Høje CD-priser
Fra : Bent Andersen

Dato : 25-06-01 16:56

Kære kulturminister Elsebeth Gerner Nielsen.

Nu synes jeg, at prisen for musik-cd'ere har nået toppen.

Jeg er stærkt utilfreds med at prisen for en enkelt CD (premiere CD) nu
er oppe på kr. 160,- incl. moms. DET ER ALT FOR HØJT!

Da der var "punktafgift" på plader i DK, kostede det ca. kr. 18-20 at
trykke en CD på CD-fabrikken. I dag er prisen nede på kr. 1,10 pr. stk.
og måske derunder.

Hvis prisen på kr 160,- ligger fast, så har jeg købt min sidste
musik-CD.

Jeg håber, du vil kigge på ovenstående problem.

På forhånd tak.

Fortsat god sommer.

Med venlig hilsen

Bent Andersen
Musikentusiast
Tidl. musikpromotor

Fra : John K

Dato : 25-06-01 17:36

> Kære kulturminister Elsebeth Gerner Nielsen.

Nu er jeg så spændt på om de kære politikere læser med her i grupperne

Mvh

John K

Fra : Ove Steen Hansen

Dato : 26-06-01 07:06

"John K" <sydfynsfm@hotmail.com> wrote in message

> Nu er jeg så spændt på om de kære politikere læser med her i
grupperne

Det gør de ikke !!! De gider ikke engang at svare på en personlig
mail !!!

/Ove

Fra : alexbo

Dato : 26-06-01 07:57

Ove Steen Hansen <ovh@kmd.dk> skrev

> grupperne

> Det gør de ikke !!! De gider ikke engang at svare på en personlig
> mail !!!

Når man ser hvor meget vås der bliver lukket ud i de forskellige NGèr,
kan jeg forestille mig hvor meget sludder politikere får tilsendt, jeg
kan godt forstå hvis det meste ryger i papirkurven.

mvh
Alex Christensen

Fra : Christian Bech

Dato : 27-06-01 15:21

Ove Steen Hansen <ovh@kmd.dk> wrote:

> "John K" <sydfynsfm@hotmail.com> wrote in message

> grupperne
>
> Det gør de ikke !!! De gider ikke engang at svare på en personlig
> mail !!!

Hvis ministre skulle svare på al såkaldt personlig post, så havde de
ikke tid til at passe deres arbejde, så alt i alt er det et
sundhedstegn.

--
- Christian. "Og naar de Skillerum, der lukker om Staterne,
Nationaliteten, om føje Tid falder for den kosmopolitiske

Fra : Bent Andersen

Dato : 29-06-01 10:19

On Mon, 25 Jun 2001 18:35:59 +0200, "John K" <sydfynsfm@hotmail.com>
wrote:

>Nu er jeg så spændt på om de kære politikere læser med her i grupperne

Højst tænkeligt gør de nok ikke det, men min henvendelse til
politikerne blev også sendt direkte pr. e-mail til dem. Jeg lagde så
en kopi deraf her i NG så andre kunne følge lidt med.

Min henvendelse til kulturminister Elsebeth Gerner Nielsen og Brrian
Mikkelsen blev sendt til følgende postadresser:
Elsebeth Gerner Nielsen: min@kum.dk og rvelgn@folketinget.dk.
Brian Mikkelsen: kfbrmi@folketinget.dk.

Med venlig hilsen
Bent Andersen