Hvem må ikke være med i EU
Fra : Martin

Dato : 23-10-06 21:26

før de har indrømmet, sonet og angret som f.eks Tyskland for 33-45
svineriet.

Belgien: folkedrabet på ca 2 mill afrikanere i tidl. Belgisk Congo
helt op i det 20. århundrede
Storbritanien: Koncentrationslejrene i Sydafrika
Frankrig: Myrderierne i Indo-Kina
Polen: Aktiv medvirken til udrensning af jøderne 39-45
Spanien: conquistadorernes etniske udrensning i Sydamerika
Italien: Massakren i Abessinien

Storslem i dette billede er selvfølgelig Belgien, der med dets
diminutive størrelse faktisk formåede at ombringe et uhyre antal
menensker i forhold til Belgiens demografiske størrelse.

Så indtil ihvertfald disse 6 lande har sagt undskyld er der ingen
grund til at tage endnu 1 ind i klubben der også bare skal sige
undskyld først.

Og for en god ordens skyld vil jeg lige have lov til at sige undskyld.
Undskyld!

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 23-10-06 21:37

On 23 Oct 2006 13:26:02 -0700, "Martin" <Nexus1@lab.org> wrote:

>før de har indrømmet, sonet og angret som f.eks Tyskland for 33-45
>svineriet.

hvad våser du om?

hvis du forsøger at sammenligne Tyrkiets totale vægring ved
overhovedet at erkende at muhamedanske tyrkere udryddede armenere i
hobetal under 1. verdenskrig med noget som helst så slår det fejl,

i ingen af de lande du nævner kommer folk i fængsel for at fortælle
sandheden om landets fortid som man kan risikere i Tyrkiet hvis man
nævner landets blodige fortid

det der er tale om i Tyrkiet er jo, at muhamedanere aldrig vil
indrømme egne fejl,

(så fik de selvfølgelig også nok at se til)

/Albert Camus/

Fra : Martin

Dato : 23-10-06 21:45

@ skrev:

> det der er tale om i Tyrkiet er jo, at muhamedanere aldrig vil
> indrømme egne fejl,
>
> (så fik de selvfølgelig også nok at se til)

Du er på dybt vand. I Belgien får du anonyme trusler på livet for
offentligt at kalde udryddelsen af 2 mill congolesere for folkemord. I
et land så selvretfærdigt er det forbundet med direkte livsfare at
klandre Lepolds personlige kz-lejr for noget som helst.

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 23-10-06 22:29

On 23 Oct 2006 13:44:38 -0700, "Martin" <Nexus1@lab.org> wrote:

>Du er på dybt vand. I Belgien får du anonyme trusler

bliver man forfulgt af regering og domstole?

/Albert Camus/

Fra : Martin

Dato : 24-10-06 06:19

@ skrev:

> bliver man forfulgt af regering og domstole?

Det ville sgu da være rart. Så havde man i det mindste en chance for
at få en fair rettergang. Som det er nu, bliver man lynchet af hoben.
Lidt lissom´ i Darfur.

Mvh
Martin