´
Du præsenterer dig igen og igen - du behøver ikke at gøre det. Jeg ved godt
at du hedder 'Røvhul, men det er ikke sådan at jeg er så tungnem at jeg har
glemt dit navn.

Du kan ophæve hvad du vil -jeg mindes ikke at have indgået anden aftale med
dig end at du holder dig fra usandheder om mig og jeg til gengæld undlader
at fortælle sandheden om dig.

'Som sagt: det er sandt at du har en dom for vold og har siddet inde og
ruske - det har du selv offentliggjort.
Det er til gengæld ikke sandt at jeg er pædofil eller at jeg har sympatier i
den retning, men at jeg alene taler om retssikkerheden.

Jeg ved godt at du ikke er i stand til at forstå forskellen, men sådan er
der så meget.

Og til din oplysning: jeg anfægter ikke på nogen måde din ret til at skrive
hvad du lyster, din ret til at kalde dig terapeut, selvom jeg fraråder folk
at opsøge dig til "behandling", da du ikke imho er kvalificeret til at tage
syge i kur.

Du er ikke kvalificeret fordi du prædiker had og ondskab og dæmoniserer folk
du ikke kan lide -hvilket viser at det snarere er dig der trænger til en
behandling hos en kvalificeret psykiater.

At du er så underlegen rent intellektuelt at du forfalder til værtshusvold,
viser at du heller ikke har styr på dig selv, hvilket jo ikke just er
betryggende for dine eventuelle patienter.

Men husk på at det var dig der gav bolden op igen ved at forsøge på at
genere mig groft, så for min skyld kan du skrive hvad du vil - jeg blokerer
dig bare, så er den ikke længere - så kan du sidde der med alle dine
frustrationer med fråde om munden og bjæffe dine syge tanker ud i
cyberspace - jeg svarer ikke på dem med mindre jeg via andre får dem at se
og gider en gang imellem.

Så kom du bare, lille Poul - men sig så ikke at du ikke er advaret -jeg
læser dig ikke, jeg hører dig ikke og jeg er ligeglad med dig.

Det har jeg ikke været før, da jeg har næret dyb bekymring for dig og dit ve
og vel - men måske mest for de der uforvarende måtte opsøge dig med deres
psykiske lidelser. En terapeut der har så lidt styr på sig selv at ´han
ender i fængsel for vold, er en terapeut jeg ville være utryg ved - og jeg
håber at folk opdager det, så de ikke opsøger dig - det ville være synd for
dem -og sikkert også katastrofalt for forløbet.

Men hyg dig i filteret - dermed følger jeg de gode råd jeg har fået af nogle
stykker her i gruppen, og nej, det var ikke mine "venstreorienterede venner"
men nærmest mine modstandere, så der er ikke noget at komme efter her.

Det er i orden at blive vred - men det er ikke i orden at dæmonisere folk,
især ikke når det sker på en så frådende facon som du anvender.

Jeg ser ingen grund til at genere dig yderligere - eller fortsætte nogen
korrespondance med dig på det grundlag. Måtte du have samme opfattelse. Hav
det nu godt -og pas godt på dig selv. Tæl til 100 før du eksploderer.

Fra : Pjensen73

Dato : 28-10-06 01:14

Johnny Andersen:
> [...]
> alt hvad muslimerne gør et rigtig - langtfra...
> Syntes du er et pjok, da du ikke har "nosser" til, at skrive under dig eget

Er du nu sikker på at du hedder Johnny Andersen, eller erdet bare noget
du bilder os ind? Alle og enhver kan jo kalde sig for Johnny Andersen.
At jeg er et lille menneske er jeg glad for at høre, da jeg ellers
vejer et par kilo for meget
Nå, men til emnet. Ja, det er selvfølgeligt ikke muligt at forbyde en
trosretning sådan som grundloven er nu, men grundloven siger også at vi
har ytringsfrihed, og har derfor lov til at debatere dette emne.
Personligt har jeg intet tilovers for religioner, men nogle er mere
voldelige end andre, og dem burde man at forbyde.

Men hvad syntes i andre?

Fra : Johnny Andersen

Dato : 28-10-06 16:01

> Er du nu sikker på at du hedder Johnny Andersen, eller erdet bare noget du
> bilder os ind?

Ja. Hvorfor skulle jeg ikke kunne stå ved det jeg skriver?

> At jeg er et lille menneske er jeg glad for at høre, da jeg ellers vejer
> et par kilo for meget

Det var lige det med evnerne....

> [...]
> Personligt har jeg intet tilovers for religioner, men nogle er mere
> voldelige end andre, og dem burde man at forbyde.

Du modsiger dig selv. Først skriver du, at man naturligvis ikke kan forbyde
en religion også så slutter du af med, at skrive at de burde forbydes...?
Hvordan tror du muslimerne ser på kristendommen efter vi har bombet Irak og
Afghanistan tilbage til stenalderen? Tror du de opfatter kristendommen som
en fredelig religion?
Efter din logik, skulle vi også forbyde kristendommen, eller hvad?

/Johnny

Fra : Pjensen73

Dato : 28-10-06 22:20

Efter mange tanker skrev Johnny Andersen:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja. Hvorfor skulle jeg ikke kunne stå ved det jeg skriver?

Alle og enhver kan kalde sig for Johnny, så hvorfor skulle jeg tro på,
at du hedder Johnny?

> Det var lige det med evnerne....

Lagde du slet ikke mærke til smileys?

> [...]
> fredelig religion?
> Efter din logik, skulle vi også forbyde kristendommen, eller hvad?

Nu er det jo kun de voldelige religioner der skal forbydes. Jeg mener
ikke at have hørt om at kristne har brændt ambasader af, eller kommet
med trusler på livet, sådan som nogle muslimer har.
Hvordan får du det til at der bombes i Irak og Afganistan i guds navn?
Det er ikke helligkrig fra de kristnes side. Det er kun muslimer der
opfordre til hellig krig.

Fra : Soren Larsen

Dato : 29-10-06 23:20

Pjensen73 wrote:

> Nu er det jo kun de voldelige religioner der skal forbydes. Jeg mener
> ikke at have hørt om at kristne har brændt ambasader af, eller kommet
> med trusler på livet, sådan som nogle muslimer har.

Smut du lige forbi Syd Belfast, Ormey road i orange tøj næste lørdag aften .

Fortæl os så om de lokale kristne nøjes med at true dig.

Hvis du ellers kan.

Søren Larsen

--
History is not what it used to be.

Fra : Pjensen73

Dato : 30-10-06 21:55

Soren Larsen udtrykte præcist:

> Smut du lige forbi Syd Belfast, Ormey road i orange tøj næste lørdag aften .
>
> Fortæl os så om de lokale kristne nøjes med at true dig.
>
> Hvis du ellers kan.

Jeg påstår jo ikke at kristendommen er bedre, men der er langt mere
vold i islamsnavn end i kristedommens navn. Ihvert fald her i Danmark
og de fleste andre lande.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 29-10-06 23:33

> Alle og enhver kan kalde sig for Johnny, så hvorfor skulle jeg tro på, at
> du hedder Johnny?

Ja, Men hvorfor skulle jeg gøre det...?

> Lagde du slet ikke mærke til smileys?

Jo.

> [...]
> er ikke helligkrig fra de kristnes side. Det er kun muslimer der opfordre

"Pjensen73", tænk dig nu om.
I deres verden er det "de kristne" som prøver, at vinde over dem (læs:
Islam).
Tankespind: Irak og Afghanistan bomber Danmark (ved godt at det ikke er
muligt), men vil vi ikke, opfatte det som om at muslimerne angreb Danmark? -
Jeg tror at du vil.
I alle kulturer findes der folk, som ikke forstå at adskille politik fra
religion. Du er den type.
Desværre kan du kun se verden fra dit eget perspektiv. Måske skulle udvide
din horisont - bare lidt?

/Johnny

Fra : Pjensen73

Dato : 30-10-06 21:53

Johnny Andersen har bragt dette til os:
> [...]
> religion. Du er den type.
> Desværre kan du kun se verden fra dit eget perspektiv. Måske skulle udvide

I dette tilfælde, VIL det være i islams navn, hvis de bombede Danmark.
At Bush er i Irak er nok mere pga. olie end et kristen korstog.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 31-10-06 00:06

> I dette tilfælde, VIL det være i islams navn, hvis de bombede Danmark.

Hvorfor? Tror du ikke, at de ser det på sammme måde (læs: vi fører krig i
kristendommens navn) - det var det med at udvide din horisont Pjensen73..

> At Bush er i Irak er nok mere pga. olie end et kristen korstog.

Dvs. at det er i orden, at føre krig pga. olie?

/Johnny

Fra : Pjensen73

Dato : 31-10-06 03:14

Johnny Andersen skrev den 31-10-2006:

> Dvs. at det er i orden, at føre krig pga. olie?

Har jeg skrevet det?

Fra : Johnny Andersen

Dato : 31-10-06 09:41

> Har jeg skrevet det?

Du er en varm fortaler for krigen i Irak. Når man sammen holder det med hvad
du lige har skrevet:

Citat:

At Bush er i Irak er nok mere pga. olie end et kristen korstog

Citat slut.

Så er det oplagt at udlede, at det er ok. at føre krig pga. olie. Syntes du
ikke?

/Johnny

Fra : Pjensen73

Dato : 31-10-06 10:51

Johnny Andersen formulerede spørgsmålet:
> [...]
>
> Citat slut.
>
> Så er det oplagt at udlede, at det er ok. at føre krig pga. olie. Syntes du

Hvordan ialverden kan du få det citat til, at være en fortaler for
krigen?

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 28-10-06 09:42

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sagt, at alt hvad muslimerne gør et rigtig - langtfra...
> Syntes du er et pjok, da du ikke har "nosser" til, at skrive under dig

Grundlovens fædre havde aldrig drømt om at magthaverne kunne få en så
forrykt tanke/ide at fylde fædrelandet op med muhamedansk
overskudsmennesker. det var ikke det der var tanken med trosfrihed, det
gældte den befolkning der var her i landet og ikke andre.

Mvh Kurt

Fra : Pjensen73

Dato : 28-10-06 14:38

Kurt H. Nedergaard udtrykte præcist:
> [...]
> ikke det der var tanken med trosfrihed, det gældte den befolkning der var her

Det har du fuldstændig ret i.

Fra : Kim Larsen

Dato : 28-10-06 00:22

Johnny Andersen skrev:
> [...]
> kan du se det, som en opgave i at forstå andre kulturer. Der med ikke sagt,
> at alt hvad muslimerne gør et rigtig - langtfra...

Det er også min holdning. Det er sådan et indlæg man kun kan ryste
på hovedet af som et af uendelige rækker ubegavede Dansk Folkeparti
indlæg. Jeg kunne som ikke-kristen sige; hvad med om vi forbød
kristendommen, den religion har 100.000-vis af døde mennesker på
samvittigheden. Det er selvfølgelig et forvrøvlet grundlag at forbyde
en religion på. Jeg finder begge religioner lige ucharmerende men jeg
kunne da ikke finde på sådan noget pladder som at foreslå at de
skulle forbydes. Nu ved jeg ikke hvor gammel at Pjevs er men det virker
ind i mellem som om at han ikke er ret gammel ud fra manglen på det
gennemtænkte i hans indlæg.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Pjensen73

Dato : 28-10-06 01:07

Kim Larsen kom med følgende:

> [...]
> skulle forbydes. Nu ved jeg ikke hvor gammel at Pjevs er men det virker
> ind i mellem som om at han ikke er ret gammel ud fra manglen på det

Jeg er gammel nok til at være borgerlig Og hvor gammel er du så
lille Kim?
Jeg har ikke foreslået at det skulle forbydes, men opfordret til en
debat om emnet.
Jeg har ikke meget tilovers for nogle religioner, men nogle religioner
er mere voldelige end andre. Islam er en af de voldelige. Det har
muhammedkrisen og diverse terrorangrabene bevist.

Fra : Michael Weber

Dato : 28-10-06 02:03

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt tænke mig at starte en debat om, vi skal forbyde islam i
> [...]

Fordel :
DFs eksistensgrundlag forsvinder.

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 29-10-06 13:38

Michael Weber <michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> >

> Fordel :
> DFs eksistensgrundlag forsvinder.
>
> Med venlig hilsen
> Michael Weber

Begge dele må anses for at være en fordel.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk

Fra : El Trabajador

Dato : 28-10-06 06:14

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i

> Jeg kunne godt tænke mig at starte en debat om, vi skal forbyde islam
> [...]

Sålænge nazismen er tilladt her i Danmark, synes jeg også at muhamedanismen
skal være tilladt. Vi kunne eventuelt overveje at forbyde alle bevægelser
der går ind for at afskaffe demokratiet, herunder både muhamedanismen og
nazismen.
--
El Trabajador

Fra : Pjensen73

Dato : 28-10-06 14:45

El Trabajador udtrykte præcist:
> [...]
> der går ind for at afskaffe demokratiet, herunder både muhamedanismen og

En mulighed ja. Vi kan jo nok ikke smide naziter ud, men muhamserne kan
vi.
Nazisterne kan jo bare komme ud på en øde ø

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 28-10-06 17:09

> El Trabajador udtrykte præcist:

> En mulighed ja. Vi kan jo nok ikke smide naziter ud, men muhamserne kan
> vi.
> Nazisterne kan jo bare komme ud på en øde ø

Dem er jeg villig til at forære Omø.

Mvh Kurt

Fra : Pjensen73

Dato : 28-10-06 22:20

Kurt H. Nedergaard forklarede:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Dem er jeg villig til at forære Omø.

Hvad med Hans Ø ved Grønland?

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 29-10-06 13:38

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Kurt H. Nedergaard forklarede:

> Hvad med Hans Ø ved Grønland?

Nej. Lille Dimon på Færøerne.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 29-10-06 13:38

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> [...]
> der går ind for at afskaffe demokratiet, herunder både muhamedanismen og

Så skal vi også forbyde anarkister og Enhedslisten. Hm.... :)

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 28-10-06 09:11

Jeg kunne godt tænke mig at starte en debat om, vi skal forbyde nazisme og
Dansk Folkeparti i

Fra : Knud Larsen

Dato : 28-10-06 09:57

"Jan Bang Jensby" <JanFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote in message
> Jeg kunne godt tænke mig at starte en debat om, vi skal forbyde nazisme og
> [...]

Hvorfor vil du kun vide hvad folk syntes? Er det ikke mere interessant hvad
de nu synes?

Fra : N_B_DK

Dato : 28-10-06 10:39

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message
> Hvorfor vil du kun vide hvad folk syntes? Er det ikke mere
> interessant hvad de nu synes?

Den der giver ikke meget mening ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : @

Dato : 28-10-06 19:18

On Sat, 28 Oct 2006 11:39:20 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Den der giver ikke meget mening ;)

jo

med mindre du ikke kender forskel på syntes og synes

/Albert Camus/

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 28-10-06 11:00

"Knud Larsen" wrote

> Hvorfor vil du kun vide hvad folk syntes? Er det ikke mere interessant
> hvad de nu synes?

Jeg undskylder gerne Michaels sprogbrug.

- Jensby

Fra : Jim

Dato : 28-10-06 12:05

"Jan Bang Jensby" <JanFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt tænke mig at starte en debat om, vi skal forbyde nazisme og
> Dansk Folkeparti i
> Danmark.
> Hvad syntes i?

Vi synes, at du er et fjols.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 29-10-06 12:15

"Jim" wrote

> Vi synes, at du er et fjols.

Det ville normalt kræve en anelse intellekt at udtale sig på andres vegne.
Desværre viser historien, at adskillige har forsøgt.

Lad mig nævne: Adolf Hitler, Mogens Glistrup, Franco, Pia Kjærsgaard, Idi
Amin, Søren Krarup og Pinochet.

- Jensby

Fra : Jim

Dato : 29-10-06 14:17

> [...]
> Desværre viser historien, at adskillige har forsøgt.
>
> Lad mig nævne: Adolf Hitler, Mogens Glistrup, Franco, Pia Kjærsgaard, Idi

Har du ikke noget fornuftigt at tage dig til?

Fra : Pjensen73

Dato : 28-10-06 14:43

Jan Bang Jensby har bragt dette til os:
> Jeg kunne godt tænke mig at starte en debat om, vi skal forbyde nazisme og
> [...]

Nazismen og Islam bruger de samme metoder, så fint nok. Lad os også
forbyde nazismen.
DF derimod bekæmper både islam og nazismen, så dem skal vi da ikke
forbyde. Men hvis der ingen muslimer var her i landet, var DF her nok
heller ikke, fordi så var der jo ikke behov for sådant et parti til at
forsvare danskerne mod muhammedanismen.

Fra : @

Dato : 28-10-06 19:16

On Sat, 28 Oct 2006 10:11:21 +0200, "Jan Bang Jensby"
<JanFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote:

>Jeg kunne godt tænke mig at starte en debat om, vi skal forbyde nazisme og
> [...]

ulempe:

så er der da slet ingen til at bekæmpe de muhamedanske voldsforbrydere

/Albert Camus/

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 29-10-06 13:38

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> ulempe:
>
> så er der da slet ingen til at bekæmpe de muhamedanske voldsforbrydere

Det er jo nok det Jensby ønsker, skal du se.

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 28-10-06 11:57

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt tænke mig at starte en debat om, vi skal forbyde islam i
> [...]

Jeg mener ikke, at vi i vores verden bør have Islam. Islam er en
fascistoid religion, hvor hovedpersonen er pædofil.

Men religionen vil jo være her, uanset om den forbydes eller ej.

Du kan jo ikke forbyde et tankesæt.

Det ville være bedre, at hjemsende tilhængerne af religionen, da
Islam som vi kender den, ikke kan være mulig i et demokratisk samfund.

Fra : Pjensen73

Dato : 28-10-06 14:41

-=* DANELAW *=- forklarede den 28-10-2006:
> [...]
>
> Det ville være bedre, at hjemsende tilhængerne af religionen, da
> Islam som vi kender den, ikke kan være mulig i et demokratisk samfund.

Nej, du har ret i man ikke kan forbyde et tankesæt, men som du selv
skriver, kan vi jo hjemsende dem.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 29-10-06 13:38

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> -=* DANELAW *=- forklarede den 28-10-2006:

> Nej, du har ret i man ikke kan forbyde et tankesæt, men som du selv
> skriver, kan vi jo hjemsende dem.

Præcis.

Fra : Kim Larsen

Dato : 28-10-06 14:00

Anders Peter Johnsen skrev:

> [...]
> elefanthuer i demonstrationer (hvilket da gudskelov også er blevet
> forbudt) eller sviner andre til under anonyme brugernavne på nettet.

Det er jo altid nemt at sidde og spille hellig hvis man aldrig har
været udsat for problemer. Det har jeg heller ikke men det er
udelukkende fordi jeg ikke angiver min nøjagtige identitet. Wilstrup
er et godt eksempel på hvad der sker når der går spat i låget på
dine små venner på højrefløjen her i dk.politik. Ud fra hvad
Wilstrup har oplevet vil jeg da klart anbefale alle, især socialister,
til at have total hemmelig identitet. Det er sørgeligt at det er
sådan men så længe at der findes idioter som mener at det er
rimeligt at genere folk som står frem med deres navn og adresse, så
er vi altså nogle stykker som foretrækker at have alt angående vores
identitet og adresse m.v. hemmeligt og holde kortene meget tæt ind til
kroppen.

Fra : Pjensen73

Dato : 28-10-06 14:37

Kim Larsen tastede følgende:

> [...]
> er vi altså nogle stykker som foretrækker at have alt angående vores
> identitet og adresse m.v. hemmeligt og holde kortene meget tæt ind til

Bo Warming oplyser da sin adresse og endda telefonnummer. Mon ikke han
har oplevet mange chikanerier fra venstrefløjen. Se bare de autonomes
chikanerier Bo dagligt er udsat for fra ungdomshuset.
Arne Wilstrup har så sandelig også chikanerier mig. Bl.a. fandt han et
billede af mig på nettet, som han udstilte, men heldigvis opdagede jeg
det i tide, så jeg fik fjernet billedet på min hjemmeside og istedet
sat et billede af King Diamond istedet.

Fra : wilstrup

Dato : 29-10-06 11:46

> [...]
> i tide, så jeg fik fjernet billedet på min hjemmeside og istedet sat et

Det er edermanme løgn, din lille mide - jeg har aldrig fundet et billede af
dig og udstillet det. Alene det forhold at jeg ikke aner hvad dit virkelige
navn er, ville det være temmelig umuligt for mig at udstille dit billede
noget steds. Men du må åbenbart mangle argumenter siden du gør som det, Kim
blev udsat for, nemlig infame løgne om hans person fordi I ikke havde andet
at komme med.

Bevis at jeg har udstillet dit billede eller erkend over for alverden at du
er fuld af løgn!

Jeg tvivler på at du tør nogle af delene.

Men ligesom P.N., der også lyver om mig for at understrege sine manglende
evner til at føre en debat, så ser det ud til at endnu et højrefjols
forsøger samme metode -heldigvis kun troet af andre højrefjolser som dig.

Fra : Pjensen73

Dato : 29-10-06 12:52

wilstrup formulerede søndag:

> [...]
> evner til at føre en debat, så ser det ud til at endnu et højrefjols forsøger
> samme metode -heldigvis kun troet af andre højrefjolser som dig.

Okay Arne. Her er beviset.
http://groups.google.dk/group/dk.politik/search?group=dk.politik&q=pjensen73.dk%2F&qt_g=1&searchnow=S%C3%B8g+i+denne+gruppe
Klik på linket og rul lidt op, der har du bl.a. skrevet:

"Endelig hånede han mig jo for min begavelse - men selv mener
han at han er smuk - det kan jeg jo ikke bedømme, så det må
andre gøre: jf. http://www.pjensen73.dk/om_mig.htm

Det var måske noget for dig, Trunte? :
http://www.pjensen73.dk/dating.htm"

Og dermed udstillet mig via min egen hjemmeside. Heldigvis fik jeg
hurtig slette mine billeder, fordet kunne jo være der var nogle
venstreorienteredet der genkendte mig, og man ved jo godt hvor voldelig
de kan være.

Nå, lille Arne. Det havde du ikke regnet med, hva'?
Hvem er det nu der er fuld af løgn?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 29-10-06 13:14

> [...]
> evner til at føre en debat, så ser det ud til at endnu et højrefjols
> forsøger samme metode -heldigvis kun troet af andre højrefjolser som dig.

Hvor er du bare ussel Arne, er der ingen nedre grænse for sine
ondskabsfuldheder.

Fra : Konrad

Dato : 29-10-06 13:16

> Hvor er du bare ussel Arne, er der ingen nedre grænse for sine
> ondskabsfuldheder.

Jeg tror at både du, wilstrup og pjensen73 kunne få rigtig stor glæde ud af
det såkaldte "killfilter". Det ville da spare jer for mange ærgrelser, hvis
jeg forstår jer ret

Fra : Poul Nielsen

Dato : 29-10-06 13:27

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
af
> det såkaldte "killfilter". Det ville da spare jer for mange ærgrelser,

Jeg tror du har en pointe der, men Wilstrup er manden vi elsker at hade.
Ondskaben er til at tage og føle på.

Fra : wilstrup

Dato : 30-10-06 20:18

> [...]
> af
> hvis
>>

> Jeg tror du har en pointe der, men Wilstrup er manden vi elsker at hade.

Du er jo syg i roen, mand!"ondskab" skriver du -og du kalder dig for
terapeut.ROTFL

Når folk skriver om ondskab, så skyldes det enten at de er djævletilbedere
eller fundamentalistisk kristne eller religiøst anfægtede på andre måder.
Det viser i hvert fald at de ikke har styr på sig selv.

Opsøg dog en kvalificeret psykiater, P.N. og gå selv i terapi -gerne
langvarig.

Fra : wilstrup

Dato : 30-10-06 20:15

> [...]

> af
> det såkaldte "killfilter". Det ville da spare jer for mange ærgrelser,

Der er en smule underholdningsværdi i det, P.N.skriver - men som sagt: kun
en smule. Det kan blive trættende i længden, og hvad angår Pjevsen, så er
han endnu ikke nået til det lavpunkt som P.N. fråder udi, så det har medført
at jeg i hvert fald har fulgt dit råd hvad ham angår. Men du elsker ham
måske?

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 29-10-06 13:38

Poul Nielsen <mega@lan.com> wrote:

> Hvor er du bare ussel Arne, er der ingen nedre grænse for sine
> ondskabsfuldheder.

Hvad forventer du af en folkemordsfornægter?

Fra : wilstrup

Dato : 30-10-06 19:49

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad forventer du af en folkemordsfornægter?

hvad forventer du af en nazist?