Naboer glade for Ungdomshuset og frygter F~
Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-10-06 23:30

Foreningen Naboer på Nørrebro frygter Faderhuset og er gået i
dialog med de unge.

http://www.berlingske.dk/kobenhavn/artikel:aid=811974/
http://politiken.dk/indland/article189566.ece

I øvrigt er der opstået en ny nabogruppe, Pro Ungdomshuset, der vist
endda allerede har flere medlemmer end den gruppe der lagde sådan
lidt negativt ud.

http://www.proungdomshuset.dk/

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.

Fra : Alucard

Dato : 24-10-06 05:27

On 23 Oct 2006 22:30:12 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

> [...]
>
>I øvrigt er der opstået en ny nabogruppe, Pro Ungdomshuset, der vist
>endda allerede har flere medlemmer end den gruppe der lagde sådan

Hahahaha.... citat:

Gruppen bliver dannet på et møde i Ungdomshuset d. 23 oktober

citat slut..

Hvor mange er mon brugere af ungdomshuset...? )

Fra : Alucard

Dato : 24-10-06 06:27

On Tue, 24 Oct 2006 06:26:41 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Hahahaha.... citat:
>
>Gruppen bliver dannet på et møde i Ungdomshuset d. 23 oktober
>
>citat slut..
>
>Hvor mange er mon brugere af ungdomshuset...? )

Jeg checkede lige... Ingen af de 3, der udtaler sig på gruppens vegne,
bor i umiddelbar nærhed af Jagtvej 69....!!!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-10-06 06:50

Alucard wrote:
> Jeg checkede lige... Ingen af de 3, der udtaler sig på gruppens vegne,
> bor i umiddelbar nærhed af Jagtvej 69....!!!

Det er irrelevant hvor talsmænd kommer fra.
Langt størstedelen af brugerne kommer fra Københavns Kommune.

Hvad ved du i øvrigt om hvor de kommer fra?

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-06 07:20

> Det er irrelevant hvor talsmænd kommer fra.

NEJ. At man fra omegnen kan tromme løgnere sammen der kalder sig
Pro-Ungeren og foregiver at være naboer og behøve bz på Nørrebro,
udstiller da Adam-typernes medie-snilde

Faderhuset er ikke medie-dumme MEN DE ER ÆRLIGE, -
- de lever efter Immanuel Kants moderne etik, hvis pligt-præk kan
virke gammeldags men burde være forudsætning for at få kommunestøtte
til hus

Når brugere er fra udkantsområder,hvorfor kan deres hus så ikke ligge
i Sydhavnen eller Brønshøj ?

Mjølnerparken har festlokaler , hvor danske taxachafører ikke længere
kan afholde julefrokost pga svinekødforbud, men bz-munkene er
vegetarer - ingen koleletknogler hænger i Adams læbering

Fra : Alucard

Dato : 24-10-06 08:52

On 24 Oct 2006 05:50:17 GMT, Hans Joergensen

>Det er irrelevant hvor talsmænd kommer fra.

Sgu da ikke når de skriver "Vi er en gruppe af beboere på Nørrebro"...
Så er det da meget relevant at mindst 1 af tals-m/k'erne IKKE bor på
Nørrebro....

>Langt størstedelen af brugerne kommer fra Københavns Kommune.
>
>Hvad ved du i øvrigt om hvor de kommer fra?

Det er sgu da nemt at finde ud af....

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-10-06 08:55

Alucard wrote:
> Sgu da ikke når de skriver "Vi er en gruppe af beboere på Nørrebro"...
> Så er det da meget relevant at mindst 1 af tals-m/k'erne IKKE bor på
> Nørrebro....

Ups, jeg troede i snakkede om ungerens talsmænd.. de andre ved jeg
ikke noget om hvor bor.

> Det er sgu da nemt at finde ud af....

Jaja :)

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-06 06:54

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message
> [...]
FRYGTER ? ? ?
Hvad helt præcis begrundes angst i vedr en Gandhi, der vender den
venstre kind til?
og de glade syngende disciple, der kun bruger elektrisk forstærkning
indendørs

> Jeg checkede lige... Ingen af de 3, der udtaler sig på gruppens
> vegne,
> bor i umiddelbar nærhed af Jagtvej 69....!!!

Men de, der på hjemmeside har dokumenteret rudeknusninger i stort
antal og som oplever lort og pis og larm, bor helt tæt ved.- Kun
Aldi&Kvickly er nærmere.

Jeg har besøgt dem da jeg meldte mig ind i deres forening. At jeg sku
troppe op ved mandagsmøde , har jeg mit liv for kært til, og det har
nok været så morsomt som de obligatloriske partimøder i DDR

Adam i *små doser* på TV går an.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-10-06 07:27

Bo Warming wrote:
> [...]
> venstre kind til?
> og de glade syngende disciple, der kun bruger elektrisk forstærkning

Det må du snakke med dine naboer om.

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-06 07:46

> Det må du snakke med dine naboer om.

De har angst for voldspsykopater og det er løgn at nogen frygter
sekten

En provst på Frue Plads mishages ved sektens overlegne konkurrence om
sjælene

At de er populære uden at bruge skattemillioner, og hans kirke er
foragtet af flere og flere

Næppe nogen fra nabolaget kommer til mandagsmøde, hvor der trues med
tæsk

At gå ind i løvens hule - hvor dum kan man være?