Svinske biologer værre end Ungeren-hærværk~
Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-06 15:15

Svinske biologer værre end Ungeren-hærværkerne

Godt at bz ikke får lov at blive ved at smadre Nørrebro udfra Jagtvej
69.

Så mangler vi bare, at kommunalbiologerne bliver stoppet i at smadre
naturglæden vedr. de engang glitrende blå søer (Sortedams mm), som de
har svinet til med grimme mudrede brune vandplanter, der dør og
rådner, møddingagtigt og grimt.

Deres forskruede universitets-lærdom kræver "naturlighed" , men
københavnerne vil se på hav-agtige smukke søer og ikke fisk som de
ikke ser.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro, 35861000

Fra : Kaj Julius

Dato : 26-10-06 17:52

Bo Warming <bwng@bwng.dk>:
>københavnerne vil se på hav-agtige smukke søer og ikke fisk som de
>ikke ser.

Jeg kan godt lide, at se på fisk.

Der er nogle flotte nogen i den sø, du omtaler.

Der er også cykler.

Men hvis de virkelig ville skabe en naturlig fauna i søerne,
burde de også plante siv o.l.

Jeg pisser også i marmeladeglas, dog ikke lort, da det strider
imod min naturlige aversion mod lort

Der står et stort flot agurkeglas ved siden af mit sengeleje, som
jeg pisser i om natten