Hæng Adam hvis NyrnbergTRial-konsekvens
Fra : Bo Warming

Dato : 20-10-06 08:46

news:slrnejgsi8.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Hvorfor er mandagsmødet slet ikke med på kommunikationsvejen? det
> ville være et fornuftigt sted at sætte ind.

De unge lyver at naboer er velkomne til mandagsmøder men jeg er igen
og igen på offentlig vej nær huset og pr mail og i Lokalavisen blevet
truet med TÆSK, hvis jeg gør brug af løgneinvitationen
Maru Sareen er vidne til at jeg - under byvandring - spurgte
autonomtalsmand om voldstrusler og de havde kun samme lamme svar som
dit - at jeg skal gå ind i løvens hule til mandagsmøde

Siden har talsmand måske "Adam" kaldt det fornuftigt t true mig med
tæsk pr mail som jeg gentagne gange nhar lagt på usenet.

Jeg har indrømmet at hvad jeg gættede var sod kan være sort maling. Du
har svaret at min pointe er feset ind. Hvorfor fremturer du med dit
flueknepperi?

At jeg i 24 år ved hundreder af passager af befolket Jagtvej69 have
har set kun mænd udover NÅR DER VAR MEDIEKAMERAER PÅ, er heller ikke
i modstrid med dine data
Foruden mænd havde den mest truende af dem ofte en ægte levende
DYRISK rotte på sin trøje

Her endnu en sober analyse, der nok strider mod din religiøse opium og
mediebilledet og vanetænkningen, men kan du logisk modargumentere???
-----------------------------------
Hæng Adam a la Nyrnberg1946-retfærdighed

http://messenger.adtech.de/r105/r.asp?G=1C41AG0G0G4CC6G28CG4G0G

Da man hængte avisredaktører og papirnussere som medskyldige i
holocaust ved det amerikanske militærs tribunal i Nyrnberg lige efter
WW2, var metaforer afgørende:

"Al oplevelse af sandhed er påvisning af en analogi" - Nietzsche

Indbegrebet af lidelse og ondskab var skærsilden og man fik vidner til
at påstå at jøder var smidt levene i krematorieovne - holocaust bety
der ALLE BRÆNDES, og afbrænding af hygiejnegrunde var ikke godt
mediestof, så der skulle være ondskab og usømmelig omgang med lig i,
at man ikke i alle tilfælde sendte jødelig/urner fra arbejdslejr til
den jødiske kirkegård i hjem-gettoen(hvilket Viktor Klemperer bevidner
at man altid gjorde fra Auschwitz indtil 1943)

Ved militær-retsssagen vistes film fra kz-lejre . hvor sammenklipning
var sket så man løj.

Uden at lyve kan man lave dramadokumentar om Adam&Co 's tæsk til Ruth
Evensen og hendes spinkle drenge da de efter at have købt Jagtvej 69
med låsesmed tog deres ejendom I besiddelse

Den fornemste menneskerettighed, næst efter beskyttelse mod
mord&frihedsberøvelse, er forbud mod tyveri.

I Nyrnberg dømtes nazierne for at have trukket guldplomber ud af
tænderne på døde jøder og genbrugt guldet istf blot t begrave
traditionelt

Årsag til Nyrnberglove var at man som i ulande beholdt kapitalisters
værdier efter udvisning af dem, og det var lige så legalt at man til
nationale rustningsformål beholdt guld og ikke lod det begrave.

Værre krænkelse af ejendomsretten er bzernes tæven Faderhuset væk fra
deres hus.Den er ikke om døde ting men om at beslaglægge sparsommelige
menneskers værdier og forringe deres trivsel.

Skulle Jodl&Keitel-strateger og avisredaktører henrettes, så skal
Ungeren talsmand Adam også.

Ikke at jeg eller Glistrup ønsker dødsstraf mod andre end terrorister
og som nødværge.

Mild ydmygelse vil være måske sund for retsfølelsen, hvis politiet
mestrer humor, fx at gasse dem fra forseglet Jagtvej69-hus ud i
salatfad-bilen uden at røre pislort-svinemiklerne med en ildtang.