Drugrape i gamleren
Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-06 08:15

Der kommer meget spændende frem i disse tråde, der har gjort
dk.politik hyperaktiv som aldrig gør

Garvede voldspsykopatsympatisør HAns Joergenen nævner sexistiske
intriger og sammenholdt med JP idag , link nedenfor, og den sære
oplysning om, at den svenske turist-dame fandtes ind _under_
gæsterummets seng efter døden, har ikke affødt teorier om at hun selv
kravlede derind i en gemmeleg

Når politiet sjusker, er der grund til at formode det værste

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4039610/

Når et maskeret hold løb ned på det modsatte hjørne af Nørrebros
Runddel og smadrede min cykekanhænger og stjal vores store dyre
dannebrogsflag, fordi jeg samlede underskrifter til Glistrup sammen
med REne Brinck og PV ÅGesen ex-borgerrepresentant
og politiet turde ikke gå ind i huset og forhøre voldspsykopaterne
ved denne oplagte sag, hvor jeg gerne ville have det stjålne flag igen

- og når de til dagligt er totalt uden piger og klart sultne efter sex
så har de nok drugraped svenskeren - det kan ikke udelukkes-