Hvor dum ...
Fra :    ab©

Dato : 20-10-06 18:26

.... kan man være ? - Som det maximale bud må Charlotte Dyremose må være et
godt bud

ab©

Fra : Konrad

Dato : 20-10-06 18:33

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote in message
> ... kan man være ? - Som det maximale bud må Charlotte Dyremose må være et
> godt bud

Et glimrende eksempel på hvor svært det kan være at bryde den sociale arv.

Fra : Allan Riise

Dato : 20-10-06 18:36

Konrad wrote:

> Et glimrende eksempel på hvor svært det kan være at bryde den sociale
> arv.

Den var ikk' ringe...

--
Allan Riise

Fra : /Peter

Dato : 20-10-06 18:44

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Et glimrende eksempel på hvor svært det kan være at bryde den sociale
> arv.

Hvor skulle hun have arvet "hvad vil du klalde det at hente kopivarer
hjem" fra,
hendes familie, så skal du da kunne bevise at de har gjort det samme.

Fra : Allan Riise

Dato : 20-10-06 18:47

/Peter wrote:
> [...]
> hjem" fra,
> hendes familie, så skal du da kunne bevise at de har gjort det samme.

Den sociale arv er her det med at sørge for at få raget til sig, gerne uden
omkostninger for en selv, at det så går ud over andre, who cares....

Var det 41 Mio. om året i kopivarer, eller hørte jeg helt forkert?

--
Allan Riise

Fra : /Peter

Dato : 20-10-06 18:54

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Den sociale arv er her det med at sørge for at få raget til sig, gerne
> uden omkostninger for en selv, at det så går ud over andre, who
> cares....

Jeg tror politikerne er særlig slemme til lige at rage til sig,
deres økonomi må jo være beslastet af et eller andet.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 21-10-06 12:44

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Et glimrende eksempel på hvor svært det kan være at bryde den sociale arv.

**LOL**

Fra : /Peter

Dato : 20-10-06 18:39

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
> ... kan man være ? - Som det maximale bud må Charlotte Dyremose må
> være et godt bud

Ja magen til klovn.
"...jeg vidste ikke, mærker interessere mig ikke"

Uvidenhed fritager mig bekendt ikke for straf.

Hvad er straffen egenligt når det nu er ulovligt,
er der ovehovedet nogen straf?

Fra : Allan Riise

Dato : 20-10-06 18:40

/Peter wrote:

> Ja magen til klovn.
> "...jeg vidste ikke, mærker interessere mig ikke"
>
> Uvidenhed fritager mig bekendt ikke for straf.
>
> Hvad er straffen egenligt når det nu er ulovligt,
> er der ovehovedet nogen straf?

Inddragelse af genstanden, her ur, bøde + betaling af evt. anlagt
skadeserstatning fra Gucchi.

--
Allan Riise

Fra : Rea721

Dato : 21-10-06 20:19

/Peter, skrev noget i stil med:

> Uvidenhed fritager mig bekendt ikke for straf.

Straf for hvad?

> Hvad er straffen egenligt når det nu er ulovligt,

Hvorfor tror du det er ulovligt? Fordi de siger det i TV eller hvad? De
siger så meget.

Der er ikke nogen dansk lov der forbyder en privat at indkøbe en kopivare i
Feks. Kina og medbringe den til Danmark.

> er der ovehovedet nogen straf?

Nej, man blir ikke straffet når man ikke overtræder loven...lige bortset fra
i medierne og her i gruppen. Der slynger man om sig med løse påstande.

Jeg startede en tråd i jura gruppen hvor interresserede kan læse med.....der
sider de kloge der ved hvad loven siger og ikke siger.

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : /Peter

Dato : 20-10-06 18:41

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
> ... kan man være ? - Som det maximale bud må Charlotte Dyremose må
> være et godt bud

Hun havde da også smidt uret væk!

.... hvis det var tyvekoster,
kunne man så bare sige man havde smidt det væk,
så slap man for retsforfølgning?

Fra : /Peter

Dato : 20-10-06 18:46

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
> ... kan man være ? - Som det maximale bud må Charlotte Dyremose må
> være et godt bud

Jeg synes det ville være helt fint hvis hun blev dømt,
hun ville være statuere et stjeneeksempel.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 20-10-06 18:48

"   ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> writes:

> ... kan man være ? - Som det maximale bud må Charlotte Dyremose må være et
> godt bud

Hun kan vel ikke være dummere end folk der kaster en påstand ud i en
nyhedsgruppe, uden at fortælle hvad de mener med den

--
// Wegge
Min begrundelse for at betragte Arne Wilstrup som en paphat:

Fra : Kim2000

Dato : 20-10-06 19:12

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
> ... kan man være ? - Som det maximale bud må Charlotte Dyremose må være et
> godt bud

Muligvis burde man overveje at fortælle hvad man egentlig snakker om. Det
lægger en god bund for en god debat at alle ved hvad vi snakker om.

mvh
Kim

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 21-10-06 15:29

ab© <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote:

> ... kan man være ? - Som det maximale bud må Charlotte Dyremose må være et
> godt bud
>
> ab©

Hvad drejer det her sig om?

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk

Fra : Allan Riise

Dato : 21-10-06 15:32

"Peter Bjørn Perlsø" wrote:

> Hvad drejer det her sig om?

Politikernes indkøb af kopivarer på en Kinatur ( Skattebetalt ) samtidgt med
at samme politikkere opretter en task force enhed for at stoppe indkøb og
salg af kopivarer.

C.D. købte en kopi af et Gucci ur.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 21-10-06 15:47

On Sat, 21 Oct 2006 16:32:26 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

> [...]
>at samme politikkere opretter en task force enhed for at stoppe indkøb og

altså købt i Kina

hvad er problemet?

har hun overtrådt kinesisk lov?

/Albert Camus/

Fra : Allan Riise

Dato : 21-10-06 15:53

@ wrote:

> altså købt i Kina

Ja.

> hvad er problemet?

Det er juridisk ulovligt og etisk/moralsk dobbeltmoralsk

> har hun overtrådt kinesisk lov?

Ophavsretten og misbrug af andres mønsterbeskyttelse og copyrights er
forbudt i hele verdenen, også i Kina, der har været flere eksempler på at
man i Kina direkte har brugt vejtromler til at ødelægge kopivarer især dvd
film og software på cd/dvd.

Men ok, hvis pædofili er tilladt i Myanmar så er man ikke pædofil når man
kommer hjem efter at have bollet små børn i hoved og røv?

--
Allan Riise

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 22-10-06 13:46

> [...]

> at samme politikkere opretter en task force enhed for at stoppe indkøb og

Ha ha ha.

Tåbelige politikere.