Vi gør flygtninge syge. UDVIS
Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-06 05:33

Livstruet udvises med sine to børn
På torsdag skal en stærkt anoreksiramt kvinde sendes ud af landet.
Læger og eksperter fraråder det. Ikke mindst fordi kvinden er mor til
to børn.
http://messenger.adtech.de/r105/r.asp?G=1C41AG0G0G4D4FG290G4G0G

Fra : Patruljen

Dato : 24-10-06 12:19

Bo Warming wrote:
> [...]
> På torsdag skal en stærkt anoreksiramt kvinde sendes ud af landet.
> Læger og eksperter fraråder det. Ikke mindst fordi kvinden er mor til

Nja. Hun ser da ganske godt ud.
Og med den vægt, kan hun lige sidde på højrehånden.
Er det ikke spild af feministisk mod - vægt til sædblærespænding?

Regards Bruun

Fra : ThomasB

Dato : 24-10-06 18:47

> Livstruet udvises med sine to børn
> På torsdag skal en stærkt anoreksiramt kvinde sendes ud af landet.

Jeg kan godt li' ordet "anoreksiramt". Det er på en måde temmelig
selvmodsigeligt.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-06 23:32

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message

> Jeg kan godt li' ordet "anoreksiramt". Det er på en måde temmelig
> selvmodsigeligt.

Siden vi i 1980 gav kæmpeerstatning for at være lidt svagt huskende
hvis man havde arbejdet med malingopløsningsmidler
har vi opfordret til bevidst hypokondri og pjækkesyge og anden
falskhed/skuespil/ubevidst skuespil.

Min 19 årige datter, der har været her seneste uge, og som har leget
med selvmordsforsøg og lidt cutteri-pjat og har anorexivendinde mener
det er om kedsomhed og opm´ærksomhedssøgen og at smerte er acceptabel
flugt fra skolens lorteliv

Fra : ThomasB

Dato : 25-10-06 22:58

Bo Warming skrev:

> Siden vi i 1980 gav kæmpeerstatning for at være lidt svagt huskende
> hvis man havde arbejdet med malingopløsningsmidler
> har vi opfordret til bevidst hypokondri og pjækkesyge og anden
> falskhed/skuespil/ubevidst skuespil.

Du har vist ikke været så meget sammen med malere hva?

Jep, meget andet kan det næppe være.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-06 23:58

> Du har vist ikke været så meget sammen med malere hva?

Jeg har netop været sammen med malere der havde fået erstatning

Det gælder al erstatning og pensionstildeling, incl til mig, at man
altid tror på den svage, blindt og kritikløs, dyrt og amoralsk

Fra : ThomasB

Dato : 28-10-06 00:58

> Jeg har netop været sammen med malere der havde fået erstatning
>
> Det gælder al erstatning og pensionstildeling, incl til mig, at man altid
> tror på den svage, blindt og kritikløs, dyrt og amoralsk

Jep. Folk med f.eks fibromyalgi-fantasi kan få pension, hvilket er totalt
uacceptabelt.