Nu skal der endeligt visiteres for knive i~
Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-10-06 14:06

Lene Espersen er kommet med den såre fornuftige udmelding at der nu skal
visiteres mere for knive i nattelivet.

/Frank Leegaard

Fra : N_B_DK

Dato : 27-10-06 16:58

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message
> Lene Espersen er kommet med den såre fornuftige udmelding at der nu
> skal visiteres mere for knive i nattelivet.

Endelig ? sådan har det da været i flere år nu....

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-10-06 20:34

N_B_DK wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message
>
> Endelig ? sådan har det da været i flere år nu....

Loven har været der, men sjældent været benyttet.

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 27-10-06 21:11

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Loven har været der, men sjældent været benyttet.

Ok, og det ved du hvordan ? går du da konstant i byen og aldrig er blevet
visiteret pga ovenstående siden du kan udtale dig eller ? (det kunne
forklare meget af det du skrev hvis det var tilfældet)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-10-06 21:45

N_B_DK wrote:

> Ok, og det ved du hvordan ? går du da konstant i byen og aldrig er
> blevet visiteret pga ovenstående siden du kan udtale dig eller ? (det
> kunne forklare meget af det du skrev hvis det var tilfældet)

Har aldrig hørt om aktioner af den karakter - aldrig. Har en del unge
mennesker som kammerater. Aldrig sket for dem heller.

Har heller aldrig hørt i dagspressen om aktioner af den karakter.

Nu er det så din tur - Det lader til du ved noget?

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 27-10-06 23:47

> [...]
>
> Har heller aldrig hørt i dagspressen om aktioner af den karakter.
>
> Nu er det så din tur - Det lader til du ved noget?

Ja jeg er blevet visiteret i byen sigtet for overtrædelse af våbenloven (det
var inden de fik lavet sådan at man kan visiterere uden mistanke), tiltalen
blev frafaldet da de var færdige med deres visitation, så jo det sker, men
hvorfor skulle du kende til det ? det sker hver weekend at folk visiteres,
uden der er noget at komme efter, skal alle så gå til pressen og skabe sig
over ingenting ? (da det jo er den eneste måde du bla vil få kendskab til at
visiteringer uden positivt resultat sker)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-10-06 02:08

N_B_DK wrote:
> Ok, og det ved du hvordan ? går du da konstant i byen og aldrig er blevet
> visiteret pga ovenstående siden du kan udtale dig eller ? (det kunne
> forklare meget af det du skrev hvis det var tilfældet)

Jeg går konstant i byen på et sted hvor der - i følge folk herinde, der
aldrig har været på stedet - er herremeget vold, og jeg er aldrig blevet
visiteret for knive, hverken dér eller andre steder.

// Hans
ps: i øvrigt fair nok med den regnefejl på det dér moms :) jeg ER
allerede begyndt at drikke færre guldbajere ;)
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.

Fra : JensenDenmark

Dato : 28-10-06 00:11

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Lene Espersen er kommet med den såre fornuftige udmelding at der nu skal
> [...]

Det har nu været sådan i et stykke tid. Når man har fisket efter ål den
halve nat bag fodboldbanerne ved Herlufholm, skal man køre af Østre Ringvej
hele vejen uden om Næstved centrum, så man ikke bliver snuppet med
fiskestang, kroge og .... kniv.

Irriterende

Var vandet i Københavns havn snart ikke så rent at man kan fiske der også?

Mvh
JensenDenmark

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-10-06 06:37

JensenDenmark wrote:
> [...]
>
> Irriterende
>
> Var vandet i Københavns havn snart ikke så rent at man kan fiske der

Hvis man kan sandsynliggøre anvendelsen af kniven, er det jo intet problem.
Så så længe fiskestangen er med, skulle det mig bekendt ikke give spor
problemer.

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 28-10-06 09:48

> [...]
> Hvis man kan sandsynliggøre anvendelsen af kniven, er det jo intet
> problem. Så så længe fiskestangen er med, skulle det mig bekendt ikke

Det vil Coojak ikke kunne forstå.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 28-10-06 09:48

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> wrote in message
> Irriterende

Vil jeg gerne tro, men nu er Coojak jo også ret sindsyg (en magtliderlig
betjent i Næstved)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-10-06 11:20

> Vil jeg gerne tro, men nu er Coojak jo også ret sindsyg (en magtliderlig
> betjent i Næstved)

Så klag ...

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 28-10-06 11:57

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message
> Så klag ...

Har folk også gjort, og han kom også til at sidde bag skrivebordet et stykke
tid, nu er H.P Clausen heldivis gået af som politi mester, så de er knap så
korrupte nu.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : JensenDenmark

Dato : 29-10-06 07:26

> Vil jeg gerne tro, men nu er Coojak jo også ret sindsyg (en magtliderlig
> betjent i Næstved)

Nu var Judge Dreed (den udøvende og dømmende magt) allerede kendt dengang,
jeg boede ved verdens navle (Alle de andre byer ligger uden om), men
sandheden kommer nok for dagen den dag, der skal nyt asfalt på omfartsvejen.

Faktum er at man dernede skal gå på en bestemt skole for at opleve
retfærdighed, da skolen kan hente udenbys dommere til byen, når de kan se at
det åbentlyse magtmisbrug tager overhånd.

Alle vi andre skal bare holde os væk. Pas skal fornyes i andre byer (efter
1.1. klarer de aktiverede ned på kommunen sagen, så da kan man slippe for
turen ud til politigården ved Bonanza.) og indbrud - lad være med at melde
det. Hvis man ser politiet, så vend ryggen til. Så bliver man ikke
ubehagelig vidne til noget, som man bag efter skal have bearbejdet.

Det er den lektie, jeg har lært efter at have boet i byen i 29 år. Kun to
personer - TO - har oplevet retfærdighed og det skete fordi at de var elever
på en bestemt skole. Resten er blevet trådt ned, hvis de ikke har gjort som
undertegnede, nemlig at betragte politiet som et element fra en fremmed
stat.

Mvh
JensenDenmark
(Som har en 100% ren straffeattest og er godkendt til at arbejde i Østre
Landsret.)

Fra : N_B_DK

Dato : 30-10-06 18:11

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> wrote in message
> 1.1. klarer de aktiverede ned på kommunen sagen, så da kan man slippe
> for turen ud til politigården ved Bonanza.) og indbrud - lad være med

Bonanza ligger nu inde i byen ;) (og ikke ude ved politi stationen)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : JensenDenmark

Dato : 31-10-06 07:45

> Bonanza ligger nu inde i byen ;) (og ikke ude ved politi stationen)

Jeg tænkte ikke på bodegaen, men på kvarteret ude ved politistation.
Cowboy-byen.

Da jeg boede i Næstved var kvarteret for tilflyttere uden grobund i de gamle
slægter. Det var ikke mennesker man plejede omgang med. Der var også
uroligheder derude. De måtte betale forud i forretningerne. Det var godt at
politistationen blev flyttet derud.

Mvh
JensenDenmark