Synspunkter for og imod "ungeren"
Fra : Claus E. Petersen

Dato : 21-10-06 00:35

Faldt over denne side...

Jeg antager at de kritiske røster imod ungdomshuset er fremsat af
notoriske løgnhalse og/eller højrefacistske agent-provocateurs med
tilknytning til Faderhuset.

- cep

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 21-10-06 06:55

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com.removethis> wrote in message
> [...]
>
> Jeg antager at de kritiske røster imod ungdomshuset er fremsat af
> notoriske løgnhalse og/eller højrefacistske agent-provocateurs med

Vel snarere normale danskere der er træt at autonome.

Thorkild

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-06 11:09

> Vel snarere normale danskere der er træt at autonome.
>
> Thorkild

Bingo.

HC

Fra : Alucard

Dato : 21-10-06 09:32

On Sat, 21 Oct 2006 01:34:35 +0200, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com.removethis> wrote:

>Faldt over denne side...

Øhhh.... Hvilken ???

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 21-10-06 17:40

Claus E. Petersen wrote:
> [...]
>
> Jeg antager at de kritiske røster imod ungdomshuset er fremsat af
> notoriske løgnhalse og/eller højrefacistske agent-provocateurs med

jeg var vist lidt træt igår.. sorry

linket er:

http://www.blogger.com/comment.g?blogID=35069148&postID=115973795722672731

-cep

Fra : Alucard

Dato : 21-10-06 19:13

On Sat, 21 Oct 2006 18:39:40 +0200, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com.removethis> wrote:

>jeg var vist lidt træt igår.. sorry
>
>linket er:
>
>http://www.blogger.com/comment.g?blogID=35069148&postID=115973795722672731

Bortset fra Thøger og Tine lyder det da som fornuftige mennesker...

Jeg undrer mig lidt over hvordan din kommentar (løgnhalse m.m.) og dit
link hænger sammen......

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 22-10-06 04:50

Alucard wrote:

> Bortset fra Thøger og Tine lyder det da som fornuftige mennesker...
>
> Jeg undrer mig lidt over hvordan din kommentar (løgnhalse m.m.) og dit
> link hænger sammen......

Det var nu også en parodi på den mistænkeliggørelse af modstandere af
ungdomshuset som jeg har set her i nyhedsgruppen.

- cep