USA på vej til at blive et imperisk diktat~
Fra : fribytteren

Dato : 20-10-06 00:20

USA er med majonetdukken Bush og dennes dukkefører ved at få
gennemført et diktatur uden lige i verdenshistorien. Men forhåbentlig
holder den amerikanske befolkning uafhængighedskampenes
frihedskæmpere i hævd, dengang (1776) de kæmpede imod et diktatorisk
imperium (Storbritannien).

http://politiken.dk/udland/article188288.ece

Når majonetdukken Bush og dennes dukkefører ønsker at få den totale
magt over rummet, er de ved at skabe grobund for den næste
verdenskrig, hvorfor vi kun kan håbe, at de ikke får den totale magt,
som de har agt.

Jeg har en skrækkelig fornemmelse, at Bush og hans bagland gerne så
en 3. Verdenskrig, for på den måde at få opfyldt deres egne bibelske
profetier.

Det kan være, at det vil være fornuftigt at forberede sig på en 3.
Verdenskrig, for ikke at blive taget på sengen, som amerikanerne blev
det i Perl Harbor, i 1941.

Jeg har endvidere en frygtelig fornemmelse jeg ikke kan slippe af med,
nemlig at Bin Laden og Bush og hans bagland er i ledtog med hinanden.
Men det er kun en fornemmelse og ikke andet.

Som sagt, så vil det nok ikke være tåbeligt at forberede sig på en
ny verdenskrig. Der er mange tegn på, at en sådan vil være nært
forestående.

http://www.fribytteren.dk/den%20sidste%20julenat.html

Med de venligste hilsner

Lars Kristensen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 20-10-06 01:27

"fribytteren" <fribytteren@fribytteren.dk> skrev i en meddelelse news:1161299970.339214.67370@m7g2000cwm.googlegroups.com...

http://www.fribytteren.dk/den%20sidste%20julenat.html

Holy shit,, lyder som en af mine utallige nukleare mareridt,,,

Nej dette er ikke Frankie goes to hollywood - When to tribes go to war, men
stemmen er god nok.
http://www.nationalarchives.gov.uk/films/1964to1979/filmpage_casualties.htm

Protect and Survive
This booklet tells you how to make your home
and family as safe as possible under nuclear attack
http://www.cybertrn.demon.co.uk/atomic/main.htm

Jan Rasmussen

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 20-10-06 14:49

[...]

Du kan tro, det er fornuftigt. Og din sunde fornuft gør dig ære. Hold fast
ved den ! Der er nok af tumber herinde, der meget gerne vil snakke dig fra
at bruge den !

Prøv evt. om du kan få noget ud af at læse side 6-8 i min nedenstående bog.
Den holder sig til emnet !

http://www.contrapublishing.com/Afterdoomsday.pdf

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-10-06 16:05

Steen Hjortsoe wrote:
> [...]
> snakke dig fra at bruge den !
>
> Prøv evt. om du kan få noget ud af at læse side 6-8 i min
> nedenstående bog. Den holder sig til emnet !

At i nu er flere med dommedagspsykoser gør da ikke jeres analyser mere
rigtige

/FL

Fra : fribytteren

Dato : 21-10-06 14:14

Frank Leegaard skrev:

> At i nu er flere med dommedagspsykoser gør da ikke jeres analyser mere
> rigtige

For mig er en 3. Verdenskrig ikke en dommedag, men blot en udløber af
de handlinger der foregår på dette tidspunkt, overalt på Jorden.

Menneskeheden vil ikke gå til grunde, som dommedagsprofetier
almindeligvis hentyder til. En 3. Verdenskrig anser jeg menneskeheden
livsstærk nok til at overleve, ligesom de forrige verdenskrige, men
den tredie vil givet blive langt værre at opleve end de to
foregående.

Det var jo heller ikke dommedagen for menneskeheden, hverken den 1.
eller den 2. Verdenskrig, så hvorfor skulle den 3. Verdenskrig så
blive det.

2. Verdenskrig var godt nok dommedag for Hitlers tusindårsrige og en
3. Verdenskrig vil givet også blive dommedag for nogle af de politiske
og religiøse magtsystemer, som i dag på det skammeligste viser mangel
på respekt over for menneskeheden.

At du Frank, anser en 3. Verdenskrig som værende en dommedag, viser
blot din manglende evne til at skelne mellem en verdenskrig og så
dommedag. For da vil du komme i selskab med Bush og hans medsvorne i at
gøre den næste verdenskrig til en dommedag.

Her vil Bush og hans dukkefører blive meget skuffet, for selvfølgelig
bliver en 3. Verdenskrig ikke til dommedagen de så gerne så komme.

En virkelig dommedag vil ikke være en verdenskrig eller i det hele
taget en krig. Dommedagen vil ingen mennesker have indflydelse på,
hvor meget de end gerne vil det. Dommedagen vil komme som et lyn fra en
klar himmel, uden forudgående varsler.

Alt hvad vi mennesker gør af handlinger, vil ikke varsle en dommedag,
kun forandringer i vor måde at være på over for hinanden. Når
forandringerne sker, kan de ske nærmest umærkeligt, som den
teknologiske udvikling har gjort det i de sidste 50 til 100 år.

Men når vi taler om en udvikling inden for den religiøse og politiske
magtsfære, da vil omvæltningerne næsten altid ske voldeligt og
dødbringende.

Der er nogle religiøse og politiske personligheder der gerne så deres
religiøse og politiske ideologi blev verdensomspændende, med dertil
diktatorisk indflydelse på menneskehedens gøremål. Dette imperiske
ønske om verdensherredømme, vil uvægerligt udløse diverse
voldelige reaktioner. Dette vil i den sidste ende flyde ud i en 3.
Verdenskrig med diverse lidelser og død til følge.

Hvornår det sker eller om det sker, kan kun tiden vise os, men som
tingene ser ud til at udvikle sig for tiden, da er det mere sandsynligt
at det vil ende med en 3. Verdenskrig end en forsoning med et ønske om
respekt for menneskehedens videre eksistens, som ligeværdige levende,
livgivende og livsbekræftende mennesker.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen