Et godt eksempel på et højrefjols selvover~
Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-10-06 21:11

http://www.youtube.com/watch?v=J7pok0TKDU8#VG

Staklen har åbenbart fået en amr. udgave af janteloven at føle, så nu er han
rejst hjem til sin mor.

Tumpen går ellers på Yale ..

--
/Frank Leegaard

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 24-10-06 21:18

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> writes:

> http://www.youtube.com/watch?v=J7pok0TKDU8#VG
>
> Staklen har åbenbart fået en amr. udgave af janteloven at føle, så nu er han
> rejst hjem til sin mor.

Forklar?

--
// Wegge
Min begrundelse for at betragte Arne Wilstrup som en paphat:

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-10-06 21:48

Anders Wegge Jakobsen wrote:

> Forklar?

Se videoen først .. Hvis du ikke anser manden for et narciscistisk fjols ..
mener jeg selv du har et problem ..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 24-10-06 22:02

Frank Leegaard skrev:

> Se videoen først .. Hvis du ikke anser manden for et narciscistisk
> fjols .. mener jeg selv du har et problem ..

Se bare på antal views og kig her:
http://ekstrabladet.dk/vrangen/article236358.ece

Fra : Alucard

Dato : 25-10-06 12:54

On Tue, 24 Oct 2006 22:48:09 +0200, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Se videoen først .. Hvis du ikke anser manden for et narciscistisk fjols ..
>mener jeg selv du har et problem ..

Det er da vist DIG der er et narciscistisk fjols da alle der ikke kan
se at DU har ret, nødvendigvis må have et problem...

Du kan åbenbart ikke forstå, at nogen har en anden opfattelse af
verden, end du selv har....

Umiddelbart ligner det hvad man kan se hvis man er på leder-kursus....

Hvis jeg skulle ansætte en ny mand i en lederstilling, så var han da
bestemt en jeg ville overveje (om ikke andet er der garanteret billigt
overarbejde at hente)....

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-10-06 17:24

Alucard wrote:

> [...]
> se at DU har ret, nødvendigvis må have et problem...
>
> Du kan åbenbart ikke forstå, at nogen har en anden opfattelse af

Jowda .. Sagtens .. men manden er jo bare en kliche af alle de gode
egenskaber .

> Umiddelbart ligner det hvad man kan se hvis man er på leder-kursus....

Undrer mig ikke spor ...

Særligt de discount modeller jeg så gætter du har været på ..

> Hvis jeg skulle ansætte en ny mand i en lederstilling, så var han da
> bestemt en jeg ville overveje (om ikke andet er der garanteret billigt
> overarbejde at hente)....

Tror du virkelig - hvis han skal dyrke alle de interesser han ridser op

/FL

Fra : Alucard

Dato : 25-10-06 18:00

On Wed, 25 Oct 2006 18:24:16 +0200, "Frank Leegaard"

>Jowda .. Sagtens .. men manden er jo bare en kliche af alle de gode
>egenskaber .

LOL... Du KAN ikke forstå at andre tænker anderledes... ))

>Undrer mig ikke spor ...
>
>Særligt de discount modeller jeg så gætter du har været på ..

Dine (totalt forkerte) gætterier kan ikke bruges til en skid.... )

>Tror du virkelig - hvis han skal dyrke alle de interesser han ridser op

Som sædvanligt fatter du ikke en bjælde.... Hør hvad han siger, i
stedet for at focusere på noget du ikke kan klare selv.... ))

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 25-10-06 13:07

Frank Leegaard wrote:

> Se videoen først .. Hvis du ikke anser manden for et narciscistisk fjols ..
> mener jeg selv du har et problem ..
>

> /FL

Wegge har mange problemer. Et af problemerne er at han minder om manden
på videoen bare mere nørdet!

Fra : Pjensen73

Dato : 24-10-06 22:59

Frank Leegaard har bragt dette til os:
> http://www.youtube.com/watch?v=J7pok0TKDU8#VG
>
> Staklen har åbenbart fået en amr. udgave af janteloven at føle, så nu er han
> rejst hjem til sin mor.
>
> Tumpen går ellers på Yale ..

Hvor ved du fra han er højreorienteret?

Ja, han er blevet et offer for janteloven, som også lever i bedste
velgående her i Danmark.
Se bare den hetz rygerne må ligge øre til, fordi Frank Leegaard
åbentbart er misundelig fordi han ikke selv ryger.
Og se også på alle kritikkerne af islam bliver mobbet og kaldt for
racister.
Og dem der stemmer på DF er dummere end de andre,
Ja. Janteloven lever sandeligt i bedste velgående.

Er jeg ikke bare god til at dreje debatten?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-10-06 23:04

Pjensen73 wrote:
> [...]
> Og dem der stemmer på DF er dummere end de andre,
> Ja. Janteloven lever sandeligt i bedste velgående.
>
> Er jeg ikke bare god til at dreje debatten?

Nej .. Jeg ville da også gå og ynke lidt hvis jeg var så forslået som dig

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-10-06 23:29

Pjensen73 wrote:
> [...]

U got a point there ..

/FL

Fra : Alucard

Dato : 25-10-06 12:57

On Tue, 24 Oct 2006 23:58:43 +0200, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Frank Leegaard har bragt dette til os:

>Hvor ved du fra han er højreorienteret?

Det MÅ han jo være, når Leegaard ikke kan lide ham...

> [...]
>Og dem der stemmer på DF er dummere end de andre,
>Ja. Janteloven lever sandeligt i bedste velgående.
>
>Er jeg ikke bare god til at dreje debatten?

Det kan Hans Joergensen da gøre meget bedre... ))

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-10-06 17:26

Alucard wrote:
> [...]

Højreorienteret er sgu da ikke hvor man sætter sit kryds ..

Its a state of mind ....

og manden stinker af det ..

/FL

Fra : Alucard

Dato : 25-10-06 18:04

On Wed, 25 Oct 2006 18:25:34 +0200, "Frank Leegaard"

>Højreorienteret er sgu da ikke hvor man sætter sit kryds ..

???????

>Its a state of mind ....
>
>og manden stinker af det ..

Det er din antipati, mod alle der nået længere end dig selv, der taler
her.... )))

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-10-06 23:46

Alucard wrote:

> ???????

> Det er din antipati, mod alle der nået længere end dig selv, der taler
> her.... )))

Hvor langt er manden da nået?

Hjem til mor?

..-)

/FL

Fra : Alucard

Dato : 26-10-06 05:41

On Thu, 26 Oct 2006 00:46:01 +0200, "Frank Leegaard"

>Hvor langt er manden da nået?

Han havde da hjerne nok til at lave en video, der generelt var godt
sat sammen...

>Hjem til mor?

Det kan da godt være at han mangler lidt i personlig udvikling, men
det må heller ikke være nemt at blive udsat for janteloven af en flok
mentale undermålere....

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-10-06 10:11

Alucard wrote:

> [...]
>
> Det kan da godt være at han mangler lidt i personlig udvikling, men
> det må heller ikke være nemt at blive udsat for janteloven af en flok

Det er jo netop det, at manden i social sammenhæng er en ignorant. Selv i
USA anses manden for at være for meget ..

Det er jo knapt så meget ved at man objektivt set er klog til fx økonomi,
hvis man i social sammenhæng er en tumler-fumler.

/FL

Fra : Alucard

Dato : 26-10-06 13:17

On Thu, 26 Oct 2006 11:11:07 +0200, "Frank Leegaard"

>Det er jo netop det, at manden i social sammenhæng er en ignorant.

Hvordan tolker du dig frem til det...???

>Selv i USA anses manden for at være for meget ..

De har også deres andel af mentale undermålere....

>Det er jo knapt så meget ved at man objektivt set er klog til fx økonomi,
>hvis man i social sammenhæng er en tumler-fumler.

Hvis du bare skal sidde ved et skrivebord og lave financielle
beslutninger via computeren eller hvis dem du "forhandler" med er på
samme niveau, så er det sgu da ligegyldigt.