Mellemøstkrig eller global krig ?
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 25-10-06 20:51

Nedenstående artikel, 'The Coming Middle-East War'

http://www.jewishpress.com/page.do/19751/The_Coming_Middle_East_War.html

argumenterer overbevisende for, at en storkrig snart vil bryde ud i
Mellemøsten. Om en sådan krig kan vi med nogenlunde sikkerhed sige,
at:

1. den vil blive nuklear

2. den vil koste millioner af menneskeliv,

medmindre krigen lynhurtigt vokser til en global krig. Først ved en
global krig vil der dannes den globale plasmafase, som vil sende tiden
tilbage til før start og dermed redde alles liv inkl. de krigsførende
i Mellemøsten, se side 6-9 i:

http://www.contrapublishing.com/Afterdoomsday.pdf

Og man skal ikke være så blåøjet at tro, at den sidste del af
sagen, den globale krig, er overladt til tilfældighederne. På det
tidspunkt er det naturligvis i alles interesse, at alle overlever.

Steen Hjortsø

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 25-10-06 21:29

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> global krig vil der dannes den globale plasmafase, som vil sende tiden
> tilbage til før start og dermed redde alles liv inkl. de krigsførende

Du kan selv lave forsøg med at opnå den plasmafase.

Overhæld dig selv med benzin, og sæt ild. Forhåbentligt
vender du tilbage før din egen undfangelse, og dermed
redde dk.politik.

Fra : gb

Dato : 25-10-06 22:38

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote in

> Du kan selv lave forsøg med at opnå den plasmafase.

Du milde gud - han er jo moden til det hvide snit... Jeg er chokeret...

--
GB

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-10-06 00:19

gb wrote:
> [...]
> in news:453fc905$0$146$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> Du milde gud - han er jo moden til det hvide snit... Jeg er

Jeps ..Jeg venter tålmodigt her til 1 dec. 2006, idet Hjortsø og jeg der er
blevet enige om at han vil give mig statsautoriseret ret til at kalde ham
dommedagstosse. Forudsat at dommedag ikke er indtruffet inden altså - for så
vinder Hjortsø

Kom i tanke om sådan en lille detalje. Det må da være et helvede for Hjortsø
med sådan noget som ferie. (Har så godtnok ikke mistænkt ham for at have et
arbejde)

Prøv at tænke på hvor meget det ville haste med at få brugt alt ferien efter
1.maj for en dommedagstosse..

/FL